zx-9r en dan faaazzzzeeerrr eronder hebben staan??quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:39 schreef ZX9R het volgende:
meld
ik zit daar op een fazer.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:40 schreef Visie het volgende:
[..]
zx-9r en dan faaazzzzeeerrr eronder hebben staan??![]()
maar toch.. het stimuleert.. misschien.. of nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:41 schreef Sazzefraz het volgende:
ik ben geen lekkere man sukkel
http://www.superdudes.nl/Visie/pics/quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:44 schreef Sazzefraz het volgende:
FOTO'S!
godverdomme, moet ik dan ook alles 2x zeggen?![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:46 schreef Sazzefraz het volgende:
en nu van een stoere man
Stuur deze foto als Wallpaper naar je GSM ?quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:45 schreef Visie het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/Visie/pics/
happy
zit er standaard in..quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:49 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
Stuur deze foto als Wallpaper naar je GSM ?![]()
![]()
![]()
whahaha ziek!
toch nog nat gewordenquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:50 schreef Sazzefraz het volgende:
man ik glij bijna van mn stoel heren
ow maar als je dat bent, dan ben je welquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:50 schreef Visie het volgende:
[..]
zit er standaard in..
quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:51 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
ow maar als je dat bent, dan ben je wel
Je kapsel is niet je enige probleemquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:48 schreef ZX9R het volgende:
ps. let niet op m'n haar.
helmkapsel.
oh ja, da's waar ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kapsel is niet je enige probleem
heb jij maar 1 gezichtsuitdrukking? En dan nog wel een chagrijnig/verveelde blikquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:45 schreef Visie het volgende:
[..]
happy
Maar je motor wel hoor, mijn broer had er ook zo een geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
oh ja, da's waar ook.
Ik ben niet stoer.![]()
Wat voor 1 is het er dan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:55 schreef Xennia het volgende:
Maar je motor wel hoor, mijn broer had er ook zo een geloof ik
1 met 2 wielenquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat voor 1 is het er dan?
Hij was aan het sparen voor een ZX12quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat voor 1 is het er dan?
domme vraag....
ik ben nog dom ook.
Niet stoer en dom
Snelle motor voor rechtuit. Niet voor in de bochten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:58 schreef Xennia het volgende:
Hij was aan het sparen voor een ZX12
Yepquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:45 schreef Visie het volgende:
[..]
happy
Dat zou ik niet wetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Snelle motor voor rechtuit. Niet voor in de bochten.
Raar haar: nope.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:38 schreef Sazzefraz het volgende:
Na een zoektocht naar lekkere manspersonen op Fok! zijn we erg verdrietig geworden. heel fok! bestaat uit ramdebielen met raar haar of vreemde chrunsin chin kinnen.
En als ze lekker zijn, dan zijn het homo's
je gedraagt je wel als een homo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Raar haar: nope.
Vreemde chrunsin chin kin: nope.
Homo? Mwah..![]()
niet dat ik jouw foto's nou persé wil zien ofzo hoor, maar:quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:45 schreef Visie het volgende:
[..]
happy
Kloptquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:03 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
je gedraagt je wel als een homo.
ja de dames kant dan he
Beveiliging tegen mannen....quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
niet dat ik jouw foto's nou persé wil zien ofzo hoor, maar:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Click the Refresh button, or try again later.
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.
If you would like Windows to try and discover them,
click Detect Network Settings
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.
Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer
Heb ik ook nog wel foto's van, m'n John Travolta imitatiequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
feestje?![]()
jammer dat je de enige bentquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:10 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel foto's van, m'n John Travolta imitatie.
[afbeelding]
Man, man, man, wat geil ik toch op mezelf
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:11 schreef Visie het volgende:
dat is wel een beetje gay-like hoor
tietenknijpersquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:13 schreef Obsessive het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[afbeelding]
Dus dat je daar gisteren over zweeg was alleen maar omdat je m'n penis in je mond had?quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:11 schreef Sazzefraz het volgende:
jammer dat je de enige bent
quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:13 schreef Obsessive het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[afbeelding]
whehequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:18 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
![]()
kom op, geef hem een beetje hoopquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:19 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
whehe
Nee hoor;quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
kom op, geef hem een beetje hoop![]()
kan nog best wat worden![]()
doet 't al weer...quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:05 schreef Visie het volgende:
[..]
Beveiliging tegen mannen....![]()
nah kweetnie waarom hij het bij jou niet doet.. bij mij doet ie het wel hoor
foto!quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:29 schreef Soulshaker het volgende:
*wil zich eventueel wel melden, maar is bescheiden opgevoed
uuuh... klinkt positiefquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:36 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
JA! hèhè eindelijk!
*snel profiel gaat bestuderen
komt er nu dan ook een foto van jouw, of moet ik dan helemaal een waar zijn de mooie vrouwen topic openen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:37 schreef Sazzefraz het volgende:
ow ik woon ook in groningen. in helpman
Hij heeft jouw hoofd nog niet gezien dus zal niet op voorhand positief zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:40 schreef Sazzefraz het volgende:
dan hoor je te zeggen; ow leuk, ik in de korreweg
ofzo.
ai... ik wil wel zeggen dat ik in de korreweg woon.... maar liegen is moeilijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:40 schreef Sazzefraz het volgende:
dan hoor je te zeggen; ow leuk, ik in de korreweg
ofzo.
nee en als ik hem wel laat zien krijg ik nog meer fanmail.quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij heeft jouw hoofd nog niet gezien dus zal niet op voorhand positief zijn
ja want zo ben ik..... arrogante corpslullo dat ik benquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij heeft jouw hoofd nog niet gezien dus zal niet op voorhand positief zijn
Los daarvan denk ik dat iedereen in eerste instantie voor het uiterlijk gaatquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:45 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
ja want zo ben ik..... arrogante corpslullo dat ik ben
Jij hangt je lul overal wel in bedoel jequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:45 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
ja want zo ben ik..... arrogante corpslullo dat ik ben
nieuwsgierig wordtquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:44 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
nee en als ik hem wel laat zien krijg ik nog meer fanmail.
ik word er zo moe van
ik wel. al heb ik dit topic puur uit leedvermaak geopendquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Los daarvan denk ik dat iedereen in eerste instantie voor het uiterlijk gaat
ja, dus jij bent van harte welkom!quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:47 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Hallo. Is dit het fagot-topic?
Maar je gunt ons geen leedvermaak door een foto van jezelf te plaatsen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:47 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
ik wel. al heb ik dit topic puur uit leedvermaak geopend
en ja, ik heb hard gelachen.
't was goed bedoeltquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:46 schreef Sazzefraz het volgende:
jezus ga je nou een wedstrijdje; wie heeft de mooiste kamer doen?
ben blij dat je nog op school zit. zou je nodig hebben ook.
neequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar je gunt ons geen leedvermaak door een foto van jezelf te plaatsen?
alleen als het theezakje aan het plaffond blijft hangen "bij ons op de kroeg"quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:46 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Jij hangt je lul overal wel in bedoel je
Corps-"humor"quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:52 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
alleen als het theezakje aan het plaffond blijft hangen "bij ons op de kroeg"![]()
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
misschien als je nuchter bent?![]()
maar even serieus... dat er iemand hier dacht dat ik bij het corps zat dat was een grapje hequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:54 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Corps-"humor"
Dan snap je meestal direct waarom ze bij een corps zitten...
Je hebt je kapsel ook niet echt mee hé....quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:58 schreef Soulshaker het volgende:
maar even serieus... dat er iemand hier dacht dat ik bij het corps zat dat was een grapje he![]()
anders moet ik iets aan mijn image gaan doen [afbeelding]
ja trusten....quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:55 schreef Sazzefraz het volgende:
Bedankt iedereen voor de zinloze posts, ik heb nu genoeg slaap op te kunnen slapen.
trusten!
ja doe wat aan je image, goed planquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:58 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
maar even serieus... dat er iemand hier dacht dat ik bij het corps zat dat was een grapje he![]()
anders moet ik iets aan mijn image gaan doen [afbeelding]
Hey, wat doe jij hier? Jij valt buiten de doelgroep.quote:Op maandag 18 oktober 2004 07:18 schreef Megumi het volgende:
Hee FF.
mooi manquote:Op maandag 18 oktober 2004 08:19 schreef Houzer het volgende:
Hoi
*meld*quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:38 schreef Sazzefraz het volgende:
lekkere manspersonen op Fok!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:59 schreef boebiedoe het volgende:
Jezus kasta, jij maakt van je longen echt een snelweg..
nooit weg geweestquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]He's back
![]()
dan zwijg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:30 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik had graag willen reageren, echter ik zie daar toch maar vanaf.
Ik wil graag anderen ook nog enige kans bieden.
Daarnaast ben ik redelijk introvert en loop ik niet met mijn (verborgen) schoonheden te koop
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
dan zwijg!
tsssssquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
dan zwijg!
Wat is z'n kloon voor vanavond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
nooit weg geweest
Ja of je reageert wel of je reageert helemaal niet. Wat hebben we nou aan ik ben lekker maar wil anderen ook een kans geven, maar loop er toch ook weer niet mee te koop?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
die is onlangs geband. Morgen weer een nieuwe denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat is z'n kloon voor vanavond?
Ik reageerde wel, maar je kijkt niet. Je zag de veelbetekenende smilie staan, maar waarschijnlijk dringt het doel van een smilie niet tot je door.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja of je reageert wel of je reageert helemaal niet. Wat hebben we nou aan ik ben lekker maar wil anderen ook een kans geven, maar loop er toch ook weer niet mee te koop?
Als je even goed had gelezen, had je begrepen dat ik in mijn post een motivatie gaf voor mijn ''zwijgpost'' van daarvoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik reageerde wel, maar je kijkt niet. Je zag de veelbetekenende smilie staan, maar waarschijnlijk dringt het doel van een smilie niet tot je door.
Dus dit bijzonder onzinnige antwoord van je kon best achterwege blijven![]()
Daar denk je ook wel anders over als je die stank binnen loopt hoor, geloof mequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:00 schreef Ultima80 het volgende:
Die vent op de wc is sexyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Nee hoor... Geloof me...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar denk je ook wel anders over als je die stank binnen loopt hoor, geloof me
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:09 schreef Avani het volgende:
Waar zijn de foto's nou
Tja alle Harigen lijken om mekaar, ook na een wax beurt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:15 schreef Haarbalpasta het volgende:
mijn foto wat doe je![]()
Dus je bent homo en je houdt van een ondraaglijke stank?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:07 schreef Ultima80 het volgende:
[..]
Nee hoor... Geloof me....
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:09 schreef Avani het volgende:
Waar zijn de foto's nou
Wow, dit is zo'n goede kloon dat hij zelfs niet herkend wordt door iemand die naast me zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus je bent homo en je houdt van een ondraaglijke stank?
You two got issues,quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:20 schreef Ultima80 het volgende:
[..]
Wow, dit is zo'n goede kloon dat hij zelfs niet herkend wordt door iemand die naast me zit
Ja zijn stank en de sporen in de pot zijn verre van geil, verre vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
You two got issues,.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
You two got issues,.
Hier, een vuilniszak vol vloeibaar frituurvet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:27 schreef Avani het volgende:
Ik vroeg eigenlijk om leuke foto's![]()
Je jaagt iedereen wegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:59 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Alleen zie ik er nu ook zo uit
Ben jij mooi?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:49 schreef Xebrozius het volgende:
Ja, ik ben er.. en nu?
Anders moest ik me hier toch niet melden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:02 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ben jij mooi?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Anders moest ik me hier toch niet melden?
Ik als narcist kon het topic niet laten liggen.
Okay, vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
amy hijs mooi, en 1/3e van mijn trio
(tevens mn ex)
wat vind je van Frans Bauer?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:11 schreef CraZyRiZio het volgende:
Jeey
Barman in actie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
GADVERDAMME ZEGquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:11 schreef CraZyRiZio het volgende:
Jeey
Barman in actie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat je haar helemaal hebt ingepaktquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:38 schreef dingendoener het volgende:
en ik heb een lange dikke zweterige lul voor in je mond.
Nee, je bent een jochiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:09 schreef stame het volgende:
ben geen mooie man vind ik
ik was nog aan het twijfelen om dat eronder te zettenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, je bent een jochie
ik wacht nu n beetje op n leuke juryquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef heiden6 het volgende:
Begint hier best wel een beetje een zielige boel te worden.
O nee wacht even, dat was het al.
ik heb mijzelf net als jury gebombardeerd en Obsessive wordt iig een 1, 2, of 3e plekquote:
Ik sluit niet uit dat het nog wat met je wordt als je eenmaal bent opgedroogdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:05 schreef stame het volgende:
[..]
ik was nog aan het twijfelen om dat eronder te zetten
maar ik ben al 16 hoor![]()
![]()
niemand overtreft mij !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
vergeleken met MIJ!!!! zijn jullie allemaal
Ik ben praktisch een god, ik mag niet eens meedoen in dit topicquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
niemand overtreft mij !
ik ben Jezus met korte haren en wordt door iedereen aanbidquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik ben praktisch een god, ik mag niet eens meedoen in dit topic
Ohw God!! There is HOPEquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het nog wat met je wordt als je eenmaal bent opgedroogd
Onmogelijk. Ik heb geen kinderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben Jezus
Ja en met je naam op deze wijze geschreven voldoe jij aan de eisen van een BrEeZaHsLeTquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:11 schreef CraZyRiZio het volgende:
Jeey
Barman in actie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
jij bent zo'n god wannabe.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef Leshy het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb geen kinderen.
Zie pagina 3 mijn fotoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:19 schreef QueenR het volgende:
Waar blijven die echt mooie mannen nou?![]()
i think ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:38 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Met mn grote vriend
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
i think ...
You won
Ik ben veel beter dan Brad Pitt en Tom Cruisequote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:52 schreef sweet_chocolate het volgende:
Waarom zijn hierzo geen mannen die op Brad Pitt lijken of Tom Cruise of weet ik veel.
Ik ben indd best een mooie man!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:21 schreef LiesBitch het volgende:
er zitten wel een paar leuke bij![]()
hmm okequote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:38 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Met mn grote vriend
Je hebt al lang en breed verlorenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom kunnen jullie nou geen concurentie bieden![]()
beetje concurentie is altijd nog wel leuk.
Want nu heb ik gemakkelijk gewonnen.
je bedoelt gewonnenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt al lang en breed verloren
Haha.. daar loop ik nu ook niet meer mee hoor!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
hmm oke, alleen jammer van dat MC Donalds shirtje
ha, daar was ik ook echt wel jong. Ik ben nu nog lekkerder.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:36 schreef Sauruzin het volgende:
Check dan wat een hottie ik ben
[afbeelding]
Slecht nieuws voor dames in het algemeen en jouw vriendin in het bijzonderquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb alleen slecht nieuws voor de dames.
Ik heb al een vriendin![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:59 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Haha.. daar loop ik nu ook niet meer mee hoor!
Die foto is alweer 1,5 jaar oud![]()
Deze is wat recenter, maar niet echt duidelijk..
[afbeelding]
En nee, ik heet geen David
Je Matrix impressie? Ik heb betere foto's van je gezien...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:27 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
damn, hoe lang ben je of is de foto gewoon raar genomen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:27 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
van beetle, lulquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:38 schreef Tiemie het volgende:
*afmeldt*
ik had me al gemeldt in dat lelijke-mannen-topic van weber![]()
idd weber staat daar niet in !!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
van beetle, lul
boeie, het was een GPD-er in ieder geval!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
van beetle, lul
Net onder de 2 meter.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
damn, hoe lang ben je of is de foto gewoon raar genomen?
niet zo vragend kijken he, want voor je het weet sta ik echt voor je deurquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:27 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je Matrix impressie? Ik heb betere foto's van je gezien...
Heb altijd wijde pupillen. Mijn lichaam maakt uit zichzelf behoorlijk veel endorfinen aan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:50 schreef Sazzefraz het volgende:
pillen slikken is niet cool
Ohhw, die van mijn kont!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ook op die doel ik niet
Dát zijn goede foto's.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohhw, die van mijn kont!
Of je hebt gewoon veel sexquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb altijd wijde pupillen. Mijn lichaam maakt uit zichzelf behoorlijk veel endorfinen aan.
Dat houdt in dat ik altijd een beetje 'hig-ig' ben. Ideaal als je naar de tandarts moet ( gewoon lekker zonder verdoving).
ik wacht..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohhw, die van mijn kont!
Het was in de zomer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:35 schreef KonnieKipke het volgende:
warm op die zolder zo te zien.
je hebt een steekkontquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:01 schreef Sazzefraz het volgende:
harige kont alarm!
Omdat dat het onderwerp was waardoor ik die foto maaktequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:02 schreef Sazzefraz het volgende:
de vraag die in me opkomt:
waarom maak je een foto van je aars?
moeilijk om iets uit te steken wat je niet hebt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:04 schreef Sazzefraz het volgende:
mijn verstand steekt niet uit en heeft geen haren
Het was me inderdaad al opgevallen dat je verstand niet uitstekend isquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:04 schreef Sazzefraz het volgende:
mijn verstand steekt niet uit
Ik? Ik denk alleen maar aan neuken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:06 schreef Sazzefraz het volgende:
jij steekt je verstand uit wil je zeggen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:10 schreef Sazzefraz het volgende:
screw you guys, i'm going to bed
ja joh, lol.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:16 schreef OreO het volgende:
[..]
lol is dat je konthoofd?
Wanneer mag ik bij je langskomen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
dude![]()
God ik kon de slaap niet vatten, druk mijn pc aan en zie me hier toch een mega-frustie-post waar ik met mijn slaperige kop wel op moet reageren...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 03:53 schreef Salvad0R het volgende:
*huil*kras*grien*
"e:xebro.. je flames zijn gebaseerd op grond van je eigen kortzichtige inzicht, terwijl je me niet eens kent. je baseert je wannabe-psychoanalyses op zelfverzonnen feiten.
"e:jouw online gedrag bestaat uit het kortzichtig minachten en vernederen van mensen, met het doel om jezelf tegenover diegene te bewijzen.
"e:Jij wil jezelf zonodig bewijzen, ik niet, triesteling.
"e:Daarbij komt dat je persoonlijkheid stinkt.
WAAR BASEER JE JOUW PSEUDO-ANALYSE VAN MIJ PSYCHE OP, JE KENT ME NIET EENS!?quote:jij zou je eens wat minder druk om me moeten maken joh
nar-cis-me (het ~)quote:is opzich nix mis met narcisme, maar jij probeert jezelf te verheerlijken over de ruggen van anderen.. is echt een naar trekje van je.
Hoezo kon ik er niet tegen JE KENT ME NIET EENS!??quote:je praat over mijn foto's alsof ik mezelf een image probeer aan te meten, terwijl je zelf hierboven je harige aars post en jezelf als een stuk vee aanbiedt om jezelf het image van een "mooie man" aan te meten. Dat vind ik gewoon kansloos en daar kon je niet tegen.
Dit stukje is toch wel de kroon op je huilieschap.quote:wat zeg je nou eigenlijk dan... ..onzeker? ik? ...ga verder hopen, there is only ownage (Go,go powerrangers...). ik vraag om aandacht? Waar dan. Jij wil jezelf zonodig bewijzen, ik niet, triesteling.
Tja, dat is persoonlijke smaak. Alleen mijn persoonlijkheid stinkt niet, want ik kan het weten. Want het is mijn persoonlijkheid JE KENT ME NIET EENS!?quote:Je lijkt op een junk man. Daarbij komt dat je persoonlijkheid stinkt.
quote:jij zou je eens wat minder druk om me moeten maken joh, ik schud je woorden van me af als sneeuw
Dat klinkt inderdaad wel héél erg stoer.quote:en bepaal mijn eigen lot.
later.
Zo hee, al die moeite... voor mijquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
God ik kon de slaap niet vatten, druk mijn pc aan en zie me hier toch een mega-frustie-post waar ik met mijn slaperige kop wel op moet reageren...
Nou ik ga mijn best doen, maar kan niets beloven:
[..]
&
[..]
&
[..]
&
[..]
&
[..]
WAAR BASEER JE JOUW PSEUDO-ANALYSE VAN MIJ PSYCHE OP, JE KENT ME NIET EENS!?
Whehehe, nou klink ik net zo huilerig als jou. Alleen ben ik niet zo'n domme hypocriete lul die exacte hetzelfde doet als waar ik juist de ander van beticht, en daardoor veracht.
Daar komt dit ook nog eens bij:
[..]
nar-cis-me (het ~)
1 liefde voor zichzelf => eigenliefde, zelfvergoding
Liefde voor jezelf gaat toch altijd over de ruggen van anderen?
Wat jij nu zegt is dit : "Ik weet dat je een egoist bent, alleen denk je alleen maar aan jezelf. En dat is echt een naar trekje.
Leer óf te betekenis, óf geef je tegenargument geen tegenstrijdigheid.
[..]
Hoezo kon ik er niet tegen JE KENT ME NIET EENS!??![]()
![]()
Weer een analyse waar je mij juist zo van beticht*zucht*
Wederom narcisme, eigenliefde eerst! Uiteraard post ik mijn kont op fok. Al die leuke reacties uitlokken is leuk en nog goed voor mij ego ook.
Uiteraard zijn er mensen die zich aangevallen voelen als iemand zich wat meer bloot durft te geven.
Maar goed, dat hoort ook bij de mannelijke eigenschap die sommigen niet in staat stelt te relativeren of denken dat hun libido in het niet valt.
[..]
Dit stukje is toch wel de kroon op je huilieschap.
Dat jij zo'n lap tekst typt terwijl ik al in bed lig getuigt van een zware onmacht, en daar hoef je niet eens een psychologische graad voor te hebben om dat in te zien.
Als het je allemaal zo weinig doet waarom dan je juist gaan verweren tegen hetgeen wat gezegd word?
Het doet me denken aan mijn kinderjaren *melancholie* toen ik alle lolly's opgegeten had, en mijn moeder aan me vroeg of ik die lolly's had opgegeten.
Ik als klein murmeltje antwoordde toen: "NEE, DAT HEB IK NIET GEDAAN, NOOIT. JIJ HEBT HET ZELF GEDAAN. EN HET MAAKT ME NIET UIT WAT JE ZEGT! MAMMA JIJ BENT EEN TRIESTELING!"
voor de mensen die meelezen
Komt U dat ook niet verbazingwekkend bekend voor uit een lap tekst die U eerder in dit topic aantrof?
[..]
Tja, dat is persoonlijke smaak. Alleen mijn persoonlijkheid stinkt niet, want ik kan het weten. Want het is mijn persoonlijkheid JE KENT ME NIET EENS!?
Toch is het een geruststellende gedachte dat iemand die overal op fok rondpost over drugs iemand anders een junk noemt.
Tevens rook jij, en ik niet. Ik weet niet of je persoonlijkheid stinkt maar....
Je kleding en je mond wel... naar rook. Vuile vieze nicotinejunk. Je lijkt op een schoorsteen.
[..]
Sneeuw smelt en dringt door in je kleding, ook al schud je het van je af er blijft altijd water residu achter.
En dat dringt diep door en zorgt ervoor dat jij het koud krijgt.
Mijn woorden doen exact hetzelfde, en daarom reageer je zo fel.
Tevens maak ik me niet druk, ik kon deze nacht niet slapen omdat ik teveel koffie ophad, dus eigen je die eer nou aub niet toe dat je de grote Xebro uit z'n slaap kon houden want dat zou getuigen van een ego die nog groter is als die van mij en Kasta bij elkaar. En dat past bij lange na niet in jouw lichaam.
[..]
Dat klinkt inderdaad wel héél erg stoer.
Je doet nu net voorkomen alsof andere mensen geen lot kennen of gestuurd worden maar dat JIJ, ja uitgerekend JIJ je eigen gang gaat.
Laten we alle mensen er af halen die geloven in lotsbestemming, dus alle Christenen, Boeddhisten, Hindoeisten, Moslims en de aftakkingen en kleinere geloven.
Dan houdt je minstens 2 miljard mensen over die hun eigen lot bepalen.
Dus zo bijzonder ben je dan ook weer nietMaar goed, dat wist ik al eerder en jij nu eindelijk ook.
.
Xebro.
jezus wat ben jij kansloos.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo hee, al die moeite... voor mij?
*blij is met al die aandacht... van een uberuser alsXebro
nog wel..
jij betichtte mij van het hoereren van foto's.. terwijl ik dat alleen op een plek doe waar dat gewoon normaal is... het fotoboek, jij daarentegen voelt je met je egocentrische ass verplicht om in een fuckin kneuzen-uitloktopic van saz je image op te vijzelen.....
Zodra ik dat triest vindt ga je me op zoveel mogelijk manieren afzeiken die je kan verzinnen, terwijl ik echt zoiets heb van... Waar de fuck heb jij last van
damn man, je bent echt een nerd, xebro.
Ey, jij was toch die lelijkerd met die enorm domme vriendin, die zichzelf zo beetje ging bevredigen voor de cam?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:57 schreef neusaap het volgende:
[..]
jezus wat ben jij kansloos.
je bent echt té zielig voor woorden![]()
sterf ofzo![]()
ruk je er maar lekker op afquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey, jij was toch die lelijkerd met die enorm domme vriendin, die zichzelf zo beetje ging bevredigen voor de cam?
ik heb dat filmpje nog wel..
haha, nee bedankt..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 05:04 schreef neusaap het volgende:
[..]
ruk je er maar lekker op af![]()
ik ga slapen![]()
![]()
Ga jij ff bij je moeder uithuilen met die Oprah Winfrey speech van jequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 05:14 schreef Salvad0R het volgende:
trouwens, xebro
liefde voor jezelf gaat niet per definitie over de ruggen van anderen, alhoewel het me niets verbaast dat jij daarvan overtuigd bent...
Jij hebt mensen nodig die je als minderwaardig kan beschouwen, om jezelf goed te voelen, dat blijkt uit bijna elke post van je.
Ik niet. Ik voel me gewoon goed omdat ik mij ben.
ik zeg niet "Ik weet dat je een egoist bent, alleen denk je alleen maar aan jezelf. En dat is echt een naar trekje." , ik zeg..."ik weet dat je een narcist bent... en het is naar van je dat je dat tot uiting laat komen door anderen af te zeiken. dan krijgt het narcisme een vieze egocentrische twist."
Iemand die echt goed is heeft dat wat jij doet niet eens nodig.
ik vind je maar een wanhopig figuur.
Patserquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:39 schreef Da-Ali-G het volgende:
Hier ga ik ff lekker pimpen met mn foto's
Ik in het pak van m'n werk (yeah i know ya like that
[afbeelding]
ik in spanje met bier
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou een pseudo intelligent kneusje wiens gejank duidelijk hoorbaar is hier in Groningen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 05:14 schreef Salvad0R het volgende:
ik vind je maar een wanhopig figuur.
nadat jij en salvador goedmaakseks hebben gehad?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij je langskomen?
Ah, morgen dus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
nadat jij en salvador goedmaakseks hebben gehad?
moet jij zeggen, met je posts van 50 cm lang, geschreeuw en alles erin... triestquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind jou een pseudo intelligent kneusje wiens gejank duidelijk hoorbaar is hier in Groningen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:21 schreef sweet_chocolate het volgende:
[..]
Patser![]()
![]()
![]()
Euh, neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:23 schreef sweet_chocolate het volgende:
Lijkt hier iemand op hem
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |