Mij om het evenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ik was al eerder mar vindt jouw openingspost beter dus laat deze maar open.
BNN presenteert : Komt dat schot ! deel 2.
Imho drie favorieten tot nu toe:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
We gaan gewoon hier verder!
.
Op www.uitzendinggemist.nl zijn de afleveringen terug te vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Godverdomme, ik heb het gemist...ik zat de Houtstraat 5 te kijken
Vet man.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Op www.uitzendinggemist.nl zijn de afleveringen terug te vinden
Gelukkig, heb het ook gemist..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vond die 1ste wel goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:20 schreef Erasmusch het volgende:
Die blonde van de radio vond ik wel goed. En die 2 excuuswijven, dat die doorgekomen zijn...
Slaat inderdaad nergens op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:20 schreef Erasmusch het volgende:
De neger moet naar AT5!![]()
Die blonde van de radio vond ik wel goed. En die 2 excuuswijven, dat die doorgekomen zijn...
Typisch voor een lesbienne.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:25 schreef PJORourke het volgende:
Barbara Barend zuigt.
Ze had toch eerst wat met een derderangs voetballer? Dan moet die wel erg tegengevallen zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:27 schreef tong80 het volgende:
Typisch voor een lesbienne.
Inderdaad, wat een feminazi-doos zeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:25 schreef PJORourke het volgende:
Barbara Barend zuigt.
Gelukkig wel ja, Klotewerk ook altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een zwarte is toch een negerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de term 'neger' niet denigrerend, we zeggen het nu alsof het de normaalste zaak is om elke zwarte voor neger uit te maken
Ja, maar een niet zo gelukkige benaming die nogal eens slecht kan vallen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een zwarte is toch een neger.
Of het denigrerend is of niet is afhankelijk van degene die het uitspreekt. Jijzelf kunt het best bepalen of dat in jouw geval denigrerend bedoeld is. In mijn geval is het zeker niet denigrerend bedoeldquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de term 'neger' niet denigrerend, we zeggen het nu alsof het de normaalste zaak is om elke zwarte voor neger uit te maken
Om eerlijk te zijn vind ik "zwarte" nog meer denigrerend dan neger. Maar dat terzijde, is niet het juiste subforum voor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Droogklootquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:28 schreef VoreG het volgende:
Die getinte jongeman zat al in een leuk voorstukje.
Blijft maar doorlullenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Die meid heeft, zoals vele vrouwen, niet het vermogen om kort en bondig haar zinnen te formuleren.
En dan is het [vul naam in] die...., en dan is het [vul naam in die]... meer komt er niet uit. En dan ook nog dat gebrabbel zodra er iets actiefs gebeurt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Die meid heeft, zoals vele vrouwen, niet het vermogen om kort en bondig haar zinnen te formuleren.
Ben ik het helemaal mee eens! ' Double D en dan heb ik het niet over borsten'quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:58 schreef 9christensen het volgende:
Mooi. Hij was idd de beste vanavond
My point exactly. Ik krijg haast een hartaanval als 'ie zijn muil opentrekt. Humor heeft hij wel, maar ik heb liever een saai figuur dan zo'n wandelend risico voor je hart.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:00 schreef golfer het volgende:
Was wel weer lachen met Steve, maar ik zou gek worden van hem als commentator bij een hele wedstrijd.
ik vond hem soms irritant worden met dat geschreeuwquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:01 schreef Spideyman het volgende:
Het is dat Steve voetbalkennis heeft, anders wordt zijn enthousiasme minder gewaardeerd denk ik.
Ja, hij gaat ook winnenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:58 schreef 9christensen het volgende:
Mooi. Hij was idd de beste vanavond
Hij had wel aardige dingen er tussen zitten maar constant dat geschreeuw...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:11 schreef Da_Sandman het volgende:Wat doet die neger daar nog bij zeg...
Wij houden gewoon niet van een niet geheel objectieve klotejood.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn de fokkers hun gevoel voor humor verloren ?
Ja verdomme hey, je hebt de 2 mooiste ploegen ter wereld in een halve finale. Hoe kan je dan onpartijdig zijn!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:02 schreef Stpan het volgende:
Hij was potverdorie bijna net zo partijdig als die commentator van SBS6 tijdens de halve finales amstel cup (Ajax 1 en 2 toen).
Ik erger me al aan de pro-Ajax-houding van de NOS bij Europacupwedstrijden. Ze zijn natuurlijk net zo goed pro-Feyenoord, maar ik heb liever dat ze neutraal zijn. Ik wil helemaal geen blij geschreeuw horen Ajax scoort, want het irriteert me al genoeg.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja verdomme hey, je hebt de 2 mooiste ploegen ter wereld in een halve finale. Hoe kan je dan onpartijdig zijn!
Ben bang dat als hij het wordt, een hoop mensen, voetbal met het geluid uit gaan kijken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:03 schreef Cart_man het volgende:
Steve moet dood.
Daar ga ik me echt aan irriteren.
Als de Duitsers verliezen kijk ik altijd op de Duitse TV.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:12 schreef VoreG het volgende:
Ik probeer sowieso altijd op een buitelandse zender te kijken, behalve als het duits is, dat klinkt helemaal verschrikkelijk.
Hij herkende 'm wel maar moest even opzoeken hoe lang hij al bij Utrecht speeltquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:02 schreef Stpan het volgende:
Die neger moest in de VI-seizoensgids kijken om Zuidam te herkennen........van een commentator verwacht ik toch meer. Enorm van hem genoten vanavond. Maar als hij op Studio Sport komt en hij verslaat Ajax.........
Ach ik kan me best voor stellen dat het voor teletekstjoden uit Zaltbommel of Hendrik-Ido Ambacht best een optie is. Horen ze ook eens die heerlijke Mokumse tongval...quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, hij wordt dus gewoon geselecteerd op humor en dus de daarbij behorende kijkcijfers... Beetje jammer natuurlijk, want als Ajacied vind zelfs ik zijn Amsterdamse accent erg irritant...
neem van mij aan, dat doen onze vrienden van Studio Sport ook, alleen zie je dat nooitquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:02 schreef Stpan het volgende:
Die neger moest in de VI-seizoensgids kijken om Zuidam te herkennen........van een commentator verwacht ik toch meer.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:26 schreef Stpan het volgende:
Ach, bij Europacup wedstrijden kan ik het prima hebben dat de NOS wat chauvinistisch is. Graag zelfs. Ik heb dan ook liever dat Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Utrecht, Heerenveen, Roda etc. etc. winnen en vind de tegenpartij dan ook een stelletje gluiperige Italianen, vieze Duitsers, lompe Engels etc. etc.
Maar dat bij SBS6 toen sloeg nergens op. Dat hij partijdig was okj. Maar dat hij toen bij een schwalbe het uitschreeuwde dat het een loepzuivere penalty was, zelfs na 4 herhalingen waaruit die schwalbe overduidelijk bleek, geen discussie over mogelijk...........ja dan ben je als neutrale toeschouwer wat ik in dat geval toch was toch behoorlijk over de zeik op zo'n commentator.
Dan heb je aflevering 2 niet gezien: "Dirkie Kuyt, ja wie anders!!!"quote:Op zondag 24 oktober 2004 09:04 schreef Showtime het volgende:
Ik vraag me af als hij ook zo uit zijn dak zal gaan wanneer Feyenoord scoort.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:20 schreef Max-Westerman het volgende:
verdomme
weer een aflevering gemist
kan je ze nergens online bekijken of zo?
vetquote:
"Kuyt Kuyt, scherp hoor met z'n linkerbeen!"quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je aflevering 2 niet gezien: "Dirkie Kuyt, ja wie anders!!!"
Ok dan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:14 schreef Falco het volgende:
- laat maar -quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:14 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Een bepaalde basiskennis moet je hebben. Maar ik heb liever dat ze info opzoeken en voorlezen, dan foute info geven, zoals er ook veel doen.
Is misschien ook wel zo, maar toch. Ik vind het storend.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar let jij dan wel weer meer op dan anderen.(maar ik snap je punt )
Via BNN.nl gaat het anders primaquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
vet
bedankt!
ik zie alleen de 1e aflevering
Ik irriteer me er nu al aanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:03 schreef Cart_man het volgende:
Steve moet dood.
Daar ga ik me echt aan irriteren.
Oh ja dat is waar ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:15 schreef BVO het volgende:
Geen Steve vanavond hoor. Ik geloof dat nu de tweede kwartfinale is, met dus vier anderen.
Inderdaad ....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:27 schreef Spideyman het volgende:
ik irriteer me nu al aan dat krijswijf.
snap niet hoe ze zover is gekomen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ik tip de blonde met stekeltjes in Rood T-shirt
ze moet na 20 minuten aan de zuurstofquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Die griet :
'Vis verse vis mensen een koopje vandaag haal ze binnen laat dit koopje niet voorbijgaan, volgende wek weer normale prijzen grijp uw kans, verse vis verse vis.'
Deze neem ik toch enigszins terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die docente overschreeuwt zichzelf ...
Die ene helft van de tweeling heeft te weinig verstand van voetbal ....
Die valt me behooooorlijk mee ..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:52 schreef Spideyman het volgende:
die met dat halflang blonde haar
die mag door
Dat vond ik wel heel erg gemaakt. Verder was ie best goed, maar ik ga toch voor die jongen v.d. eerste helft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel netjes van hem.
De Domstad.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vond ik wel heel erg gemaakt. Verder was ie best goed, maar ik ga toch voor die jongen v.d. eerste helft.
ON-GE-LOVE-LIJKquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:56 schreef tong80 het volgende:
Oef is toch door.
Moeilijk te zeggen na twee kwartfinales.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:27 schreef Erasmusch het volgende:
Dus nu oef-neger en wat is de andere halve finale?
Als ik het goed heb is vanavond de derde kwartfinale, volgende week de 4e. Vervolgens de twee halve finales. Dus 20 of 27 november.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:12 schreef RayMania het volgende:
Wanneer is de halve finale...oftewel...waneer is die neger weer aan bod.
Thnxquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is vanavond de derde kwartfinale, volgende week de 4e. Vervolgens de twee halve finales. Dus 20 of 27 november.
Was ik bijna vergeten, bedamkt voor de tip.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:47 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer ergeren/lachen.
Ervaring?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef Spideyman het volgende:
klonk als een klaarkomend paard
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef golfer het volgende:
Ik vind ze alletwee helemaal niets, deze van voor de rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |