Vergeet jij niet dat ik hier de kaartjes heb.......... >)quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Vergeet jij niet dat ik Twente moet regelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vergeet jij niet dat ik hier de kaartjes heb.......... >)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vergeet jij niet dat ik Twente moet regelen
quote:York 2-1 Carlisle
Lee Nogan and Dave Merris gave Viv Busby his first win as caretaker boss as struggling York secured a shock victory against 10-man Carlisle.
The Cumbrians had defender Peter Murphy sent off for a reckless lunge on Paul Groves after only 21 minutes.
And the Minstermen took full advantage, Andy Bishop was twice denied by United keeper Matt Glennon before Nogan touched in Merris' left-wing cross.
Merris headed City's second while Kevin Henderson's tapped in a consolation.
--------------------------------------------------------------------------------
York: Stockdale, Staley, Grant, Brass, Davies, Merris, Groves, Ashcroft, Donovan (Law 88), Bishop (Yalcin 47), Nogan.
Subs Not Used: Porter, Smith, Webster.
Booked: Staley, Davies.
Goals: Nogan 44, Merris 69.
Carlisle: Glennon, Shelley (Roca 80), Andrews, Grand, Cowan (Arnison 62), McGill, Lumsdon, Billy, Murphy, Vieira (Henderson 64), Hawley.
Subs Not Used: Preece, Westwood.
Sent Off: Murphy (21).
Goals: Henderson 87.
Att: 3,842
Ref: S Gate (Northumberland).
quote:Op maandag 29 november 2004 14:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
...alleen jullie volgen wel de verkeerde club.
[..]
Barnet till I die,
I'm Barnet till I die.
I know I'am,
I'am sure I'am,
I'm Barnet till I die.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat leuk om te lezen dat er meer Nederlanders zijn die de Conference volgen. Alleen jullie volgen wel de verkeerde club. Barnet is makkelijker te bereiken en speelt bij tijd en wijle schitterend voetbal. Ik las dat ene DutchGooner het licht al heeft gezien en is over gestapt. Hopelijk volgen meer, want Carlisle stelt niet veel voor. Misschien is het wel een grotere club, maar dat gebied daar is onzettend saai. Als je daar een trip naar gaat maken zul je weinig beleven. Kom gewoon naar Barnet. Lekker in Londen, kun je nog meer wedstrijden meepakken. Bij Carlisle ligt alleen Workington in de buurt en die spelen nog lager dan de Conference.
Barnet till I die,
I'm Barnet till I die.
I know I'am,
I'am sure I'am,
I'm Barnet till I die.
Dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op maandag 29 november 2004 14:34 schreef rubbereend het volgende:
heee DG, als je nu een Barnet topic opent heb je iemand om het mee vol te posten![]()
Grazioli is de beste. Daar kan geen speler van Carlisle aan tippen. Zelfs die huurling van hen niet. Barnet wordt kampioen en Carlisle mag het gaan proberen in de play-offs, maar het gebeurt zelden dat de nummer 2 het haalt.quote:Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Grazioli
heb hem zelfs al ontmoet
Er gaan er toch 2 rechtstreeks overquote:Op maandag 29 november 2004 14:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
...en Carlisle mag het gaan proberen in de play-offs, maar het gebeurt zelden dat de nummer 2 het haalt.
Nee. Nummer 1 promoveert rechtstreeks en nummer 2 speelt tegen 5 en 3 tegen 4over twee wedstrijden. De winnaars van beide duels spelen dan een finale om de tweede promotieplek.quote:Op maandag 29 november 2004 15:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er gaan er toch 2 rechtstreeks over.
De laatste promotieplek gaat, ongeacht welke divisie, idd altijd dmv een play-off met 4 in de constructie zoals hierboven beschreven.quote:Op maandag 29 november 2004 15:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er gaan er toch 2 rechtstreeks over.
Hmm, dus DG geeft ons naast het overlopen naar de concurrent ook nog eens foute informatie!!quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nee. Nummer 1 promoveert rechtstreeks en nummer 2 speelt tegen 5 en 3 tegen 4over twee wedstrijden. De winnaars van beide duels spelen dan een finale om de tweede promotieplek.
Zo hoort het ook. De concurrent valse informatie verstrekken. Goed werk, DG.quote:Op maandag 29 november 2004 15:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, dus DG geeft ons naast het overlopen naar de concurrent ook nog eens foute informatie!!
En eigenlijk slaat het nergens op, want de nrs 2 en 5 hebben zo dus evenveel kans op promoveren.
Ja.quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef rubbereend het volgende:
de play off finale is neem k aan in cardiff?
quote:Op maandag 29 november 2004 14:34 schreef rubbereend het volgende:
heee DG, als je nu een Barnet topic opent heb je iemand om het mee vol te posten![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 15:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, dus DG geeft ons naast het overlopen naar de concurrent ook nog eens foute informatie!!
daar is anders weinig van te merken hierquote:Op dinsdag 30 november 2004 03:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Hoeft niet,ben meer een stille genieter
Dat zou een goede keuze zijn. Barnet ligt in Noord-London, dus je kunt ook gaan gloryhunten bij Arsenal als die wat later op de avond spelen. Waarom denk je dat DG voor Barnet is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:15 schreef MaxPower het volgende:
Als ik dit zo lees stap ik denk ik ook over naar Barnet. Wel handig mocht ik ooit nog es in Londen komen.
landen op Luton,met de trein naar Borehamwood en Elstree en vervolgens met de bus verder,eitjequote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat zou een goede keuze zijn. Barnet ligt in Noord-London,
Omdat ie over maar erg weinig hersencellen beschiktquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat DG voor Barnet is?
blablablaquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat ie over maar erg weinig hersencellen beschikt.
Barnet.
Tuurlijk niet,jullie naar Cardiff?quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef rubbereend het volgende:
de play off finale is neem k aan in cardiff?
Ik ben in '94 voor het eerst (en voor het laatst) bij Arsenal geweest dus van gloryhunten kan je me niet beschuldigen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat zou een goede keuze zijn. Barnet ligt in Noord-London, dus je kunt ook gaan gloryhunten bij Arsenal als die wat later op de avond spelen. Waarom denk je dat DG voor Barnet is?
quote:04 December 2004
FA Cup
Bournemouth v Carlisle, 15:00
Nationwide Conference
Carlisle v Stevenage, 15:00
maar zelf wel achterquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
1-0 voor Bournemouth.
Barnet op 1-2 achterstand thuis tegen Leighquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geniet stil van de resultaten van Barnet,om jullie gepruts daarintegen...
snel editten he?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Barnet op 1-2 achterstand thuis tegen Leigh
quote:
ja onze wedstrijd is uitgesteld omdat we nu in de FA cup spelenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
snel editten he?
Carlisle 0-0 tegen Stevenage![]()
dat weet ik maar okee blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja onze wedstrijd is uitgesteld omdat we nu in de FA cup spelen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
De Conference is toch leuker dan League Two, dus zo erg is het niet voor Carlisle.
Dat is waar. Carlisle hoort eigenlijk ook niet in de Conference als je kijkt naar de achterban en het potentieel van de club. Ik denk dat ze dit jaar het record qua toeschouwersaantallen in de Conference gaan verbreken. De 10.000-grens kan dit jaar verbroken worden. Zijn er eigenlijk al mensen hier naar Brunton Park gegaan?quote:
nee, maar k ben wel van plan aan t eind van de competitie te gaan, dan heb k waarschjinlijk wel geld.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is waar. Carlisle hoort eigenlijk ook niet in de Conference als je kijkt naar de achterban en het potentieel van de club. Ik denk dat ze dit jaar het record qua toeschouwersaantallen in de Conference gaan verbreken. De 10.000-grens kan dit jaar verbroken worden. Zijn er eigenlijk al mensen hier naar Brunton Park gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |