Het zijn suggesties die in vele kroegen, sportclubs, kantoren of waar dan ook opgang doen. Helaas.quote:Op maandag 8 november 2004 01:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Suggesties van enkelen zijn toepasbaar op de gehele samenleving?
Als je de volgorde omdraait ben ik het van harte met je eens.quote:Op maandag 8 november 2004 01:22 schreef Dagonet het volgende:
Niet alleen moet de overheid hard optreden tegen elke vorm van extremisme, de overheid zal er ook alles aan moeten doen om ervoor te zorgen dat er niet een complete bevolkingsgroep buiten de samenleving geplaatst word en dat ze niet gestigmatiseerd en vervolgd worden, dat zorgt alleen maar voor een nog grotere voedingsbodem voor radicalisering waar manipulatieve figuren alleen maar gebruik van zullen maken om gedesilussioneerde moslims het hoofd op hol te brengen.
Precies we zeggen dat ze moeten opzouten )quootje van heleen van R.quote:Op maandag 8 november 2004 01:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jawel hoor, we leggen een varkenskop bij een moskee, nemen pakjes lucifers mee als we 's avonds de deur uitgaan en roepen keihard dat iedereen die naar moslim riekt op moet zouten!
In verscheidene vormen, dat kan ik niet ontkennen, maar het is, mijns inziens, nog absoluut niet toepasbaar op de samenleving.quote:Op maandag 8 november 2004 01:27 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn suggesties die in vele kroegen, sportclubs, kantoren of waar dan ook opgang doen. Helaas.
Nog een raakvlak: dat deden de Nazi's in het algemeen ook niet.quote:Op maandag 8 november 2004 01:29 schreef JohnDope het volgende:
Precies we zeggen dat ze moeten opzouten )quootje van heleen van R.
Maargoed we roepen dus niet dat we ze dood willen hebben.
Met alle respect.... mensen als ik scheppen jouw baan, tenminste als je met een computer werkt.quote:Op maandag 8 november 2004 01:21 schreef OllieA het volgende:
JD is imho een illustratie van het failliet van het Nederlandse onderwijs.
Moslims zaaien terreur. Hitler was een grote vriend van de moslims. Joden zijn onschuldig.quote:Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nog een raakvlak: dat deden de Nazi's in het algemeen ook niet.
Zonder het woordje absoluut ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
In verscheidene vormen, dat kan ik niet ontkennen, maar het is, mijns inziens, nog absoluut niet toepasbaar op de samenleving.
Met alle respect. Je weet niet wat mijn baan is.quote:Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect.... mensen als ik scheppen jouw baan, tenminste als je met een computer werkt.
Ik weet ook niet wat voor baan je hebt, maar als je met een computer werkt dan sta je bij mensen als ik in het krijt.quote:Op maandag 8 november 2004 01:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Met alle respect. Je weet niet wat mijn baan is.
Ik heb zelden iemand zo'n ontzettend gebrek aan historische kennis ten toon zien spreiden als jij. En dat dan overdekt met een macho-sausje. Bij posts van jou weet ik eerlijk gezegd niet of ik moet lachen of huilen.
NIET alle moslims zaaien terreur, net zoals niet alle joden onschuldig waren.quote:Op maandag 8 november 2004 01:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moslims zaaien terreur. Hitler was een grote vriend van de moslims. Joden zijn onschuldig.
Hoe weet jij wat er in een moskee of een kerk gezegd is?quote:Op maandag 8 november 2004 01:29 schreef JohnDope het volgende:
Dat mensen geweld tegen moskeeen gebruiken is goed te begrijpen want daar wordt het haat gekweekt
Het is exact hetzelfde X-ray. De joden hebben een paar miljoen van hen zien sterven, laat het niet zover komen bij de Moslimsquote:Op maandag 8 november 2004 01:12 schreef JohnDope het volgende:
Echt schandalig gewoon de Jodenvervolging met de antimoslimhetze vergelijken!
Als het niet zo treurig was, is dit toch een post om je te bepissen van vrolijkheid.quote:Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef JohnDope het volgende:
Joden waren relaxte mensen die veel geld verdienden en geen vlieg kwaad deden en werden keihard afgeslacht.
Kerel, kerel, kerel, jullie soort is altijd maar bezig met haat tegen de ongelovigen, als jullie de kans hadden om de macht te grijpen in de wereld dan hadden jullie het allang gedaan. Maar die achterlijke cultuur van jullie is godzijdank niet genoeg ontwikkeld om ons moslim te doen maken.quote:Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde X-ray. De joden hebben een paar miljoen van hen zien sterven, laat het niet zover komen bij de Moslims
Goh, ik kan nog wel een paar andere mislukkingen noemen.quote:Op maandag 8 november 2004 01:21 schreef OllieA het volgende:
JD is imho een illustratie van het failliet van het Nederlandse onderwijs.
Dat is is de 2e keer dat je dit roept, ben je een digibeet dat je altijd computermensen moet inschakelen dus werkgelegenheid in de hand werkt ? Of heb je een andere functie ?quote:Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect.... mensen als ik scheppen jouw baan, tenminste als je met een computer werkt.
Ik ben softwareontwerper, ik zit nog op school.quote:Op maandag 8 november 2004 01:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is is de 2e keer dat je dit roept, ben je een digibeet dat je altijd computermensen moet inschakelen dus werkgelegenheid in de hand werkt ? Of heb je een andere functie ?
??? Wat is mijn soort ?quote:Op maandag 8 november 2004 01:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel, kerel, kerel, jullie soort is altijd maar bezig met haat tegen de ongelovigen, als jullie de kans hadden om de macht te grijpen in de wereld dan hadden jullie het allang gedaan. Maar die achterlijke cultuur van jullie is godzijdank niet genoeg ontwikkeld om ons moslim te doen maken.
Nah, daar zorgen de moslims zelf wel voor, BSB. Daar hebben ze het westen helemaal niet voor nodig. Was je Iran-Irak vergeten?quote:Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde X-ray. De joden hebben een paar miljoen van hen zien sterven, laat het niet zover komen bij de Moslims
Waarom kom je dan bij iedereen over als een domme hooligan ?quote:Op maandag 8 november 2004 01:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben softwareontwerper, ik zit nog op school.
Nou, 1940-45 was toch een westerse aangelegenheid, in die tijd zijn er zekers een paar miljjoen joden op gruwelijke wijze vermoord, daar was geen enkele islamitische invloed bij betrokken. Men zou dus eerst in de spiegel moeten kijken en moeten beloven zoiets doms en achterlijks nooit meer te laten voorkomenquote:Op maandag 8 november 2004 01:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nah, daar zorgen de moslims zelf wel voor, BSB. Daar hebben ze het westen helemaal niet voor nodig. Was je Iran-Irak vergeten?
Dus jij zit nog op school, en je vindt dat ik al bij je in het krijt sta??? Omdat jij leert over computers?quote:Op maandag 8 november 2004 01:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben softwareontwerper, ik zit nog op school.
Kort gezegd komt het er op neer dat wij ontwerpen en programmeurs aansturen, maar als er tijd over is dan ga ik voor de lol zelf de code maken, want dat vind ik eigenlijk leuker, maarja het verdient minder goed dus dan moet je toch keuzes maken.
Ik ben van alle markten thuis vriendelijke vriend en heb me van onder tot boven moeten opknokken. Ik ken de klappen van de zweep.quote:Op maandag 8 november 2004 01:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom kom je dan bij iedereen over als een domme hooligan ?
Op school leer ik geen drol, ik zit daar alleen voor me papiertje om makkelijk een baan te regelen. Alles wat ik de afgelopen 3 jaar heb geleerd heb ik mezelf aangeleerd met informatie.quote:Op maandag 8 november 2004 01:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus jij zit nog op school, en je vindt dat ik al bij je in het krijt sta??? Omdat jij leert over computers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |