tijdens het opslaan, dus als ik de taxi neemt ergens naartoe of gewoon opslaat om af te sluiten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:26 schreef Faithz het volgende:
Op welk moment crasht ie?
Oh, heb ik niet hoor..quote:Op zondag 5 december 2004 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ik erg irritant vind, is dat elk geboren kind met hetzelfde kapsel geboren wordt. Bij jongens zijn dat die korte krulletjes en bij meisjes dat korte piekhaar. Als ze child zijn kun je dat in de spiegel wel veranderen, maar toch vind ik het stom...
Nee heb in totaal al tegen de 40 kinderen gemaakt, waarvan veel van andere ouders, en het haar is altijd hetzelfde :Squote:Op zondag 5 december 2004 12:41 schreef daeri het volgende:
[..]
Oh, heb ik niet hoor..maar misschien komt het ook door het kapsel dat jouw sim heeft als ie gemaakt is...
Zo je bent druk bezig geweestquote:Op zondag 5 december 2004 16:50 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Nee heb in totaal al tegen de 40 kinderen gemaakt, waarvan veel van andere ouders, en het haar is altijd hetzelfde :S
quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef Faithz het volgende:
Eindelijk gelukt.. O jaa in het openbaar en ze waren weer helemaal gelukkig.. maar nu wil madame o jaa in het openbaar met 3 verschillende sims.. slet
ik was lekker voor de eerste gegaan, zwembad had ik nog niet, moest eerst verhuizenquote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef Faithz het volgende:
Muurtje erom heen bouwenof in het zwembad zetten en dan de trap verkopen
Waar kun je O jaa in het openbaar doen eig?quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef Faithz het volgende:
Eindelijk gelukt.. O jaa in het openbaar en ze waren weer helemaal gelukkig.. maar nu wil madame o jaa in het openbaar met 3 verschillende sims.. slet
In een pashokjequote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar kun je O jaa in het openbaar doen eig?
Wat dacht je van het pashokje in de kledingwinkel...quote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar kun je O jaa in het openbaar doen eig?
Volgens mij bestaat ze niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:01 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand nou Cora al gevonden?
Ik heb net een screenshot van d'r gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |