Die laatste vat ik, maar die eerstequote:Op maandag 18 oktober 2004 20:49 schreef Shirley het volgende:
Spijker en Quasimodo
Omdattie lang is?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:51 schreef Shirley het volgende:
Omdat Stefano zo'n gespierde spijker is misschien?
Govert Harmsen staat nog wel in de leader.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:38 schreef Orginial het volgende:
Harmsen,Benjamin,Milan,Morris #2 uit de leader![]()
waar heb jij het nou weer over, maar zie net wat jij loopt te ratelen, ik heb op het verkeerde stukje gequote.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet
Jij voelt je aangevallen als iemand maar iets negatiefs over Martine zegt. Kom op, zeg. Is het zo moeilijk om fictie en non-fictie te scheiden?
Want hoe kan je het nou erg vinden dat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriete GTST-personage?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Morgen word Harmsen zijn laatste dag![]()
Hij is al uit de leader![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo harmsen blijft gewoon hoor !quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Morgen word Harmsen zijn laatste dag![]()
Hij is al uit de leader![]()
Govert nog wel in de leader?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Govert Harmsen staat nog wel in de leader.
EXIT:
Morris Fischer (Geert Hoes)
Milan Verhagen (Wouter de Jong)
Benjamin Borges (Winston Post)
NIEUW:
Morris Fischer (Joris Putman)
De leadermakers zijn een beetje voorbarig, want de heren in kwestie moeten de serie nog verlaten. En ze zijn ook nog erg slordig, want bij de castfoto's na de commercial break stonden nog Pascale Berings (Maria Kooistra), Tracy Gould (Yoka Verbeek) en Morris Fischer (Geert Hoes).![]()
Wie zijn dan wel weg?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo harmsen blijft gewoon hoor !
Het ging niet alleen hierover hoor. Het komt wel vaker voor dat jij je aangevallen voelt als iemand iets slechts over Martine zegt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over, maar zie net wat jij loopt te ratelen, ik heb op het verkeerde stukje gequote.
Tja, sommige mensen zijn nog wel eens erg hongerig en happen snel...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Govert nog wel in de leader?![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:51 schreef Shirley het volgende:
Omdat Stefano zo'n gespierde spijker is misschien?
Milan, Morris2 en Benjamin.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie zijn dan wel weg?
joh baputihquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging niet alleen hierover hoor. Het komt wel vaker voor dat jij je aangevallen voelt als iemand iets slechts over Martine zegt.
preciesquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ach, ik wil wedden dat Harmsens geest die van Benji ontmoet, en dan zegt Benjamin dat hij moet teruggaan en dan komt het allemaal goed ofzo.
Weetje al hoe martine weggaaat?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
joh baputih
maak je niet druk, als ik af en toe pro martine ben, laat me toch ! Ik ben een fan !
nu kan het nog, volgend jaar is er niet meer dus ik zal af en toe best nog even lekker
fannen.
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:08 schreef dunn0w het volgende:
De sauna wordt de nieuwe ontmoetingsplek?
Doe ik ook zo vaak. Vooral met Kopspijkers en politici.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet
Jij voelt je aangevallen als iemand maar iets negatiefs over Martine zegt. Kom op, zeg. Is het zo moeilijk om fictie en non-fictie te scheiden?
Want hoe kan je het nou erg vinden dat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriete GTST-personage?
nee maar 1 ding is zeker, ze gaat er levend uit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weetje al hoe martine weggaaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |