niet eens naar bier?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef Het_Biertje het volgende:
niks, gaat allemaal naar de hoeren.
het ging over vrij te besteden geldquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
niet eens naar bier?
Aan je spelling te zien is dit inderdaad het geval bij jou.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:06 schreef nXn het volgende:
ja man bier is toch een vand e vaste lasten!!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik reken het zelf maar onder luxe aangezien we voor vochtinname ook de kraan nog hebben.
oh nee jouw spelling is lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien is dit inderdaad het geval bij jou.
Ik reken het zelf maar onder luxe aangezien we voor vochtinname ook de kraan nog hebben.
Ontopic: zou het niet weten eigenlijk, 6 a 700 honderd euro?Meer dan genoeg in ieder geval.
Loesjequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:42 schreef Bioslock het volgende:
Aan het einde van mijn geld hou ik altijd een stukje maand over.
Kiwitjuh is toevallig heel lief! Ik ga met haar shoppen..quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:46 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Kutwijf.
Waar heb je het over, idioot.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Kiwitjuh is toevallig heel lief! Ik ga met haar shoppen..![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:54 schreef tulpje6 het volgende:
ik werk tussen de 10 en 20 uur per week zo ongeveer (soms nog minder, heel soms misschien meer). Dat levert me zo'n 280 tot 560 euro op per maand. Gaat 200 euro kostgeld vanaf, bijna 40 euro ziekenfondspremie, 15 euro tel. abbonnement dus dan houd ik nog ehhh 25 tot 255 euro (toch?) over om vrij te besteden.
Moet ik dan wel al mn toiletspullen en deel vh eten (brood, boter, drinken, broodbeleg, snacks) nog van betalen.
Nee, dat met die 500 was slechts een voorbeeld hoe het opzich wel duidelijk weergegeven kan worden door iedereen. Er is nml een groot verschil tussen scholier/student/werkend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 06:27 schreef perezoso het volgende:
430, kom er makkelijk mee rond.
Verder eet ik veel buiten de deur en kook 1x per week, wat een leven, InshaAllah.
Hoezo te weinig Meneer storm ? 500 euro niet genoeg ? jij heb zeker een mobiel met de nieuwste jamba tunes.
Oja idd, nu zie ik b.v. staan lol, glaasje teveel op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:52 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Nee, dat met die 500 was slechts een voorbeeld hoe het opzich wel duidelijk weergegeven kan worden door iedereen. Er is nml een groot verschil tussen scholier/student/werkend.
Hoeveel ik momenteel te besteden heb weet ik niet. Heb geen bijbaantje meer, toen ik dat nog wel had, had ik teveel te besteden maar had ik nooit wat overNu heb ik dus geen inkomen meer, enkel de IBG, en dat is even wennen :S
komt er bij jouw bier uit kraan dan ?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel, niet uit iedere kraan helaas, enkel uit een kraan, maar goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:29 schreef DenniZ224 het volgende:
[..]
komt er bij jouw bier uit kraan dan ?![]()
30-?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:56 schreef ParanoidEv het volgende:
-30
en dan heb ik nog niets eens iets gekocht
Hallo chef, -30 OVER, het is niet zo dat ze met -30 euro in de beurs boodschappen gaat doen ofzo neem ik aan. Ze komt er op het eind van de maand 30 tekort en eet dan 's avonds bijs haar ouders, of leent 30 euro, bank, vrienden, weet ik veelquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:43 schreef danni het volgende:
[..]
30-?
Woon je dan nog thuis ofzo??
Dat is dan wel lekker.
Ik denk dat de TS bedeolt als je ook al op jezelf woont.
Da's een stuk lastiger.
Ik zie niemand rondkomen met 30- etensgeld
P/ MAAND!
Ik heb er iig alles vanaf gehaald, dus huur, verzekeringen, gas/water/licht, telefoon, internet, benzine, wegenbelasting, eten, roken, zuipen etc etc, maargoed, het zou ook best 4 a 500 kunnen zijn, ff afwachtenquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Hangt ervan af wat je tot de vaste lasten rekent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |