Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:58 schreef MrUber het volgende:
mail is verzonden naar alle 3 mods... dus 1 van hen heeft hem echt wel ontvangen...
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttigquote:de rot toch op opmerking was het nutteloze machtsvertoon door het verwijderen van post...
Ow, owkeequote:Ik vind je gewoon een superslechte mod
IkvindjeWelLief hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
[..]
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
[..]
Ow, owkee
haha ik had in dit geval geen haast met die gsm en je wou hem graag hebben nou prima dan wachten we wel evenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef manga het volgende:
Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!kerDitmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben
![]()
Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
Op slotquote:Op zondag 20 februari 2005 10:46 schreef Thomper het volgende:
Doe hier maar een slotje op.
[TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje![]()
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)
hij gaf naam, adres, mail, tel en bankquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
Waarom dat is mag je zelf bedenken
Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.
Ik denk: ik zeg het maar even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |