Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef Sidekick het volgende:
Assimilatie = onderbuikgevoelens = laxatie = stront.
Gelijk je blik afwenden, en je intentie moet rein zijn op het moment dat je het ziet, niet doorkijken zeg maar, je moet het niet met lust bekijken. Als je wel doorkijkt (met lust) heb je je vasten verbrokenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:41 schreef Loedertje het volgende:
@BSB, weet jij het antwoord op mijn laatste vraag in Welke Fokker gaat meedoen met de Ramadan ?
Stel dat ik hier een foto plaats van een enorm mooie dame zonder kleding, hoe los je dat dan op? Meer bidden? Minder eten?
Hm, en wat nu als je 's morgens ontwaakt na een erotische droom?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelijk je blik afwenden, en je intentie moet rein zijn op het moment dat je het ziet, niet doorkijken zeg maar, je moet het niet met lust bekijken. Als je wel doorkijkt (met lust) heb je je vasten verbroken
In de Islam is alles wat buiten je schuld is geen probleem. Je kunt je dromen niet beïnvloeden. Na een natte droom is het de bedoeling dat je douche neemt waarbij geen enkele plek op het lichaam zonder water mag zijn, zo kom je weer in de reine staat terecht...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hm, en wat nu als je 's morgens ontwaakt na een erotische droom?
Dus jij mag HIER niet naar kijken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelijk je blik afwenden, en je intentie moet rein zijn op het moment dat je het ziet, niet doorkijken zeg maar, je moet het niet met lust bekijken. Als je wel doorkijkt (met lust) heb je je vasten verbroken
Het posten van deze link is een ban waard.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het posten van deze link is een ban waard.
Nee hoor, dat is volgens de Islam 'blote kleding'. Wij noemen dat een 'bikini'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het posten van deze link is een ban waard.
De katholieken gaan biechten en jullie douchen je zonden weg?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de Islam is alles wat buiten je schuld is geen probleem. Je kunt je dromen niet beïnvloeden. Na een natte droom is het de bedoeling dat je douche neemt waarbij geen enkele plek op het lichaam zonder water mag zijn, zo kom je weer in de reine staat terecht...
Er staan geslachtsdelen op, in een pose die volgens de policy banwaardig zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoezo?
Is het je zus?
Heb jij nog wat leuke foto's om te delen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:39 schreef Loedertje het volgende:
* Sidekick kijkt naar de topictitel
Veranderen in *kruisgevoelens?*
Zat, wat zoek je precies?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:41 schreef Sidekick het volgende:
Heb jij nog wat leuke foto's om te delen?
Heb je handdoeken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zat, wat zoek je precies?
In B&H gaan ze een stuk verder hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er staan geslachtsdelen op, in een pose die volgens de policy banwaardig zijn.
In ONZ mag het ook !quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:46 schreef sizzler het volgende:
In B&H gaan ze een stuk verder hoor.
*niet geschikt voor moslims
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In ONZ mag het ook !
Feestdagenforum
@lithion, die zijn echt
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zat, wat zoek je precies?
Oogkleppen, geen internet ( zelfbescherming voor mannen )quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef sizzler het volgende:
[..]![]()
Hoe moeten die arme moslims rein blijven in een land als de onze?![]()
Islamist = Facistquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef Sidekick het volgende:
Assimilatie = onderbuikgevoelens = laxatie = stront.
Ik vind dit gedrag echt niet kunnen, en had dit ook niet van hem verwacht. Ik had je hoger ingeschat sizzler... Zullen we afspreken dat je gewoon stopt met modereren omdat je de capaciteiten niet hebt of ga je excuus aanbieden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:04 schreef kLowJow het volgende:
Is sizzler al geband?
Ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wie heeft mijn baggertitel gewijzigd![]()
Alsof ons dat kan boeien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:16 schreef Loedertje het volgende:
Het was weer fijn in Netwerk
Struisvogelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alsof ons dat kan boeien.
Geeft niet. Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat sizzler...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat hoor ik wel vaker.
Tafeltennisquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Struisvogel![]()
Vertaling Arabischquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tafeltennis
Het zou toch fijn zijn als je o.a the general eventjes kunt helpen met zijn vraag (je hebt vast wel veel vrienden die ons daarbij terwille kunnen zijn)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Is goed Loedertje, ik zal mijn best doen. Laat het me zo nu en dan weten. Ik ben ook geen prof in de arabische taal, maar ik doe mijn best.
Neen, niet goed, voor doorgaan met trollen zijn de regeltjes voor iedereen gelijk .quote:In ruil daarvoor wil ik trollen, goed ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:35 schreef Loedertje het volgende:
Neen, niet goed, voor doorgaan met trollen zijn de regeltjes voor iedereen gelijk .
Ik dacht dat ze mijn enclude al wasquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Dat woordje maakt je hele posting ineens trollerig, dat meen ik echt, ik dacht dat we elkaar als elkaars enclude beschouwden
bronquote:The "Mad Cow" story here is yet to begin but don't worry, the fruited
gelatin deserts are safe.
I'm ready to kick some ass als de wereld volgend jaar gaat flippen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Yep weer een voorspelling van John Titor die aan het uitkomen is.
[..]
bron
We're screwed
Als je echt zo overtuigd bent van je bewoordingen over de Telegraaf en ze een (naar eigen zeggen) dreig-email stuurt is het misschien makkelijk om het aan de Telegraaf te richten ipv aan de Telegraf.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:09 schreef Meki het volgende:
![]()
ze plaatsen nieuws wat niet waar isquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je echt zo overtuigd bent van je bewoordingen over de Telegraaf en ze een (naar eigen zeggen) dreig-email stuurt is het misschien makkelijk om het aan de Telegraaf te richten ipv aan de Telegraf.
Ook jij zal iets serieuzer reageren als ze je naam goed spellen.
Ik hoop niet dat als je geen bericht ontvangt van de Telegraaf je het niet beschouwt als een bevestiging dat de Tokkies (wat hebben zij ermee te maken?) de buurvrouw hebben vermoord.
De Telegraaf is inderdaad rechtsminded, maar niet echt ultrarechts, dat was het partijblaadje van CP'86, maar die zul je wel niet kennen denk ik.
Dat nieuws is wel degelijk waar. Jij moet alleen accepteren dat het ook zo is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ze plaatsen nieuws wat niet waar is
De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het middenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat nieuws is wel degelijk waar. Jij moet alleen accepteren dat het ook zo is.
Zeg Sizzler, als je sites opgeeft link dan door op de plaatjes en niet op de site an sich.quote:
Als jij (of iemand anders)kunt bewijzen dat het niet waar is volgt er automatisch een rectificatie, tot die tijd maak je je alleen maar belachelijk met je posts en je sig.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ze plaatsen nieuws wat niet waar is
Thank you nostradamus.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden
werk jij soms bij de Telegraafquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als jij (of iemand anders)kunt bewijzen dat het niet waar is volgt er automatisch een rectificatie, tot die tijd maak je je alleen maar belachelijk met je posts en je sig.
(Zolang je je berichten naar de Telegraf stuurt hoef je van de Telegraaf geen antwoord te verwachten)Je 'tegenstander' met respect benaderen is ook een gave Meki by the way.
Nee, ik werk niet bij de Telegraaf, maar elk zichzelf respecterend medium zal een rectificatie aanbrengen als een door hun geplaatst bericht niet juist blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:49 schreef Meki het volgende:
[..]
werk jij soms bij de Telegraaf
geloof jij in onzin
bewijze heb ik genoegquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet bij de Telegraaf, maar elk zichzelf respecterend medium zal een rectificatie aanbrengen als een door hun geplaatst bericht niet juist blijkt te zijn.
Ik geloof niet in onzin, maar vooralsnog geloof ik eerder de Telegraaf dan jouw visie, puur omdat de Telegraaf met bewijzen en voorbeelden komt, jij daarentegen komt niet verder dan: Tokkies doen het hebben gedaan, Telegraf liegt, Telegraf is onzin, Telegraf is extreemrechtse krant etc.
Als de vind en denkt dat het berciht van de Telegraaf niet klopt zul je toch echt met bewijzen aan oeten komen en niet met (niet bestaande) vage bronnen die je niet wilt citeren.
Wat bedoel je daarmeequote:Op zondag 31 oktober 2004 01:37 schreef Sidekick het volgende:
Kom je aan Meki, dan kom je aan al zijn aandeelhouders.
Nou, Meki Holding zal je toch wel bijstaan wanneer je in gevecht raakt met anderen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
Jah zekerquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, Meki Holding zal je toch wel bijstaan wanneer je in gevecht raakt met anderen?
Ik denk dat je de discussie een beetje verkeerd leest orakel Meki,quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zeker
ik heb nu al 6 werknemers![]()
Wat doe jij aan de top?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Het is een beetje vol druk aan de top
Me thuisvoelenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat doe jij aan de top?
Marokkaanse chicks houden zich graag alleen voor reine Moslim-mannen, er zijn er maar weinig die zich inlaten met onbesnedenenquote:Op maandag 8 november 2004 02:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben niet extreemrechts, dat weet jij ook wel.
Als jij een date met een lekkere marokkaansechick voor mij kan regelen dan ga ik zo uit met haar.
Echt niet, ik heb zovaak sjans gehad met meisjes met een hoofddoek op het station.quote:Op maandag 8 november 2004 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokkaanse chicks houden zich graag alleen voor reine Moslim-mannen, er zijn er maar weinig die zich inlaten met onbesnedenen
Ah, hier zit je.quote:Op maandag 8 november 2004 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokkaanse chicks houden zich graag alleen voor reine Moslim-mannen, er zijn er maar weinig die zich inlaten met onbesnedenen
Ik heb me hier nog nooit in verdiept dus ik kan je nu niet 1 2 3 mee helpen. Kijk dat ik nog nooit een probleem ben tegen gekomen wat ik niet kon oplossen, dat betekent nog niet dat ik een soort digitale jezus ben die 123 antwoord op je vraag kan geven.quote:Op maandag 8 november 2004 01:58 schreef Loedertje het volgende:
#JohnDope (n.a.v. je posting elders het volgende :
Als ik een jump maak in mijn bios-code, dan valt in mijn programma terug buiten het UMB blok van mijn computer en kan ik dus niets meer boven het fysieke adres FFFF:FFFFh bereiken zonder dat ik eerst de A20 gate inschakel; aangezien jij toch nooit problemen tegenkomt in software mag jij mij uitleggen waarom dit fout gaat
Dat komt omdat ze worden uitgehuwelijkt aan types met betere randvoorwaarden in het buitenland (Nederland) zoals jij.quote:Op maandag 8 november 2004 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
nee hoor ze liegen dat ze barsten heb het zelf meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat nieuws is wel degelijk waar. Jij moet alleen accepteren dat het ook zo is.
Nou dan kan ik je een geheim vertellen uit de gewelven van Amsterdam-Osdorp, daar waar men nog ambachtelijk schapen slacht op den balkon!quote:Op maandag 8 november 2004 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay van Achmed Aynan is overigens ook leuk om te lezen.quote:Nederland labiliseert .
Bij het overlijden van een zanger zitten miljoenen landgenoten snikkend voor de buis. Gisteren ging hun stem naar de LPF, vandaag naar Geert Wilders, morgen naar Wouter Bos.
Juist nu breekt dit gebrek aan standvastigheid ons vreselijk op
Uit: Essay van Geert Dales
Don't knock it 'till you've tried itquote:Op donderdag 11 november 2004 00:41 schreef Chadi het volgende:
hehehe haar tussen je bilnaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |