Geen goede tips meer gekregen vannacht?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me redelijk![]()
Vandaag wilde ik nieuwe kleren kopen maar ik kon nix leuks vinden![]()
En ik nu dus ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
moet nog teveel doen voor mijn tentamen van morgen![]()
geod bezig!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:50 schreef francoise het volgende:
Ik voel me sterk. Mijn leven is weer ok en ik heb er (bijna) niemand mee lastig gevallen.
*Meld, ik voel me ook kut, alleenzaam, en zinloos.... zullen we wat leuks gaan doen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:34 schreef Little_Angel het volgende:
Ik voel me leeg, alleen, moe, en kut.
*zucht* Het is weer eens zover hoor.
Ah! Ik herinner me jouw verhaal nog! Fijn voor je.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:50 schreef francoise het volgende:
Ik voel me sterk. Mijn leven is weer ok en ik heb er (bijna) niemand mee lastig gevallen.
Ik baal er nog steeds van.quote:Kben heel druk.. mr doe mn best om contact mt iemand te houden, stiekem, tussen t werken door. Btje erg jammer, dt hij nix laat horen. Het was wel t minste wat hij kon doen. Dr benk dus klaar mee.
Same here, weet nu ook meteen weer waarom ik nooit een kokosmakroon bij de koffie heb normaal gesproken, wat een vieze droge dingen zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:36 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me goed en wakker. Tijd voor nóg een bak koffie![]()
Dat had ik laatst ook, we zagen elkaar op een gegeven moment te veel en er was te veel gebeurd tussen ons 2en dat we gewoon ff afstand moesten nemen, ookal vonden we er nix aan. Heb haar zaterdag in het cafe weer gesproken en was weer erg gezellig en daarna al weer druk gepraat via msn en ga er morgen op de koffiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:27 schreef T1andonly het volgende:
Contact met mijn beste vriendin vervaagd een beetje en dat vind ik niet leuk.
lekker rustig aan doen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:04 schreef Copycat het volgende:
Goed zo, Pieter!
Hoop dat je buikpijn zo snel verdwijnt!
OT: Merk dat ik nog wel een beetje gammel ben. Gelukkig lijkt het een rustig weekje te worden.
* A.A. vertrekt meteen ff naar buiten, richting het zonnetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:11 schreef hellmondunited het volgende:
maar goed, laten we lekker van het mooie weer genieten zolang t nog kan
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:21 schreef A.A. het volgende:
[..]
* hellmondunited vertrekt meteen ff naar buiten, richting het zonnetje
Ipv balen ben ik nu verdrietig..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik baal er nog steeds van.
Morgen weer actief en fit doen en aan school werken.
Moosquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:45 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me goedLekker moos gegeten vanavond
haha, ik ook, heerlijk! ookal was het weer eigenlijk nog te mooi voor moosquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:45 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me goedLekker moos gegeten vanavond
*KNUFFEL*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:15 schreef MSXUser het volgende:
verre van positief in ieder geval.
PC's fixen en bouwen heeft bij mij de afgelopen week ook al voor flink wat ergernis gezorgd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:11 schreef Evertje het volgende:
ik word bijna helemaal gek
ben je een dag niet op werk en meteen lopen er allemaal mensen aan je kop te zeuren
tussendoor loopt ook nog dat ik mijn eigen pc op werk aan het fixen ben, een pc voor mn broertje aan het regelen ben etc etc. Van de laatste zestig minuten heb ik er vijfitg aan de telefoon doorgebracht, argh.......
Ergens iets teleurgesteld maar de opluchting is groter !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Beetje gespannenin de zin van spannend
Hoe krijg je het voor elkaar...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:01 schreef thaleia het volgende:
Ik krijg zometeen twee mannen op bezoek voor eten & film: de ene wil ik, en die is bezet, en de andere wil mij.
Idem hiero. Met dat verschil dat ik al over 30 uur in het vliegtuig zit.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Daarnaast met dit takkeweer extra zin in mijn vakantie...over 2 weken zit ik in t vliegtuig!![]()
Fuck... The early bird specialquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Moonah het volgende:
Om 5 uur 's nachts vertrekken...![]()
Tja, dubbel....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:17 schreef Copycat het volgende:
OT: Naast een beetje dubbel
En jij van je nieuwe kleding...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:32 schreef Moonah het volgende:
Geniet maar van je Italiaanse... thriller.
Erg tevreden met mijn nieuwe kapsel en kleurquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:44 schreef DuchessX het volgende:
Druk dagje gehad weer...en dat op mijn trouwdag![]()
Ik heb zin in verandering! Morgen gaat mijn kapsel eraan![]()
Kut zeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:36 schreef Copycat het volgende:
't is er nog niet, dat Italiaanse geld...
quote:* Duimen alvast oefent.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef A.A. het volgende:
Niesbui en broodje hagelslag eten gaan niet helemaal goed samen, verder gaat het goehoed!
Mood is beter.. Niet het verjaardsgevoel maar ok.. Crematie is uitgesteld tot volgende week op verzoek van de familie. Ik trek vanavond lekker een biertje open..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:44 schreef Libris het volgende:
Over een kwartiertje jarig, maar niet echt in de mood (ook vanwege wat ik vanmiddag in dit topic schreef).. Ach, trek een flesje champagne open en ik hoop dat mijn feest op zaterdag goed wordt (waar net al iemand voor afbelde die ik er heel graag bij had gehad... Van de 50 man die ik uitgenodigd heb, belt zij natuurlijk af.. sigh.)
Anders ga je je aanstellen...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Moonah het volgende:
Idem hiero. Met dat verschil dat ik al over 30 uur in het vliegtuig zit.
Om 5 uur 's nachts vertrekken...![]()
Ach, ik heb veel zin in zaterdag als mijn vrienden hier komen BBQ'en, rond de 50 man die anderhalf jaar geleden nog nooit ontmoet had. Dat geeft me een erg goed gevoel. En vandaag ook hele lieve smsjes van mensen, dus zo negatief als het misschien overkwam is het niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:20 schreef Copycat het volgende:
Toch gefeliciteerd, Libris!
enne, al naar cardio geweest? (of bedoel je het op positieve manierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:04 schreef meami het volgende:
Mijn hart is op hol geslagen
Nee, 15 november pas. Duurt nog lekker langquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:12 schreef Evertje het volgende:
[..]
enne, al naar cardio geweest? (of bedoel je het op positieve manier)
Frenkie gaat weer skieënquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:14 schreef Frenkie het volgende:
Grrrr
Ik had gisteren een meisje kunnen versieren, maar ik moest zo nodig weer naar huis. Is op zich niet erg, maar ik heb nu foto's gezien en het is best jammer
Ja zal morgen op vakantie gaan
Acht dagen skiën!!!
Let it snow, let it snow
Klote zeg, lijkt me echt geen fijn gevoel om daar nog tot 15 november op te moeten wachten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:21 schreef meami het volgende:
[..]
Nee, 15 november pas. Duurt nog lekker lang
Ik vind het allang knap dat je er met iemand over durft te praten en dus zelfs met meerdere personen. Ik probeer mezelf nog altijd te redden, maar of dat ooit gaat lukken haha. Nee gaat de goede kant op!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:24 schreef releaze het volgende:
*is heel hard bezig gevoelens te verdringen*
maar bij de psych was het redelijk goed. Heh.. vind het altijd heerlijk hoe die mensen alles in kaart zetten en hoe de stukjes dan allemaal een beetje op hun plek vallen, beetje structuur aanbrengen in die zooi.
moet straks voor groepstherapie mezelf wel gaan openstellen. praten over dingen wanneer ik niet een drang voel oid om er over te praten. mezelf "verplicht" kwetsbaar opstellen en "verplicht" boos/gefrustreerd/teleurgesteld gaan reageren wanneer ik dat voel, om te kijken hoe de reacties dan zijn en hoe ik met die reacties om zal gaan. echt nog zo'n super 90s naam voor die groep ook.. psycho-dynamische psychotherapeutische groep! Alsof ik lid ga worden van de powerrangers...
Ach, ik moet ook niet zeuren, t gaat gewoon goed met me en daarmee basta!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*knipperdeknap*
Fijn om te horen dat het zo goed met je gaatquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:26 schreef VixenFromHell het volgende:
goeeed nog steeds![]()
verliefd enzo... nog steeds![]()
No hard feelings? Man, ik zou ze hebben gedreigd met alles wat op een europese deurwaarder lijkt!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:05 schreef Copycat het volgende:
Heb nu dus een duidelijke doch dringende mail geschreven. Afgesloten met 'No hard feelings... 'just' empty wallets...
Tuurlijk heb ik die ook wel, nu.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:57 schreef merdeka het volgende:
[..]
No hard feelings? Man, ik zou ze hebben gedreigd met alles wat op een europese deurwaarder lijkt!
Reken maar dat ik hard feelings zou hebben als ik zo behandeld zou worden.....
Ok, chili peppersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:00 schreef Libris het volgende:
OK, balkon + bier + Red Hot Chili Peppers + lieve mensen = ok gevoel. Heb erg veel zin in mijn grote BBQ morgen, alleen hoop ik dat het niet regent....
peppers + beamer + 5.1 + dvd + hard =quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:02 schreef meami het volgende:
[..]
Ok, chili peppers. Kan niet mis gaan
![]()
OT: mwah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |