abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 01:27:28 #276
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23156575
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Suggesties van enkelen zijn toepasbaar op de gehele samenleving?
Het zijn suggesties die in vele kroegen, sportclubs, kantoren of waar dan ook opgang doen. Helaas.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23156584
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:22 schreef Dagonet het volgende:

Niet alleen moet de overheid hard optreden tegen elke vorm van extremisme, de overheid zal er ook alles aan moeten doen om ervoor te zorgen dat er niet een complete bevolkingsgroep buiten de samenleving geplaatst word en dat ze niet gestigmatiseerd en vervolgd worden, dat zorgt alleen maar voor een nog grotere voedingsbodem voor radicalisering waar manipulatieve figuren alleen maar gebruik van zullen maken om gedesilussioneerde moslims het hoofd op hol te brengen.
Als je de volgorde omdraait ben ik het van harte met je eens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23156599
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jawel hoor, we leggen een varkenskop bij een moskee, nemen pakjes lucifers mee als we 's avonds de deur uitgaan en roepen keihard dat iedereen die naar moslim riekt op moet zouten!
Precies we zeggen dat ze moeten opzouten )quootje van heleen van R.
Maargoed we roepen dus niet dat we ze dood willen hebben.
We gebruiken geen geweld tegen geweldloze mensen.
Dat mensen geweld tegen moskeeen gebruiken is goed te begrijpen want daar wordt het haat gekweekt en bij een moskeebrand vallen ook geen doden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23156614
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:27 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn suggesties die in vele kroegen, sportclubs, kantoren of waar dan ook opgang doen. Helaas.
In verscheidene vormen, dat kan ik niet ontkennen, maar het is, mijns inziens, nog absoluut niet toepasbaar op de samenleving.
pi_23156618
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:29 schreef JohnDope het volgende:

Precies we zeggen dat ze moeten opzouten )quootje van heleen van R.
Maargoed we roepen dus niet dat we ze dood willen hebben.
Nog een raakvlak: dat deden de Nazi's in het algemeen ook niet.
pi_23156622
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:21 schreef OllieA het volgende:
JD is imho een illustratie van het failliet van het Nederlandse onderwijs.
Met alle respect.... mensen als ik scheppen jouw baan, tenminste als je met een computer werkt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23156635
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nog een raakvlak: dat deden de Nazi's in het algemeen ook niet.
Moslims zaaien terreur. Hitler was een grote vriend van de moslims. Joden zijn onschuldig.
pi_23156673
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

In verscheidene vormen, dat kan ik niet ontkennen, maar het is, mijns inziens, nog absoluut niet toepasbaar op de samenleving.
Zonder het woordje absoluut ben ik het met je eens.
Maar meer dan ooit zijn die raakvlakken deze week naar voren gekomen.
Wat damals was zal natuurlijk niet weer gebeuren in dit deel van Europa....
pi_23156698
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect.... mensen als ik scheppen jouw baan, tenminste als je met een computer werkt.
Met alle respect. Je weet niet wat mijn baan is.
Ik heb zelden iemand zo'n ontzettend gebrek aan historische kennis ten toon zien spreiden als jij. En dat dan overdekt met een macho-sausje. Bij posts van jou weet ik eerlijk gezegd niet of ik moet lachen of huilen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23156732
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:36 schreef OllieA het volgende:

[..]

Met alle respect. Je weet niet wat mijn baan is.
Ik heb zelden iemand zo'n ontzettend gebrek aan historische kennis ten toon zien spreiden als jij. En dat dan overdekt met een macho-sausje. Bij posts van jou weet ik eerlijk gezegd niet of ik moet lachen of huilen.
Ik weet ook niet wat voor baan je hebt, maar als je met een computer werkt dan sta je bij mensen als ik in het krijt.
  maandag 8 november 2004 @ 01:38:57 #286
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23156738
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Moslims zaaien terreur. Hitler was een grote vriend van de moslims. Joden zijn onschuldig.
NIET alle moslims zaaien terreur, net zoals niet alle joden onschuldig waren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 01:39:20 #287
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23156743
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:29 schreef JohnDope het volgende:

Dat mensen geweld tegen moskeeen gebruiken is goed te begrijpen want daar wordt het haat gekweekt
Hoe weet jij wat er in een moskee of een kerk gezegd is?
  maandag 8 november 2004 @ 01:39:46 #288
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23156749
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:12 schreef JohnDope het volgende:
Echt schandalig gewoon de Jodenvervolging met de antimoslimhetze vergelijken!
Het is exact hetzelfde X-ray. De joden hebben een paar miljoen van hen zien sterven, laat het niet zover komen bij de Moslims

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23156763
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef JohnDope het volgende:

Joden waren relaxte mensen die veel geld verdienden en geen vlieg kwaad deden en werden keihard afgeslacht.
Als het niet zo treurig was, is dit toch een post om je te bepissen van vrolijkheid.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23156775
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is exact hetzelfde X-ray. De joden hebben een paar miljoen van hen zien sterven, laat het niet zover komen bij de Moslims

Kerel, kerel, kerel, jullie soort is altijd maar bezig met haat tegen de ongelovigen, als jullie de kans hadden om de macht te grijpen in de wereld dan hadden jullie het allang gedaan. Maar die achterlijke cultuur van jullie is godzijdank niet genoeg ontwikkeld om ons moslim te doen maken.
pi_23156776
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:21 schreef OllieA het volgende:
JD is imho een illustratie van het failliet van het Nederlandse onderwijs.
Goh, ik kan nog wel een paar andere mislukkingen noemen.
Mohammed B

Maar goed, JD is een knap voorbeeld van de gevoelens die er nu leven in de Nederlandse samenleving.
Repressie van fundamentalisme gecombineerd met duidelijke acties van de marrokaanse/moslim gemeenschap is wat mij betreft de enige oplossing.
Dit maakt het voor de wat mindere goden ook mogelijk om de nuance te behouden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 8 november 2004 @ 01:42:28 #292
13462 BansheeBoy
pi_23156787
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is is de 2e keer dat je dit roept, ben je een digibeet dat je altijd computermensen moet inschakelen dus werkgelegenheid in de hand werkt ? Of heb je een andere functie ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_23156809
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is is de 2e keer dat je dit roept, ben je een digibeet dat je altijd computermensen moet inschakelen dus werkgelegenheid in de hand werkt ? Of heb je een andere functie ?

Ik ben softwareontwerper, ik zit nog op school.
Kort gezegd komt het er op neer dat wij ontwerpen en programmeurs aansturen, maar als er tijd over is dan ga ik voor de lol zelf de code maken, want dat vind ik eigenlijk leuker, maarja het verdient minder goed dus dan moet je toch keuzes maken.
  maandag 8 november 2004 @ 01:45:51 #294
13462 BansheeBoy
pi_23156824
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kerel, kerel, kerel, jullie soort is altijd maar bezig met haat tegen de ongelovigen, als jullie de kans hadden om de macht te grijpen in de wereld dan hadden jullie het allang gedaan. Maar die achterlijke cultuur van jullie is godzijdank niet genoeg ontwikkeld om ons moslim te doen maken.
??? Wat is mijn soort ? Zijn dat mensen die netjes werken voor hun geld ? Die netjes belasting betalen ? Gene strafblad hebben ? In het 1ste elftal voetballen bij Sc Reeland in Dordrecht ? Kortom, we bedoel je met jullie ?

pi_23156838
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nah, daar zorgen de moslims zelf wel voor, BSB. Daar hebben ze het westen helemaal niet voor nodig. Was je Iran-Irak vergeten?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 8 november 2004 @ 01:47:12 #296
13462 BansheeBoy
pi_23156842
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waarom kom je dan bij iedereen over als een domme hooligan ?

maandag 8 november 2004 @ 01:49:36 #297
13462 BansheeBoy
pi_23156871
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:46 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nah, daar zorgen de moslims zelf wel voor, BSB. Daar hebben ze het westen helemaal niet voor nodig. Was je Iran-Irak vergeten?
Nou, 1940-45 was toch een westerse aangelegenheid, in die tijd zijn er zekers een paar miljjoen joden op gruwelijke wijze vermoord, daar was geen enkele islamitische invloed bij betrokken. Men zou dus eerst in de spiegel moeten kijken en moeten beloven zoiets doms en achterlijks nooit meer te laten voorkomen

pi_23156872
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kort gezegd komt het er op neer dat wij ontwerpen en programmeurs aansturen, maar als er tijd over is dan ga ik voor de lol zelf de code maken, want dat vind ik eigenlijk leuker, maarja het verdient minder goed dus dan moet je toch keuzes maken.
Dus jij zit nog op school, en je vindt dat ik al bij je in het krijt sta??? Omdat jij leert over computers?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23156878
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom kom je dan bij iedereen over als een domme hooligan ?

Ik ben van alle markten thuis vriendelijke vriend en heb me van onder tot boven moeten opknokken. Ik ken de klappen van de zweep.
pi_23156892
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dus jij zit nog op school, en je vindt dat ik al bij je in het krijt sta??? Omdat jij leert over computers?
Op school leer ik geen drol, ik zit daar alleen voor me papiertje om makkelijk een baan te regelen. Alles wat ik de afgelopen 3 jaar heb geleerd heb ik mezelf aangeleerd met informatie.
Ik ben nog nooit een softwarematig probleem tegen gekomen wat ik niet heb kunnen oplossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')