zo heb ik hem uit mn keuken weg gekregenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?
Ik speelde dus laatst met die player, maar toen hij was getrouwd met dat van der Kerkhof-grietje, nodigde hij al zijn liefjes uit. Toen hij de eerste ging zoenen, gingen alle anderen hem slaan, maar daarna vond iedereen het best dat hij met 6 mensen vreemdgingquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb gisteren The Playboy Mansion gemaakt, maar iedereen kreeg ruzie met elkaar wegens vreemdgaan.
Blij te horen dat er meer mensen zijn met zo'n leuk tuinornamentjequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, "de fornuis in de tuin gooi oplossing"
Patch is trouwens in de maak, misschien dat het helpt
Hoe heet die player..? want ik heb daar foto's van gezien, alleen heb ik hem nog niet gevondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik speelde dus laatst met die player, maar toen hij was getrouwd met dat van der Kerkhof-grietje, nodigde hij al zijn liefjes uit. Toen hij de eerste ging zoenen, gingen alle anderen hem slaan, maar daarna vond iedereen het best dat hij met 6 mensen vreemdging
Stefano Bigoli geloof ik (uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:16 schreef daeri het volgende:
[..]
Hoe heet die player..? want ik heb daar foto's van gezien, alleen heb ik hem nog niet gevonden
quote:Op maandag 15 november 2004 16:30 schreef Elvi het volgende:
Oud nieuws. T gaat géén University heten hoor... Er komt wel een uitbreidingsset, maar niet over het universiteitsleven.
Ahum....quote:Sims 2 expansion "University" bevestigd
Geplaatst door lizardtattoo op 21-11-04 @ 21:09
Vorige week kondigden we al aan dat de eerste uitbreiding voor De Sims 2 waarschijnlijk bekend was, nu heeft EA dat bevestigd. Het eerste expansion pack zal The Sims 2 University gaan heten en vanaf maart te koop zijn.
Sinjin Bain, Executive Producer en vice-president bij Maxis legt uit: We zijn zeer enthousiast om een hele nieuwe levensfase voor de Sims te openen, waardoor spelers hen nu door alle uitdagingen van de studententijd kunnen leiden, en het opwindende leven van op kamers gaan, feesten en examens doen kunnen meemaken. Dit is de eerste van een hele reeks expansion packs die erop gericht zijn de wensen van de spelers te vervullen, de Sims 2-franchise verder uit te bouwen en de wereld van de Sims te vergroten door bijna oneindige gameplay en verhaal-mogelijkheden te creëren."
De jonge Sims gaan studeren in een andere stad. Ze kunnen kiezen uit elf studierichtingen en door goede cijfers te halen kunnen ze hun diploma halen en daarmee vier nieuwe carrière-mogelijkheden beschikbaar maken.
Bron
Das voor de consoles...quote:Op maandag 22 november 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
ik dacht dat sims in the city al voor sims 2 was
Of hij staat verkeerdom... dat had ik eerst bij de koelkastquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hij heeft geen oven of kookplaat of er staat iets in de weg waardoor hij er niet bij kan...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij staat verkeerdom... dat had ik eerst bij de koelkast
quote:Op zondag 28 november 2004 12:21 schreef daeri het volgende:
Whooo cool Elvi!!
Maart 2005, staat een stukje terugquote:Op zondag 28 november 2004 12:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wanneer komt nou de eerste uitbreidset uit???![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 14:59 schreef Faithz het volgende:
Bij mij valt dat onder: het niet doen.
Als je niet meer informatie geeft dan: "hij loopt vast" Dan valt er weinig op te lossen. Dus je zult wel meer info moeten geven. Graag of niet.
Daar komt bij: geloof me maar dat er in elk geval IETS mis is. En aangezien je het spel gekocht hebt, is dat het niet.. en wat blijft er dan over..
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:08 schreef Faithz het volgende:
Wat voor rechten heb je op die pc? En hoeveel ruimte over op de harde schijf?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:17 schreef Faithz het volgende:
En je rechten? admin?
Wat gebeurt er als je een sim wilt maken?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:37 schreef Faithz het volgende:
Wilde gok:
Ga eens naar de (...) button [voordat je een sim maakt anders is de button weg] En klik Reflectie : UIT. En probeer het dan nog eens. Het schijnt nogal wat performance te kosten om die reflectie weer te geven.
En nogmaals: wilde gok. Maar beter dan niks
De buurtomschrijvingen lezen en de verhaaltjes bij de gezinnen lezenquote:Op donderdag 2 december 2004 13:56 schreef Faithz het volgende:
Ow nee, ik ben lekker bezig om een (blijkbaar, niet bewust) geile gemeenschap op te zetten
Misschien toch maar een standaard verhaal kiezen. Hoe doe ik dat?
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |