abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22724624
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:54 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Schooool?
Ja me fiets was gestolen
pi_22725508
Ik ook vakantie
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:58:26 #78
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22725869
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:50 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat er hier nou een Isabella hipe bezig is en omdat Ludo minder stemmen kreeg puur omdat hij al eens heeft gewonnen.
Nee hoor. Isabella is gewoon erg populair, terwijl we uitgekeken zijn op Ludo.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij (gelukkig)
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22726087
Verhaaltjes van de Veronica:

Maandag25okt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag 26 okt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo daar ben je op tijd mee Sjors

Woensdag 27 okt
SPOILER
Donderdag 28 okt
SPOILER
Vrijdag 29 okt.
SPOILER
Correct en tevens juist...
pi_22726204
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:08 schreef bar_rel het volgende:
Verhaaltjes van de Veronica:

Maandag25okt
SPOILER
Ultimatum waarvan? Dus Amy is wel dood

Dinsdag 26 okt
SPOILER
Zo daar ben je op tijd mee Sjors

Dus Sjors en Morris hebben weer?

Woensdag 27 okt
SPOILER
Ik dacht dat het zo goed ging tussen hun 2...

Donderdag 28 okt
SPOILER
Oja Charlie gaat weeriz trouwen!

Vrijdag 29 okt.
SPOILER
Die sollicante is Lutein van Kranen!
pi_22726274
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:58 schreef BVO het volgende:

[..]

Nee hoor. Isabella is gewoon erg populair, terwijl we uitgekeken zijn op Ludo.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij (gelukkig)
Hoe kan je nou uit gekeken zijn op iemand die het eerste toernooi met een vinger in ze neus heeft gewonnen.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:20:00 #82
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22726322
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:17 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Hoe kan je nou uit gekeken zijn op iemand die het eerste toernooi met een vinger in ze neus heeft gewonnen.
Ik zie geen causaal verband. .
Ludo heeft vrij ruim van Dian verloren, de meeste mensen die stemden verkozen Dian dus boven Ludo. Live with it.
pi_22726422
Omdat er opeens een rage was niet op hem te stemmen omdat hij al had gewonnen.
Net zo dat iedereen plots Isabella fan is omdat een schaap er mee begonnen is , en de rest volgede al een soort van meeloperheid.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:26:53 #84
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22726472
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Net zo dat iedereen plots Isabella fan is omdat een schaap er mee begonnen is , en de rest volgede al een soort van meeloperheid.
Nee hoor _bigmac_, wij vinden Isabella leuk vanwege haar rol. Wij zijn echt wel verstandig genoeg om onze eigen keuzes te maken en deze niet te laten bepalen door wat anderen doen.
pi_22726521
Correct en tevens juist...
pi_22726525
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
En wie is die schaap als ik vragen mag?
pi_22726590
Wat is Tvp???
pi_22726633
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:31 schreef Orginial het volgende:
Wat is Tvp???
Terug vind post
pi_22727304
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:28 schreef dunn0w het volgende:

[..]

En wie is die schaap als ik vragen mag?
je kent dat toch wel als er een schaap over de dam is volgen er meer.
pi_22727356
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:02 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

je kent dat toch wel als er een schaap over de dam is volgen er meer.
Natuurlijk ken ik dat spreekwoord!

Maar ik vroeg wie er dan mee begonnen was?
pi_22727364
Ik wil graag weten wie ik volg... .
pi_22728193
19-10-2004

2000 Euro voor lunch met soapacteur

Een fan heeft 2000 euro geboden voor een lunch met acteur Wouter de Jong, die de rol van Milan speelt in soapserie Goede Tijden Slechte Tijden.

Op veilingsite e-Bay kon de afgelopen tien dagen worden geboden op een afspraak met een van de mannelijke acteurs uit de soap en dat leverde in totaal ruim 6000 euro op. De opbrengst gaat naar de Nederlandse Brandwondenstichting.

Zes mannen uit de serie hadden zich aangeboden voor een lunch. Naast De Jong waren dat Bas Muijs (Stefano), Sebastiaan Labrie (Ray), Chistophe Haddad (Nick), Geert Hoes (Morris) en Koert-Jan de Bruijn (Dennis). Tot de winnaars van de soapetentjes behoren vijf vrouwen en één man.

Er is in totaal bijna 300 keer geboden. Op De Jong (87) is het vaakst geboden en daarna op respectievelijk Muijs (56), Hoes (53), Labrie (52), Haddad (49) en De Bruijn (34). Bieden kon vanaf 1 euro. Hoes sleepte het minste geld binnen, namelijk 306 euro.

BRON: AD.nl
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_22728218
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:48 schreef Dada het volgende:
19-10-2004

Een fan heeft 2000 euro geboden voor een lunch met acteur Wouter de Jong, die de rol van Milan speelt in soapserie Goede Tijden Slechte Tijden.

Op veilingsite e-Bay kon de afgelopen tien dagen worden geboden op een afspraak met een van de mannelijke acteurs uit de soap en dat leverde in totaal ruim 6000 euro op. De opbrengst gaat naar de Nederlandse Brandwondenstichting.

Zes mannen uit de serie hadden zich aangeboden voor een lunch. Naast De Jong waren dat Bas Muijs (Stefano), Sebastiaan Labrie (Ray), Chistophe Haddad (Nick), Geert Hoes (Morris) en Koert-Jan de Bruijn (Dennis). Tot de winnaars van de soapetentjes behoren vijf vrouwen en één man.

Er is in totaal bijna 300 keer geboden. Op De Jong (87) is het vaakst geboden en daarna op respectievelijk Muijs (56), Hoes (53), Labrie (52), Haddad (49) en De Bruijn (34). Bieden kon vanaf 1 euro. Hoes sleepte het minste geld binnen, namelijk 306 euro.

Hoes
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:56:10 #94
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22728389
De cast van seizoen 3

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:02:20 #95
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22728538
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:48 schreef Dada het volgende:
19-10-2004

Laat me raden: Geert Hoes zit met die ene man opgescheept...? Gaan ze zeker naar de sauna ofzo.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_22728543
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:56 schreef Frey het volgende:
De cast van seizoen 3

[afbeelding]
Tim Immers .
pi_22729439
Ben ik nou de enige die Geert Hoes een leuke Morris vind? Het personage Morris zal wel weer een flinke knal krijgen met weeer een nieuwe acteur. Ik vraag me af of ze dan niet beter gewoon een nieuw personage kunneninvoeren .
pi_22729788
Heeft iemand die 2e GTST DVD al? Welke verhaallijnen staan erop? Ben wel benieuwd, kan 't nergens vinden
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_22730134
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:06 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand die 2e GTST DVD al? Welke verhaallijnen staan erop? Ben wel benieuwd, kan 't nergens vinden
Voor een goed en gedetailleerd overzicht moet je bij de heer Frey wezen.
Zou uit m'n hoofd:

-Verhaallijn tussen Daniel Daniel en Jeanne Dekker
-Verhaallijn tussen Stan, Fatima en een of andere korte termijn slechterik: Mario Schim van de Loev.
-Verhaallijntussen Rik, Stef en Hedwig.

Meer weet ik er niet, maar het zijn er zeker 8, drommels slechts geheugen van mij.
Hij is onder andere te vinden bij de Free Record Shop
Een heer met stijl
pi_22731319
Trouwen met Sjors

Is ze al meerderjarig dan?

Ik weet al hoe Milan slank blijft trouwens: gewoon na 1 hap Pringles chips weglopen.

Sjors reageert op de homo van Morris: "Nou en??"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')