Das waarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:18 schreef BVO het volgende:
Jij hebt dan ook geen smaak.
foto??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris is gewoon een meid om op te vreten! Graaaaaauuuuwww!
Ze is niet lelijk (imo).. een mannekop heeft ze wel een beetje ja..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
Iris is lelijk, heeft een mannenkop en kan neit acteren
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:20 schreef duckes het volgende:
[..]
foto??
Maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man over.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk (imo).. een mannekop heeft ze wel een beetje ja..
en acteren gaat beter![]()
![]()
Een mannenkop? Ja, een kop om mannen aan te trekken, ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
... een mannekop heeft ze wel een beetje ja..
en acteren gaat beter![]()
![]()
Daar kom jij niet voor in aanmerking met je gerap en je trainingspak.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:23 schreef Svensational het volgende:
Laat dat maar aan een man over.
Na-aperd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man over.
Vind ik Aram leuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een mannenkop? Ja, een kop om mannen aan te trekken, ja.
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoor.... laat maar .... zo lang jij Aram van de Rest leuk vindt willen we jou hier niet meer horen.
Ja, want als er anti-Irisverhalen zijn staan jullie wijven met alle handen op één buik, dus als Wup Aram van de Rest leuk vindt, vind jij dat ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:29 schreef dunn0w het volgende:
Vind ik Aram leuk?![]()
![]()
Nee, dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, want als er anti-Irisverhalen zijn staan jullie wijven met alle handen op één buik, dus als Wup Aram van de Rest leuk vindt, vind jij dat ook.
Wegens het feit dat jij doorgaans moeite met schrijven hebt, was ik er al van uit gegaan dat ik de zin omgekeerd moest interpreteren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:32 schreef dunn0w het volgende:
En ik ben niet anti-Iris... lees eerst die post eens goed man!
* zuchtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wegens het feit dat jij doorgaans moeite met schrijven hebt, was ik er al van uit gegaan dat ik de zin omgekeerd moest interpreteren.![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:42 schreef dunn0w het volgende:
* zucht![]()
En dan moet ik het weer missen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lekker!
Iris zorgt vandaag voor heel wat actie. Ze gaat Hillard keihard bedreigen! Ze krijgt daarbij steun uit onverwachte hoek: van Chris Vroman. Na de mislukte relatie met Sanne gaat hij 't bij Iris proberen.
Dankje Dunnow voor my avater!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dan moet ik het weer missen.
Kga oppassen
Daarvoor heeft Philips in 1967 een geweldige uitvinding gedaan: de vcr, heden zelfs in combinatie met digitale technieken te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
En dan moet ik het weer missen.
Kga oppassen
Jij hebt echt een slecht geheugen he!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft Philips in 1967 een geweldige uitvinding gedaan: de vcr, heden zelfs in combinatie met digitale technieken te gebruiken.
Gaan vanavond Claire enzo een weekendje weg of is da pas volgende week?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij hebt echt een slecht geheugen he!
Ik heb al vier keer uitgelegd dat ik niet gtst EN onm op kan nemen.
dus...maandag herkansing
Dan neem je het ene programma via de kabel op en het andere via de schotel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
Jij hebt echt een slecht geheugen he!
Ik heb al vier keer uitgelegd dat ik niet gtst EN onm op kan nemen.
dus...maandag herkansing
Wij hebben geen kabel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan neem je het ene programma via de kabel op en het andere via de schotel.
Dan koop je toch een meter bij de Gamma!?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:29 schreef dunn0w het volgende:
Wij hebben geen kabel.![]()
Hilly is een creep met zijn dikke gekookte ogen. Mijn Iris valt ie lastig en als hij er niet mee stopt breng ik 'm om! Niemand valt mijn Iris lastig! She's mine!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:45 schreef pberends het volgende:
Hilly is de liefste.
tvp.
Ben jij soms Hilly?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hilly is een creep met zijn dikke gekookte ogen. Mijn Iris valt ie lastig en als hij er niet mee stopt breng ik 'm om! Niemand valt mijn Iris lastig! She's mine!
Daarvan kan Hilly 20 keer naar de hoeren!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:27 schreef pberends het volgende:
Zou me niet verbazen als Frommelsmans een kamer aan Hilly verhuurd voor een euro of 2000 per maand.
Kutwijf!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een strakke actie: "KLOOTZAK" op het raam.... hahahahahahahaha!
HOMO!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:51 schreef pberends het volgende:
Kutwijf!![]()
Hilly zat thuis. De filmsnijder vertoonde zijn kunsten weer eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
Hoe komt Hilly in het pakhuis?
Hehe, ze's nog slim ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: waar heeft Iris 't spiegelschriftschrijven geleerd?
Zo moeilijk is dat niet, daarbij is de helft van de letters in spiegelbeeld hetzelfde als gewoon..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Hehe, ze's nog slim ook!
lijkt me duidelijk naar Sanne!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
naar wie gaat de LWA vandaag?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette: ga jij eens proberen om 't beter te doen. Dan beginnen we hier ws ook met zijn allen te grienen. Afgeven is jaloers zijn op iemand.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn God! Annelieke kan ook niet grienen.
Maar als je ooit nog eens een aanval op mijn meiden (Lizzy en Iris) opent, neem ik je te grazen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:03 schreef babette21 het volgende:
heb ik nog ergens anders op zitten afgeven dan?
ja op 't acteerwerk van Eric, maar een blinde is 't nog met me eens.
daarnaast zeg ik niet vaak dat iemand 't vanwege z'n charme toch redt,
dit is dus eerder een veer in z'n reet dan 'n ontslagbriefje...
[al zou een acteercursusje hem natuurlijk geen kwaad doen]
Wie zegt er dat ik alleen maar hetzelfde aanbied? Een borrel varieert van bier tot Strohrum.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
Jij biedt toch altijd hetzelfde drankje aan
[en niet-originele mannen zijn een enorme afknapper!!!]
Jullie plamuren toch het liefste haar kuiltje dicht!?quote:Hoe kom jij er trouwens zo bij dat iedereen hier anti-Lizzy is?
Nikkie is nog altijd beter dan Saskia van der Heide.quote:Volgens mij vinden we d'r allemaal wel oké, ze heeft alleen nul verhaallijn. en dat ik Viviënne beter vond heeft verder weinig met Nikkie te maken...
Ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
loopt jullie pc ook iedere keer vast als je "vernieuwen" (f5) doet?!?!?
Jij biedt standaard Strohrum aan [waarbij je er áltijd bijverteld dat er 80% alcohol in zit!!]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie zegt er dat ik alleen maar hetzelfde aanbied? Een borrel varieert van bier tot Strohrum.
wat kan mij dat kuiltje in godsnaam schelen....!?quote:Jullie plamuren toch het liefste haar kuiltje dicht!?
Absoluutquote:Nikkie is nog altijd beter dan Saskia van der Heide.
Als je nog lang om een roseetje zeikt maak ik er een Schorrel van. Aanlengen met mousserend bronwater. Jullie Hollanders zijn toch alleen maar slappe pis gewend, door jullie extreme zuinigheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:20 schreef babette21 het volgende:
Jij biedt standaard Strohrum aan [waarbij je er áltijd bijvertelT dat er 80% alcohol in zit!!]
Als je je mede-fokkers een beetje kent weet je dat je me eerder met een rosétje kan paaien![]()
Veel, want je zou er het liefste in kotsen.quote:wat kan mij dat kuiltje in godsnaam schelen....!?
hou je waffel en ga slingers ophangen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je nog lang om een roseetje zeikt maak ik er een Schorrel van. Aanlengen met mousserend bronwater. Jullie Hollanders zijn toch alleen maar slappe pis gewend, door jullie extreme zuinigheid.
quote:Veel, want je zou er het liefste in kotsen.
Slingers? Lijk je op een makaak en wil je door de kamer oerangoetangen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
hou je waffel en ga slingers ophangen...
dan kom ik over 1,5 uur met de champagne....
Ik heb maar één slinger en die hang ik hier op FOK! niet uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
tsss je kan toch wel slingers op Fok! ophangen...
had jou wel iets inventiever ingeschat hoor
Ik heb het wel afgekeken... Jacqueline de Beer, de dochter van Eef de Beer (Frits Lambrechts), had de moord gepleegd. Ze stak Arie Bombarie neer met een beitel, omdat hij dreigde hun grond af te pakken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
en om nog ff on-topic te blijven: iemand nog baantjer gekeken?
ik heb 't begin gezien, maar vond 't ondanks de aanwezigheid van Manouk erstig saai
niet afgekeken dus......
Ja, ik vind dat motorracen ook niks. Slecht voor het milieu.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar on-topic:
Die huilpartij van Sanne was idd om te huilen... bijna net zo erg als de TT.
Je vraagt om een pak slaag, makker! Ik kalk "klootzak" tegen je raam.quote:Iris had, zoals Lizzy terecht opmerkte, gewoon de gordijnen dicht moeten doen... maar nee... ze moet de ramen onderkalken. Ik begin me ernstig af te vragen wie hier nu gestoord is.
Je weet toch dat ik alleen maar naar het beste van het beste kijk!? ONM! De rest is kut.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:28 schreef babette21 het volgende:
Nou jij bent ook lekker op de hoogte zeg....
Gierige Hollander die je bent! Ook nog merkloze prut schenken!?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:39 schreef babette21 het volgende:
oh ja khad nog wat beloofd:
[afbeelding]
Ach, is je vocabulaire uitgeput?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:45 schreef babette21 het volgende:
en wat zeur jij trouwens, wees blij met wat je krijgt.... lullige limbo'er....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je weet toch dat ik alleen maar naar het beste van het beste kijk!? ONM! De rest is kut.
Leg uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:16 schreef Iwan1976 het volgende:Ben ik de enige die de dubbele bodem hierin ziet?
Ja, daar heeft ze wel eens last van als ze geen topic mag openen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:33 schreef Svensational het volgende:
Is Wup weer eens op d'r teentjes getrapt?
Dan weet je gelijk hoe je haar uit het volgende topic moet weren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
neuh, dat is het niet, de TT zal haar wel niet aanstaan, terwijl ze zelf ooit gezegd heeft dat het geen flikker uitmaakt hoe een topic heetze heeft Iris de Liefste #3 ook al geboycot.
Wel een beetje wazig, die foto.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:57 schreef Wup het volgende:
je wordt wakker en het eerste wat je ziet is La Claire ....
da's waar, oke weg er maar weer mee....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wel een beetje wazig, die foto.
Dan is het maar goed dat ik ze rap heb gesnaaid!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:09 schreef Wup het volgende:
da's waar, oke weg er maar weer mee....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:31 schreef Wup het volgende:
alternatiefje dan maar..
de kapper was weer eens melig
voor de Lizzy-award
[afbeelding]
Je bedoelt dat Hillard het Pakhuis binnendringt??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:45 schreef babette21 het volgende:
de sneak van maandag belooft weer weinig goeds....
Dat verdient een extra borrel!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:59 schreef babette21 het volgende:
er is er één jarig hoera hoera
25 lentes jong betekent:
geen geruzie vandaag,
alleen maar rode lettertjes
en als 't ff kan: heel veel plaatjes!!!
Volgens mij bedoelt ze die scene van Bram, Shirina, Ellen en Renee?? Of toch niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Hillard het Pakhuis binnendringt??
Iris krijgt de ultieme tip van Tara: "Weet je wat je moet doen? Een keer met 'm naar bed gaan en 'm afmatten."quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt dat Hillard het Pakhuis binnendringt??
Sorry, Ik zal het is een keer bij jou goed doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:57 schreef Svensational het volgende:
Dat wisten we al
Je bezighouden met Iris..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shit! Een paar maanden zonder Lizzy! Hoe doe ik dat?
Daarvoor moet ik eerst een cursus volgen:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:24 schreef dunn0w het volgende:
Je bezighouden met Iris...
Ik vind haar niet ZO fout..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou moeten de mensen hier me toch eens echt serieus uitleggen wat ze aan Petra Kagchelland zou fout vinden. Dit maal zonder mij te plagen!
Er zijn echter dingen die ze heeeeeeel goed kan! Maar ze moet wel eens naar de snijder voor nieuwe kleren, want ze draagt steeds dezelfde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Ze kan niet acteren
Ach, jij moet gewoon eens een nieuwe bril kopen. Je ziet niet goed meer!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
Ze heeft alleen een mannelijk uitstraling (niet heeeel erg, maar een beetje).
Dat vind ik nou zo sexy! Veel beter dan 't Mokums van Kyra en het Rotterbosnisch van Shirina Panharing.quote:Ze heeft nogal een Rotterdams accent.
Ik kijk gewoon objectiefquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, jij moet gewoon eens een nieuwe bril kopen. Je ziet niet goed meer!
[..]
Dat vind ik nou zo sexy! Veel beter dan 't Mokums van Kyra en het Rotterbosnisch van Shirina Panharing.
Dat zal ik je vertellen. Je kent het verschil niet tussen de edit- en quote knopquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:11 schreef dunn0w het volgende:
Edit, wat doe ik toch allemaal
Ja maar, maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen. Je kent het verschil niet tussen de edit- en quote knopDus toen je die mega-blunder van jou wilde herstellen ging het verkeerd
alsof jij wel kan acterenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Ze kan niet acteren
Waarom zou het jaloezie zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch blijft Iris de liefste, de leukste, de lekkerste, ongeacht wat jaloerse forumtantes er van denken.
Ben ik met je eens "schat"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch blijft Iris de liefste, de leukste, de lekkerste, ongeacht wat jaloerse forumtantes er van denken.
Ze doet wel erg overdreven haar best om hier op 't forum leuk te zijn. Lijkt wel Shirina.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
alsof jij wel kan acteren![]()
Mij vergelijken met Shirina????quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze doet wel erg overdreven haar best om hier op 't forum leuk te zijn. Lijkt wel Shirina.
Ze is wat vinnig, maar wel erg lief voor anderen. Je zult er uit het niets maar eens dwarsliggende stiefdochter bij krijgen, zeg ......quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Op Joyce na natuurlijk
Ik doe toch ook niet alsofquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
alsof jij wel kan acteren![]()
Wiv???? ben jij het???quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is wat vinnig, maar wel erg lief voor anderen. Je zult er uit het niets maar eens dwarsliggende stiefdochter bij krijgen, zeg ......
daar zit wat inquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet alsof
Ik vergelijk Sven met Shirina. Zanikt een eind weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mij vergelijken met Shirina????![]()
Ik ga de scheiding aanvragen![]()
Zij wel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet alsof
Oké, ik bel men advocate wel even om te zeggen dat de scheiding niet doorgaatquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vergelijk Sven met Shirina. Zanikt een eind weg.
ik zeg dit niet graag, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zij wel?
Maar waarom moeten we nog steeds discusieren over iets waar we het toch neit over eens worde?
En nu moet ik happen omdat je "ze" tegen me zegt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze doet wel erg overdreven haar best om hier op 't forum leuk te zijn. Lijkt wel Shirina.
Kijk je daar naarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:40 schreef Svensational het volgende:
Ellen nu bij Buya
Weet ik tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ik zeg dit niet graag, maar je hebt gelijk
Nou, zij denkt kennelijk dat ze kan acteren, terwijl ze dat dus niet kan...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zij wel?
Maar waarom moeten we nog steeds discusieren over iets waar we het toch neit over eens worde?
Zo lang je maar niet richting mijn perfecte lichaam hapt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:41 schreef Svensational het volgende:
En nu moet ik happen omdat je "ze" tegen me zegt?
ik behoor toch tot de doelgroep?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Kijk je daar naar?
Je kijkt het dus zelf ookquote:Is ze de 'kom-uit-de-kast-gast'?
Sven behoort tot de doelgroep van BUYAquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik behoor toch tot de doelgroep?
[..]
Je kijkt het dus zelf ook
Nee, daarom vind ik dat onderdeel ook zo vaag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen hoeft niet uit de kast te komen, want ze is straight en geen lezzie.
wat een lieve opmerking voor jou doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet richting mijn perfecte lichaam hapt!
Zo! Gvd! En nu weer ontopic, ja!
Iris is de liefste! En Joyce staat op de 3e plaats.
Omdat jij er bij bent, schat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
wat een lieve opmerking voor jou doen.![]()
Frommelmans had toch geen tijd voor een vriendin?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat jij er bij bent, schat.
Zo! En nu ontopic, want we dwalen te ver af.
Hillard krijgt volgende week klappen van Iris. Uit onverwachte hoek krijgt ze hulp. Chris Frommel wil Iris veroveren en hij helpt haar om Hilly in elkaar te slaan. Met succes.
Zelfs Frommel heeft sex nodig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:15 schreef dunn0w het volgende:
Frommelmans had toch geen tijd voor een vriendin?![]()
Kon je dat niet ff eerder zeggen?!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:40 schreef Svensational het volgende:
Ellen nu bij Buya
* weet_ik_veel schopt haar meteen weer d'r uit!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
* Bet komt weer ff binnenvallen...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Bet komt weer ff binnenvallen...
Nee hoor, gewoon negeren af en toequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
* Babetje wilde plaatjes plaatsen, maar is blijkbaar niet gewenst dus gaat er weer vandoor...
Plaats eerst maar die plaatjes en dan schop ik je later er wel uit.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
* Babetje wilde plaatjes plaatsen, maar is blijkbaar niet gewenst dus gaat er weer vandoor...
Babette25 wil eerst verjaardagszoentjes van ons.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:01 schreef MirSus het volgende:
Moet jij niet feestvieren dan??
* nope ik heb een hekel aan m'n eigen verjaardag en dan met name aan visite...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:01 schreef MirSus het volgende:
![]()
![]()
Moet jij niet feestvieren dan??
![]()
![]()
* babette21 blijft altijd babette21, zelfs nu ik de 30 (aaaaaaahquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette25 wil eerst verjaardagszoentjes van ons.
Ik geef er altijd drie. Eentje links, eentje rechts en eentje in 't midden......quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
verjaardagszoentjes zijn natuurlijk altijd welkom
* goh he.... dat noem ik nou nog eens origineel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik geef er altijd drie. Eentje links, eentje rechts en eentje in 't midden......
Ik zou Iris anders begroeten......quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:22 schreef babette21 het volgende:
* goh he.... dat noem ik nou nog eens origineel...
ik neem bij jou niet voor niets genoegen met 2!!![]()
![]()
Er was een eclipse.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:29 schreef MirSus het volgende:
Ja hoor hij kan het hebben!
Nou kan ik me die andere twee scene's wel herinneren maar die onderste ff niet![]()
![]()
Goh...in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er was een eclipse.
Ja nog gefeliciteerd Babettequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:42 schreef dunn0w het volgende:
Gefeliciteerd!
Met wie had hij wat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
Een gastrol waar ik minder blij mee was:
[afbeelding]
Curt Fortin als Winston (2002)
Ik zeg Hugoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
LIsetje mag van mij wel eens aan de man...
Aan wie zullen we haar koppelen?! Hugo? of Chris?!? ()
Ariel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
hij speelde een R&B-zanger die ff aan de rol ging met Ariël...
Dat moet dan wel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
't was een verhaaltje van niks....![]()
he nee bah!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:56 schreef dunn0w het volgende:
En echt lekker vind ik hem ook niet
LOLquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
Een gastrol waar ik minder blij mee was:
[afbeelding]
Curt Fortin als Winston (2002)
Uhm.. lijkt me sterkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
Mogelijk nieuwe verhaallijn: Tonnie krijgt een relatie met Bettina.
Je weet het maar nooit. Frank heeft ook ooit een relatie met Bettina gehad.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:03 schreef dunn0w het volgende:
Uhm.. lijkt me sterk![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Frank heeft ook ooit een relatie met Bettina gehad.
LOL, echt?quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Frank heeft ook ooit een relatie met Bettina gehad.
Sorry het is een beetje laat maar Gefeliciteerd-xxx-quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
* babette21 blijft altijd babette21, zelfs nu ik de 30 (aaaaaaah) nader....
verjaardagszoentjes zijn natuurlijk altijd welkom
Ja, dat was rond 1996, geloof ik. Jannes was in elk geval nog een peuter. Frank viel uit wanhoop op een oude beschimmelde taart, maar de relatie liep op de klippen toen Tante Betje Jannes een klap voor zijn muil gaf en 'm voor "rotjoch" uitmaakte. Frank was er bij toeval getuige van.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:03 schreef pberends het volgende:
LOL, echt?:'(
![]()
Hij was een r'n'b-niemendalletje zonder enige vorm van stemtechniek en met een accent alsof hij je elk moment kon bespugen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef dunn0w het volgende:
Met wie had hij wat?
Of wat was zijn rol ook al weer.
Van harte.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Babette nog gefeliciteerd!!! Beetje laat maar ik was bezig mijn eigen verjaardag te vieren!!!![]()
ohhh nou jij dan ook gefeliciteerd!!!-xxx-quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Babette nog gefeliciteerd!!! Beetje laat maar ik was bezig mijn eigen verjaardag te vieren!!!![]()
Dank je wel!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohhh nou jij dan ook gefeliciteerd!!!-xxx-
Who's next??
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laatste nieuws: op 15 november a.s. komen Aafke (Gepke Witteveen) en Victor (Ernst Löw) terug. Ze worden door andere acteurs gespeeld. Dat meldt de restricted area van Privé.
Zo erg zijn Gepke en Ernst toch niet!?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
helemaal niet cool!
Eerst zien dan geloven.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laatste nieuws: op 15 november a.s. komen Aafke (Gepke Witteveen) en Victor (Ernst Löw) terug. Ze worden door andere acteurs gespeeld. Dat meldt de restricted area van Privé.
Dat is toch niet.Erg logisch om Aafke terug te laten keren... NOTquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:51 schreef soapie het volgende:
Jij hebt er dus ook al zoveel vertrouwen in.....
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, dat was rond 1996, geloof ik. Jannes was in elk geval nog een peuter. Frank viel uit wanhoop op een oude beschimmelde taart, maar de relatie liep op de klippen toen Tante Betje Jannes een klap voor zijn muil gaf en 'm voor "rotjoch" uitmaakte. Frank was er bij toeval getuige van.
Heb ik ooit gelogen, snotneus?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:50 schreef Svensational het volgende:
Dat wordt dus nooit zien, nooit geloven...
Gepke rulez, maar een andere Victor:quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er mis met Ernst Löw?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:24 schreef pberends het volgende:
Gepke rulez, maar een andere Victor:![]()
![]()
![]()
Hij komt. Op 15 november.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Niks mis met Ernst Löw, maar ben wel blij dat hij niet in ONM komt
quote:Nadat eerder bekend werd dat Nikkie Plessen tijdelijk de Yorin-soap ONM zou verlaten voor haar rol in Kees & Co, is er slecht nieuws in aantocht voor de ONM-fans. Nikkie heeft aangegeven dat haar vertrek helemaal niet tijdelijk is, maar dat haar karakter Lizzy Vehmeier helemaal niet meer zal terugkeren. Hoe en wanneer je Nikkie voor het laatst in ONM kunt bewonderen is nog niet helemaal duidelijk, maar dat dit de soap, waarvan de kijkcijfers de laatste tijd bedroevend laag zijn, weinig goeds zal doen is een droevig feit.
Jij gelooft je eigen onzin?quote:Nadat eerder bekend werd dat Nikkie Plessen tijdelijk de Yorin-soap ONM zou verlaten voor haar rol in Kees & Co, is er slecht nieuws in aantocht voor de ONM-fans. Nikkie heeft aangegeven dat haar vertrek helemaal niet tijdelijk is, maar dat haar karakter Lizzy Vehmeier helemaal niet meer zal terugkeren. Hoe en wanneer je Nikkie voor het laatst in ONM kunt bewonderen is nog niet helemaal duidelijk, maar dat dit de soap, waarvan de kijkcijfers de laatste tijd bedroevend laag zijn, weinig goeds zal doen is een droevig feit.
Laat jij dan maar eens zien waar het bericht vandaan komt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
Nou sorry, mijn bericht is heel wat geloofwaardiger dan jouw bericht en in tegenstelling tot jouw bericht ook waar
Als je bij RTL Soaps werkt zou ik er voor zorgen dat je geen kleuterschooltaal meer schrijft.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
Daarom weet ik ook dat mijn bericht wel waar is en DAT van jou niet
Dan mail je toch ff naar Yorin!quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:34 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor
He sucks cock in hell.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ernst Löw?
Het is gewoon ochtend.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:01 schreef Svensational het volgende:
De Pberends-One-man-Show
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
's avonds is het precies dezelfde koek
Is dit 'nieuwsbericht' geïnspireerd door Baantjer van afgelopen vrijdag? Ernst Löw speelde hierin de rol van Henk Meermans.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had em goed
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
En Liesje gaat er ook uit. Julie wordt zo langzamerhand geïntroduceerd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:33 schreef Orginial het volgende:
Lizzie ookal eruit? WAAR GAAT DIT HEEN?![]()
weet_ik_veel, geef jij eens een ONM-top-10 van jouw favoriete personages...quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Liesje gaat er ook uit. Julie wordt zo langzamerhand geïntroduceerd.
En daarom komen Aafke en Victor terug!quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:09 schreef Svensational het volgende:
Zou Ellens zaadopmerking tegen Bram een sneer naar FOK! ONM geweest zijn, aangezien wij het altijd hebben over zaadloze Bram?Ze lezen dus idd mee
1. Irisquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:10 schreef Svensational het volgende:
weet_ik_veel, geef jij eens een ONM-top-10 van jouw favoriete personages...
Nikkie.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:24 schreef Svensational het volgende:
Welke Lizzy staat op 2?
Das toch niet die van Daan de tv-kok?????quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
10. Carlijn
Carlijn was de producente van Fast Food, met Daan. Leuke meid, die Marit van Bohemen. Maar ja, jij bent een vrouw en hebt er geen kijk op! Laat dat maar aan een man over.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:47 schreef soapie het volgende:
Das toch niet die van Daan de tv-kok?????![]()
Die bedoelde ik ja, vond haar behooorlijk tegenvallen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Carlijn was de producente van Fast Food, met Daan. Leuke meid, die Marit van Bohemen.
Ik vond haar geweldig. Leuke rol, leuk koppie, mooi figuur en heel mooi lang haar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:14 schreef soapie het volgende:
Die bedoelde ik ja, vond haar behooorlijk tegenvallen.
Wat een niet-Wiv antwoord!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vond haar geweldig. Leuke rol, leuk koppie, mooi figuur en heel mooi lang haar.
Dat heb ik hier boven al gedaan, snuffeltje.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:53 schreef soapie het volgende:
Wat een niet-Wiv antwoord!!Ik had gezeur verwacht over beoordelen enz....
![]()
Vandaar dat ie op de kinderafdeling zitquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram is inderdaad een vies en zielig mannetje!
Heel vaakquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe vaak krijgen we die foto's van Tara nog?
Door dat zuiggesprek kon ik de lyrics niet goed verstaan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Hoe heet dat 80s nummer dat Bram zo goed vind?
Come Back And Stay van Paul Young.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Door dat zuiggesprek kon ik de lyrics niet goed verstaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Come Back And Stay van Paul Young.
Zijn we het daar tenminste weer eens over oneens.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh en Tara valt me nu toch wel erg mee.
Das meer van toepassing op Bram en Ellen denk ik!!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Come Back And Stay
Ik denk dat de sexloze relatie tussen Bram en die Bosnomuts op niets uitdraait, dat hij zich met Ellen verzoent en samen met haar en Doris naar Frankrijk verhuist.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:09 schreef soapie het volgende:
Das meer van toepassing op Bram en Ellen denk ik!!!!!!
Zeker weten, hoewel ik niet weet of Doris wel mee gaat!!!! Gezien het noodlot eind van de week...quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik denk dat de sexloze relatie tussen Bram en die Bosnomuts op niets uitdraait, dat hij zich met Ellen verzoent en samen met haar en Doris naar Frankrijk verhuist.
Het noodlot is dat Claire wordt vermoord.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:28 schreef soapie het volgende:
Zeker weten, hoewel ik niet weet of Doris wel mee gaat!!!! Gezien het noodlot eind van de week...
Dat hebben ze in mijn kamer gefilmd!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:24 schreef dunn0w het volgende:
Hillard de engerd heeft de kamer van onze Roterdamse goed onder handen genomen
Voordat Hilly kwam zeker.....quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat hebben ze in mijn kamer gefilmd!
Nee, op mijn raam staat ook "klootzak" gekalkt, maar dat is in spiegelschrift vanaf de buitenkant gedaan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:34 schreef soapie het volgende:
Voordat Hilly kwam zeker.....
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, op mijn raam staat ook "klootzak" gekalkt, maar dat is in spiegelschrift vanaf de buitenkant gedaan.
.... Of Hillard bespiedt met z'n telescoopje de kamer van Iris en ziet Bram daar krikken (met Shirina), maar Hillard denkt dat het Iris is. Ziedend van jaloezie stormt Hillard Iris' kamer binnen en steekt Bram neer met een slagersmes.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat de sexloze relatie tussen Bram en die Bosnomuts op niets uitdraait, dat hij zich met Ellen verzoent en samen met haar en Doris naar Frankrijk verhuist.
Hier:quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan, waar blijft Iris?
In een kelder zal ze 't niet afleren. Dan moet je haar op de Albert Cuijp aan een lantaarnpaal vastbinden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Iris wordt door Hillard ontvoerd naar een of andere Amsterdamse kelder, waar ze net zo lang wordt vastgehouden totdat ze haar Rotterdamse accent heeft afgeleerd.
Bush en Balkenende?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:07 schreef soapie het volgende:
Weer veel te veel B en B vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |