Het ging hier toch over restaurants??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef flexje het volgende:
de Mac op schiphol , hamburgers niet te vreten, zonde van je euros!!
Dezelfde ervaring heb ik met van der Valk restaurants waar ik gegeten heb......stokkige aspergesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:09 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vraag me af of we de mening van iemand die de mac al een restaurant vindt wel serieus moeten nemen...
Persoonlijk vind ik alle A&C restaurants waar ik tot nu toe gegeten heb, ver onder de maat. Duur, slechte bediening, waardeloze koks, voedsel van lage kwaliteit en vaak nog eens verkeerd klaar gemaakt ook. Huilen met de pet op.
Bah! Sorry, ik weet dat dit een klaagtopic is, maar wat 'n mierenneukerij zeg! Vooral het stukje over personeel is werkelijk te onaardig om te lezen gewoon, de arrogantie druipt van 't berichtje af.. Sorry hoor, even klagen op klagen tussendoor..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef Hik het volgende:
Mijn eigen eerste bijdrage heb ik net bij IENS zitten intypen en gaat over Brasserie de Euromast, Rotterdam. Recentelijk (?) opgeleukt door Jan des Bouvrie, geweldig uitzicht, maar géén succes!
Helaas moet ik me helemaal aansluiten bij het onderstaand commentaar. Wat immens zonde dat op zo'n prachtige lokatie, die zo geweldig is aangekleed, zo bar slecht wordt gepresteerd. De kaart ziet er niet eens zo slecht uit (prijzen redelijk, hoewel de kosten voor de euromast zelf er natuurlijk nog bijkomen!) , maar het eten is op zijn zachtst gezegd "matig". Ook wij hadden slechte ervaringen met de lam: veel te rauw! Bij terugsturen duurde het zo lang voor we wat terugkregen dat de rest van het gezelschap al was uitgegeten. Het bedroevendste was echter de slechte bediening. Niet eens onvriendelijk maar duidelijk gewoon slecht geïnstrueerd. Weinig kennis van wat er werkelijk op de menukaart staat, klunzig opdienen en afruimen (een grote stapel van de lege, vuile borden maken staat weinig professioneel) en in de stress schieten als er verzoeken worden gedaan buiten de menukaart om. Hier moet een manager héél hard aan de slag! De lokatie was zeer geschikt voor onze buitenlandse relaties, dachten wij. We horen het graag wanneer de kok en de floormanager hun zaakjes op orde hebben!
Ik kom hier om iets te lezen over slechte restaurants en niet om een verwijzing te krijgen naar een andere site waar ik moet zoeken naar de recensie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:32 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het Nachtrestaurant in Utrecht. Lees de recensie op IENS.
Wat is IENS? Een link zou niet gek zijn, en zou het niet veel leuker zijn als je je recensie ook gewoon hier neer zet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:32 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het Nachtrestaurant in Utrecht. Lees de recensie op IENS.
Ik heb er een paar dagen geleden nog kipsate gegeten en die was heerlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Eetcafe Polly Maggoo in Tilburg (ja het is geen restaurant, ik weet het)
Je eet er een kipsate en die komt er een half uur nadat je het pand verlaten hebt langs dezelfde weg weer uit.
En andere poging daar te eten mislukte omdat, zo melde de oberin, de magnetron stuk was en daarom was de keuken dicht.....
kortom, ben je boulemisch.... dan kun je er gerust gaan eten, het scheelt je weer een vinger in je keel steken....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:30 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Bah! Sorry, ik weet dat dit een klaagtopic is, maar wat 'n mierenneukerij zeg! Vooral het stukje over personeel is werkelijk te onaardig om te lezen gewoon, de arrogantie druipt van 't berichtje af.. Sorry hoor, even klagen op klagen tussendoor..![]()
Idd leuk om te verzamelen als je gaat carpolen maar voor de verdere rest moet je er niet komen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:37 schreef Faithy het volgende:
alle AC-restaurants![]()
ik vind dat echt afgrijselijke dingen....
`quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Eetcafe Polly Maggoo in Tilburg (ja het is geen restaurant, ik weet het)
Je eet er een kipsate en die komt er een half uur nadat je het pand verlaten hebt langs dezelfde weg weer uit.
En andere poging daar te eten mislukte omdat, zo melde de oberin, de magnetron stuk was en daarom was de keuken dicht.....
kortom, ben je boulemisch.... dan kun je er gerust gaan eten, het scheelt je weer een vinger in je keel steken....
Je bent er dus wel 6x naartoe gegaan ?quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:36 schreef krakkemieke het volgende:
Italiaans restaurant in Baarn:
Bij binnenkomst wordt er gewuifd, je moet zelf maar een tafel zoeken.
Ik ben dol op rozemarijn, ik verwacht echter geen rozemarijnrest op m'n tafel.
De menukaarten zitten vol vlekken.
Ovenschotel van vriendin is gegratineerd, maar koud van binnen.
Op de wc ligt lege wc-papier rol, wat me doet afvragen wanneer er schoongemaakt is.
Wij waren de eerste gasten, laat dat duidelijk zijn.
Ik wilde koffie met een drankje, maar de ober had geen verstand van likeur ofzo.
Uiteindelijk kwam de baas met een voorstel van een likeur. Omdat ik een vrouw ben.......
Zijn voorstel van grappa met ruta was een schot in de roos. Toevalstreffer ja.
Afgezien van deze slechte ervaring, heb ik in alle jaren dat dit restaurant bestaat, van de 6 x , maar 1 x goeie service gehad. Dat was toen ik er at met iemand die de eigenaar kende.
Verder was het zo, dat bv bekende nederlanders er eerder geholpen werden.
Ik vroeg me gewoon af, of de eigenaar wel geld wilde verdienen, of dat het een witwas-bedrijf betreft.
Dat viel mij ook al op! , al ik me bij van der valk (sommige vestigingen dan) nog iets voorstellen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:16 schreef Hik het volgende:
Wel apart dat mensen AC, de Mac, van der Valk, La Place en de Pizzahut überhaupt in de categorie "restaurants" scharen...
Je komt er vaak begrijp ik (eigenlijk niet)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:30 schreef divX_Xvid het volgende:
Indonesisch restaurant Lombok in Den Haag - Stevinstraat.
....
Sate is soms helemaal verbrand. Nasi rames is [b]vaak[/] koud.
Enorm lange wachttijden voor het afhalen. Vaak vergeet de keuken de helft van de gerechten.
Leveranciers lopen in en uit, en laten de deur vaak openstaan.
Vaak staat er maar 1 serveerster die zich helemaal uit de naad moet werken.
Teveel knoflook in de kacangsaus.
In de s.g. udang peteh zitten 3 garnaaltjes en 20 petehbonen (lekker stinken hey).
Toilet is goor, handdoek blijft er volgens mij jaren hangen.
die in utrecht is prima,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:24 schreef Ashtray het volgende:
Le conaisseur in Eindhoven..
Op zich erg goedkoop zeker voor studenten...
MAAR:
Te weinig variatie in de kaart,..
Lauw eten...
Dus al met al, als je lekker wil eten, daar niet heen gaan
OMG, en dat pik jij?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:28 schreef Ripley het volgende:
Serveerster: "Oh. Maar u moet wel gewoon betalen hoor, u krijgt geen geld terug."
Schreeuwen lijkt me overbodig hier.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:36 schreef divX_Xvid het volgende:
JA IK KWAM ER VAAK EN BESTELDE NIET ALTIJD SATE, MAAR WEL VAAK EEN NASI RAMES. Of snap je dat niet?
Ga lekker naar de Japanse toko hey
Zo spuit 11 kom je na een week even zeiken hierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:56 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Schreeuwen lijkt me overbodig hier.
Het zit je allemaal wel dwars hé, dat toko's topic? Wat jammer nou.
Heb je er s'avonds in bed ook aan gedacht?
Wil je het er over hebben?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:24 schreef Ashtray het volgende:
MAAR:
Lauw eten...
Kun jij niet gewoon opflikkeren, idioot?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:50 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Zo spuit 11 kom je na een week even zeiken hier
Ga je toch lekker met onze nep culi-held PietVerdriet naar de Japanse toko
Ik zal wel erg burgelijk zijn, maar ik vond het Culinesse a gogo nou net zo'n lekkere categorie waar eens een discussie plaats kon vinden zonder meteen te laten merken dat je op je pik getrapt zou zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:50 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Zo spuit 11 kom je na een week even zeiken hier
Ga je toch lekker met onze nep culi-held PietVerdriet naar de Japanse toko
Ik vind het op zich toch wel grappig dat een restaurant dan zo'n naam durft te nemen. Het is gewoon fantasieloos voedsel..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:24 schreef Ashtray het volgende:
MAAR:
Lauw eten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |