Dat zegt hij toch? Voor een bevriende verzamelaar! Doe eens niet meteen zo huilie.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom wil je dat weten eigelijk? En denk je werkelijk dat je een arabier zo gek krijgt dat hij/zij dit voor je gaat vertalen? De foto lijkt niet te zeggen dat je je kinderen na 8 uur 's avonds niet meer op straat moet laten spelen. Wat is je intentie dus met het achterhalen van een vertaling?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom wil je dat weten eigelijk? En denk je werkelijk dat je een arabier zo gek krijgt dat hij/zij dit voor je gaat vertalen? De foto lijkt niet te zeggen dat je je kinderen na 8 uur 's avonds niet meer op straat moet laten spelen. Wat is je intentie dus met het achterhalen van een vertaling?
Voor E50 per uur ken ik wel iemand die dit voor je wil vertalen als je wilt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Raar dat mensen meteen wantrouwig worden als ergens een gezicht uit wo2 opstaat. Ik ken een verzamelaar. ( Hans Moonen, grootste pamfletten verzamelaar van Nederland ) die dit pamflet heeft en graag vertaald zou zien.
Ik zal je topic ook even promoten in nws, daar zijn een aantal mensen die deze taal machtig zijn en het is ook erg handig voor nieuwsartikelen op Arabische websites !quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:30 schreef _The_General_ het volgende:
Even kijken of iemand in GC arabisch kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |