Tja, ik vind dat er best wel eens een topic aan Iris mag worden gespendeerd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
Originele TT!.
Joyce_en_Roxylovertje zit te studeren, Wup pist in de broek uit woede dat IK een topic opende, Babette heeft thuis geen internet, Soapie komt zometeen wel en verder weet ik 't niet.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:48 schreef MirSus het volgende:
Is het hier mannen avond ofzo![]()
Of ligt het aan de titel?![]()
Aha,quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje zit te studeren, Wup pist in de broek uit woede dat IK een topic opende, Babette heeft thuis geen internet, Soapie komt zometeen wel en verder weet ik 't niet.
Als je de volgende keer eens zelf iets onderneemt en een topic opent.......quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
Hoe vaker ik die titel lees, hoe minder ik Iris begin te waarderen
Daarom houd ik de TT liever actueel. Iris heeft veel te doen, momenteel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:59 schreef MirSus het volgende:
Dan vind ik eigenlijk Lizzy in de titel iets meer verdientAlhoewel die ook geen moer te doen krijgt
![]()
Ik let dan ook niet zo op het acteerwerk, maar wel op het uiterlijk van de actrices.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef MirSus het volgende:
Laten we hopen dat Iris iets minder te doen krijgt de komende tijd.
Maar ik vind haar nog wel vooruitgang boeken kwa acteer prestaties.
Al vind ik het nog steeds niks bijzonders![]()
Goh, raar, ik net andersomquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik let dan ook niet zo op het acteerwerk, maar wel op het uiterlijk van de actrices.
Ik vind haar helemaal niks, beetje teveel botox ed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Svensational het volgende:
Ze moet alleen nog wat aan d'r articulatie doen maar voor de rest is die Simone wel oké
Niet overdrijven he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:48 schreef pberends het volgende:
maar achteraf blijkt dat Tara een heel goede actrice was.
Dat zei ik gisteren ook al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:58 schreef MirSus het volgende:
Ik las net dat het ongeluk van Vrijdag niet Claire, Renee, Joyce
of zelfs Ellen betreft maar de klaine Doris. aaw![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |