Mischien is jaloers op Martine en wil ze net zo`n coupe als Martine zodat haar vader weer op haar valt?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat blonde haar is voor een rol zei ze. Ze zei niet of het met GTST te maken had of met iets anders.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
Btw ik wil Gtst #96 over Milan doen,mag ik dan jouw milan-collage van de daltons gebruiken.A.u.b,Iwan![]()
Jij hebt nog niks te willen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
Btw ik wil Gtst #96 over Milan doen,mag ik dan jouw milan-collage van de daltons gebruiken.A.u.b,Iwan![]()
Gtst#83: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Dorothea! is ook van mijquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt nog niks te willen..
Dus?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gtst#83: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Dorothea! is ook van mij![]()
http://gtstonm.web-log.nl/
Nieuwe Site! *Klik*![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze was vanmorgen bij GIEL. En ze is dus tegenwoordig blond.
Toen Sophie Ellis Bextor haar haren blond verfde, ging het snel bergafwaarts met haar carriere.
kan iemand even antwoorden, ik wil een fimpje plaatsen nmlquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik kreeg medelijden met jullie
hoe kan ik trouwens een link naar een fimpje maken hierzo.
Geef hem een kans.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt nog niks te willen..
Nóg een??quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef hem een kans.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:00 schreef Nano het volgende:
Ik ben naar snowfever geweest.Echt een gave film!
Vooral Hanna Verboom acteert goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |