landen op Luton,met de trein naar Borehamwood en Elstree en vervolgens met de bus verder,eitjequote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat zou een goede keuze zijn. Barnet ligt in Noord-London,
Omdat ie over maar erg weinig hersencellen beschiktquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat DG voor Barnet is?
blablablaquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat ie over maar erg weinig hersencellen beschikt.
Barnet.
Tuurlijk niet,jullie naar Cardiff?quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef rubbereend het volgende:
de play off finale is neem k aan in cardiff?
Ik ben in '94 voor het eerst (en voor het laatst) bij Arsenal geweest dus van gloryhunten kan je me niet beschuldigen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat zou een goede keuze zijn. Barnet ligt in Noord-London, dus je kunt ook gaan gloryhunten bij Arsenal als die wat later op de avond spelen. Waarom denk je dat DG voor Barnet is?
quote:04 December 2004
FA Cup
Bournemouth v Carlisle, 15:00
Nationwide Conference
Carlisle v Stevenage, 15:00
maar zelf wel achterquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
1-0 voor Bournemouth.
Barnet op 1-2 achterstand thuis tegen Leighquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geniet stil van de resultaten van Barnet,om jullie gepruts daarintegen...
snel editten he?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Barnet op 1-2 achterstand thuis tegen Leigh
quote:
ja onze wedstrijd is uitgesteld omdat we nu in de FA cup spelenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
snel editten he?
Carlisle 0-0 tegen Stevenage![]()
dat weet ik maar okee blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja onze wedstrijd is uitgesteld omdat we nu in de FA cup spelen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
De Conference is toch leuker dan League Two, dus zo erg is het niet voor Carlisle.
Dat is waar. Carlisle hoort eigenlijk ook niet in de Conference als je kijkt naar de achterban en het potentieel van de club. Ik denk dat ze dit jaar het record qua toeschouwersaantallen in de Conference gaan verbreken. De 10.000-grens kan dit jaar verbroken worden. Zijn er eigenlijk al mensen hier naar Brunton Park gegaan?quote:
nee, maar k ben wel van plan aan t eind van de competitie te gaan, dan heb k waarschjinlijk wel geld.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is waar. Carlisle hoort eigenlijk ook niet in de Conference als je kijkt naar de achterban en het potentieel van de club. Ik denk dat ze dit jaar het record qua toeschouwersaantallen in de Conference gaan verbreken. De 10.000-grens kan dit jaar verbroken worden. Zijn er eigenlijk al mensen hier naar Brunton Park gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |