Chill dudequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
DarcMarc je bent wel goed in de layout verneuken.
Zet eens maximaal 2 plaatjes naast elkaar.
En Speth verneukt niet de layout ? [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 15quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
DarcMarc je bent wel goed in de layout verneuken.
Zet eens maximaal 2 plaatjes naast elkaar.
Voor een layout verneuken kan je toch ook een ban krijgenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Speth het volgende:
De layout herstelt zichzelf als het goed is nadat alle plaatjes geladen zijn
Ik hoop voor je dat het zal helpen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Speth het volgende:
Ik laat het dus even gelijkknippen, en ga heel nadrukkelijk zeggen dat het NIET korter mag dan nodig
Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:10 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het zal helpen.![]()
kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeftquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laat
komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:29 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeft
Dat had ik allang gedaan als ik niet zo'n grote schedel had, waardoor ik er kaal uitzie als een soort Stewie uit Family Guy: http://www.severecci.net/(...)wie_itsaboy_1024.jpg .Kans bestaat wel dat het dan normaal teruggroeit...quote:komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meer
Kan het ook geen lit teken wezenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:59 schreef Speth het volgende:
het zit naar omstandigheden nog wel redelijk, maar aan de achterkant zie je exact door het midden een streep lopen, waarvan de linkerkant donker is, en de rechterkant licht en schraal. Op deze lengte zie je verder op het eerste gezicht niets, maar als ik het langer laat groeien komt het ongetwijfeld terug.... Ga er nog wel mee naar een andere huisarts.
[..]
Dat had ik allang gedaan als ik niet zo'n grote schedel had, waardoor ik er kaal uitzie als een soort Stewie uit Family Guy: http://www.severecci.net/(...)wie_itsaboy_1024.jpg .Kans bestaat wel dat het dan normaal teruggroeit...
Vreemd, misschien moet jij ook een haarmasker proberenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:29 schreef Speth het volgende:
Nee, het betreft gewoon de hele rechterkant, precies tot de scheiding
je kan proberen om met koud water na te spoelen om te zorgen dat alle shampoo er goed uit is en een huidvriendelijke shampoo gebruiken en niet te vaak wassenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:38 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Vreemd, misschien moet jij ook een haarmasker proberen
Het ligt denk ik niet aan de manier waarop ik het behandel, aangezien ik met de andere kant hetzelfde doe, en die kant wel goed is. Het zou kunnen dat het aan het slapen ligt, maar ook dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk, aangezien het zo precies door het midden plotseling anders wordt, je zou dan eerder een zekere overgang verwachten. Ik denk eigenlijk dat het iets inwendigs is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je kan proberen om met koud water na te spoelen om te zorgen dat alle shampoo er goed uit is en een huidvriendelijke shampoo gebruiken en niet te vaak wassen
ik had het eerder verkeerd begrepen, wist niet dat je hoofdhuid zo raar deedquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:57 schreef Speth het volgende:
[..]
Het ligt denk ik niet aan de manier waarop ik het behandel, aangezien ik met de andere kant hetzelfde doe, en die kant wel goed is. Het zou kunnen dat het aan het slapen ligt, maar ook dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk, aangezien het zo precies door het midden plotseling anders wordt, je zou dan eerder een zekere overgang verwachten. Ik denk eigenlijk dat het iets inwendigs is.
bizar, is het niet een soort van psoriasis of zo? Ik snap dat dat meteen zo negatief klinkt, dat bedoel ik natuurlijk niet, maar een of andere vorm of zo, het klinkt alsof het eerder iets met je huid is dan met je haar, omdat je dat ook al aangeeft van dat je natuurlijk beide zijden gelijk behandelt...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:57 schreef Speth het volgende:
[..]
Het ligt denk ik niet aan de manier waarop ik het behandel, aangezien ik met de andere kant hetzelfde doe, en die kant wel goed is. Het zou kunnen dat het aan het slapen ligt, maar ook dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk, aangezien het zo precies door het midden plotseling anders wordt, je zou dan eerder een zekere overgang verwachten. Ik denk eigenlijk dat het iets inwendigs is.
Mijn broertje heeft psoriasis,en moet nu 2 keer in de week zijn haar wassen met een mentholquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:06 schreef Samson het volgende:
[..]
bizar, is het niet een soort van psoriasis of zo? Ik snap dat dat meteen zo negatief klinkt, dat bedoel ik natuurlijk niet, maar een of andere vorm of zo,
Het lijkt me stug dat het aan je kussen ligt,ik slaap ook meestal op 1 zijkant en ik heb ook nergens last van,misschien toch beginnende kaalheidquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:10 schreef Speth het volgende:
Hmz, dat betwijfel ik toch sterk.... Puur omdat zoiets niet plots bij het midden van m'n hoofd ophoudt. Ik heb geen fototoestel hier, maar om je een idee te geven van hoe het eruit ziet:
[afbeelding]
Zo abrubt houdt het op in het midden, ik kan me haast niet voorstellen dat dat door een infectie oid komt, ik denk eerder aan een genetische oorzaak (psoriasis is ook genetisch, weet ik, maar dat is toch anders.... dan zou er echt sprake moeten zijn van een zekere zichtbare afwijking aan de hoofdhuid, dat is bij mij niet zo. Het is alleen de manier waarop m'n haar groeit, aan de ene kant is het veel fijner en dichter bezaaid dan aan de andere kant).
matt-gum van osis schwarzkopff geweldig spul je haar wordt er een beetje vies van daardoor stevig en glimt niet(wel duur, maar beetje nodig en bij drogist vast wel een vergelijkbaar product te vinden )quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:41 schreef Zoku het volgende:
Goed bezig in dit topic![]()
Ben sinds december bezig; gaat alleraardigst.
Zit nu met het wax/gel dilemma. Wax maakt mijn haar zo plakkerig en het ziet er dan heel nat uit. Met gel kun je weer niet door je haren woelen met je handen. Lastige keuzes toch![]()
kan trouwens ook gewoon stress zijn he, heeft allerlei vormen , een vriend van mij had allemaal kale plekken gekregen, ging vanzelf weer overquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:10 schreef Speth het volgende:
Hmz, dat betwijfel ik toch sterk.... Puur omdat zoiets niet plots bij het midden van m'n hoofd ophoudt. Ik heb geen fototoestel hier, maar om je een idee te geven van hoe het eruit ziet:
[afbeelding]
Zo abrubt houdt het op in het midden, ik kan me haast niet voorstellen dat dat door een infectie oid komt, ik denk eerder aan een genetische oorzaak (psoriasis is ook genetisch, weet ik, maar dat is toch anders.... dan zou er echt sprake moeten zijn van een zekere zichtbare afwijking aan de hoofdhuid, dat is bij mij niet zo. Het is alleen de manier waarop m'n haar groeit, aan de ene kant is het veel fijner en dichter bezaaid dan aan de andere kant).
vaak juist wel hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef Speth het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk allemaal.. Maar het vreemde is het feit dat het precies over 1 helft is, dat heeft natuurlijk een bepaalde oorzaak... Infecties en stress beperken zich niet tot 1 helft, althans, dat lijkt me niet...
Dankje mother-mother! Morgen meteen halenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
matt-gum van osis schwarzkopff geweldig spul je haar wordt er een beetje vies van daardoor stevig en glimt niet(wel duur, maar beetje nodig en bij drogist vast wel een vergelijkbaar product te vinden )
Hm, ik acht het niet onmogelijk, maar toch... Ik ben niet echt gestresstquote:vaak juist wel hoor stress brengt hele rare verschijnselen met zich mee
dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:19 schreef Speth het volgende:
[..]
Hm, ik acht het niet onmogelijk, maar toch... Ik ben niet echt gestresst
* mother-mother is zo slim dat hij niet voor zijn tentamens hoeft te leren, en werken is hij vies van
Misschien wordt het dan eens tijd wel stress te krijgen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:19 schreef Speth het volgende:
[..]
Hm, ik acht het niet onmogelijk, maar toch... Ik ben niet echt gestresst
* Brennie is zo slim dat hij niet voor zijn tentamens hoeft te leren, en werken is hij vies van
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zit te bedenken wat het kan zijn..
Mogelijk zit er dan toch 'iets' in het wasmiddel waarmee je je hoofdkussensloop wast wat dit teweeg brengt?
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk... Maar ik sluit het niet uitquote:Zit te bedenken wat het kan zijn..
Mogelijk zit er dan toch 'iets' in het wasmiddel waarmee je je hoofdkussensloop wast wat dit teweeg brengt?
heb je onlangs ook andere shampoo of gel gebruikt?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Speth het volgende:
[..]
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk... Maar ik sluit het niet uitNou moet ik wel zeggen dat ik er te vaak aanzit. Omdat het zo kapot is gaat haren om elkaar heen draaien, die ik dan weer uit elkaar trek, maar ik denk niet dat het daar om begonnen is... November ga ik weer naar een huidarts, een andere dit keer, die me hopelijk wel enigzins behulpzaam zal zijn.
Als die huidarts nou zou zeggen dat je je haar alleen weer normaal krijgt als je het kort knipt wat mother-mother ook al zeiquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef Speth het volgende:
Nee... de oorzaak ligt dieper, ik heb dit al veel langer, alleen in een lichtere vorm dan nu, vorig jaar keek ik op school in de spiegel, en zag dat ik het toen ook al had (m'n haar was toen een stuk langer dan normaal, en het verschil tussen beide helften was duidelijk zichtbaar). De oorzaak ligt dus denk ik niet in de manier waarop ik met m'n haar omga, want die heb ik in die tijd verschillende keren aangepast zonder dat het hielp.
Dat kan je wel zeggen maar in 1 van de vorige topic,s zei je dat je nog nooit kort haar hebt gehadquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:49 schreef Speth het volgende:
Dan zou ik 't denk ik meteen kaalscheren om er zeker van te zijn dat het gaat helpen, maar daar zou ik dan wel mee wachten tot het begin van de volgende zomervakantie, zodat ik er iig niet mee naar colleges hoef. Zonder lang haar zie ik er idioot uit.
Wat?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef DarcMarc het volgende:
[..]![]()
Een lange tussen fase van een half jaar als je het geluk hebt dat je haar natuurlijk wel snel groeitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik had vroeger altijd stekeltjes maar wil ze nu ook langer laten groeien, maar wat is dat wennen zeg!!! iedere dag denk ik en NU naar de kapper maar ben gelukkig nog steeds niet gegaandit zal vast een tussenfase zijn
?? HELP!!
het was een grapjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat?
Speth meldt dat hij al bij een huidarts is geweest en er geen infectie/schimmel e.d als oorzaak aangewezen kan worden.
Dan kijk ik naar wat anders.
Just trying to help.
Of bedoelde je het niet zo?
L'oreal Elvive color protect, zit in die rode flessen. Hier heb je zowel conditioner als shampoo van, en het is goed spul.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef voodoolady het volgende:
Mother-mother, bedankt voor de info, nog in het andere topic. Ik ben ondertussen naar de kapper geweest heb er 3 uur gezeten want de kleur wilde niet pakken, koperbruin, het was wel koper maar niet bruin, maar goed uiteindelijk zit het er nu dus in en het is even wennen.
Maar nu vraag ik me af wat kan ik nou doen om het het beste te verzorgen, haarmaskertje, speciale shampoo misschien?
l'oreal power care color proffesional heb ik zelf, is erg goeie shampoo om je kleur te behouden en verzorgen verder kan je nog masker doen eens in de maand ofzo maar ik zou geen conditioner gebruiken want dat haalt de kleur er een beetje uit, en als je niet tevreden bent met kleur kan je met normale head en shoulders wassen , dan is ie er zo uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef voodoolady het volgende:
Mother-mother, bedankt voor de info, nog in het andere topic. Ik ben ondertussen naar de kapper geweest heb er 3 uur gezeten want de kleur wilde niet pakken, koperbruin, het was wel koper maar niet bruin, maar goed uiteindelijk zit het er nu dus in en het is even wennen.
Maar nu vraag ik me af wat kan ik nou doen om het het beste te verzorgen, haarmaskertje, speciale shampoo misschien?
merk je vanzelf wel hoe vaak je moet gebruiken, maar is intensiever als je een handdoek nat maakt ff uitwringt en dan 1 min magnetron , die eroverheen en dan af laten koelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:53 schreef MadGuy het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten te vragen. Masker één keer per maand dus?
Voor de duidelijkheid, ik heb de L'Oreal masker voor droog en beschadigd haar en ben van plan één keer in de week te gaan zwemmen...
het is ook maar adviesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:57 schreef Brennie het volgende:
Brennie heeft lang haar en is ook zeer tevreden met L'oreal elvive shampoo ( witte fles)
Jullie hebben dus meer medestanders
nee maar head en shoulders is helemaal niet goed voor kleurquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:25 schreef voodoolady het volgende:
Ik hoop niet dat mijn kleur er na het wassen met head en shoulders al uit is, want dan is 72 euro toch best wel veel geldHet is dus gewoon verf en geen kleurspoeling (wel voorgepigmenteerd ermee). Oh ja en die nieuwe kleurspoeling van L'oreal, mahonie gaat er niet uit met head en shoulders...
Bedankt ik ga vanmiddag eens kijken
Haha, precies hetzelfde hier. Erg herkenbaar dusquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:00 schreef koffiejunk het volgende:
vraagje,
Gaan jullie altijd met gewassen haar naar de kapper of laat je je haar bij de kapper wassen?
Als ik zelf naar de kapper ga dan was ik mijn haar meestal van te voren alleen moet ik dan nog met de fiets naar de kapper en dan ziet het er absoluut niet uit! Dan kom ik daar bij de kapper met een bos vol met haar dat niet in model zit (plat hangt), en ook nog eens erg droog is. Dan schaam ik me dus dood, en wil ik altijd zo snel mogelijk geknipt worden zodat ik niet tussen al die mensen moet gaan zitten wachten
Speak for yourself, het juiste lange haar is juist ultiemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:55 schreef caralinda het volgende:
btw: jongens met zo lang haar zijn niet aantrekkelijk![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:52 schreef Zero-Nine het volgende:
Alles leuk en wel. Ik vindt lang haar bij mannen best stoer staan.
[afbeelding]
ok, sorry maar dat staat wel erug gay. Lang haar is mooi, maar vern*uk het dan niet. Beetje mannelijker model kan wel!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:52 schreef Zero-Nine het volgende:
[afbeelding]
Als je verder niets nuttigs te melden hebt moet je dat vooral doen. Bovendien kun je je mening ook wel zonderquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:00 schreef caralinda het volgende:
ga wel weg ja, kan dit niet aanzien
xx
Ow, ik vind dit niet echt een goed voorbeeld, zijn ook wel een stel suffe figuren vind ik btw, maken ze eigenlijk nog wel muziek? mmmmmbop, doooeeewap, doebidoebidoebiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:52 schreef Zero-Nine het volgende:
[afbeelding]
Mannen... waar?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:52 schreef Zero-Nine het volgende:
[afbeelding]
Das waar, blijft raar, ik probeer ook maar naar wat logische antwoorden te zoeken en goede voeding/vitamines kan zowiezo geen kwaad natuurlijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:44 schreef MadGuy het volgende:
Voeding, Speth heeft het vooral aan één kant, wat het dus zo raar maakt...
Dan zit er niks anders op dan met zo'n ventilatortje met een batterij rond te gaan lopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:47 schreef Speth het volgende:
Nee... Stress heb ik zeker niet... En ik slik om de twee dagen wel een vitaminepil... Ik denk dat die twee oorzaken wel uit te sluiten vallen.
Op m'n avatar zat ik nog in guatemala... waar het nog niet zo extreem was, hoewel al wel een beetje zichtbaar... Bovendien wordt m'n haar daar door elkaar geblazen
Jij bent van de praktische oplossingen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:52 schreef Samson het volgende:
Dan zit er niks anders op dan met zo'n ventilatortje met een batterij rond te gaan lopen![]()
idd... ben jij alweer wat meer tevreden met je haar? je was t zat en hebt t toen bij laten knippen herinner ik mequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij bent van de praktische oplossingen?
Oh ja hoor, het zit iig alweer beter. M'n haar groeit geloof ik als kool, dat scheelt ook dus. Het kan altijd beter (veel beterquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:58 schreef Samson het volgende:
[..]
idd... ben jij alweer wat meer tevreden met je haar? je was t zat en hebt t toen bij laten knippen herinner ik me
same here, werken met wat je hebt he...quote:Op zondag 24 oktober 2004 09:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oh ja hoor, het zit iig alweer beter. M'n haar groeit geloof ik als kool, dat scheelt ook dus. Het kan altijd beter (veel beter) maar ik zou ten eerste niet weten hoe, en ten tweede denk ik niet dat mijn haar die mogelijkheden biedt.
=nix geknipt waren veel te druk aan t lullen en toen moest ze weg dus uitstel van executiequote:Op zondag 24 oktober 2004 16:55 schreef Speth het volgende:
Niet kort
krijg je vanzelf een soort beach effectquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:02 schreef MadGuy het volgende:
Wát een pokkeweer dit seizoen zeg!Styling heeft totaal geen zin met deze storm merk ik al weer. Nou ja, er zijn ergere dingen natuurlijk...
Volgens mij zit je niet echt in het juiste topic als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:45 schreef wouterwouter2 het volgende:
jah ik heb het een half jaar lang gehad.. zo hockeykakkermodel.. wil dr nu eik weer vanaf maar weet niet echt wat leuk is...
iemand misschien iets leuks gezien? zat zelf te denken aan kort maar weet nog niet wat voor model...en het moet ook niet te koud zijn natuurlijk
Hmm balenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Speth het volgende:
Link werkt niet, not authorized
Dat is erg kort Spethquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:28 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Speth met kort haarDit is overigens de goede kant, de andere kant volgt... Het verschil is met deze schrale cam helaas slecht te zien.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb me net gister ook zo'n jas gekocht
Ziet er goedquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef ssebass het volgende:
Zo ben terug van de kapper. Het viel allemaal gelukkig erg meeHier is het resultaat. Weer een heel stuk korter ja.
[afbeelding]
Het moet natuurlijk nog wel even de tijd krijgen om te wennen en weer goed te vallen.
Cool, staat beter dan dat hele lange vind ikquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef ssebass het volgende:
Zo ben terug van de kapper. Het viel allemaal gelukkig erg meeHier is het resultaat. Weer een heel stuk korter ja.
[afbeelding]
Het moet natuurlijk nog wel even de tijd krijgen om te wennen en weer goed te vallen.
Dit vind ik echt een heel goed resultaat, ook precies een lengte die ikzelf ook graag zou hebben qua haar, toppie hoor!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef ssebass het volgende:
[afbeelding]
Oh de metroseksuele hype is weer over zie ikquote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik blijf t verwijfd vinden.. helemaal als je "kakker" bent vind ik het persoonlijk niet om aan te zien. Tegenwoordig hebben heel veel jongens het kapsel, trouwens.
Nu heb je kans dat de politie je niet voor inbreker aanziet maar potloodventer...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:51 schreef DarcMarc het volgende:
offtopic:,Vandaag na 3 jaar een leren jas te hebben gedragen, heb ik nu gekozen voor een lange zwarte stoffige jas
[afbeelding]
[afbeelding]
*jaloers*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef ssebass het volgende:
[afbeelding]
ik hoor regelmatig dat mn har langer is dan dat van degene die de opmerking maaktquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:02 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst tegen een meisje met half lang haar kunnen zeggen dat mijn haar langer is
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik hoor regelmatig dat mn har langer is dan dat van degene die de opmerking maakt
en meestal ook dat ze jaloers is dat het niet pluist niet zo erg krult enz...
ja joh laat die wijven allemaal lekker de scheit krijgen, als de mannen het maar mooi vinden toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:34 schreef super-muffin het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik hoor regelmatig dat mn har langer is dan dat van degene die de opmerking maakt
en meestal ook dat ze jaloers is dat het niet pluist niet zo erg krult enz...
[/quote
ik kreeg trouwens nog op de zelfde dag te horen dat ik het er af moest halen. Wel van een ander meisje, maar die kan de scheit krijgen.
alhoewel er niks mis is met mannen ga ik tog meestal wel voor vrouwen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja joh laat die wijven allemaal lekker de scheit krijgen, als de mannen het maar mooi vinden toch?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:59 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
alhoewel er niks mis is met mannen ga ik tog meestal wel voor vrouwen eigenlijk![]()
Wel voor analfabete vrouwen dan..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:59 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
alhoewel er niks mis is met mannen ga ik tog meestal wel voor vrouwen eigenlijk![]()
nog niemad die slechter spelt dan ik iigquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:38 schreef Speth het volgende:
[..]
Wel voor analfabete vrouwen dan..
Lucske: Cool. Zou 't zo laten
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:52 schreef Speth het volgende:
Gister nieuw pak gekocht, ff wat foti:
[afbeelding]
Mijn teruggroeiende haar (aan 1 kant iig....)
[afbeelding]
Nog een
[afbeelding]
Van een afstandje
[afbeelding]
[afbeelding]
Closeup van m'n das.
Het betreft een donkerblauw pak met lichte krijtstreep, dat kan je hier niet zien.
Ik zei toch dat ik bezig ben het terug te laten groeien? Het is iig al wat langer dan eerst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Haha, klopt, op die foto van een afstandje kijk ik wel HEEL chagrijnig, maar op die andere foto's kijk ik net zoals ik eigenlijk altijd kijk.quote:Je kijkt wel héél blij met je nieuwe pak
We hebben wel een tweetal vrouwen in dit topique gehad, maar daar is het niet goed mee afgelopen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:37 schreef Mea.Culpa het volgende:
Alleen voor mannen dit?Ik laat 't ook groeien hoor!
Wanneer ga jij mijn haar knippen mother-mother?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Duh![]()
Arrogante kakkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:46 schreef Speth het volgende:
[..]
Haha, klopt, op die foto van een afstandje kijk ik wel HEEL chagrijnig, maar op die andere foto's kijk ik net zoals ik eigenlijk altijd kijk.
join the club, iedereen is welkom hoor, begint er goed uit te zienquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Mea.Culpa het volgende:
ik doe toch mee, ondanks de "dreigementen" van een persoon al hier
[afbeelding]
E voila.. zo was 't 2 dagen geleden!Ik heb 't altijd kort gehad en nog nooit zo "lang" als nu!
Coolquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dan ook maar even mijn zondagskop erbij, om de vorderingen te laten zien.
[afbeelding]
Zal wel een tijdelijk foto'tje worden... dus mocht je ruige plannen hebben, eerst even saven...
Zó, die kan even door de rasterbator om uitvergroot te worden voor een ruig gay-caféquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Zal wel een tijdelijk foto'tje worden... dus mocht je ruige plannen hebben, eerst even saven...
Langer!!! Staat serieus goed denk ik. Het kan er altijd nog afquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bedankt....
Ik zit alleen nu te twijfelen om het op deze lengte ongeveer te laten....
[afbeelding]
Of toch wat meer deze kant op te gaan...
[afbeelding]
Ik vind de lengte die je nu hebt leuk staan, dat andere lijkt me wat minder vlot, maar ja, das mijn bescheiden mening...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bedankt....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik noem het waarschuwingenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
E voila.. zo was 't 2 dagen geleden!Ik heb 't altijd kort gehad en nog nooit zo "lang" als nu!
Ook bescheiden meningen zijn welkom...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind de lengte die je nu hebt leuk staan, dat andere lijkt me wat minder vlot, maar ja, das mijn bescheiden mening...
Nog ff door laten groeien, en hoewel ik totaal geen recht van spreken heb: probeer wat vrolijker te kijken op foto'squote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Dat onderste (als je dat tenminste letterlijk bedoelt) staat denk ik niet zo bij jou. Zou het zo ongeveer laten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bedankt....
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is dat je het zelf al zegt...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:42 schreef Speth het volgende:
[..]
Nog ff door laten groeien, en hoewel ik totaal geen recht van spreken heb: probeer wat vrolijker te kijken op foto's![]()
Jep, letterlijk... inclusief moeilijk kijken en vier polo's..quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat onderste (als je dat tenminste letterlijk bedoelt) staat denk ik niet zo bij jou. Zou het zo ongeveer laten.
Dan moet je de voorkant bijna 2x zo lang laten groeien als je het nu hebt, ik denk niet dat dat cool staat, behalve op 1 foto gekozen uit een fotoshoot van een paar 100 met een onwaarschijnlijke belichting.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Jep, letterlijk... inclusief moeilijk kijken en vier polo's...
En ik had me je voorgesteld als een enorme Jan-Peter! Weer een wereldbeeld om zeep!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Weer een illusie armer...quote:Op maandag 1 november 2004 00:19 schreef Solitarias het volgende:
[..]
En ik had me je voorgesteld als een enorme Jan-Peter! Weer een wereldbeeld om zeep!![]()
hmm, maar waarom dan?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik noem het waarschuwingen
Maar de knipoog geeft aan dat je ze gelukkig niet al te serieus neemt
Dat moeilijk kijken heb je al onder de kniequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Jep, letterlijk... inclusief moeilijk kijken en vier polo's...
HAHAHAHA ik ookquote:Op maandag 1 november 2004 00:19 schreef Solitarias het volgende:
[..]
En ik had me je voorgesteld als een enorme Jan-Peter! Weer een wereldbeeld om zeep!![]()
Hoe kort had je het eerst en hoelang wil je 't hebben ongeveer?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Thanksquote:Op maandag 1 november 2004 16:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe kort had je het eerst en hoelang wil je 't hebben ongeveer?
Trouwens je ziet er leuk uit
ik ook alquote:Op maandag 1 november 2004 08:22 schreef HotFudge het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ook![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 16:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe kort had je het eerst en hoelang wil je 't hebben ongeveer?
Trouwens je ziet er leuk uit
Niets speciaals hoor, dat zegt hij tegen iedereen als je z'n fotoboek bekijktquote:Op maandag 1 november 2004 18:42 schreef Samson het volgende:
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 18:41 schreef Samson het volgende:
[..]
ik ook al![]()
Hoe heet hij zijn haar dan?quote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef duuuuus het volgende:
en duncan van Blue in de nieuwe clip "Curtain falls"). Dat is wel toevallig want Duncan had eerst ook een jim-kuif.
Top haar Mauritsquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bedankt....
[afbeelding]
[afbeelding]
Alweer een mijlpaal. Heb je al hippie-opmerkingen gekregen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:29 schreef super-muffin het volgende:
De eerste meisjes 'grap' is reeds gemaakt.Het gebeurde zo:
Er stond 1 meisje in die kamer
We werden geroepen om te gaan vullen: 'Jongens en dame, jullie kunnen beginnen met vullen' zegt 1 iemand: 'met die ene dame bedoel je zeker die langharige'
Anders wil ik wel zo vrij zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef MadGuy het volgende:
Of werkschuw tuig-opmerkingen...
Thanks man...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:48 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Top haar Mauritshoelang ben je nou niet naar de kapper geweest?
Je klinkt trotsquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:29 schreef super-muffin het volgende:
We werden geroepen om te gaan vullen: 'Jongens en dame, jullie kunnen beginnen met vullen' zegt 1 iemand: 'met die ene dame bedoel je zeker die langharige'
dat krijg ik nu welquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee die nog niet.
Ook geen werkschuwtuig of zo.
Okee, ga zo doorquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:46 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Nu een halfjaar ongeveer...
Nu is het nog wachten op de klanten die je per ongeluk aanspreken met mevrouwquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:29 schreef super-muffin het volgende:
Dat heb ik ook één keer mogen ervaren, een oud vrouwtje dat me aansprak met mevrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Okee, ga zo door
[..]
Nu is het nog wachten op de klanten die je per ongeluk aanspreken met mevrouwvooral de achterkant van je haar
dat ze denken dat je een meisje bent
Ik heb daar zelf 4 keer last van gehad, maar dat waren van die oude mensen
Ja dat ken ik,en dan gaan ze zich 3 minuten lang verontschuldigen met sorry, sorryquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer mogen ervaren, een oud vrouwtje dat me aansprak met mevrouw.
En dan met een extra zware stem terugpraten.![]()
Idd. "Ik dacht al wat een lange vrouw."quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ja dat ken ik,en dan gaan ze zich 3 minuten lang verontschuldigen met sorry, sorry
en dan een redelijk ongeschoren kop zien werkt ook wel meestalquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer mogen ervaren, een oud vrouwtje dat me aansprak met mevrouw.
En dan met een extra zware stem terugpraten.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:52 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
en dan een redelijk ongeschoren kop zien werkt ook wel meestal
Lisa, met donker haar?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef El.Wulfo het volgende:
ff offtopic...ik zie in profiel...winterswijk staan....
kenje lisa?![]()
Je hebt daar toch wel kleren aan, hoop ik?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Zo begonnen..
en nu:
[afbeelding]
De site is ff down, vandaar nog geen plaatje!
uh ja.. tuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Speth het volgende:
[..]
Je hebt daar toch wel kleren aan, hoop ik?
is het zo veel anders als de vorige foto?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef El.Wulfo het volgende:
neej blondt studeert in eindhoven ofzow en heeft vriend in limburg
hochstenbach heet ze
mijn haar bevalt me wel zoals het nu de laatste tijd zit, ik zal eens kijken of ik binnekort weer wat foto kan nemen ofzow
Nee, het is: "zoveel anders dan de vorige foto".quote:Op donderdag 4 november 2004 14:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
is het zo veel anders als de vorige foto?
redelijk...quote:Op donderdag 4 november 2004 14:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
is het zo veel anders als de vorige foto?
Veel en veel beterquote:Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Zo begonnen..
en nu:
[afbeelding]
De site is ff down, vandaar nog geen plaatje!
gaat ook nog steeds goed met jou haargroei heh?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Veel en veel beter![]()
Het groeit nog steeds doorquote:Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gaat ook nog steeds goed met jou haargroei heh?
of is het inmiddels kort
nee cm of 10 eraf laten halen, maar nog steeds dooie puntenquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:05 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Het groeit nog steeds doormaar die vraag kan ik ook aan jou stellen, is het nog half lang of is het nu inmiddels toch kort
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee cm of 10 eraf laten halen, maar nog steeds dooie punten
gisteren ff hoofd onder scanner gelegd en toen zag ik het echt goed![]()
ja gers heh, de nieuwe manier van fotograferen(heb geen webcam vandaarquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:16 schreef El.Wulfo het volgende:
whaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
cool![]()
je humeur is toch ook iedere dag anders?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:24 schreef MadGuy het volgende:
LOL!
Anyways, kan iemand mij uitleggen waarom haar de ene keer fantastisch zit en de andere keer niet? Ik haat het.
Aan de andere kant doet Elvive in combi met het haarmasker mijn haar goed. Ik merk ook dat de kapper zelf ook steeds meer 'langer' knipt, maar wat betreft voor en achter mag het iets anders. Volgende keer maar weer even foto's meenemen.
quote:
Metrosexueel als ik ben... Nee!?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:56 schreef duuuuus het volgende:
Iemand ooit over hairextensions nagedacht???
Dat is waar. Ik vroeg me af of het echt zo samenhangt, al vermoedde ik inderdaad van wel. Een bad hairday gaat meestal samen met een rotgevoel 's ochtends, maar ook met meer puisten en pukkels op mijn gezicht...quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je humeur is toch ook iedere dag anders?
nee hoor heeft met het weer en je gestel te maken
als het bv vochtig weer is krijgen sommige mensen krullen enz
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:56 schreef duuuuus het volgende:
Iemand ooit over hairextensions nagedacht???
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Metrosexueel als ik ben... Nee!?
Mijn haar zit nu alleen nog maar goed als ik het gewassen hebtquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vroeg me af of het echt zo samenhangt, al vermoedde ik inderdaad van wel. Een bad hairday gaat meestal samen met een rotgevoel 's ochtends, maar ook met meer puisten en pukkels op mijn gezicht...
Nee...quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:20 schreef super-muffin het volgende:
hmm.. ligt het om dat ik op een mac zit, of gaat desneller dan normaal?
ik ben niet zo'n fotosoeper, maar het valt te proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:41 schreef super-muffin het volgende:
Als je een klein beetje fotoshop kent.
er is een programmaatje van hoor volgens mij heet dat iets van :cosmopolitanquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:33 schreef Samson het volgende:
Eigenlijk zou je een foto van jezelf moeten hebben waarbij je kunt zien hoe het langere haar uiteindelijk gaat uitpakken, dan heb je iig meer een idee waar je naartoe werkt en hoe dat bij je staat, je weet dat pas echt als je het ziet. Jammer dat zoiets er niet is. Ik kan me herinneren dat jaaaaren terug zoiets wel bij de Cosmo kon, een vriendin van me heeft dat ooit laten doen en die zag he talloze kapsels uiteindelijk bij haar zouden staan.
De enige oplossing is doorbijten en maar accepteren dat het een tijd klote zit, niks aan te doen ben ik bang, dat is ook altijd het punt geweest waarop ik uiteindelijk toch weer bij de kapper zat om t maar weer kort te doen, slimmer is het om dus ff te wachten, op een gegeven moment moet het dan uiteindelijk wel weer beter gaan zitten...quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:33 schreef vinge het volgende:
Met andere woorden niemand heeft een oplossing voor het tussen bloempot en scheiding @ midden in zitten?
Ook kut is dat het aan de zijkant alle kanten op springt als ik het naar achteren kam
lagen laten knippen en zij/achterkant gewoon op die manier mee laten groeienquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:33 schreef vinge het volgende:
Met andere woorden niemand heeft een oplossing voor het tussen bloempot en scheiding @ midden in zitten?
Ook kut is dat het aan de zijkant alle kanten op springt als ik het naar achteren kam
het wordt weer winter verberg het gewoon onder een mutsquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:33 schreef vinge het volgende:
Da's wel een goed idee, ja. Alleen, als je alles eronder propt, krijg je wel een erg groot hoofd.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:09 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
het wordt weer winter verberg het gewoon onder een muts![]()
Dat is zo'n slecht programmaquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef mother-mother het volgende:
er is een programmaatje van hoor volgens mij heet dat iets van :cosmopolitan
ik kwam pas ook zoiets van l'oreal tegen, gewoon site van hun en dan kan je model en kleur bekijkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is zo'n slecht programmaVeel te weinig, en ook nog eens slechte kapsels. De haarkleuren slaan als een kut op Dirk en dus ook als een kut op een gebakje. Een goede photoshop bewerking is vele malen beter.
Laat me je één tip given: Nee!quote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Speth het volgende:
Het mijne wordt nu te verwijfd, komt vooral door mijn gebrek aan een mat, omdat de kapper die nogal kort had geknipt, overweeg om het ietsje bij te laten knippen, zodat m'n mat straks relatief langer is.
en draag het dan s in je gezichtquote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Speth het volgende:
Het mijne wordt nu te verwijfd, komt vooral door mijn gebrek aan een mat, omdat de kapper die nogal kort had geknipt, overweeg om het ietsje bij te laten knippen, zodat m'n mat straks relatief langer is.
Zo'n Brit-pop kapsel? Vinnik heel leuk bij mannen staan. En dan lekker warrig stylen.quote:Op maandag 8 november 2004 09:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en draag het dan s in je gezichtje kan trouwens vragen of ze de onderkant lang laten en vanaf je kruin naar onderkant meer laagjes knippen, dan is het niet kort en toch mannelijk
![]()
dit gelezen?quote:Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef duuuuus het volgende:
Doen jullie er weleens mousse in of iets anders dan gewone gel/wax??
Welke producten zijn goed voor meer volume??
of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hier is weer besloten om toch maar weer flink aan de wax te gaanGeen halve maatregelen meer. Ik denk dat dit het enige middel is om m'n haar wat dikker te laten lijken. Tevens golft m'n haar dan ook gecontroleerd, een mooie bijkomstigheid.
bedoel je een Britney Spears kapselquote:Op maandag 8 november 2004 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo'n Brit-pop kapsel? Vinnik heel leuk bij mannen staan.
Wees toch blij man dat je stijl haar hebtquote:Op zondag 7 november 2004 14:28 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, Lucske. Ik heb namelijk ook steil haar en ik heb, behalve van achteren een beetje, nog niets kunnen bespeuren. Misschien kun je met wax een beetje knoeien?
Jah natuurlijk!nietquote:Op maandag 8 november 2004 14:41 schreef DarcMarc het volgende:
bedoel je een Britney Spears kapsel![]()
Oke je bedoelt dus zoiets wat de beatles haddenquote:Op maandag 8 november 2004 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah natuurlijk!niet
Nooit van de term Brit-pop gehoord? Zijn al die bandjes als Oasis enzo. Die hebben allemaal van die nonchalante halflange kapsels. Maar wel erg leuk!
Ja, of The Killers (komen wel uit Amerika, maar toch)quote:Op maandag 8 november 2004 15:01 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Oke je bedoelt dus zoiets wat de beatles hadden [afbeelding]
[afbeelding]
Jij wilt dus zoietsquote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja, of The Killers (komen wel uit Amerika, maar toch)
Das opzicht ook wel leuk, maar veelste kort voor mij.
Hee, dat is mijn voorbeeld.quote:Op maandag 8 november 2004 15:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Jij wilt dus zoiets [afbeelding] of nog langer
Ik vraag om ideeënquote:Op maandag 8 november 2004 12:59 schreef DJ-Maurits het volgende:.
Alleen in tijdschriften en andere mode-onzin zie je volk met zo'n tuin op de kop rondlopen. Weet je direct waar die zogenaamde modetrends inhouden: niets. De mense die je er zo bij ziet lopen zijn op één hand te tellen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:03 schreef MadGuy het volgende:
Een andere tip van mij is de Kapper site. Vooral het modellenboek kan handig zijn. Succes!
Dan heb je het toen zeker wel heel kort laten knippen, of niet?quote:Op maandag 8 november 2004 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vraag om ideeën
Mn haar groeit niet snel ofzo. heb al niet meer laten snoeien sinds eind juni.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:03 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan heb je het toen zeker wel heel kort laten knippen, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |