abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22709355
Ik heb maar voor langer gekozen omdat veel mensen het niet [half lang]
willen hebben op een paar mensen na,en de rest hier die gaan dan toch voor het echte lange haar
Langzamerhand komt er toch wel een einde aan dit topic

De fokkers:,205 Lacoste,Madguy,DJ-Maurits,Myster-E,Roellie80,DarcMarc,Beestje
rOOd,DiSiLLUSiON,ssebass,Lucske,ElWulfo,Speth,super-muffin

gel voor langer haar
vorig deel [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 16

[ Bericht 6% gewijzigd door DarcMarc op 20-10-2004 13:06:28 ]
pi_22709536
hehe, de 1e reactie....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:05:35 #3
33206 MrReaL
Mooi weer, mooi werk
pi_22709567
Ik wil juist geen lang haar en moet gvd iedere twee weken weer kortwieken, zijn er geen haarremmers, voor welk haar dan ook btw...
pi_22710093
O **** ik was dit topic al bijna vergeten.... sorry .... was druk bezig met andere zaken.... websites maken onzo.... ik haat het als ik in een creative dip zit.... schiet niet op >.<

maarja haar.... wat zal ik zeggen..... het groeit...... langzaam >.<

emigste wat ik nu kan zeggen is dat het langer is dan me geodriehoek...+/- 15 cm..... en ik heb nogsteed geen webcam of camera.... echt crap >.<
pi_22710163
Er zijn wel laserbehandelingen. Alleen dan heb je niets meer volgens mij. Het zelfde kun je behalen door ff een stralingstherapie te ondergaan....

Opt moment ben ik ook lekker bezig met mijn haar te laten groeien. Zit nu net over mijn oren. Maar heb heftig problemen om het beetje netjes te laten zitten. Met alleen wax gaat het precies op de verkeerde plekken krullen als de neten. Heb mie stug haar das echt ongelovelijk namelijk.

Heb nog wel ff vraagje, wie van jullie font jullie haar eigenlijk? Heb het nog nooit gedaan, ent lijkt me dna ook niet echt denderend om met zo'n ding mijn haar te gaan doen, maar zijn er wel mensne die dit doen?

En nog ff vraagje. Volg dan wel beetje de topics, maar kan er nog niet echt een lijn in ontdekken wat betreft haar minder stug maken, zodat het beter valt (doet het nu dus helemaal niet, gaat liever 15 cm in de lucht staan, a la einstein). Tis bij mij oveirgens vooral de uiteinden en voorop mijn hoofd dat het gaat kroesen... Heel irritant.
Is het niet een idee dat er een kleine samenvatting gemaakt wordt bij iedere openingspost? Hoe berwerk je dit haar, dat haar etc. Zie dat jullie erg fanatiek zijn dus misschien is dat wel te doen? Zelf heb gewoon nog te veel slechte ervaringen met lang haar om goede hints te geven.
pi_22710342
Yep ik föhn m'n haar wel af en toe, ondanks dat ik dun (en soms pluizig) haar heb. De truc is om je haar niet compleet droog te blazen, maar nét een klein beetje vochtig. Als je dan je haar af laat koelen kan je prima wat gel indoen en dan zit 't prima. Te heet föhnen is trouwens niet aan te raden

Fantiek, wij?
pi_22710660
Misschien een soort FAQ?

En hoe convenient. Net naar de kapper geweest en er is maar zeer weinig af wederom. Bovendien wist ze me het heugelijke nieuws te vertellen dat mijn haar weer bij aan het komen was. De plukjes achter bij mijn kruin zijn weer langer en ook voor krijg ik allemaal 'nieuw' haar. Een haarmasker en voedende shampoo was inderdaad aan te raden volgens haar.

Rock on!
pi_22710849
gaat snel zeg...
Azwethinkweiz
pi_22711639
Ah hier is het gebleven. Gaat inderdaad snel. Ik ga denk ik toch weer een stuk van mijn haar afhalen. Het wordt namelijk wel weer erg lang nu. Even laten modelleren. Ik heb eigenlijk bijna altijd lang haar gehad zelden kort. Ik overweeg steeds om het een keer kort te doen maar ik durf het steeds niet, omdat ik toch weet dat ik er spijt van krijg. Nou ja als ik kaal begin te worden gaat het er wel af
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:30:06 #10
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_22711772

TVP
pi_22716185
waar is de kapster?????????????????? ahaahahaha
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:04:43 #12
87381 r00d
Welke Letter?
pi_22718035
Verstoppertje aan het doen?
pi_22733494
meh

tvp
pi_22734450

Dit vind ik een geweldig kapsel. Helaas is m'n haar hier te dik voor en zit er een slag in. Nu is de achterkant van m'n kapsel is langer (matje :') ) dan de bovenkant (m'n haar valt dan net op m'n wenkbrauwen). Zou niet weten hoe m'n kapper m'n haar in zo'n stijl kan knippen
pi_22743728
DarcMarc je bent wel goed in de layout verneuken.
Zet eens maximaal 2 plaatjes naast elkaar.
pi_22744295
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
Chill dude

Nog 2 weken en dan heb ik m'n tentamens gehad, heb ik weer tijd om een OP in elkaar te zetten
pi_22746070
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
En Speth verneukt niet de layout ? [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 15
pi_22746326
De layout herstelt zichzelf als het goed is nadat alle plaatjes geladen zijn
pi_22746426
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Speth het volgende:
De layout herstelt zichzelf als het goed is nadat alle plaatjes geladen zijn
Voor een layout verneuken kan je toch ook een ban krijgen
pi_22747530
Om 3 uur naar de kapper... het groeit nog steeds assymmetrisch; de rechterzijde is klote, de linkerzijde is cool, maar staat belachelijk tov van links

Ik laat het dus even gelijkknippen, en ga heel nadrukkelijk zeggen dat het NIET korter mag dan nodig
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:10:13 #21
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_22748673
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Speth het volgende:

Ik laat het dus even gelijkknippen, en ga heel nadrukkelijk zeggen dat het NIET korter mag dan nodig
Ik hoop voor je dat het zal helpen.
pi_22748709
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:10 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het zal helpen.
Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laat

Enne, Speth kan inderdaad geen OP's maken
pi_22749100
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:12 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laat
kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeft
pi_22749144
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:29 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeft
komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meer
pi_22749779
het zit naar omstandigheden nog wel redelijk, maar aan de achterkant zie je exact door het midden een streep lopen, waarvan de linkerkant donker is, en de rechterkant licht en schraal. Op deze lengte zie je verder op het eerste gezicht niets, maar als ik het langer laat groeien komt het ongetwijfeld terug.... Ga er nog wel mee naar een andere huisarts.
quote:
komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meer
Dat had ik allang gedaan als ik niet zo'n grote schedel had, waardoor ik er kaal uitzie als een soort Stewie uit Family Guy: http://www.severecci.net/(...)wie_itsaboy_1024.jpg .Kans bestaat wel dat het dan normaal teruggroeit...

[ Bericht 7% gewijzigd door Speth op 20-10-2004 16:05:28 ]
pi_22750322
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:59 schreef Speth het volgende:
het zit naar omstandigheden nog wel redelijk, maar aan de achterkant zie je exact door het midden een streep lopen, waarvan de linkerkant donker is, en de rechterkant licht en schraal. Op deze lengte zie je verder op het eerste gezicht niets, maar als ik het langer laat groeien komt het ongetwijfeld terug.... Ga er nog wel mee naar een andere huisarts.
[..]

Dat had ik allang gedaan als ik niet zo'n grote schedel had, waardoor ik er kaal uitzie als een soort Stewie uit Family Guy: http://www.severecci.net/(...)wie_itsaboy_1024.jpg .Kans bestaat wel dat het dan normaal teruggroeit...
Kan het ook geen lit teken wezen
pi_22750478
Nee, het betreft gewoon de hele rechterkant, precies tot de scheiding
pi_22750640
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:29 schreef Speth het volgende:
Nee, het betreft gewoon de hele rechterkant, precies tot de scheiding
Vreemd, misschien moet jij ook een haarmasker proberen
pi_22750755
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:38 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Vreemd, misschien moet jij ook een haarmasker proberen
je kan proberen om met koud water na te spoelen om te zorgen dat alle shampoo er goed uit is en een huidvriendelijke shampoo gebruiken en niet te vaak wassen
pi_22751047
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef mother-mother het volgende:

[..]

je kan proberen om met koud water na te spoelen om te zorgen dat alle shampoo er goed uit is en een huidvriendelijke shampoo gebruiken en niet te vaak wassen
Het ligt denk ik niet aan de manier waarop ik het behandel, aangezien ik met de andere kant hetzelfde doe, en die kant wel goed is. Het zou kunnen dat het aan het slapen ligt, maar ook dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk, aangezien het zo precies door het midden plotseling anders wordt, je zou dan eerder een zekere overgang verwachten. Ik denk eigenlijk dat het iets inwendigs is.
pi_22751087
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:57 schreef Speth het volgende:

[..]

Het ligt denk ik niet aan de manier waarop ik het behandel, aangezien ik met de andere kant hetzelfde doe, en die kant wel goed is. Het zou kunnen dat het aan het slapen ligt, maar ook dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk, aangezien het zo precies door het midden plotseling anders wordt, je zou dan eerder een zekere overgang verwachten. Ik denk eigenlijk dat het iets inwendigs is.
ik had het eerder verkeerd begrepen, wist niet dat je hoofdhuid zo raar deed
kan idd inwendig zijn zou ff bij dokter shampootje halen ofzo
pi_22753873
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:57 schreef Speth het volgende:

[..]

bizar, is het niet een soort van psoriasis of zo? Ik snap dat dat meteen zo negatief klinkt, dat bedoel ik natuurlijk niet, maar een of andere vorm of zo, het klinkt alsof het eerder iets met je huid is dan met je haar, omdat je dat ook al aangeeft van dat je natuurlijk beide zijden gelijk behandelt...
pi_22754117
De huidarts (ben ik al geweest) zegt niets aan m'n huid te zien, iig geen infectie of schimmel oid, dus dat zal het niet zijn..
pi_22754233
ik moet weer eens naar de kapper toe... er is weer niks met me haar te beginnen... valt niet meer zo goed als een paar weken geleden.. >.<
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:41:00 #35
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_22754728
Goed bezig in dit topic

Ben sinds december bezig; gaat alleraardigst.
Zit nu met het wax/gel dilemma. Wax maakt mijn haar zo plakkerig en het ziet er dan heel nat uit. Met gel kun je weer niet door je haren woelen met je handen. Lastige keuzes toch
pi_22755415
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:06 schreef Samson het volgende:

[..]

bizar, is het niet een soort van psoriasis of zo? Ik snap dat dat meteen zo negatief klinkt, dat bedoel ik natuurlijk niet, maar een of andere vorm of zo,
Mijn broertje heeft psoriasis,en moet nu 2 keer in de week zijn haar wassen met een menthol
shampoo dat heet,Denorex Rx en daarna aanbrengen met een hoofdgel, ketoconazol dat heeft
hij via het ziekenhuis meegekregen
Maar hij heeft het aan allebei de zijkanten zitten,dus misschien heb je toch wel een lichte vorm ervan,
pi_22755501
Hmz, dat betwijfel ik toch sterk.... Puur omdat zoiets niet plots bij het midden van m'n hoofd ophoudt. Ik heb geen fototoestel hier, maar om je een idee te geven van hoe het eruit ziet:

Zo abrubt houdt het op in het midden, ik kan me haast niet voorstellen dat dat door een infectie oid komt, ik denk eerder aan een genetische oorzaak (psoriasis is ook genetisch, weet ik, maar dat is toch anders.... dan zou er echt sprake moeten zijn van een zekere zichtbare afwijking aan de hoofdhuid, dat is bij mij niet zo. Het is alleen de manier waarop m'n haar groeit, aan de ene kant is het veel fijner en dichter bezaaid dan aan de andere kant).
pi_22755847
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:10 schreef Speth het volgende:
Hmz, dat betwijfel ik toch sterk.... Puur omdat zoiets niet plots bij het midden van m'n hoofd ophoudt. Ik heb geen fototoestel hier, maar om je een idee te geven van hoe het eruit ziet:

[afbeelding]

Zo abrubt houdt het op in het midden, ik kan me haast niet voorstellen dat dat door een infectie oid komt, ik denk eerder aan een genetische oorzaak (psoriasis is ook genetisch, weet ik, maar dat is toch anders.... dan zou er echt sprake moeten zijn van een zekere zichtbare afwijking aan de hoofdhuid, dat is bij mij niet zo. Het is alleen de manier waarop m'n haar groeit, aan de ene kant is het veel fijner en dichter bezaaid dan aan de andere kant).
Het lijkt me stug dat het aan je kussen ligt,ik slaap ook meestal op 1 zijkant en ik heb ook nergens last van,misschien toch beginnende kaalheid
pi_22756751
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:41 schreef Zoku het volgende:
Goed bezig in dit topic

Ben sinds december bezig; gaat alleraardigst.
Zit nu met het wax/gel dilemma. Wax maakt mijn haar zo plakkerig en het ziet er dan heel nat uit. Met gel kun je weer niet door je haren woelen met je handen. Lastige keuzes toch
matt-gum van osis schwarzkopff geweldig spul je haar wordt er een beetje vies van daardoor stevig en glimt niet(wel duur, maar beetje nodig en bij drogist vast wel een vergelijkbaar product te vinden )
pi_22756794
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:10 schreef Speth het volgende:

[afbeelding]

kan trouwens ook gewoon stress zijn he, heeft allerlei vormen , een vriend van mij had allemaal kale plekken gekregen, ging vanzelf weer over
pi_22756964
Ja, dat kan natuurlijk allemaal.. Maar het vreemde is het feit dat het precies over 1 helft is, dat heeft natuurlijk een bepaalde oorzaak... Infecties en stress beperken zich niet tot 1 helft, althans, dat lijkt me niet...
pi_22757429
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef Speth het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk allemaal.. Maar het vreemde is het feit dat het precies over 1 helft is, dat heeft natuurlijk een bepaalde oorzaak... Infecties en stress beperken zich niet tot 1 helft, althans, dat lijkt me niet...
vaak juist wel hoor stress brengt hele rare verschijnselen met zich mee
pi_22757593
Je ene hersenhelft ofzo, of zeg ik iets stoms?

@ hydraulix: gewoon de foto's meenemen naar je kapper, ook al ben je nog niet op die lengte. Dan kan de kapper er rekening mee houden.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:46:09 #44
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_22758197
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:54 schreef mother-mother het volgende:

[..]

matt-gum van osis schwarzkopff geweldig spul je haar wordt er een beetje vies van daardoor stevig en glimt niet(wel duur, maar beetje nodig en bij drogist vast wel een vergelijkbaar product te vinden )
Dankje mother-mother! Morgen meteen halen
pi_22759182
quote:
vaak juist wel hoor stress brengt hele rare verschijnselen met zich mee
Hm, ik acht het niet onmogelijk, maar toch... Ik ben niet echt gestresst

* Speth is zo slim dat hij niet voor zijn tentamens hoeft te leren, en werken is hij vies van
pi_22759412
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:19 schreef Speth het volgende:

[..]

* mother-mother is zo slim dat hij niet voor zijn tentamens hoeft te leren, en werken is hij vies van
dan weet ik het ook niet meer hoor
pi_22760444
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:19 schreef Speth het volgende:

[..]

* Brennie is zo slim dat hij niet voor zijn tentamens hoeft te leren, en werken is hij vies van
Misschien wordt het dan eens tijd wel stress te krijgen?

grapje

Zit te bedenken wat het kan zijn..
Mogelijk zit er dan toch 'iets' in het wasmiddel waarmee je je hoofdkussensloop wast wat dit teweeg brengt?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22760603
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:59 schreef Brennie het volgende:

[..]

Mogelijk zit er dan toch 'iets' in het wasmiddel waarmee je je hoofdkussensloop wast wat dit teweeg brengt?
pi_22760741
quote:
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk... Maar ik sluit het niet uit Nou moet ik wel zeggen dat ik er te vaak aanzit. Omdat het zo kapot is gaat haren om elkaar heen draaien, die ik dan weer uit elkaar trek, maar ik denk niet dat het daar om begonnen is... November ga ik weer naar een huidarts, een andere dit keer, die me hopelijk wel enigzins behulpzaam zal zijn.
pi_22760937
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Speth het volgende:

[..]

Het lijkt me heel onwaarschijnlijk... Maar ik sluit het niet uit Nou moet ik wel zeggen dat ik er te vaak aanzit. Omdat het zo kapot is gaat haren om elkaar heen draaien, die ik dan weer uit elkaar trek, maar ik denk niet dat het daar om begonnen is... November ga ik weer naar een huidarts, een andere dit keer, die me hopelijk wel enigzins behulpzaam zal zijn.
heb je onlangs ook andere shampoo of gel gebruikt?
anders kan je proberen om je haar alleen maar uit te spoelen en een x in de week wassen alleen punten dus niet hoofdhuid
pi_22761096
Nee... de oorzaak ligt dieper, ik heb dit al veel langer, alleen in een lichtere vorm dan nu, vorig jaar keek ik op school in de spiegel, en zag dat ik het toen ook al had (m'n haar was toen een stuk langer dan normaal, en het verschil tussen beide helften was duidelijk zichtbaar). De oorzaak ligt dus denk ik niet in de manier waarop ik met m'n haar omga, want die heb ik in die tijd verschillende keren aangepast zonder dat het hielp.
pi_22761684
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef Speth het volgende:
Nee... de oorzaak ligt dieper, ik heb dit al veel langer, alleen in een lichtere vorm dan nu, vorig jaar keek ik op school in de spiegel, en zag dat ik het toen ook al had (m'n haar was toen een stuk langer dan normaal, en het verschil tussen beide helften was duidelijk zichtbaar). De oorzaak ligt dus denk ik niet in de manier waarop ik met m'n haar omga, want die heb ik in die tijd verschillende keren aangepast zonder dat het hielp.
Als die huidarts nou zou zeggen dat je je haar alleen weer normaal krijgt als je het kort knipt wat mother-mother ook al zei
zou je dat dan doen?
pi_22761819
Dan zou ik 't denk ik meteen kaalscheren om er zeker van te zijn dat het gaat helpen, maar daar zou ik dan wel mee wachten tot het begin van de volgende zomervakantie, zodat ik er iig niet mee naar colleges hoef. Zonder lang haar zie ik er idioot uit.
pi_22761928
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:49 schreef Speth het volgende:
Dan zou ik 't denk ik meteen kaalscheren om er zeker van te zijn dat het gaat helpen, maar daar zou ik dan wel mee wachten tot het begin van de volgende zomervakantie, zodat ik er iig niet mee naar colleges hoef. Zonder lang haar zie ik er idioot uit.
Dat kan je wel zeggen maar in 1 van de vorige topic,s zei je dat je nog nooit kort haar hebt gehad
dus je weet ook niet hoe het voelt en anders doe je gewoon een pet op
pi_22762006
Petten passen mij nooit... Staan ook niet. Mijn voorhoofd is daar te groot voor, wat ook de reden is dat kort haar mij niet staat.
pi_22762655
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Wat?

Speth meldt dat hij al bij een huidarts is geweest en er geen infectie/schimmel e.d als oorzaak aangewezen kan worden.
Dan kijk ik naar wat anders.
Just trying to help.
Of bedoelde je het niet zo?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22770745
Ik eis overigens dat de volgende linkjes voortaan worden opgenomen in de OP. Gewoon omdat ze handig zijn en er handig naar te verwijzen valt als men een vraag heeft over styling of iets dergelijks...

Was je haar glanzend en gezond

Stylingstips voor lang(er) haar

Zo, ik heb gezegd.

Verder wilde ik even melden dat de kapster het toch iets korter heeft geknipt dan ik dacht. Maar ach, het zit niet slecht ofzo, we gaan lekker verder. Volgende keer IETS duidelijker zijn onder bedreiging ofzo...
pi_22782301
Ik had vroeger altijd stekeltjes maar wil ze nu ook langer laten groeien, maar wat is dat wennen zeg!!! iedere dag denk ik en NU naar de kapper maar ben gelukkig nog steeds niet gegaan dit zal vast een tussenfase zijn ?? HELP!!
pi_22784089
Mother-mother, bedankt voor de info, nog in het andere topic. Ik ben ondertussen naar de kapper geweest heb er 3 uur gezeten want de kleur wilde niet pakken, koperbruin, het was wel koper maar niet bruin, maar goed uiteindelijk zit het er nu dus in en het is even wennen.
Maar nu vraag ik me af wat kan ik nou doen om het het beste te verzorgen, haarmaskertje, speciale shampoo misschien?
pi_22784276
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 22:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik had vroeger altijd stekeltjes maar wil ze nu ook langer laten groeien, maar wat is dat wennen zeg!!! iedere dag denk ik en NU naar de kapper maar ben gelukkig nog steeds niet gegaan dit zal vast een tussenfase zijn ?? HELP!!
Een lange tussen fase van een half jaar als je het geluk hebt dat je haar natuurlijk wel snel groeit
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 00:17 schreef Brennie het volgende:

[..]

Wat?

Speth meldt dat hij al bij een huidarts is geweest en er geen infectie/schimmel e.d als oorzaak aangewezen kan worden.
Dan kijk ik naar wat anders.
Just trying to help.
Of bedoelde je het niet zo?
het was een grapje
pi_22784280
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef voodoolady het volgende:
Mother-mother, bedankt voor de info, nog in het andere topic. Ik ben ondertussen naar de kapper geweest heb er 3 uur gezeten want de kleur wilde niet pakken, koperbruin, het was wel koper maar niet bruin, maar goed uiteindelijk zit het er nu dus in en het is even wennen.
Maar nu vraag ik me af wat kan ik nou doen om het het beste te verzorgen, haarmaskertje, speciale shampoo misschien?
L'oreal Elvive color protect, zit in die rode flessen. Hier heb je zowel conditioner als shampoo van, en het is goed spul.
pi_22784432
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef voodoolady het volgende:
l'oreal power care color proffesional heb ik zelf, is erg goeie shampoo om je kleur te behouden en verzorgen verder kan je nog masker doen eens in de maand ofzo maar ik zou geen conditioner gebruiken want dat haalt de kleur er een beetje uit, en als je niet tevreden bent met kleur kan je met normale head en shoulders wassen , dan is ie er zo uit shampoo is alleen te krijgen bij kapper of kappersbenodigdheden dus niet in drogist
pi_22784748
Oh ja, helemaal vergeten te vragen. Masker één keer per maand dus?

Voor de duidelijkheid, ik heb de L'Oreal masker voor droog en beschadigd haar en ben van plan één keer in de week te gaan zwemmen...
pi_22784840
Brennie heeft lang haar en is ook zeer tevreden met L'oreal elvive shampoo ( witte fles)
Jullie hebben dus meer medestanders
pi_22784973
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:53 schreef MadGuy het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten te vragen. Masker één keer per maand dus?

Voor de duidelijkheid, ik heb de L'Oreal masker voor droog en beschadigd haar en ben van plan één keer in de week te gaan zwemmen...
merk je vanzelf wel hoe vaak je moet gebruiken, maar is intensiever als je een handdoek nat maakt ff uitwringt en dan 1 min magnetron , die eroverheen en dan af laten koelen
pi_22784996
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:57 schreef Brennie het volgende:
Brennie heeft lang haar en is ook zeer tevreden met L'oreal elvive shampoo ( witte fles)
Jullie hebben dus meer medestanders
het is ook maar advies
pi_22785002
Dat zei je inderdaad al, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. We zullen eens zien! Bedankt!
pi_22790130
Ik hoop niet dat mijn kleur er na het wassen met head en shoulders al uit is, want dan is 72 euro toch best wel veel geld Het is dus gewoon verf en geen kleurspoeling (wel voorgepigmenteerd ermee). Oh ja en die nieuwe kleurspoeling van L'oreal, mahonie gaat er niet uit met head en shoulders...
Bedankt ik ga vanmiddag eens kijken
pi_22790250
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 09:25 schreef voodoolady het volgende:
Ik hoop niet dat mijn kleur er na het wassen met head en shoulders al uit is, want dan is 72 euro toch best wel veel geld Het is dus gewoon verf en geen kleurspoeling (wel voorgepigmenteerd ermee). Oh ja en die nieuwe kleurspoeling van L'oreal, mahonie gaat er niet uit met head en shoulders...
Bedankt ik ga vanmiddag eens kijken
nee maar head en shoulders is helemaal niet goed voor kleur
pi_22790569
ik zou die elvive voor lang haar nemen, revivalizer to the max
maar dat is mijn mening
pi_22790628
vraagje,
Gaan jullie altijd met gewassen haar naar de kapper of laat je je haar bij de kapper wassen?
Als ik zelf naar de kapper ga dan was ik mijn haar meestal van te voren alleen moet ik dan nog met de fiets naar de kapper en dan ziet het er absoluut niet uit! Dan kom ik daar bij de kapper met een bos vol met haar dat niet in model zit (plat hangt), en ook nog eens erg droog is. Dan schaam ik me dus dood, en wil ik altijd zo snel mogelijk geknipt worden zodat ik niet tussen al die mensen moet gaan zitten wachten
pi_22790765
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 10:00 schreef koffiejunk het volgende:
vraagje,
Gaan jullie altijd met gewassen haar naar de kapper of laat je je haar bij de kapper wassen?
Als ik zelf naar de kapper ga dan was ik mijn haar meestal van te voren alleen moet ik dan nog met de fiets naar de kapper en dan ziet het er absoluut niet uit! Dan kom ik daar bij de kapper met een bos vol met haar dat niet in model zit (plat hangt), en ook nog eens erg droog is. Dan schaam ik me dus dood, en wil ik altijd zo snel mogelijk geknipt worden zodat ik niet tussen al die mensen moet gaan zitten wachten
Haha, precies hetzelfde hier. Erg herkenbaar dus

Als je conditioner gebruikt is je haar niet pluizig en blijft het toch wel een uur nat en redelijk in model. Wanneer je naar de kapper gaat moet je dus niet je haar al te lang van tevoren wassen, dan lijkt me dat het probleem is opgelost. Gelukkig woon ik nog geen minuut lopen bij de kapper vandaan
pi_22790870
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 09:55 schreef caralinda het volgende:
btw: jongens met zo lang haar zijn niet aantrekkelijk
Speak for yourself, het juiste lange haar is juist ultiem
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_22794163
Tvp, ik zal binnekort ook met een foto komen na al tijdje te hebben gelurkt.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:52:57 #75
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_22794785
Alles leuk en wel. Ik vindt lang haar bij mannen best stoer staan.

As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_22794811
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:52 schreef Zero-Nine het volgende:

[afbeelding]
tuurlijk
Azwethinkweiz
pi_22794867
quote:

[afbeelding]
ok, sorry maar dat staat wel erug gay. Lang haar is mooi, maar vern*uk het dan niet. Beetje mannelijker model kan wel!
pi_22797903
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 10:00 schreef caralinda het volgende:
ga wel weg ja, kan dit niet aanzien
xx
Als je verder niets nuttigs te melden hebt moet je dat vooral doen. Bovendien kun je je mening ook wel zonder verwoorden.
pi_22797992
-edit: topic opgeschoond, notes aangemaakt

een vriendelijk verzoek om ontopic te reageren en het netjes te houden

topic weer open
pi_22798606
tvp
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_22799099
danke schatje
Azwethinkweiz
pi_22800927
quote:

[afbeelding]
Ow, ik vind dit niet echt een goed voorbeeld, zijn ook wel een stel suffe figuren vind ik btw, maken ze eigenlijk nog wel muziek? mmmmmbop, doooeeewap, doebidoebidoebi
pi_22805279
quote:

[afbeelding]
Mannen... waar?

Tevens tvp...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_22805547
IK HOUD VAN LANGHARIGE

I WISH EVERY BOY HAD LONG HAIR
pi_22808023
Kijk, dat horen we graag
pi_22809139
*kuch* tvp *kuch*

Edit: ook maar even mijn haar showen

En het groeit gezellig stapsgewijs door

[ Bericht 92% gewijzigd door Verenjano op 23-10-2004 00:19:34 ]
pi_22809294
* Kuch* bookmark * kuch*
( Ieder, graag)
pi_22811269
*kuch* of iedereen houdt op met melden dat hun posts tvp's zijn, zodat het ook niet opvalt dat we stiekem tvp'en *kuch*
pi_22827508

Speth met kort haar Dit is overigens de goede kant, de andere kant volgt... Het verschil is met deze schrale cam helaas slecht te zien.
pi_22827705
Het ziet er veel minder slecht uit dan dat je deed voorkomen
Het ziet er zelfs wel goed uit
pi_22827893
Deze kant is nog wel acceptabel, ik ben nog bezig een foto van de andere kant te maken die ik online durf te zetten..

edit: ok, beter dan dit wordt het niet voorlopig...

er ontbreekt dus gewoon een hele onderlaag. Op de rechterflank zit alleen heel dun, licht haar, wat heel lelijk is, terwijl aan de andere kant nog gewoon haar groeit.. Kijk en huiver...

Ik haal 'm asap weer offline trouwens...

[ Bericht 66% gewijzigd door Speth op 23-10-2004 21:57:10 ]
pi_22827942
Ik vind het ook meevallen hoor, maar we wachten de andere foto even af!

Ik las trouwens op adversus iets over balsem. Wat is dat? Is dat net zoiets als een haarmasker (waar ik echt tevreden over ben. In combi met de handdoektruck van mother-mother moet ik zeggen dat mijn haar écht rustiger is geworden).
pi_22828013
Ach zo erg kan het toch niet zijn?
pi_22828145
Ik vind van wel... zie boven
pi_22828224
Het spijt me, maar ik zie echt niks van ontbrekende haarlagen o.i.d.
Ook vind ik dat grote voorhoofd wel meevallen.
Misschien komt het door de slechte kwaliteit van de cam, maar over dit zou ik me echt niet druk maken hoor.
pi_22828542

Brakke foto van de voorkant... hopelijk zie je het hier iets beter. Waar je aan de rechterkant (voor mij dus links) een donkere laag onder mijn bovenste haar ziet, ontbreekt die aan de linkerkant (voor mij rechts).

Het ligt denk ik een beetje aan de webcam... Aangezien mensen irl het ook wel opvalt
pi_22828743
Ohja nu zie ik het ja, maar het lijkt net of je gewoon je haar rechts, voor jou dus links, draagt.
Alleen is het dan niet gekamd
pi_22828834
Het punt is dat het nu nog niet zo erg is, maar zodra ik het weer op normale lengte heb, het geamplificeerd wordt, en het dus wel erg zichtbaar wordt....
pi_22829022
Hmm, misschien dan je haar op deze lengte houden tot je de oorzaak hebt gevonden?
Dan kan op de plek waar je haar nu 'ontbreekt' het ook langzaam terug groeien.
pi_22829177
Mja..... ik heb me voorgenomen om gewoon heel vaak naar de kapper te gaan om het snel groeiende stuk bij te houden, zodat de andere kant in traag tempo weer enigzins lang kan groeien, voor zover dat lukt.... Ik vind dit gewoon een onwijze scholieren-coupe, en totaal niet bij mij passen
pi_22829258
Heej Speth, misschien ook handig om je voeding eens onder de loep te nemen, werk je wel voldoende vitamine naar binnen via je voeding en slik je al extra vitamine B complex? Dat kan namelijk je haar ook weer een goede boost in de goede richting geven. Maar trouwens, als ik logisch nadenk, stel dat je haar bovenop weer een stukkie langer is dan valt dat er op een gegeven moment toch gewoon weer grotendeels overheen en zie je er toch minder van, op je avatar zit het namelijk best ok zonder dat je iets opvalt. Zit je trouwens in een stressvolle periode? Ik heb zelf ook wel een slechte haartijd gehad toen ik nogal onder stress stond. Dat heeft ook best wel impact op je haar, misschien af en toe wat meer relaxen? Nou ja, hopelijk lost het zichzelf uiteindelijk op
pi_22829303
Voeding, Speth heeft het vooral aan één kant, wat het dus zo raar maakt...
pi_22829345
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:44 schreef MadGuy het volgende:
Voeding, Speth heeft het vooral aan één kant, wat het dus zo raar maakt...
Das waar, blijft raar, ik probeer ook maar naar wat logische antwoorden te zoeken en goede voeding/vitamines kan zowiezo geen kwaad natuurlijk
pi_22829366
Nee... Stress heb ik zeker niet... En ik slik om de twee dagen wel een vitaminepil... Ik denk dat die twee oorzaken wel uit te sluiten vallen.

Op m'n avatar zat ik nog in guatemala... waar het nog niet zo extreem was, hoewel al wel een beetje zichtbaar... Bovendien wordt m'n haar daar door elkaar geblazen
pi_22829490
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:47 schreef Speth het volgende:
Nee... Stress heb ik zeker niet... En ik slik om de twee dagen wel een vitaminepil... Ik denk dat die twee oorzaken wel uit te sluiten vallen.

Op m'n avatar zat ik nog in guatemala... waar het nog niet zo extreem was, hoewel al wel een beetje zichtbaar... Bovendien wordt m'n haar daar door elkaar geblazen
Dan zit er niks anders op dan met zo'n ventilatortje met een batterij rond te gaan lopen
pi_22829553
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:52 schreef Samson het volgende:
Dan zit er niks anders op dan met zo'n ventilatortje met een batterij rond te gaan lopen
Jij bent van de praktische oplossingen?
pi_22829656
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:55 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Jij bent van de praktische oplossingen?
idd... ben jij alweer wat meer tevreden met je haar? je was t zat en hebt t toen bij laten knippen herinner ik me
pi_22830451
Ja, Speth daar hebben ze een flinke bende van gemaakt he?
pi_22830486
klopt..
pi_22836075
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:58 schreef Samson het volgende:

[..]

idd... ben jij alweer wat meer tevreden met je haar? je was t zat en hebt t toen bij laten knippen herinner ik me
Oh ja hoor, het zit iig alweer beter. M'n haar groeit geloof ik als kool, dat scheelt ook dus. Het kan altijd beter (veel beter ) maar ik zou ten eerste niet weten hoe, en ten tweede denk ik niet dat mijn haar die mogelijkheden biedt.
pi_22836099
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 09:09 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Oh ja hoor, het zit iig alweer beter. M'n haar groeit geloof ik als kool, dat scheelt ook dus. Het kan altijd beter (veel beter ) maar ik zou ten eerste niet weten hoe, en ten tweede denk ik niet dat mijn haar die mogelijkheden biedt.
same here, werken met wat je hebt he...
pi_22843707
ik ga ff mn eigen haar laten knippen, door mn zus die is ook kapster
zit nog te twijfelen:het hangt nu op schouders maar denk dat ik kort ga
  zondag 24 oktober 2004 @ 16:55:57 #113
95608 Speth
Rorschach
pi_22844199
Niet kort
pi_22849791
Een deze dagen ff naar de kapper. 't Wordt achter nu echt te lang in verhouding met voor.
pi_22851009
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:55 schreef Speth het volgende:
Niet kort
=nix geknipt waren veel te druk aan t lullen en toen moest ze weg dus uitstel van executie
pi_22860514
Wát een pokkeweer dit seizoen zeg! Styling heeft totaal geen zin met deze storm merk ik al weer. Nou ja, er zijn ergere dingen natuurlijk...
pi_22860722
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:02 schreef MadGuy het volgende:
Wát een pokkeweer dit seizoen zeg! Styling heeft totaal geen zin met deze storm merk ik al weer. Nou ja, er zijn ergere dingen natuurlijk...
krijg je vanzelf een soort beach effect
pi_22860779
Hahahaha inderdaad. Toevallig ben ik gisteren nog naar het strand geweest. En ik heb het geweten hoor. Het beacheffect slaat geloof ik een beetje verkeerd uit bij mij, laten we het daar op houden...
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:22:26 #119
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_22862139
Beach- en windeffect werkt meestal wel positief uit, eerlijk gezegd. Dan zit het allemaal wat wilder

Ben nu aan de Keune brillantine gel. Dat spul is hard zeg! Werkt tot nu toe best aardig, beter dan gewone gel zowieso.
pi_22871121
Mijn haar is eindelijk weer wat aan het bijkomen van de laatste knipbeurt, komt weer een beetje lengte in, laat de winter straks maar komen
pi_22885774
ik heb het toch ff laten knippen maar niet kort, en vannacht nog ff spoeling ingedaan
is gaaf geworden
pi_22889123
jah ik heb het een half jaar lang gehad.. zo hockeykakkermodel.. wil dr nu eik weer vanaf maar weet niet echt wat leuk is...
iemand misschien iets leuks gezien? zat zelf te denken aan kort maar weet nog niet wat voor model...en het moet ook niet te koud zijn natuurlijk
pi_22889170
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:45 schreef wouterwouter2 het volgende:
jah ik heb het een half jaar lang gehad.. zo hockeykakkermodel.. wil dr nu eik weer vanaf maar weet niet echt wat leuk is...
iemand misschien iets leuks gezien? zat zelf te denken aan kort maar weet nog niet wat voor model...en het moet ook niet te koud zijn natuurlijk
Volgens mij zit je niet echt in het juiste topic als ik dit zo lees

Maar wie weet besluit je om de geweldige hockey-kakker coupe te behouden, iets wat wij hier alleen maar kunnen toejuichen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:01:27 #124
95608 Speth
Rorschach
pi_22889376
Idd, niet kort knippen
pi_22894131
Ik ga morgen denk ik toch naar de kapper. Even weer een stuk korter. Het gaat nu zo hangen. Ik had gewoon mijn oude kapsel weer in gedachten:

http://i.imdb.com/mptv1.gif

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als ik naar de kapper ben geweest, in ieder geval anders dan in gedachten. Dat is tenminste een zekerheid die je hebt
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:34:24 #126
95608 Speth
Rorschach
pi_22894243
Link werkt niet, not authorized
pi_22894753
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Speth het volgende:
Link werkt niet, not authorized
Hmm balen
Hmm ik kan geen andere goede vinden. Nou ja. Morgen zie ik het wel.
pi_22896383
Was dus naar de kapper geweest (werd een hanekam wat ik eerst had, niet zo'n extreem geval maar dat je dan zo'n gestyleerde hanekam heb waarbij ik deze heb laten blonderen en de rest zwart heb laten verfen...)
Zoals ik al zei: dit model had ik al eerder en moet toegeven dat ik lang haar toch wel waardeer! Ga het ook laten groeien (ok: m'n coupe is niet eens een week oud ), maar als het niet meer lukt om in model te krijgen, verf ik alles gelijk zwart en laat ik het groeien (lekker makkelijk. Heb overigens donkerbruin haar oorspronkelijk).
Heb gelijk zo'n groot hoofd nu ik zo weinig haar heb
* hydraulix die zich een beetje gefrustreerd voelt
pi_22907655
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:28 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Speth met kort haar Dit is overigens de goede kant, de andere kant volgt... Het verschil is met deze schrale cam helaas slecht te zien.
Dat is erg kort Speth

offtopic:,Vandaag na 3 jaar een leren jas te hebben gedragen, heb ik nu gekozen voor een lange zwarte stoffige jas

staat erg goed als je langer haar hebt,en ze voelen warm aan dus koud krijg je het niet ervan

pi_22908149
ik heb me net gister ook zo'n jas gekocht
Azwethinkweiz
pi_22909876
Zo ben terug van de kapper. Het viel allemaal gelukkig erg mee Hier is het resultaat. Weer een heel stuk korter ja.

Het moet natuurlijk nog wel even de tijd krijgen om te wennen en weer goed te vallen.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:33:36 #132
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_22909986
Mooi kapsel ssebass; je haar valt op die foto ook erg goed
pi_22910781
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb me net gister ook zo'n jas gekocht
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef ssebass het volgende:
Zo ben terug van de kapper. Het viel allemaal gelukkig erg mee Hier is het resultaat. Weer een heel stuk korter ja.

[afbeelding]

Het moet natuurlijk nog wel even de tijd krijgen om te wennen en weer goed te vallen.
Ziet er goed sommige kapsters kunnen dus nog wel goed knippen
pi_22911611
quote:
[b]

Ziet er goed sommige kapsters kunnen dus nog wel goed knippen
Duh
pi_22911927
quote:

[afbeelding]

Cool, staat beter dan dat hele lange vind ik
pi_22912067
quote:

[afbeelding]

Dit vind ik echt een heel goed resultaat, ook precies een lengte die ikzelf ook graag zou hebben qua haar, toppie hoor!!!!
pi_22915750
Bedankt voor de reacties. Ik heb ook even niewe gel gekocht. Ik had eerst schwarzkopf style and fix gel, maar dat wordt echt hard. Een echte gel dus. Nu heb ik een pasta van andrelon. Voelt alsof je kauwgom in je haar smeert maar het wordt niet vet, plakt niet en droogt je haar niet uit. We zullen zien, tot nu toe bevalt het goed, niet hard geworden en niet vet. Op de foto was mijn haar nog nat dus dat is geen gel oid.
pi_22915852
Ik blijf t verwijfd vinden.. helemaal als je "kakker" bent vind ik het persoonlijk niet om aan te zien. Tegenwoordig hebben heel veel jongens het kapsel, trouwens.
Delivered without an information leaflet
pi_22915996
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 02:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik blijf t verwijfd vinden.. helemaal als je "kakker" bent vind ik het persoonlijk niet om aan te zien. Tegenwoordig hebben heel veel jongens het kapsel, trouwens.
Oh de metroseksuele hype is weer over zie ik

Nee kort haar staat mij niet goed. Ik heb dit kapsel eigenlijk al heel lang de ene keer wat korter dan de andere keer.
Inderdaad het kapsel is nu niet erg origineel maar ja moet dat dan? Ik ga mijn kapsel niet veranderen omdat andere dat hebben en dat ik dan ineens origineel wil zijn het anders ga doen. Dat is echt te triest voor woorden. Als ik het zat ben of iets anders wil proberen zie ik het dan wel weer.
Er zijn inderdaad nu genoeg gasten met lang haar, maar verwijfd vind ik het niet. Bij de een wat meer dan bij de ander. Maar goed vrouwen hebben ook kapsels waar ik liever niet naar kijk voornamelijk het "van mij hoeft het niet meer kapsel" wat vooral voorkomt bij jonge moeders. Genoeg topics over.
Beetje raar dat als je "kakker" bent het kapsel ineens niet om aan te zien is.
pi_22931934
@ Darcmarc: ge-wel-di-ge jas. Ik heb ook zoiets, maar dan in donkerbruine rib uitvoering. Zal wel leuk staan als mijn haar eindelijk eens naar mijn zin is...

@ssebass, staat goed. Misschien iets langer en voller matje?
pi_22932331
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:51 schreef DarcMarc het volgende:

offtopic:,Vandaag na 3 jaar een leren jas te hebben gedragen, heb ik nu gekozen voor een lange zwarte stoffige jas
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu heb je kans dat de politie je niet voor inbreker aanziet maar potloodventer...
pi_22934404
quote:

[afbeelding]

*jaloers*
pi_22939518
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst tegen een meisje met half lang haar kunnen zeggen dat mijn haar langer is
pi_22939944
Voor de liefhebbers, hier nog een fijn kapsel:

Achterkant Bijenkorf folder...

Voor een highres versie, klik hier
pi_22940074
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:02 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst tegen een meisje met half lang haar kunnen zeggen dat mijn haar langer is
ik hoor regelmatig dat mn har langer is dan dat van degene die de opmerking maakt
en meestal ook dat ze jaloers is dat het niet pluist niet zo erg krult enz...
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_22940265
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

ik hoor regelmatig dat mn har langer is dan dat van degene die de opmerking maakt

ik kreeg trouwens nog op de zelfde dag te horen dat ik het er af moest halen. Wel van een ander meisje, maar die kan de scheit krijgen.

Binnenkort ga ik weer eventjes naar de kapper
pi_22940284
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:34 schreef super-muffin het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

[/quote

ik kreeg trouwens nog op de zelfde dag te horen dat ik het er af moest halen. Wel van een ander meisje, maar die kan de scheit krijgen.
ja joh laat die wijven allemaal lekker de scheit krijgen, als de mannen het maar mooi vinden toch?
pi_22940335
Het was maar 1 meisje, en ze woont nog tering ver weg ook
Dus tuurlijk laat ik het lang.
pi_22940819
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ja joh laat die wijven allemaal lekker de scheit krijgen, als de mannen het maar mooi vinden toch?
alhoewel er niks mis is met mannen ga ik tog meestal wel voor vrouwen eigenlijk
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_22940838
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:59 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

pi_22942318
Prutplaatje (klotecamera ):
pi_22942470
Wordt lang man, denk dat halflang je echt goed staat!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:38:32 #153
95608 Speth
Rorschach
pi_22943067
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:59 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

Wel voor analfabete vrouwen dan..

Lucske: Cool. Zou 't zo laten
pi_22943342
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:38 schreef Speth het volgende:

[..]

Wel voor analfabete vrouwen dan..

Lucske: Cool. Zou 't zo laten
nog niemad die slechter spelt dan ik iig
alsof dat moeilijk is
pi_22943532
Luckse, je hebt nu langer haar dan ik!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:52:36 #156
95608 Speth
Rorschach
pi_22946579
Gister nieuw pak gekocht, ff wat foti:

Mijn teruggroeiende haar (aan 1 kant iig.... )

Nog een

Van een afstandje

Closeup van m'n das.

Het betreft een donkerblauw pak met lichte krijtstreep, dat kan je hier niet zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Speth op 30-10-2004 01:16:48 ]
pi_22949988
Je kijkt wel héél blij met je nieuwe pak

Jammer dat het pak niet zo goed te zien is op het camshot. Ik denk wel dat ik nu begrijp wat je bedoelt met het 'rare' haar aan jouw rechterkant, maar ook dat is niet goed te zien van links hé
pi_22950347
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:52 schreef Speth het volgende:
Gister nieuw pak gekocht, ff wat foti:
[afbeelding]
Mijn teruggroeiende haar (aan 1 kant iig.... )

[afbeelding]
Nog een

[afbeelding]
Van een afstandje

[afbeelding]

[afbeelding]
Closeup van m'n das.

Het betreft een donkerblauw pak met lichte krijtstreep, dat kan je hier niet zien.
Verkeerde topic.
pi_22950557
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:20 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Verkeerde topic.
Ik zei toch dat ik bezig ben het terug te laten groeien? Het is iig al wat langer dan eerst.
quote:
Je kijkt wel héél blij met je nieuwe pak
Haha, klopt, op die foto van een afstandje kijk ik wel HEEL chagrijnig, maar op die andere foto's kijk ik net zoals ik eigenlijk altijd kijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door Speth op 30-10-2004 10:52:51 ]
pi_22950618
maar dit is het verkeerde topic om je nieuwe pak te laten zien.
pi_22950677
Boeien. Darcmarc liet ook z'n jas zien. Bovendien zie je meteen hoe ver m'n haar nu is.
pi_22952251
-edit: doe niet zo flauw

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 30-10-2004 17:11:27 ]
pi_22953937
Alleen voor mannen dit? Ik laat 't ook groeien hoor!
pi_22954015
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:37 schreef Mea.Culpa het volgende:
Alleen voor mannen dit? Ik laat 't ook groeien hoor!
We hebben wel een tweetal vrouwen in dit topique gehad, maar daar is het niet goed mee afgelopen...

pi_22954281

Nouja, jullie zijn nu in iedergeval op de hoogte van dat ik mijn haar laat groeien en sja. als 't op de gewenste lengte is, zal ik een melding maken!!
pi_22954395
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef mother-mother het volgende:

[..]

Duh
Wanneer ga jij mijn haar knippen mother-mother?
pi_22956725
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:46 schreef Speth het volgende:
[..]

Haha, klopt, op die foto van een afstandje kijk ik wel HEEL chagrijnig, maar op die andere foto's kijk ik net zoals ik eigenlijk altijd kijk.
Arrogante kakker

Ik had deze topix anderhalf jaar geleden tegen moeten komen, toen ben ik begonnen Misschien is t een idee om een kleine fotodocu in mekaar te flansen van foto's sinds toen
pi_22956731
-edit: wat reacties verwijderd .
pi_22957399
Heel goed schatje
  zondag 31 oktober 2004 @ 15:11:20 #170
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_22975872
Deel 2 van het experiment met haarmsaker en L'Oreal Elvive: ge-wel-dig. IK denk dat dit het dan eindelijk is. Mijn haar voelt ook een stuk voller en gezonder aan. Jippie!

Nu maar weer groeien, groeien, groeien... Ik blijf bij mijn eerder gepostte Bijenkorf voorbeeld denk ik...
pi_22981762
ik doe toch mee, ondanks de "dreigementen" van een persoon al hier

E voila.. zo was 't 2 dagen geleden! Ik heb 't altijd kort gehad en nog nooit zo "lang" als nu!
pi_22981968
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Mea.Culpa het volgende:

[afbeelding]

E voila.. zo was 't 2 dagen geleden! Ik heb 't altijd kort gehad en nog nooit zo "lang" als nu!
join the club, iedereen is welkom hoor, begint er goed uit te zien
pi_22982204
Dan ook maar even mijn zondagskop erbij, om de vorderingen te laten zien.

Zal wel een tijdelijk foto'tje worden... dus mocht je ruige plannen hebben, eerst even saven.. .
pi_22982241
ke, gesaved.. en nu? Nee ziet er toll uit!
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:26:58 #175
95608 Speth
Rorschach
pi_22982608
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:10 schreef DJ-Maurits het volgende:

[afbeelding]

Zal wel een tijdelijk foto'tje worden... dus mocht je ruige plannen hebben, eerst even saven.. .
Cool
pi_22982623
quote:

[afbeelding]

Zó, die kan even door de rasterbator om uitvergroot te worden voor een ruig gay-café

Als je haar maar goed zit hé... (en dat zit wel snor )
pi_22982663
Bedankt... .

Ik zit alleen nu te twijfelen om het op deze lengte ongeveer te laten....

Of toch wat meer deze kant op te gaan...

pi_22982725
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bedankt... .

[afbeelding]

[afbeelding]
Langer!!! Staat serieus goed denk ik. Het kan er altijd nog af
pi_22982786
quote:
Bedankt... .

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind de lengte die je nu hebt leuk staan, dat andere lijkt me wat minder vlot, maar ja, das mijn bescheiden mening...
pi_22982818
quote:

[afbeelding]

Ik noem het waarschuwingen

Maar de knipoog geeft aan dat je ze gelukkig niet al te serieus neemt
pi_22983051
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:33 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik vind de lengte die je nu hebt leuk staan, dat andere lijkt me wat minder vlot, maar ja, das mijn bescheiden mening...
Ook bescheiden meningen zijn welkom... .
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:42:56 #182
95608 Speth
Rorschach
pi_22983052
quote:

[afbeelding]

Nog ff door laten groeien, en hoewel ik totaal geen recht van spreken heb: probeer wat vrolijker te kijken op foto's
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:44:06 #183
95608 Speth
Rorschach
pi_22983087
quote:
Bedankt... .

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat onderste (als je dat tenminste letterlijk bedoelt) staat denk ik niet zo bij jou. Zou het zo ongeveer laten.
pi_22983103
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:42 schreef Speth het volgende:

[..]

Nog ff door laten groeien, en hoewel ik totaal geen recht van spreken heb: probeer wat vrolijker te kijken op foto's
Het is dat je het zelf al zegt... .
pi_22983132
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat onderste (als je dat tenminste letterlijk bedoelt) staat denk ik niet zo bij jou. Zou het zo ongeveer laten.
Jep, letterlijk... inclusief moeilijk kijken en vier polo's.. .
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:49:27 #186
95608 Speth
Rorschach
pi_22983237
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:45 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Dan moet je de voorkant bijna 2x zo lang laten groeien als je het nu hebt, ik denk niet dat dat cool staat, behalve op 1 foto gekozen uit een fotoshoot van een paar 100 met een onwaarschijnlijke belichting.

Gewoon zo laten dus
  zondag 31 oktober 2004 @ 22:11:39 #187
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_22985721
Mijn God, @ DJ Maurits. Dit staat écht goed! Perfect haar man! Ik moet maar eens kijken of ik het ook zo kan krijgen. Steil is mijn haar in ieder geval wel...

[ Bericht 0% gewijzigd door MadGuy op 31-10-2004 23:38:19 ]
pi_22988910
quote:

[afbeelding]

En ik had me je voorgesteld als een enorme Jan-Peter! Weer een wereldbeeld om zeep!
pi_22991247
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:19 schreef Solitarias het volgende:

[..]

En ik had me je voorgesteld als een enorme Jan-Peter! Weer een wereldbeeld om zeep!
Weer een illusie armer... .

@ Madguy: Thanks man! .
pi_22991371
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:34 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ik noem het waarschuwingen

Maar de knipoog geeft aan dat je ze gelukkig niet al te serieus neemt
hmm, maar waarom dan? Ik ben zeeeeeer nieuwsgierig nu
pi_22991420
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat moeilijk kijken heb je al onder de knie
pi_22991589
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:19 schreef Solitarias het volgende:

[..]

HAHAHAHA ik ook
pi_23000291
quote:

[afbeelding]

Hoe kort had je het eerst en hoelang wil je 't hebben ongeveer?

Trouwens je ziet er leuk uit
pi_23000818
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:32 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Thanks

Uhm... hoe lang.. tja.. just go with the grow en dan zien we 't wel he

jij?
pi_23002951
quote:
Op maandag 1 november 2004 08:22 schreef HotFudge het volgende:

[..]

HAHAHAHA ik ook
ik ook al
pi_23002962
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:32 schreef super-muffin het volgende:

[..]

pi_23002992
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:42 schreef Samson het volgende:

Niets speciaals hoor, dat zegt hij tegen iedereen als je z'n fotoboek bekijkt
pi_23004178
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:41 schreef Samson het volgende:

[..]

ik ook al
... Er is hier duidelijk iets mis met mijn imago...
pi_23004238
Hmm er gaat hier van alles fout

[ Bericht 100% gewijzigd door HotFudge op 01-11-2004 19:44:21 ]
pi_23004311
pi_23007587
Whiehoe, nog een lotgenoot. Ik heb nu een jim-kuif maar sinds ik het 5 jaar geleden kort heb geknipt zit ik te twijfelen om het weer langer te laten groeien. Nu heb dan ongeveer de knoop doorgehakt, alhoewel ik eigenlijk elke dag weer wat ander besluit

Maar me broer en ik hebben elkaar beloofd ons haar nu echt lang te laten groeien. Eerst ga ik voor een half-lang kapsel á la DJ-Maurits hierboven (mooi haar!! ) en duncan van Blue in de nieuwe clip "Curtain falls"). Dat is wel toevallig want Duncan had eerst ook een jim-kuif.

Anywayz, hoe denken jullie dat dat ongeveer gaat duren?? M'n haar groeit vrij snel....

En wat kan je nog meer doen dan vitamine B complex slikken??
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
  maandag 1 november 2004 @ 22:04:33 #202
36102 Dionydos1
Superrrrrr Nijntje =:X
pi_23008785
Updatje..

Zo begonnen (net wakker op die foto ):

Inmiddels (zal volgende keer wat vrolijker kijken):

Hallo?!, ja? , Doe normoal......
pi_23009663
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef duuuuus het volgende:
en duncan van Blue in de nieuwe clip "Curtain falls"). Dat is wel toevallig want Duncan had eerst ook een jim-kuif.
Hoe heet hij zijn haar dan?

Het kan wel even duren, zeker als je het iedere keer bij laat knippen, zioals ik, de eikel. Ik bespeur trouwens weer een opkomende 'haar-obsessie' dankzij Maurits' haardos...
pi_23015991
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:57 schreef Mea.Culpa het volgende:

[..]

Thanks

Uhm... hoe lang.. tja.. just go with the grow en dan zien we 't wel he

jij?
Ik begon vanaf 2 cm of zo. Nu zijn we 13 maanden verder en het hangt nu onder mijn kin.
pi_23022613
Wat wordt over eht algemeen gezegd??

(half) lang haar staat goed bij mannen met een brede/smalle kaak en een bolvormig/langwerpig gezicht enz??
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
pi_23025298
quote:
Bedankt... .

[afbeelding]

[afbeelding]
Top haar Maurits hoelang ben je nou niet naar de kapper geweest?
pi_23027738
De eerste meisjes 'grap' is reeds gemaakt.Het gebeurde zo:
Er stond 1 meisje in die kamer
We werden geroepen om te gaan vullen: 'Jongens en dame, jullie kunnen beginnen met vullen' zegt 1 iemand: 'met die ene dame bedoel je zeker die langharige'

dinsdag 2 november 2004 @ 17:39:39 #208
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_23027971
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:29 schreef super-muffin het volgende:
We werden geroepen om te gaan vullen: 'Jongens en dame, jullie kunnen beginnen met vullen' zegt 1 iemand: 'met die ene dame bedoel je zeker die langharige'

Alweer een mijlpaal. Heb je al hippie-opmerkingen gekregen?
pi_23029209
Of werkschuw tuig-opmerkingen...
pi_23029274
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef MadGuy het volgende:
Of werkschuw tuig-opmerkingen...
Anders wil ik wel zo vrij zijn... .
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:48 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Top haar Maurits hoelang ben je nou niet naar de kapper geweest?
Thanks man... . Nu een halfjaar ongeveer...
pi_23029704
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:39 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Alweer een mijlpaal. Heb je al hippie-opmerkingen gekregen?
Nee die nog niet.

Ook geen werkschuwtuig of zo.
  dinsdag 2 november 2004 @ 19:09:44 #212
95608 Speth
Rorschach
pi_23029858
quote:

Je klinkt trots
pi_23030956
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 19:03 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Nee die nog niet.

Ook geen werkschuwtuig of zo.
dat krijg ik nu wel
maar ik heb nog nooit hippie gehoord
pi_23032527
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 18:46 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Nu een halfjaar ongeveer...
Okee, ga zo door
quote:

Nu is het nog wachten op de klanten die je per ongeluk aanspreken met mevrouw vooral de achterkant van je haar dat ze denken dat je een meisje bent
Ik heb daar zelf 4 keer last van gehad, maar dat waren van die oude mensen
  dinsdag 2 november 2004 @ 21:04:50 #215
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_23032915
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Okee, ga zo door
[..]

Nu is het nog wachten op de klanten die je per ongeluk aanspreken met mevrouw vooral de achterkant van je haar dat ze denken dat je een meisje bent
Ik heb daar zelf 4 keer last van gehad, maar dat waren van die oude mensen
Dat heb ik ook één keer mogen ervaren, een oud vrouwtje dat me aansprak met mevrouw.
En dan met een extra zware stem terugpraten.
pi_23033131
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Dat heb ik ook één keer mogen ervaren, een oud vrouwtje dat me aansprak met mevrouw.
Ja dat ken ik,en dan gaan ze zich 3 minuten lang verontschuldigen met sorry, sorry
  dinsdag 2 november 2004 @ 21:16:33 #217
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_23033191
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 21:14 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ja dat ken ik,en dan gaan ze zich 3 minuten lang verontschuldigen met sorry, sorry
Idd. "Ik dacht al wat een lange vrouw."
pi_23034153
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Myster_E het volgende:

[..]

en dan een redelijk ongeschoren kop zien werkt ook wel meestal
pi_23039046

Good hair day en webcam addicted
pi_23043625
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 21:52 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

en dan een redelijk ongeschoren kop zien werkt ook wel meestal
pi_23055903

Zo begonnen..

en nu:

De site is ff down, vandaar nog geen plaatje!
pi_23056662
ff offtopic...ik zie in profiel...winterswijk staan....
kenje lisa?
Azwethinkweiz
pi_23056908
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef El.Wulfo het volgende:
ff offtopic...ik zie in profiel...winterswijk staan....
kenje lisa?
Lisa, met donker haar?
pi_23056921
arghh. dubbelpost

[ Bericht 97% gewijzigd door Mea.Culpa op 03-11-2004 19:23:34 (dubbelpost!) ]
pi_23056943
quote:
Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Zo begonnen..

en nu:
[afbeelding]
Je hebt daar toch wel kleren aan, hoop ik?
pi_23056956
neej blondt studeert in eindhoven ofzow en heeft vriend in limburg
hochstenbach heet ze

mijn haar bevalt me wel zoals het nu de laatste tijd zit, ik zal eens kijken of ik binnekort weer wat foto kan nemen ofzow
Azwethinkweiz
pi_23057118
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Speth het volgende:

[..]

Je hebt daar toch wel kleren aan, hoop ik?
uh ja.. tuurlijk men Als je ff iets beter zou kijken..
pi_23057149
quote:
blondt
pi_23058175
Gaaaaaaaaaaaaaah

dilemma

M'n haar is te lang om als bloempotkapsel te laten 'hangen', maar met een scheiding @ midden is het veel te kort :'(

why groeit haar zo langzaam?

edit: allemaal even motiveren @ Help mij hier aan een nieuw kapsel! , hij ziet het niet meer zitten :p

[ Bericht 11% gewijzigd door vinge op 03-11-2004 20:14:15 ]
pi_23058667
check de OP, miss dta daar iets tussen zit wat je past...
Azwethinkweiz
pi_23058705
Hij komt maar hier heen

pi_23062486
Heeej vinge dat probleem krijg ik straks ook haha.

Nu is het bijna tijd om een bloempotkapsel te nemen omdat een kuif niet meer rechtop blijft staan, maar die bloempot duurt ook niet lang denk ik....

Je kan het natuurlijk wel proberen maar dan hangt het voor je ogen. En daar word je volgens mij echt schijtziek van.

Iemand een oplossing???
pi_23074189
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef El.Wulfo het volgende:
neej blondt studeert in eindhoven ofzow en heeft vriend in limburg
hochstenbach heet ze

mijn haar bevalt me wel zoals het nu de laatste tijd zit, ik zal eens kijken of ik binnekort weer wat foto kan nemen ofzow
is het zo veel anders als de vorige foto?
pi_23074393
quote:
Op donderdag 4 november 2004 14:33 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Nee, het is: "zoveel anders dan de vorige foto".
pi_23074718
pi_23076110
quote:
Op donderdag 4 november 2004 14:33 schreef super-muffin het volgende:

[..]

redelijk...
iig zal ik er voor zorgen dat t niet nog half nat is en dus zit zoals t altijd zit
Azwethinkweiz
pi_23080221
quote:
Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nee, het is: "zoveel anders dan de vorige foto".
Bedankt
pi_23083683
quote:
Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Zo begonnen..

en nu:
[afbeelding]
Veel en veel beter
pi_23084186
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Veel en veel beter
gaat ook nog steeds goed met jou haargroei heh?
of is het inmiddels kort
pi_23085700
Ik heb je nog steeds niet over mijn haar gehoord btw
pi_23086950
Speth wil aandacht!
pi_23087109
Neuh, maar ik wil weten of het zo goed staat of niet, ik heb daar zelf niet zo'n kijk op
pi_23089176
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef mother-mother het volgende:

[..]

gaat ook nog steeds goed met jou haargroei heh?
of is het inmiddels kort
Het groeit nog steeds door maar die vraag kan ik ook aan jou stellen, is het nog half lang of is het nu inmiddels toch kort
pi_23094996
Voor een ariër niet slecht hoor Speth
pi_23095510
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:05 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Het groeit nog steeds door maar die vraag kan ik ook aan jou stellen, is het nog half lang of is het nu inmiddels toch kort
nee cm of 10 eraf laten halen, maar nog steeds dooie punten
gisteren ff hoofd onder scanner gelegd en toen zag ik het echt goed
pi_23095546
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:03 schreef mother-mother het volgende:

[..]

nee cm of 10 eraf laten halen, maar nog steeds dooie punten
gisteren ff hoofd onder scanner gelegd en toen zag ik het echt goed
pi_23095786
whaaaaaa

cool
Azwethinkweiz
pi_23095809
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:16 schreef El.Wulfo het volgende:
whaaaaaa

cool
ja gers heh, de nieuwe manier van fotograferen(heb geen webcam vandaar )
pi_23095948
LOL!

Anyways, kan iemand mij uitleggen waarom haar de ene keer fantastisch zit en de andere keer niet? Ik haat het.

Aan de andere kant doet Elvive in combi met het haarmasker mijn haar goed. Ik merk ook dat de kapper zelf ook steeds meer 'langer' knipt, maar wat betreft voor en achter mag het iets anders. Volgende keer maar weer even foto's meenemen.
pi_23095988
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:24 schreef MadGuy het volgende:
LOL!

Anyways, kan iemand mij uitleggen waarom haar de ene keer fantastisch zit en de andere keer niet? Ik haat het.

Aan de andere kant doet Elvive in combi met het haarmasker mijn haar goed. Ik merk ook dat de kapper zelf ook steeds meer 'langer' knipt, maar wat betreft voor en achter mag het iets anders. Volgende keer maar weer even foto's meenemen.
je humeur is toch ook iedere dag anders?
nee hoor heeft met het weer en je gestel te maken
als het bv vochtig weer is krijgen sommige mensen krullen enz
pi_23097919
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:04 schreef mother-mother het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik heb nu toch maar een keer conditioner gehaald,[loreal elvive cremespoeling glans] ben benieuwd of het mijn krullen tegenhoud
Maar wat bij mij ook wel helpt is:, [schwarzkopf taft style & fix volume mouse]
pi_23097993
Iemand ooit over hairextensions nagedacht???
pi_23098236
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:56 schreef duuuuus het volgende:
Metrosexueel als ik ben... Nee!?
pi_23098945
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:26 schreef mother-mother het volgende:

[..]

je humeur is toch ook iedere dag anders?
nee hoor heeft met het weer en je gestel te maken
als het bv vochtig weer is krijgen sommige mensen krullen enz
Dat is waar. Ik vroeg me af of het echt zo samenhangt, al vermoedde ik inderdaad van wel. Een bad hairday gaat meestal samen met een rotgevoel 's ochtends, maar ook met meer puisten en pukkels op mijn gezicht...
pi_23099950
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:56 schreef duuuuus het volgende:
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 15:06 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Metrosexueel als ik ben... Nee!?
pi_23099994
hmm.. ligt het om dat ik op een mac zit, of gaat de sneller als normaal?
pi_23100141
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 15:41 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik vroeg me af of het echt zo samenhangt, al vermoedde ik inderdaad van wel. Een bad hairday gaat meestal samen met een rotgevoel 's ochtends, maar ook met meer puisten en pukkels op mijn gezicht...
Mijn haar zit nu alleen nog maar goed als ik het gewassen hebt
2e dag zit het shit,te dik te krullerig dus daarom hoop ik dat die creme spoeling helpt
pi_23102384
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 16:20 schreef super-muffin het volgende:
hmm.. ligt het om dat ik op een mac zit, of gaat de sneller dan normaal?
Nee...
pi_23103824
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:09 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Nee...
alweer de zelfde fout.

Maar hier thuis is het 'normaal' dus het lag aan de Mac.
pi_23103990
Eigenlijk zou je een foto van jezelf moeten hebben waarbij je kunt zien hoe het langere haar uiteindelijk gaat uitpakken, dan heb je iig meer een idee waar je naartoe werkt en hoe dat bij je staat, je weet dat pas echt als je het ziet. Jammer dat zoiets er niet is. Ik kan me herinneren dat jaaaaren terug zoiets wel bij de Cosmo kon, een vriendin van me heeft dat ooit laten doen en die zag he talloze kapsels uiteindelijk bij haar zouden staan.
pi_23104158
Als je een klein beetje fotoshop kent.
pi_23105562
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:41 schreef super-muffin het volgende:
Als je een klein beetje fotoshop kent.
ik ben niet zo'n fotosoeper, maar het valt te proberen natuurlijk
pi_23110481
Met andere woorden niemand heeft een oplossing voor het tussen bloempot en scheiding @ midden in zitten?

Ook kut is dat het aan de zijkant alle kanten op springt als ik het naar achteren kam
pi_23110726
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:33 schreef Samson het volgende:
Eigenlijk zou je een foto van jezelf moeten hebben waarbij je kunt zien hoe het langere haar uiteindelijk gaat uitpakken, dan heb je iig meer een idee waar je naartoe werkt en hoe dat bij je staat, je weet dat pas echt als je het ziet. Jammer dat zoiets er niet is. Ik kan me herinneren dat jaaaaren terug zoiets wel bij de Cosmo kon, een vriendin van me heeft dat ooit laten doen en die zag he talloze kapsels uiteindelijk bij haar zouden staan.
er is een programmaatje van hoor volgens mij heet dat iets van :cosmopolitan
pi_23116817
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:33 schreef vinge het volgende:
Met andere woorden niemand heeft een oplossing voor het tussen bloempot en scheiding @ midden in zitten?

Ook kut is dat het aan de zijkant alle kanten op springt als ik het naar achteren kam
De enige oplossing is doorbijten en maar accepteren dat het een tijd klote zit, niks aan te doen ben ik bang, dat is ook altijd het punt geweest waarop ik uiteindelijk toch weer bij de kapper zat om t maar weer kort te doen, slimmer is het om dus ff te wachten, op een gegeven moment moet het dan uiteindelijk wel weer beter gaan zitten...
pi_23117013
quote:

lagen laten knippen en zij/achterkant gewoon op die manier mee laten groeien
is het geen 1lengte maar kan ook wel heel leuk staan
pi_23117402
quote:

het wordt weer winter verberg het gewoon onder een muts
pi_23117640
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:09 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

het wordt weer winter verberg het gewoon onder een muts
Da's wel een goed idee, ja. Alleen, als je alles eronder propt, krijg je wel een erg groot hoofd.
pi_23117812
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef mother-mother het volgende:

er is een programmaatje van hoor volgens mij heet dat iets van :cosmopolitan
Dat is zo'n slecht programma Veel te weinig, en ook nog eens slechte kapsels. De haarkleuren slaan als een kut op Dirk en dus ook als een kut op een gebakje. Een goede photoshop bewerking is vele malen beter.
pi_23119190
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:32 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dat is zo'n slecht programma Veel te weinig, en ook nog eens slechte kapsels. De haarkleuren slaan als een kut op Dirk en dus ook als een kut op een gebakje. Een goede photoshop bewerking is vele malen beter.
ik kwam pas ook zoiets van l'oreal tegen, gewoon site van hun en dan kan je model en kleur bekijken
pi_23122560
Ff bij de kapper geweest, weinig eraf gelukkig . Hoop wel dat er nog een beetje slag in komt in de puntjes als het wat langer wordt....
  zondag 7 november 2004 @ 14:28:05 #272
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_23140736
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, Lucske. Ik heb namelijk ook steil haar en ik heb, behalve van achteren een beetje, nog niets kunnen bespeuren. Misschien kun je met wax een beetje knoeien?
pi_23152268
Hier is weer besloten om toch maar weer flink aan de wax te gaan Geen halve maatregelen meer. Ik denk dat dit het enige middel is om m'n haar wat dikker te laten lijken. Tevens golft m'n haar dan ook gecontroleerd, een mooie bijkomstigheid.
  zondag 7 november 2004 @ 22:24:10 #274
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_23152568
mijn haar wordt ook langer ^_^.. tis alleen zo lekker onhandelbaar, wax is het enige waar ik iets mee kan @_@.. de rechtse helft van m'n hoofd zit vol krullen, en rechtsvoor he bik een luifel @_@.. maar links is het bijna helemaal stijl.. hahaha, iedere dag een verrassing
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  zondag 7 november 2004 @ 23:29:04 #275
95608 Speth
Rorschach
pi_23154328
Het mijne wordt nu te verwijfd, komt vooral door mijn gebrek aan een mat, omdat de kapper die nogal kort had geknipt, overweeg om het ietsje bij te laten knippen, zodat m'n mat straks relatief langer is.
pi_23158560
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Speth het volgende:
Het mijne wordt nu te verwijfd, komt vooral door mijn gebrek aan een mat, omdat de kapper die nogal kort had geknipt, overweeg om het ietsje bij te laten knippen, zodat m'n mat straks relatief langer is.
Laat me je één tip given: Nee!

Daar ga je spijt van krijgen man, het haar groeit wel weer bij hoor. Tot die tijd staat het je vrij om winkelruiten kapot te gooien (Of kan deze laatste opmerking niet door de beugel...)
pi_23159631
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Speth het volgende:
en draag het dan s in je gezicht je kan trouwens vragen of ze de onderkant lang laten en vanaf je kruin naar onderkant meer laagjes knippen, dan is het niet kort en toch mannelijk
  maandag 8 november 2004 @ 09:59:04 #278
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_23159769
quote:
Op maandag 8 november 2004 09:50 schreef mother-mother het volgende:

[..]

en draag het dan s in je gezicht je kan trouwens vragen of ze de onderkant lang laten en vanaf je kruin naar onderkant meer laagjes knippen, dan is het niet kort en toch mannelijk
Zo'n Brit-pop kapsel? Vinnik heel leuk bij mannen staan. En dan lekker warrig stylen.

Mannen met mooi lang haar vind ik wel sexy
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_23162399
Doen jullie er weleens mousse in of iets anders dan gewone gel/wax??

Welke producten zijn goed voor meer volume??
pi_23162423
Ik laat mn haar ook langer groeien.. ik heb alleen totaal geen idee hoe lang en heo het er uit moet komen te zien
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23163313

Begin afgelopen zomer.

Voor

Achter

T hangt dr een beetje zielig bij, heb hele dag pet op me kop gehad

Iemand een idee wat ik hier van kan gaan maken?
pi_23163391
.
  maandag 8 november 2004 @ 13:02:17 #283
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_23163458
pi_23164776
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef duuuuus het volgende:
Doen jullie er weleens mousse in of iets anders dan gewone gel/wax??

Welke producten zijn goed voor meer volume??
dit gelezen?
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hier is weer besloten om toch maar weer flink aan de wax te gaan Geen halve maatregelen meer. Ik denk dat dit het enige middel is om m'n haar wat dikker te laten lijken. Tevens golft m'n haar dan ook gecontroleerd, een mooie bijkomstigheid.
of bedoel je dat niet?

ikzelf doe niets in me haar maar ik vind namelijk ook dat voor hoe ik het nu draag het meer als dik genoeg is...miss wel te dik op sommige dagen...
Azwethinkweiz
  maandag 8 november 2004 @ 13:59:26 #285
95608 Speth
Rorschach
pi_23164890
pi_23165201
Zelfs mijn haar is nog langer.
pi_23165941
quote:
Op maandag 8 november 2004 09:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zo'n Brit-pop kapsel? Vinnik heel leuk bij mannen staan.
bedoel je een Britney Spears kapsel
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:28 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, Lucske. Ik heb namelijk ook steil haar en ik heb, behalve van achteren een beetje, nog niets kunnen bespeuren. Misschien kun je met wax een beetje knoeien?
Wees toch blij man dat je stijl haar hebt teveel slag is ook niks! trouwens ik heb die conditioner gebruikt
en ik moet zeggen dat het goed werkt een aanrader voor mensen met krullerig haar
  maandag 8 november 2004 @ 14:55:36 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_23166374
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:41 schreef DarcMarc het volgende:

bedoel je een Britney Spears kapsel
Jah natuurlijk!niet

Nooit van de term Brit-pop gehoord? Zijn al die bandjes als Oasis enzo. Die hebben allemaal van die nonchalante halflange kapsels. Maar wel erg leuk!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_23166517
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Jah natuurlijk!niet

Nooit van de term Brit-pop gehoord? Zijn al die bandjes als Oasis enzo. Die hebben allemaal van die nonchalante halflange kapsels. Maar wel erg leuk!
Oke je bedoelt dus zoiets wat de beatles hadden
pi_23166709
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:01 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Oke je bedoelt dus zoiets wat de beatles hadden [afbeelding]
[afbeelding]
Ja, of The Killers (komen wel uit Amerika, maar toch)
Das opzicht ook wel leuk, maar veelste kort voor mij.
pi_23167016
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Ja, of The Killers (komen wel uit Amerika, maar toch)
Das opzicht ook wel leuk, maar veelste kort voor mij.
Jij wilt dus zoiets of nog langer
  maandag 8 november 2004 @ 16:19:03 #292
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_23168009
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:22 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Jij wilt dus zoiets [afbeelding] of nog langer
Hee, dat is mijn voorbeeld.
pi_23168130
Uh, een stuk korter.

Maar zijn tatoo's wel cool trouwens.
pi_23168675
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
.
Ik vraag om ideeën
Mn haar groeit niet snel ofzo. heb al niet meer laten snoeien sinds eind juni.
pi_23169174
Je wil het langer toch? Er zijn zat acteurs die hun haar hebben laten groeien door de tijd en ik weet zeker dat je dat ook wel eens is opgevallen? Welke bevalt je het meeste en welke denk je dat het beste bij je past? Gewoon zoeken dus, op het internet zijn genoeg foto's te vinden, je weet uiteindelijk zelf het beste wat bij je past.

Een andere tip van mij is de Kapper site. Vooral het modellenboek kan handig zijn. Succes!
pi_23169523
Tnx voor die site!
Zal direct ff gaan kijken..
pi_23170495
quote:
Op maandag 8 november 2004 17:03 schreef MadGuy het volgende:
Een andere tip van mij is de Kapper site. Vooral het modellenboek kan handig zijn. Succes!
Alleen in tijdschriften en andere mode-onzin zie je volk met zo'n tuin op de kop rondlopen. Weet je direct waar die zogenaamde modetrends inhouden: niets. De mense die je er zo bij ziet lopen zijn op één hand te tellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucske op 08-11-2004 18:06:25 ]
pi_23170713
quote:
Op maandag 8 november 2004 16:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vraag om ideeën
Mn haar groeit niet snel ofzo. heb al niet meer laten snoeien sinds eind juni.
Dan heb je het toen zeker wel heel kort laten knippen, of niet?
pi_23170813
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:03 schreef Eveli het volgende:

[..]

Dan heb je het toen zeker wel heel kort laten knippen, of niet?

zo had ik het toen..
pi_23170938
Op naar een nieuw deel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')