In de catagorie waar je ook kledingkasten, kinder-zooi enzo kan kopen. Daar zie je n plaatje met balonnen staan en daar zit ie tussen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:22 schreef pos het volgende:
Zo vervelend dat als ze espreso drinken ze het kopje boven of buiten zetten, grrr
Ik wil een verjaardagstaart kopen maar kan het nergens onder vinden. Volgens mij heb ik alles afgelopen??? Kan iemand mij vertellen waar hij staat?
Nou heel raar, kan de balonnen, speelgoed, kledingkasten ect makkelijk vindenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de catagorie waar je ook kledingkasten, kinder-zooi enzo kan kopen. Daar zie je n plaatje met balonnen staan en daar zit ie tussen.
dan ga je weer naar het menu bouwen en als het goed is kun je ze dan met het handje oppakken. Als je dan op delete drukt issie weg als het goed isquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef DaMart het volgende:
Even uit de vorige topic:
Hoe kun je de bloemperkjes die je via het menuutje bouwen hebt aangelegd weer evrwijderen? Delete, slecteren met ctrl en zo werkt niet.
kan wel maar ik kan nu even niet kijken hoe dat ook alweer ging. Maar er zullen er wel meer zijn die dat wetenquote:En kun je ook verhuizen met het hele gezin? Na veel pogingen komt het kroost ineens heel rap achter elkaar, en de huidige kavel biedt niet echt heel veel utibreidingsmogelijkheden meer.
Nee, dan krijg ik de melding dat ik dat object nioet kan deleten...quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
dan ga je weer naar het menu bouwen en als het goed is kun je ze dan met het handje oppakken. Als je dan op delete drukt issie weg als het goed is.
[..]
Ik heb het al gevonden geloof ik. Voordat je de familiem selecteert om mee te spelen, klik je in de buurt op een huis dat te koop staat. Dan op het familie icoontje (links in menu), en dan zit er links tussen menu en de te selecteren families een knop waarmee je mensen kunt verhuizen. Dan selecteer je het huis van de familie die je wilt verhuizen, en voila, ze zouden verhuisd moeten zijn.quote:kan wel maar ik kan nu even niet kijken hoe dat ook alweer ging. Maar er zullen er wel meer zijn die dat weten. Binnen dezelfde buurt is iig niet echt moeilijk.
quote:Gebruiksaanwijzing staat het ook in geloof ik.
je moet eerst je familie uit hun huidige huis zetten.. als je in de betreffende buurt zit, klik je onderin op het familie icoontje en dan staat er links van de families die je kan kiezen om in een huis te doen iets van: familie verplaatsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het al gevonden geloof ik. Voordat je de familiem selecteert om mee te spelen, klik je in de buurt op een huis dat te koop staat. Dan op het familie icoontje (links in menu), en dan zit er links tussen menu en de te selecteren families een knop waarmee je mensen kunt verhuizen. Dan selecteer je het huis van de familie die je wilt verhuizen, en voila, ze zouden verhuisd moeten zijn.
In dat geval helpt DM de andere DM maar niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:03 schreef DaMart het volgende:
![]()
Ik lees nooit handleidingen... tenzij ik er echt niet uitkom...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
In dat geval helpt DM de andere DM maar niet meer.
Ah je hebt hem dus welquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees nooit handleidingen... tenzij ik er echt niet uitkom...
'If everything else fails, read the manual'
'Probleem' is, als ik dat beu ben kan ik waarschijnlijk, net als deel 1, nog jaren zoet zijn met skins makenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef woutabest het volgende:
Oke zitten we nu pas in deeltje 17, ik ben niet de enige op een gegeven moment is uitgespeeld.
Schuine muur bouwen en dan een deur pakken en die in je muur plaatsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:37 schreef Troel het volgende:
Als ik kijk in de standaard huizen die al in de game zitten dan heb je daar soms ook deuren in de schuine wanden, maar dat kan ik zelf niet bouwen, hoe zit dat?
Ik speel het eigenlijk alleen nog maar om huizen te bouwenquote:Oke zitten we nu pas in deeltje 17, ik ben niet de enige op een gegeven moment is uitgespeeld.
Het begint mij nu wel een beetje te vervelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:12 schreef Georges het volgende:
Ik heb het 3 weken niet gespeeld maar vind het nu toch wel weer leuk.
Tip: als er een mijlpaal is geweest: SAVEN! Anders blíjf je bezig...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef Mone het volgende:
Ik heb even niet alle 17 delen teruggelezen, maar loopt het spel bij jullie ook zo vast!? Bij mij nu zo'n beetje de 80 duizendste keer.
Kan ik dat kind wéér zindelijk maken![]()
Ik dacht meer aan een patch..maar ik lees dat die nog in de maak is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tip: als er een mijlpaal is geweest: SAVEN! Anders blíjf je bezig...
Ik speel het nu 5 weken maar nog geen 1 keer vastgelopen gelukkigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:30 schreef Mone het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een patch..maar ik lees dat die nog in de maak is.
Ik heb ook last van mensen die niet meer naar hun werk gaan(niet instappen) en van het geluid van de schoolbus dat blijft hangen(irritant!).
Jajaja, strooi nog wat zout in de wonden!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:58 schreef pos het volgende:
[..]
Ik speel het nu 5 weken maar nog geen 1 keer vastgelopen gelukkig
Nee nee zo bedoel ik het niet maar wou alleen duidelijk maken datquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:21 schreef Mone het volgende:
[..]
Jajaja, strooi nog wat zout in de wonden!
'T was niet echt erg hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:46 schreef pos het volgende:
[..]
Nee nee zo bedoel ik het niet maar wou alleen duidelijk maken dat
het niet bij iedereen gebeurd
Dat lukt me dus nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Schuine muur bouwen en dan een deur pakken en die in je muur plaatsennet als bij een rechte muur dus.
je kunt ook sommige voorwerpen op een schuine muur hangen, gordijnen en volgens mij ook schilderijen, maar dat weet ik neit zeker
je ziet m wel hangen als je de muren op de stand hebt staan dat ze volledig zichtbaar zijn.. maar dat is niet niet relaxed spelen.. dus das wel een minpuntje..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook dat als je een eigen gemaakt schilderij ophangt, dat het dan niet zichtbaar is in "leven" maar alleen in "kopen" en "bouwen"?
Wow, kan je die niet even naar de officiele The Sims 2 pagina uploaden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:28 schreef Orcaman1984 het volgende:
Mijn mooiste huis die ik gemaakt heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup, bedanktquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:03 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ok je kunt hem hier downloaden http://thesims2.ea.com/ex(...)e=lot&user_id=273538
Hoop dat dat werkt
plaatje?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je een chinees en een neger een kindje laat maken, krijg je echt een heel maf kindje.
Bij mij bleef het spel in het begin een beetje hangen, dus hij ging wel verder naar een tijdje. Was wel irritant. Maar toen ik mijn videodriver had upgedate werkt hij prima. Het is te proberenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef Mone het volgende:
Ik heb even niet alle 17 delen teruggelezen, maar loopt het spel bij jullie ook zo vast!? Bij mij nu zo'n beetje de 80 duizendste keer.
Kan ik dat kind wéér zindelijk maken![]()
laat zienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je een chinees en een neger een kindje laat maken, krijg je echt een heel maf kindje.
Ik had precies het zelfde en het probleem was idd de videokaart-driver. Dus die moet je toch even updatenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:34 schreef blublub het volgende:
het zal al vast al 100 keer eerder gevraagd zijn maar heb het spel net en het legt (of hoe je dat ook schrijft) echt onwijs. en het blijft ook steeds een halve minuut hangen, maar ook echt om de 2 minuten ofzo dus ik ben nog niet echt aan spelen toe gekomen. ik heb verder wel redelijk goede computer en zit boven alle minumsysteem vereiste. kan iemand me helpen en me uitleggen wat ik moet doen (want ik zou bv niet weten hoe ik 'even' mn videodriver zou kunnen updaten)
alvast bedankt!
kijk in de faq van digital corner of stel daar anders je vraag, dit is een topic over sims 2 en niet over het updaten van je drivers.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:37 schreef blublub het volgende:
ja. lees eensik zou dus niet weten hoe dat moet
Ga naar de site van je videokaart, bijv. www.ati.comquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:37 schreef blublub het volgende:
ja. lees eensik zou dus niet weten hoe dat moet
Misschien heeft ze wel helemaal geen ATI...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Ga naar de site van je videokaart, bijv. www.ati.com
Zoek daar op update videocard driver.
Voorbeeld: http://www.ati.com/suppor(...)mit.x=16&submit.y=10
Downloaden en installeren.
Er staat tog ook Voorbeeld....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel helemaal geen ATI...
ja en ga jij maar weer lekker buitenspelen. dit topic gaat over de Sims 2 en niet over zeikerdsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:09 schreef harlingen het volgende:
[..]
kijk in de faq van digital corner of stel daar anders je vraag, dit is een topic over sims 2 en niet over het updaten van je drivers.
Nou misschien kun jij je even rustig houden? hij had wel een beetje gelijk en je hebt je antwoord toch gekregen dus waarom dan nog weer even natrappenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:41 schreef blublub het volgende:
[..]
ja en ga jij maar weer lekker buitenspelen. dit topic gaat over de Sims 2 en niet over zeikerds
euhm, hij doet gewoon moeilijk om niks. wat boeit t nou? kennelijk zijn er, gezien bovenstaande reactie, genoeg mensen die wel gewoon normaal kunnen posten en iemand willen helpen ipv zeiken om niks.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:49 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Nou misschien kun jij je even rustig houden? hij had wel een beetje gelijk en je hebt je antwoord toch gekregen dus waarom dan nog weer even natrappen![]()
Ja zorgen dat je kind voldoende skills vantevoren heeft en de kerel die op bezoek komt goed voederen...quote:Op maandag 1 november 2004 13:10 schreef numero_uno het volgende:
Iemand al zijn keind op de particuliere school gekregen?
en niet vergeten hem te laten flipperen... Laat hem ook eens de mooiste kamers uit je huis zien.quote:Op maandag 1 november 2004 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja zorgen dat je kind voldoende skills vantevoren heeft en de kerel die op bezoek komt goed voederen...
Dan moet je hem ff met huis en al op slaan.. en dan op die sims site zetten zeg maar.. en dan je zelf weer downloaden om hem dan in een andere buurt te kunnen zetten...quote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef Christine het volgende:
Kun je ook sims kopiëeren/verplaatsen naar een andere buurt? Ik heb dus een sim gemaakt die op mezelf lijkt, maar hij staat in een buurt die ik niet leuk vind
Maar dan kunnen anderen hem ook downen, toch?quote:Op woensdag 3 november 2004 09:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Dan moet je hem ff met huis en al op slaan.. en dan op die sims site zetten zeg maar.. en dan je zelf weer downloaden om hem dan in een andere buurt te kunnen zetten...beetje lange manier, maar wel de enige manier
ja, dan kunnen anderen hem ook downloaden, maar je kan hem nadat jij hem gedownload heb hem gewoon weer eraf gooien hoor..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar dan kunnen anderen hem ook downen, toch?
Ik maak wel een nieuwe. Kost per slot maar een half uurtje tijd
Ik had ook al de optie gezien waarbij je een kavel op je HD kunt plaatsen, dus dat ga ik anders wel proberen. Dankjequote:Op woensdag 3 november 2004 18:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou, je kan ook je huis gewoon met dat bulldozertje verwijderen en dan met Sim en al in een nieuwe buurt plaatsen door middel van het Kavel kies menu als ik het goed heb.
Dus al dat gedoe met die site hoeft niet
Kijk eens of je ze hier kan vinden?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:11 schreef Christine het volgende:
Weet iemand hoe je eigengemaakte skins en textures weer uit het programma kan halen? Ik heb net met Bodyshop zitten experimenteren, en heb nu een aantal nogal onogelijke skins in het spel zitten. Hoe kan ik die verwijderen?
Je stelt steeds vragen waarop je, als je antwoord krijgt, antwoordt dat je het zelf al weetquote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef Christine het volgende:
Ik heb het al gevonden, je kunt in het spel de skin selecteren en die dan verwijderen
Ik speel het spel pas drie dagenquote:Op donderdag 4 november 2004 13:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je stelt steeds vragen waarop je, als je antwoord krijgt, antwoordt dat je het zelf al weet
V.
Ja. Mag je het daarna allemaal aan mij uitleggen, want ik speel het nog geen dagquote:Op donderdag 4 november 2004 17:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik speel het spel pas drie dagen
Mag ik ook het een en ander vragen en ontdekken
Eerst verloven, dan mensen bellen en dan trouwenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:15 schreef Christine het volgende:
Wie helpt me..... hoe kun je een huwelijksfeest geven?
In de intro heb ik allerlei foto's gezien van bruiloften van sims, maar de mijne zijn nu "getrouwd" en hebben zo'n wit diamantje boven hun hoofd. Ze kunnen alleen geen feest geven... of toch?
quote:Op zondag 7 november 2004 16:47 schreef Christine het volgende:
Ik snapte niet dat ik geen trouwfeest kon geven... blijkt dat je gewoon om 4 uur 's nachts geen feesten kan geven
Laat 'r es douchenquote:Op maandag 8 november 2004 00:09 schreef Verbal het volgende:
Hoe krijg ik mijn Sim weer aangekleed op dag 2
Dat mokkel loopt gewoon in haar ondergoed naar buiten om de krant te pakken
V.
Ik denk wel voor elke videokaart die je tegenwoordig in de winkel kan kopen...quote:Op zondag 7 november 2004 23:50 schreef Evil-LaiN het volgende:
Ik wil dit spel zo graag spelen! Maar mijn videokaart is out of date (24mb) met welke low budget videokaart is deze redelijk te spelen?
ATI 9200 en vanaf GeForce 4 FX zijn vrij goedkoop tegenwoordigquote:SYSTEEMEISEN
---------------------
* 800 MHz processor
* 256 MB RAM
* besturingssysteem Windows(R) XP, Windows ME, Windows 98 of Windows 2000
* Ten minste 3,5 GB vrije harde-schijfruimte
* Een videokaart die T&L ondersteunt met ten minste 32 MB RAM
Ondersteunde videokaarten:
ATI Radeon(TM)-serie (7000 of beter)
7000, 7200, 7500 (zie opmerking hieronder)
8500, All-In-Wonder 8500
9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
X800
NVIDIA(R) Quadro(TM)-serie
Quadro, Quadro2, Quadro4
NVIDIA Geforce-serie (Geforce2 en beter)
GeForce 2
GeForce 2 MX 420, 440
GeForce 3, 3 Ti
GeForce 4, 4 Ti, MX 420, 440
GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950
Geforce 6800
Ze is in bad geweest.quote:Op maandag 8 november 2004 00:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat 'r es douchen
Op de kast klikken..quote:Op maandag 8 november 2004 09:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze is in bad geweest.
V.
Da's het probleem... ik had geen geld meer voor een kastquote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef daeri het volgende:
[..]
Op de kast klikken..
Ik weet niet maar na het douchen of badderen wordt er gewoon door m'n Sim 'dagelijkse' kleding aangetrokkenquote:Op maandag 8 november 2004 09:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze is in bad geweest.
V.
Kan ik niks aan doen. Die wordt er automatisch onder gezet.quote:Op maandag 8 november 2004 12:41 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Waarom altijd onderaan je reply een ' V. ' Verbal?
Blijkbaar heb ik haar alleen naar de wastafel gedirigeerd, want na het bad kleedde ze zich inderdaad alsnog aan.quote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet maar na het douchen of badderen wordt er gewoon door m'n Sim 'dagelijkse' kleding aangetrokken
Bedankt! Zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 8 november 2004 00:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk wel voor elke videokaart die je tegenwoordig in de winkel kan kopen...
[..]
ATI 9200 en vanaf GeForce 4 FX zijn vrij goedkoop tegenwoordig
quote:Op maandag 8 november 2004 19:25 schreef Christine het volgende:
Mijn sim staat op het punt van bevallen :')
quote:Op maandag 8 november 2004 20:28 schreef Verbal het volgende:
Even een vraag... Mijn Sim is ergens hogelijk ontevreden over... zelfs als haar beste vriendin op bezoek is en ze staan vrolijk te dansen gaat mijn Sim stampvoeten en dramatisch klagen. Dat doet ze al dagen. In het boze wolkje verschijnen een tv en muzieknootjes. Ze is dan echt pissed. What's up, is ze ongesteld of zo?
V.
Ja, nieuwe videodrivers installeren...quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:00 schreef DarkMaxie het volgende:
Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb mijn laptop vorige week geformateerd en heb de sims dan ook opnieuw moeten instaleren. Het vreemde is dat hij nu steeds vastloopt. Hij komt niet verder dan het "EA games chalenge everything" en dan is het uit met de pret. Ik snap er niets van aangezien ik hem er al weer af heb gegooid en opnieuw heb geinstalleerd. Zelfde probleem.
Klinkt dit iemand herkenbaar in de oren?
Groetjes
Misschien ergert ze zich aan de tv/radio, maar waarschijnlijk heeft ze niet genoeg plezierquote:Op maandag 8 november 2004 20:28 schreef Verbal het volgende:
Even een vraag... Mijn Sim is ergens hogelijk ontevreden over... zelfs als haar beste vriendin op bezoek is en ze staan vrolijk te dansen gaat mijn Sim stampvoeten en dramatisch klagen. Dat doet ze al dagen. In het boze wolkje verschijnen een tv en muzieknootjes. Ze is dan echt pissed. What's up, is ze ongesteld of zo?
V.
The Sims2 orgineel kopen en dan bouwen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:47 schreef lelibel het volgende:
Hey weet iemand misschien hoe ik mijn kiddoos in topvorm houdt? Ik kan dat werkelijk nergens vinden!!! Tegen de tijd dat ze een beetje tiener gaan worden zijn ze al een varkente geworden![]()
Ze kunnen niet trainen, geen yoga, van schommelen worden ze niet slank, van dansen ook niet, wat wel? Mijn fantasie begint een beetje op te raken. Zwemmen overigens niet geprobeerd want ik heb geen zwembad (kep crack dat ik nie kan bouwen, dus dat gaat me niet lukken)
Wie weet dit?!
Ey relaxe huis man, lijkt wel soort van hotel.. leuk ideequote:Mijn mooiste huis die ik gemaakt heb
- Drivers wel geinstaleerd? offuh de nieuwe directX?quote:Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb mijn laptop vorige week geformateerd en heb de sims dan ook opnieuw moeten instaleren. Het vreemde is dat hij nu steeds vastloopt. Hij komt niet verder dan het "EA games chalenge everything" en dan is het uit met de pret. Ik snap er niets van aangezien ik hem er al weer af heb gegooid en opnieuw heb geinstalleerd. Zelfde probleem.
Klinkt dit iemand herkenbaar in de oren?
Ja ik weet, maar ik ben maar een arme student en dat kan nog ff nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:03 schreef daeri het volgende:
[..]
The Sims2 orgineel kopen en dan bouwen...![]()
Nope. Leechen en dan om hulp vragen =quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef lelibel het volgende:
Er moet toch iets zijn waarmee ik dat probleempje nu kan verhelpen??
Nou sorry hoor kan ik ut helpen. Laat maar mooi zitten dan vraag ut wel ergens andersquote:Op woensdag 10 november 2004 10:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope. Leechen en dan om hulp vragen =
V.
Nouja, als je em illigaal hebt, heb je een crack nodig (no cd crack) en door no cd crack krijg je geen bouw gedoe meer... maarja niet mijn probleem want ik heb hem gekochtquote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar ik ben maar een arme student en dat kan nog ff niet. Daarbij lijkt het me vreemd dat je dat door bouwen oplost?! Er moet toch iets zijn waarmee ik dat probleempje nu kan verhelpen??
Sims konden al homo zijn, en je kon in principe al je eigen huis bouwen, klopt alleen niet helemaal als je in een rijtjes huis woont..quote:Op woensdag 10 november 2004 11:53 schreef Faithz het volgende:
Ik ga het ook spelen, het lijkt me een gaaf spel
Wat vraagjes: ik kan huizen zo bouwen als ik zelf wil dus? In principe mn eigen huis nabouwen?
En kunnen sims nu ook homo worden?
Alsje dat spel wilt gaan kopen, doe het NIET want je bent er na 30 dagen weer op uitgespeeld.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:06 schreef Faithz het volgende:
Ha leuk
Ik heb het nog nooit gespeeld dus dit soort dingen weet ik niet. Heb er al wel lekker over gelezen
Thnx
Het blijft net zolang werken totdat je weer aging on typt. Zolang je maar niet verhuist o.i.d want dan gaat ie automatisch weer aan.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Ik wil niet dat mijn sims ouder worden, wil eerst even lekker kunnen spelen.
Ik heb een code gevonden: aging off
Als ik dat intyp verknald dat dan niet mijn game? En blijft dat altijd werken? Of blijft het werken tot ik aging on in typ
TVP
Je bent geweldigquote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het blijft net zolang werken totdat je weer aging on typt. Zolang je maar niet verhuist o.i.d want dan gaat ie automatisch weer aan.
Ik kan wel kelder bouwen..quote:Op donderdag 11 november 2004 16:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Ik heb net die tut gelezen over een kelder maken maar het wil me maar niet lukken
Ik krijg die trap niet tot aan beneden
Alleen bij de muren wiel die tot beneden maar dan krijg ik een de melding dat ie geeen verbinding kan maken ofzo
Ik was eerstquote:Op donderdag 11 november 2004 09:41 schreef Faithz het volgende:
Zo! Ik heb me gisteren dus wel vermaakt!![]()
Alleen ff prullen met die camera af en toe. En de meubels willen niet altijd wat ik wil![]()
Nog een vraagje: mijn sims zijn snel moe, soms om 19u al.. dus dan stuur ik ze maar naar bed maar dan zijn ze om 03:00 alweer wakker! Beetje onregelmatig dus
Moet ik ze trouwens in alles blijven aansturen? Of gaan ze ook zelf naar de wc als ze moeten plassen, eten als ze honger hebben, etc?
Ze gaan ook gewoon zelf dingen doen, krijgen ze honger? Dan gaan ze koken enzoquote:Op donderdag 11 november 2004 16:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik was eerst![]()
Help![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:41 schreef Faithz het volgende:
Zo! Ik heb me gisteren dus wel vermaakt!![]()
Alleen ff prullen met die camera af en toe. En de meubels willen niet altijd wat ik wil![]()
Nog een vraagje: mijn sims zijn snel moe, soms om 19u al.. dus dan stuur ik ze maar naar bed maar dan zijn ze om 03:00 alweer wakker! Beetje onregelmatig dus
Moet ik ze trouwens in alles blijven aansturen? Of gaan ze ook zelf naar de wc als ze moeten plassen, eten als ze honger hebben, etc?
Zucht, aandachtsgeile vrouwen...quote:Op donderdag 11 november 2004 16:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik was eerst![]()
Help![]()
Jaquote:Op donderdag 11 november 2004 17:26 schreef Christine het volgende:
Blijft hij dezelfde leeftijd?
Geen idee..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:26 schreef Christine het volgende:
Dus kan hij later kindjes krijgen met de kleindochter van zijn oude vlam?
Volgens mij wel dus.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:26 schreef Christine het volgende:
Dus kan hij later kindjes krijgen met de kleindochter van zijn oude vlam?
Lekker, dan wordt je sim volwassen, maar zijn/haar partner die niet in hetzelfde huis woont nietquote:Op donderdag 11 november 2004 18:13 schreef daeri het volgende:
Ja
Misschien moet je een "zetel" bij het schaakbord neerzetten...?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:57 schreef René--- het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je je Sim kunt laten schaken Elke keer als ik het probeer gaat ie moeilijk doen en komt er een zetel in z'n gedachtenwolkje te staan?![]()
Of ze passen niet tussen de stoel en het bordquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Misschien moet je een "zetel" bij het schaakbord neerzetten...?![]()
(ze geven niet voor niks aan wat ze missen...)
Die man moest nodig pissen. Hij scheld haar uit omdat ze in de badkamer staat terwijl hij wil pissen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had laatst echt iets raars. Staat mijn simwijffie in de badkamer, komt er een wildvreemde kerel naar binnen rennen. Echt rennen. En gaat 'ie mijn simwijffie uitschelden en een beetje tegen 'r duwen. En vervolgens gaat 'ie weer weg. Ze hebben elkaar daarvoor nooit gezien of gesproken. Hij heette Gregorius.
What?!
Ja die enge vent had ik ook! Ik denk net zoals het sociaal konijn en de beer bij de afvalbak; het doel van Greg ontgaat me alleen een beetje.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had laatst echt iets raars. Staat mijn simwijffie in de badkamer, komt er een wildvreemde kerel naar binnen rennen. Echt rennen. En gaat 'ie mijn simwijffie uitschelden en een beetje tegen 'r duwen. En vervolgens gaat 'ie weer weg. Ze hebben elkaar daarvoor nooit gezien of gesproken. Hij heette Gregorius.
What?!
Dan staat de stoel gewoon aan de verkeerde kant...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:18 schreef Mone het volgende:
[..]
Of ze passen niet tussen de stoel en het bord.
Nee, geen bezoek. Mijn Sim is niet sociaal, wil alleen maar leren.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Die man moest nodig pissen. Hij scheld haar uit omdat ze in de badkamer staat terwijl hij wil pissen.
Weet je zeker dat je geen bezoek had?
deur gaat neit op slot he?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee, geen bezoek. Mijn Sim is niet sociaal, wil alleen maar leren.. En als 'ie wel zou moeten pissen, had ie wel voor de deur gestaan en gestampvoet, dat ie er niet in kan. Dus nee.
Het orgineel kopen?quote:Op zondag 14 november 2004 19:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kan dus niks bouwen , snap er niks van. Ik kan wel alles inrichten , maar de vloer veranderen of muren maken lukt niet. Iemand een idee?
quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef daeri het volgende:
[..]
Het orgineel kopen?![]()
Die klootzak heeft dat ook een keer geflikt bij mijn ventje.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
What?!
Het ligt je wel heel zwaar op de maag, hé?quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef daeri het volgende:
[..]
Het orgineel kopen?![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 23:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het ligt je wel heel zwaar op de maag, hé?
Jawel, in Sims 2 gaat de badkamerdeur automatisch op slot als iemand op de wc of in bad zit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
deur gaat neit op slot he?
quote:Eerste uitbreiding De Sims 2 waarschijnlijk bekend
Geplaatst door gieling op 14-11-04 @ 20:03
Het zat er natuurlijk aan te komen, de uitbreidingen voor het populaire spel De Sims 2.
Nu staat er op de Amerikaanse site gamestop.com iets raars; een bepaald spel dat de naam The Sims 2: UNIVERSITY draagt kan sinds kort gepre-orderd worden. Dit duidt zeer waarschijnlijk op de eerste uitbreiding van De Sims 2 en staat gepland voor mei 2005. EA heeft nog niet officieel gereageerd op dit bericht.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1646
Je mag nog wel een half jaartje wachten hoor...quote:Op maandag 15 november 2004 16:24 schreef daeri het volgende:
[..]
Jeeeeh!! Werd tijd..
Als er maar een komtquote:Op maandag 15 november 2004 16:30 schreef Elvi het volgende:
Oud nieuws. T gaat géén University heten hoor... Er komt wel een uitbreidingsset, maar niet over het universiteitsleven.
En is jou dat weleens gelukt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:00 schreef Troel het volgende:
Als De Dood langs komt, kun je andere volwassenen laten smeken om die ene te laten leven.
De Dood komt langs als ze te weinig slaap en eten enzo hebben.
Dat is Sims 1, niet twee..quote:Op donderdag 18 november 2004 11:07 schreef bambino het volgende:
hoi ik speel sims houseparty maar er komen wel mensen bij me maar ik kan ze niet greeten hoe kan dat ik heb geen brievenbus meer aheeft dat er mee te maken
Verhuizen, hup naar sims 1 topic jijquote:Op donderdag 18 november 2004 11:16 schreef bambino het volgende:
weet iemand hoe ik de brievenbus trug kan krijgen
Ik zou alleen dat drankmachientje kunnen bedenken, waar je een paar dagen ouder of jonger van wordt. En dat als goed gaat saven en wanneer verkeerd; terug naar vorige save.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:39 schreef Gose het volgende:
hallo,
Met sims 2 is er 1 van mijn poppetjes een oma geworden. Ik zit nou dus met een grijze taart opgescheept. Weet iemand hoe je (misschien door middel van een cheat) dit terug kan draaien of editten? kheb al een poos gezocht maar kon weinig vinden. Alleen de cheat om aging uit te zetten maar daar is het nu dus te laat voor.
![]()
Er bestaat een patch om je brievenbus terug te krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:32 schreef bambino het volgende:
ik werd hier naar toe gestuurt door moderator
maar weet iemand dat dan
Je kan ook verhuizen..quote:Op donderdag 18 november 2004 11:45 schreef Mone het volgende:
[..]
Er bestaat een patch om je brievenbus terug te krijgen.
Da's inderdaad misschien makkelijkerquote:Op donderdag 18 november 2004 12:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Je kan ook verhuizen..
aaawquote:Op donderdag 18 november 2004 12:35 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ik heb wel de ge-downloade versie. Maar heeft het altijd gedaan met zo'n programma dat je zeg maar een 'nep' cd-rom driver hebt. Maar nu heb ik ze allemaal gebrand, en nu wil ie niet meer![]()
Ik lig ook al paar maanden krom door mijn aan koop van The Sims2 en (ook nog steeds) van Lowlands..quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hahaha, als ik geld had, deed ik het.
Ben ook maar een student met niks te makken![]()
2 kleine probleempjes. Die ouwe tak is me vriendin (real life) dus denk nie dat die het leuk vind om uit huis geplaatst te wordenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:07 schreef _kim_ het volgende:
Zet ergens op een ander kavel een vierkant hokje neer en laat haar verhuizen. speel je verder met de kids![]()
Geprobeerd maar op deze manier wordt je alleen een paar dagen jonger in je periode van leven dus zeg maar tiener volwassen om oma. Je gaat niet terug van oma naar volwassenen. Zal wel jammer zijn als we opnieuw zouden moeten beginnen, dit heeft echt spelplezier bedorvenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:44 schreef Mone het volgende:
[..]
Ik zou alleen dat drankmachientje kunnen bedenken, waar je een paar dagen ouder of jonger van wordt. En dat als goed gaat saven en wanneer verkeerd; terug naar vorige save.
Wel een beetje omslachtig maar je moet wat overhebben voor de oudere medemens.
Volgens mij ben ik weleens van volwassene naar tiener teruggegaan.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:52 schreef Gose het volgende:
[..]
Geprobeerd maar op deze manier wordt je alleen een paar dagen jonger in je periode van leven dus zeg maar tiener volwassen om oma. Je gaat niet terug van oma naar volwassenen. Zal wel jammer zijn als we opnieuw zouden moeten beginnen, dit heeft echt spelplezier bedorven![]()
Waarom zou ik een fiets kopen als ik die van jou kan stelenquote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou ik kan net rondkomen...
En waarom zou ik het spel kopen, als ik em gratis kan krijgen!![]()
Stomme kneus.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een fiets kopen als ik die van jou kan stelen![]()
Vervelend is dat gewoon mensen die een spel downloaden, maar dan gaan zeuren omdat het spel niet goed werktquote:Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Stomme kneus..
idd, dat vind ik nou ook, ik had geen zin in het gezeur dat het niet zou werken (ik wist bij The Sims 1 al dat het gedownload een stuk minder is, en zelfs gekopieerd is het slecht) dus heb hem gewoon gekocht, als een braaf meisje...quote:Op donderdag 18 november 2004 22:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Vervelend is dat gewoon mensen die een spel downloaden, maar dan gaan zeuren omdat het spel niet goed werkt![]()
Klopt. Daar erger ik me ook aan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Vervelend is dat gewoon mensen die een spel downloaden, maar dan gaan zeuren omdat het spel niet goed werkt![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:55 schreef daeri het volgende:
[..]
idd, dat vind ik nou ook, ik had geen zin in het gezeur dat het niet zou werken (ik wist bij The Sims 1 al dat het gedownload een stuk minder is, en zelfs gekopieerd is het slecht) dus heb hem gewoon gekocht, als een braaf meisje...![]()
ga dan in plaats van the sims2 te spelen werken, kan je het de volgende keer gewoon kopen.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou ik kan net rondkomen...
En waarom zou ik het spel kopen, als ik em gratis kan krijgen!![]()
Waarom dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nou verdomme al 2 rokende fornuizen in de tuin staan!
Ben de Tokkie sniet
Haal het eten effe uit de oven danquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nou verdomme al 2 rokende fornuizen in de tuin staan!
Ben de Tokkie sniet
Ja do'h, als dat de oplossing was dan had ik nu niet 2 decoratieve rokende fornuisjes gehad, wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:26 schreef Mone het volgende:
[..]
Haal het eten effe uit de oven dan.
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja do'h, als dat de oplossing was dan had ik nu niet 2 decoratieve rokende fornuisjes gehad, wel?
Het eten brandde aan, incl brandweer etc. Ik krijg het niet meer van het fornuis af, en opruimen of koken wil ie ook niet op dat fornuis omdat er iets op staat. Heb op andere sites ook al gelezen dat mensen dat probleem hadden...Je kunt het fornuis ook niet verkopen omdat het in gebruik is. Hun oplissing: gooi 'm in de tuin ........ maar kheb er nu dus al 2 in de tuin staan
Hmmz, mee... ideetje! Thanks!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?
Haha wat raar. Klinkt als een bug. En lukte het met de cheat wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja do'h, als dat de oplossing was dan had ik nu niet 2 decoratieve rokende fornuisjes gehad, wel?
Het eten brandde aan, incl brandweer etc. Ik krijg het niet meer van het fornuis af, en opruimen of koken wil ie ook niet op dat fornuis omdat er iets op staat. Heb op andere sites ook al gelezen dat mensen dat probleem hadden...Je kunt het fornuis ook niet verkopen omdat het in gebruik is. Hun oplissing: gooi 'm in de tuin ........ maar kheb er nu dus al 2 in de tuin staan
zo heb ik hem uit mn keuken weg gekregenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?
Ik speelde dus laatst met die player, maar toen hij was getrouwd met dat van der Kerkhof-grietje, nodigde hij al zijn liefjes uit. Toen hij de eerste ging zoenen, gingen alle anderen hem slaan, maar daarna vond iedereen het best dat hij met 6 mensen vreemdgingquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb gisteren The Playboy Mansion gemaakt, maar iedereen kreeg ruzie met elkaar wegens vreemdgaan.
Blij te horen dat er meer mensen zijn met zo'n leuk tuinornamentjequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, "de fornuis in de tuin gooi oplossing"
Patch is trouwens in de maak, misschien dat het helpt
Hoe heet die player..? want ik heb daar foto's van gezien, alleen heb ik hem nog niet gevondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik speelde dus laatst met die player, maar toen hij was getrouwd met dat van der Kerkhof-grietje, nodigde hij al zijn liefjes uit. Toen hij de eerste ging zoenen, gingen alle anderen hem slaan, maar daarna vond iedereen het best dat hij met 6 mensen vreemdging
Stefano Bigoli geloof ik (uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:16 schreef daeri het volgende:
[..]
Hoe heet die player..? want ik heb daar foto's van gezien, alleen heb ik hem nog niet gevonden
quote:Op maandag 15 november 2004 16:30 schreef Elvi het volgende:
Oud nieuws. T gaat géén University heten hoor... Er komt wel een uitbreidingsset, maar niet over het universiteitsleven.
Ahum....quote:Sims 2 expansion "University" bevestigd
Geplaatst door lizardtattoo op 21-11-04 @ 21:09
Vorige week kondigden we al aan dat de eerste uitbreiding voor De Sims 2 waarschijnlijk bekend was, nu heeft EA dat bevestigd. Het eerste expansion pack zal The Sims 2 University gaan heten en vanaf maart te koop zijn.
Sinjin Bain, Executive Producer en vice-president bij Maxis legt uit: We zijn zeer enthousiast om een hele nieuwe levensfase voor de Sims te openen, waardoor spelers hen nu door alle uitdagingen van de studententijd kunnen leiden, en het opwindende leven van op kamers gaan, feesten en examens doen kunnen meemaken. Dit is de eerste van een hele reeks expansion packs die erop gericht zijn de wensen van de spelers te vervullen, de Sims 2-franchise verder uit te bouwen en de wereld van de Sims te vergroten door bijna oneindige gameplay en verhaal-mogelijkheden te creëren."
De jonge Sims gaan studeren in een andere stad. Ze kunnen kiezen uit elf studierichtingen en door goede cijfers te halen kunnen ze hun diploma halen en daarmee vier nieuwe carrière-mogelijkheden beschikbaar maken.
Bron
Das voor de consoles...quote:Op maandag 22 november 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
ik dacht dat sims in the city al voor sims 2 was
Of hij staat verkeerdom... dat had ik eerst bij de koelkastquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hij heeft geen oven of kookplaat of er staat iets in de weg waardoor hij er niet bij kan...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij staat verkeerdom... dat had ik eerst bij de koelkast
quote:Op zondag 28 november 2004 12:21 schreef daeri het volgende:
Whooo cool Elvi!!
Maart 2005, staat een stukje terugquote:Op zondag 28 november 2004 12:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wanneer komt nou de eerste uitbreidset uit???![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 14:59 schreef Faithz het volgende:
Bij mij valt dat onder: het niet doen.
Als je niet meer informatie geeft dan: "hij loopt vast" Dan valt er weinig op te lossen. Dus je zult wel meer info moeten geven. Graag of niet.
Daar komt bij: geloof me maar dat er in elk geval IETS mis is. En aangezien je het spel gekocht hebt, is dat het niet.. en wat blijft er dan over..
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:08 schreef Faithz het volgende:
Wat voor rechten heb je op die pc? En hoeveel ruimte over op de harde schijf?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:17 schreef Faithz het volgende:
En je rechten? admin?
Wat gebeurt er als je een sim wilt maken?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:37 schreef Faithz het volgende:
Wilde gok:
Ga eens naar de (...) button [voordat je een sim maakt anders is de button weg] En klik Reflectie : UIT. En probeer het dan nog eens. Het schijnt nogal wat performance te kosten om die reflectie weer te geven.
En nogmaals: wilde gok. Maar beter dan niks
De buurtomschrijvingen lezen en de verhaaltjes bij de gezinnen lezenquote:Op donderdag 2 december 2004 13:56 schreef Faithz het volgende:
Ow nee, ik ben lekker bezig om een (blijkbaar, niet bewust) geile gemeenschap op te zetten
Misschien toch maar een standaard verhaal kiezen. Hoe doe ik dat?
Preciesquote:
tijdens het opslaan, dus als ik de taxi neemt ergens naartoe of gewoon opslaat om af te sluiten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:26 schreef Faithz het volgende:
Op welk moment crasht ie?
Oh, heb ik niet hoor..quote:Op zondag 5 december 2004 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ik erg irritant vind, is dat elk geboren kind met hetzelfde kapsel geboren wordt. Bij jongens zijn dat die korte krulletjes en bij meisjes dat korte piekhaar. Als ze child zijn kun je dat in de spiegel wel veranderen, maar toch vind ik het stom...
Nee heb in totaal al tegen de 40 kinderen gemaakt, waarvan veel van andere ouders, en het haar is altijd hetzelfde :Squote:Op zondag 5 december 2004 12:41 schreef daeri het volgende:
[..]
Oh, heb ik niet hoor..maar misschien komt het ook door het kapsel dat jouw sim heeft als ie gemaakt is...
Zo je bent druk bezig geweestquote:Op zondag 5 december 2004 16:50 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Nee heb in totaal al tegen de 40 kinderen gemaakt, waarvan veel van andere ouders, en het haar is altijd hetzelfde :S
quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef Faithz het volgende:
Eindelijk gelukt.. O jaa in het openbaar en ze waren weer helemaal gelukkig.. maar nu wil madame o jaa in het openbaar met 3 verschillende sims.. slet
ik was lekker voor de eerste gegaan, zwembad had ik nog niet, moest eerst verhuizenquote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef Faithz het volgende:
Muurtje erom heen bouwenof in het zwembad zetten en dan de trap verkopen
Waar kun je O jaa in het openbaar doen eig?quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef Faithz het volgende:
Eindelijk gelukt.. O jaa in het openbaar en ze waren weer helemaal gelukkig.. maar nu wil madame o jaa in het openbaar met 3 verschillende sims.. slet
In een pashokjequote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar kun je O jaa in het openbaar doen eig?
Wat dacht je van het pashokje in de kledingwinkel...quote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar kun je O jaa in het openbaar doen eig?
Volgens mij bestaat ze niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:01 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand nou Cora al gevonden?
Ik heb net een screenshot van d'r gezienquote:
Ik ook, grappig welquote:
Mij ook niet, maar ik heb wel iets gedownload dat ze nu gewoon buyable zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 17:21 schreef Christine het volgende:
Troel ik heb ook geen idee. Het is me nog nooit gelukt...
Ik wel!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:13 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand al een keer die speciale upgrades vanwege het werk te pakken gekregen? Wanneer krijg je die eigenlijk
quote:Complete list of changes: version 1.0.0.971
* Fixes "the jump bug" causing Sims with a large number of memories to reset, or "jump," when performing interactions.
* Visitors will no longer kidnap a baby or toddler by leaving the lot while carrying them.
* Sims can now plan outfits for toddlers by using the changing table.
* Fixes a crash that would occur when viewing snapshots while simultaneously deleting pictures.
* Prevents pixelization from showing through walls when the Sim is behind the wall.
* A Sim whose fiancé dies can now become engaged again.
* Maids can now clean up pizza boxes and baby bottles.
* Fixes problems with the grim reaper and social worker that would disable save UI.
* The plumbbob will no longer appear in an NPCs chest when they marry into a Sim's family.
* Sims no longer get stuck on community lots when a Sim autonomously chooses to leave in the same car that they arrived in.
* Stargazing on the ground no longer satisfies the "Stargaze with Telescope" want.
* Fixes a problem with Sims' jobs not functioning properly when 3 or more Sims go to work in a helicopter.
* Babies now age transition properly when the Help With Birthday interaction is cancelled.
* Fixes the extremely rare problem where the UI would become disabled when an elder dies of old age.
* Fixes a problem where small objects (mostly toys) could be deleted when a Sim interacts with other nearby objects.
* The custom content browser no longer closes when an active link is double-clicked.
* Fixes the problem where coffee cups would occasionally be deleted when an interaction is cancelled.
* An adopted baby no longer snaps to the ground when the social worker that delivers it puts it in a crib.
* Sims now take a copy of all clothing in the family's inventory when they move out.
* Fixes a couple of cases of buy/build mode becoming disabled when the social worker arrives on the lot.
* Fixes the problem where the teddy bear would occasionally float after being put down.
* Teens no longer get the unsatisfiable "Write a Novel" want.
* Fixes a problem with the newspaper delivery person getting stuck on lots containing a high number of objects.
System/Config issues:
* Users with limited user accounts can now run the game.
* Improved performance with Radeon X800 cards. Users continuing to experiencing problems should update to the 4.10 driver.
* The game no longer affects a user's modem settings when connecting to the internet via the modem.
* Fixes a problem with default collections not being available when user data is regenerated.
De babysitter kidnapte altijd mijn baby...quote:
En dan was hij echt "weg"?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De babysitter kidnapte altijd mijn baby...![]()
Ze is ook bij de aliens geweest hequote:Op donderdag 9 december 2004 22:32 schreef Christine het volgende:
Met de nieuwe patch komt Cora gewoon op bezoek.![]()
Het lijkt er alleen op of het niet de echte Cora is
Dat wel, maar ze heeft geen herinneringen en ook Christiaan herkent haar niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ze is ook bij de aliens geweest he
Ik heb één keer die golfbaan gekregen nadat mijn sim gepromoveerd was tot senior bedrijfsleiderquote:Op donderdag 9 december 2004 16:13 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand al een keer die speciale upgrades vanwege het werk te pakken gekregen? Wanneer krijg je die eigenlijk
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ik heb één keer die golfbaan gekregen nadat mijn sim gepromoveerd was tot senior bedrijfsleider![]()
Je kunt de puzzel in de krant oplossen, en wat nog beter is het schaak (of is het dam?) spel kopen. They love it.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:35 schreef Faithz het volgende:
Hoe krijg je trouwens meer punten voor inzicht?
Boeken lezen helpt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |