Ik heb een hekel aan hypothetische vragen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
waar is Harry nu weer als je m nodig hebt?
Dit is... humorquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan hypothetische vragen.
Desnoodsquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
POL-CD
Dat niveau halen wij doorgaans hier niet hoor, wees gerust.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Desnoods
jeeee.. wat doe ik hier eigenlijk ?
POL is niets voor een blondje
POL is ook ongeschikt voor de blonde Sidekick. Maar ja,...hij verft z'n haar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Desnoods
jeeee.. wat doe ik hier eigenlijk ?
POL is niets voor een blondje
Nee dat is waar..... hier worden penissen aangemetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niemand scandeert hier een naam. Kijk wel uit zeg.
Hé!... nueken?quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mediterrane medelander.
Wel iets, niet veel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nee joh..... er zal altijd wel iets veranderen..... for the better or the worse.
Penissen, George, piemols.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hier worden wat? Bedoel je cursussen mannelijkheid?![]()
RQ legt het je wel uitquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hier worden wat? Bedoel je cursussen mannelijkheid?![]()
Ga nou maar de hoek in met de rug naar ons.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Goddomme, RQ heb ik alles geleerd wat ik weetIk heb m opgevoed als ware hij mijn zoon,
en dit is zijn dank
In de pimpmodus RQ ?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:04 schreef RichardQuest het volgende:
Zo, Ondeugend, how ya' doin'....
Fok is Anti-islam website gewordenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Polarisatie, da's heel gevaarlijk
Je hebt mij toch?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Fok is Anti-islam website geworden![]()
ahaquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt mij toch?Roep maar als je in nood bent, dan kom ik je knuffelen.
In dat bericht stond dat ze het waarschijnlijk niet gedaan haddenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
aha![]()
Maar vandaag al 7 keer Nieuwsberichten over Islaam
ik heb een keer Nieuws gesubmit over Nederlandse Criminelen niet geplaast
Omdat ik geen bitch ben. Jij wel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:11 schreef kLowJow het volgende:
RQ? Waarom sta jij niet in het lijstje?
Maar jij... jij was toch mijn bitchquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik geen bitch ben. Jij wel.
Het hoeft niet altijd verkeerd uit te pakken. Eerst wist ik helemaal niks van de Islam. Maar inmiddels weet ik al een klein beetje over de islam (ook dingen die ik er helemaal niet achter de islam had gezocht). Ik denk dat er nog veel vooroordelen zijn over de islam bij mensen die alleen maar in hun eigen straatje kunnen denken. Maar als ze een open mind hebben kunnen ze wellicht ook een positief beeld ontwikkelen over de islam. En daarmee ook respect opbrengen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
Maar vandaag al 7 keer Nieuwsberichten over Islaam
Jij bent mijn bitch, ik ben je pimp.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar jij... jij was toch mijn bitch
Ik zat net de stats zo'n beetje door te nemen hè... maar je bent aardig gezakt in de lijstjes.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ghehe
Jij bent hier degene met zaadvragende ogen beep.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent mijn bitch, ik ben je pimp.
Crackwhore
Dat postingstats gebeuren? Effe kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zat net de stats zo'n beetje door te nemen hè... maar je bent aardig gezakt in de lijstjes.
Jah maar R@b en Veekeend zoeken alleen naar Negatieve Nieuwsquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd verkeerd uit te pakken. Eerst wist ik helemaal niks van de Islam. Maar inmiddels weet ik al een klein beetje over de islam (ook dingen die ik er helemaal niet achter de islam had gezocht). Ik denk dat er nog veel vooroordelen zijn over de islam bij mensen die alleen maar in hun eigen straatje kunnen denken. Maar als ze een open mind hebben kunnen ze wellicht ook een positief beeld ontwikkelen over de islam. En daarmee ook respect opbrengen.
Maar sommige mensen zijn ook reddeloos verloren, en dat moet je ook accepteren.
Schrijf een klacht naar een FB topic, dat R@b niet geschikt is als nieuwsposter.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:29 schreef Meki het volgende:
Jah maar R@b en Veekeend zoeken alleen naar Negatieve Nieuws
Ik zal erover nadenkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Schrijf een klacht naar een FB topic, dat R@b niet geschikt is als nieuwsposter.
Wellicht is een nieuw topic met een poll (poll kun je maken met http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create). Om de berichtgeving over de islam ter discussie te stellen.
Ik geef je wel gelijk, het nieuws wordt te eenzijdig gebracht. Maar gelukkig lees ik op SC-POL ook andere verhalen. Keep us up to date.
hahaha, maar wij kijken luchtig tegen deze materie aan. Bij sommige Fok!ers werkt het als een rode lap op een stier.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:37 schreef du_ke het volgende:
R@B en discriminatietopics stikt het al van helpt geen ene zak.
quote:Bron : POL-SC
Beste Form Admins/Nieuws Posters.
Wij zijn van mening dat het nieuws over de islam te vaak eenzijdig gebracht wordt. Vaak gaat het over vervelend nieuws, waarbij de islam als religie (zeer) negatief in het nieuws wordt gebracht. Om Fok! als een neutraal medium te laten gelden is het ook belangrijk dat er ook positief nieuws over de islam gebracht wordt. Zonder dit postieve nieuws glijdt FOK! af als een medium wat de anti-islam als gedachtengoed propageert
Laten we een eerlijke en positieve weerspiegeling van onze maatschappij bieden aan al onze serieuze lezers. Want tegen heilige huisjes aantrappen is nog nooit iemand beter van geworden.
Met vriendelijke groet,
POL-SC
------------------------------Meki Drugshond RichardQuest
Meer namen zullen nog volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |