abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:02:16 #176
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_25154357
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:58 schreef MrUber het volgende:
mail is verzonden naar alle 3 mods... dus 1 van hen heeft hem echt wel ontvangen...
Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
quote:
de rot toch op opmerking was het nutteloze machtsvertoon door het verwijderen van post...
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
quote:
Ik vind je gewoon een superslechte mod
Ow, owkee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:03:27 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_25154383
geen mail ontvangen, dus geen actie ondernomen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25154416
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
[..]

Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
[..]

Ow, owkee
IkvindjeWelLief hoor!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:08:02 #179
33954 ElisaB
pi_25154488
Wat ik eigenlijk maar wilde zeggen: als je wilt dat ik me ergens in meng, dan kun je me mailen. Als ik niet reageer (omdat ik niets heb ontvangen namelijk), dan kun je een berichtje in het feedbacktopic achterlaten. Wat niet de bedoeling is, is dat je alle topics van degene waar je het niet mee eens bent gaat volstouwen met de mededeling dat de betreffende user een oplichter is. Daar heb ik je redelijk netjes per mail op gewezen. En inderdaad heb ik die posts verwijderd. Als jij dat nutteloos machtsvertoon vindt, dan mag dat van mij. Maar verwacht niet van me dat ik je naar aanleiding van je 'rot op' achterna ga mailen om te vragen of het toch allemaal wel goed is gekomen.

Doe het normaal en fatsoenlijk, dan is er nix aan de hand. Maar als je het op deze manier doet, dan heb je aan mij niet veel.

Succes ermee verder.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:08:24 #180
33954 ElisaB
pi_25154495
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef Skv het volgende:
IkvindjeWelLief hoor!
Whehehe
pi_25155418
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef manga het volgende:
Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!ker Ditmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben

Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
haha ik had in dit geval geen haast met die gsm en je wou hem graag hebben nou prima dan wachten we wel even
alles is prima verlopen
betaling alles nou das het wachten wel waard.
dus + punten voor manga

oja elisaB
je bent een schatje hoor
no bad words about you.

en de rest van de mods zijn ook prima!!!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_25160029
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef Skv het volgende:

[..]

IkvindjeWelLief hoor!
dan ben je de enige
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:03:30 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_25160223
heb je mail nu ontvangen MrUber en zal eens kijken of
ie mijn mail wel reageert, cc doe ik wel naar jou toe
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25172457
okay Bedankt.
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_25175859
Doe hier maar een slotje op.
[TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:52:31 #186
33954 ElisaB
pi_25175902
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:46 schreef Thomper het volgende:
Doe hier maar een slotje op.
[TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
Op slot
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:37:52 #187
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25211751
Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_25211854
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

oks
Thanks
pi_25214472
sylvesterrr is heel snel en goed van vertrouwen!

super!

[gez] geheugen SDRAM 64 Mb (of meer)
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 18:17:43 #190
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_25217865
En een negatieve reactie van mij...

[tk] zipdrive paralellle poort 100mb extern + 5x 100mb disk is niet doorgegaan omdat TS mij een loser vindt alleen omdat ik een Postbankrekening heb

Kwam neer op: alle mensen met een postbankrekening zijn losers, wil hij liever niet mee praten en postkantoren zijn net slachthuizen waar je uren moet wachten. Ook had hij nog vuil thuis om de verpakking op te vullen tot 5kg zodat alle verzendkosten eruit zijn (neem ik aan?).

Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)

Goede ervaringen:

van JK uit [TK] Console games N64 / PSX / PS2 / NGC < dit topic een spel gekocht, snel, vriendelijk, goed verpakt, super!

van Mister_T uit [TK] Playstation 2 - GameCube + Games <dit topic 2 spellen gekocht ook hier snel, vriendelijk en goed verpakt.

van kinky_queen uit [TK] 500 Videobanden, ook los te koop < dit topic een band gekocht, ook super.

van W4 een ZIP schijf gekocht in [TK] Zooi oude computerspullen ... < dit topic en ook hier super!

van SuPerTje uit [TK] PC stuff + NGC Games < dit topic 2 spellen gekocht, wederom uit de kunst.

Slotjes (ik plaats wel topicreports, maar ze staan nog open):

[TK] Bruce Springsteen live & rare naar alle tevredenheid verkocht

[TK] Bon Jovi collectors video ook naar alle tevredenheid verkocht

tot zo ver
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_25220344
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje
Thanx

Hoop dat je zusje er veel plezier en gemak van heeft.
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:58:20 #192
33954 ElisaB
pi_25220553
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
Waarom dat is mag je zelf bedenken

Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.

Ik denk: ik zeg het maar even
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 21:21:34 #193
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_25220993
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
Waarom dat is mag je zelf bedenken

Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.

Ik denk: ik zeg het maar even
hij gaf naam, adres, mail, tel en bank
ik zei: ik maak het over, heb je het morgen, want ik heb postbank
als antwoord: met dat soort mensen praat ik liever niet, losers
ik weer: mensen die een postbankrekening hebben?
als antwoord een hoop rotte vis...

ik heb nooit eerder problemen gehad en koop regelmatig naar alle tevredenheid via Fok!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:23:59 #194
33954 ElisaB
pi_25221032
Tsja, zo ik al zei: hoeft hier niet aan de orde te zijn. Wel een beetje een erg rare manier van doen. Ben benieuwd of ie hier nog een keer laat weten wat de dieperliggende filosofische achtergrond van deze houding is
pi_25221479
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:09 schreef tie-rep het volgende:
goed van vertrouwen!
En terecht toch? Je hebt het geld - zoals ik had verwacht - gewoon direct overgemaakt.
pi_25258642
slechte ervaring met Lord_of_darkness
[TK] Allemaal PC rommel

geld vantevoren overgemaakt
dagen erna pas laten weten wanneer hij het zou versturen...
nu na 2 weken nog niets ontvangem
hij reageert niet op me mails en laat alleen vaag in topic weten dat het verstuurd is.

Me eerste negatieve ervaring hier op FOK

/edit
user heeft inmiddels gereageerd via de mail. verttelde me nogmaals dat het verstuurd is
nouja. ik dus pech neem aan dat tpg het is kwijtgeraakt
6eurootjes weg , maarja gelukkig dat het geen dure hardware ofzo is

[ Bericht 26% gewijzigd door YebCar op 26-02-2005 13:05:01 ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:37:30 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_25258683
laat even weten of jullie er samen nog uitkomen, want alleen zo'n banale
reactie in het topic kan natuurlijk niet
pi_25263109
Drie dvd's gekocht van JK in zijn topic [TK] Aantal DVD's Ik heb ze gisteren opgehaald en ze zien er netjes uit. Ook een prima handelaar, want ik zat donderdag per ongeluk in de verkeerde trein (toen zou ik ze eigenlijk komen ophalen) en toen heeft hij na telefonisch contact zonder problemen de afspraak naar vrijdag verzet.
pi_25265680
[TK] Elro Draadloos Video/DVD/PC Systeem gekocht van HellRaver ! Belde me netjes op om te zeggen dat hij in de buurt van de Mac was Adam Z-O. 45 minuten later had ik het spul in mn handen en reden we weer 'huis'waards

Thanx! Het werkt goed! Vanavond maar eens een filpmpje in de huiskamer kijken!
pi_25269327
Mooi,

Ook goeie ervaring met DiMacho in [TK] Elro Draadloos Video/DVD/PC Systeem was geen probleem dat hij het een weekje later kreeg.... Prima koper!

Ook goede ervaringen met space-kees en flappiewappie in [TK] Nokia headset (6230 etc.) Was misschien niet zo netjes om je spullen in andermans topic te verkopen maar alles is uiteindelijk netjes afgehandeld! (Had ook liever een zwarte headset i.v.m. de kleur van m'n telefoon dus dat kwam mooi uit)

[ Bericht 47% gewijzigd door HellRaver op 26-02-2005 19:34:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')