abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2005 @ 08:46:27 #251
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_24896706
vraag me af of het echt door die behandeling komt, of puur door het vele water drinken
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:29:19 #252
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_24897132
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 08:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
vraag me af of het echt door die behandeling komt, of puur door het vele water drinken
Maar hij is er wel mooi van af, dus hoe het nou komt maakt toch niet uit
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_24900538
ben nu ook bezig met veel water drinken hehe..(sinds gisteren) hopelijk werk het.
pi_24901283
Water heeft bij mij ook een positief effect. (Al een lange tijd.)
Zit op 2.3 liter kraanwater per dag.
pi_24901297
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:08 schreef Happytammie het volgende:
Voor de dames heb ik een tip helaas kunnen de heren hier niks mee SORRY!!

Maar iig vraag aan de huisarts de Diana 35 pil, die krijg je als de huisarts het erg genoeg vind het duurt soms wel een paar maanden maar daarna zijn ze echt weg

Succes ermee!!
ik gebruik t nu ongeveer 6 weken maar ik heb [uiteraard] nog geen resultaat, wel outbreaks maar ik denk dat dat wel normaal is. wanneer kwam bij jou het resultaat?
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_24901436
Voor de echte probleemhuid Diana 35, die werkt na ongeveer 2 maanden... of naja dan begint het een beetje te werken.

Ik werd op een gegeven moment echt letterlijk gek van die pil, dus ben gestopt. Ik gebruik nu creme, gel en lotion van Shiseido, speciaal voor de jonge huid. Nu, na drie weken, is mijn huidje weer mooi!
pi_24907068
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:34 schreef myfairlady het volgende:

[..]

ik gebruik t nu ongeveer 6 weken maar ik heb [uiteraard] nog geen resultaat, wel outbreaks maar ik denk dat dat wel normaal is. wanneer kwam bij jou het resultaat?
Ik ben op me 14e ermee begonnen en dus slik em nu al zo´n jaar of 7..
Bij mij was me huid echt glad na een maand of 3-4 dus nog even doorbijten!!
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
pi_24907097
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:55 schreef westrtp het volgende:
ben nu ook bezig met veel water drinken hehe..(sinds gisteren) hopelijk werk het.
Jij hoef je niet zo´n zorgen te maken hoor vind dat je niet echt veel heb en het valt iig niet op!!
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
pi_24917378
Weet niet of het al eerder is gepost,
maar kent iemand hier proactiv? Productje van tell sell.
Werkt het echt? Iemand hier ervaringen mee?
pi_24920178
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:18 schreef Telmen het volgende:
Weet niet of het al eerder is gepost,
maar kent iemand hier proactiv? Productje van tell sell.
Werkt het echt? Iemand hier ervaringen mee?
Als je naar de reclame's zo kijkt schijnt het te werken ja, net zoals alle superproducten van Tell Sell..

Ik ken het niet, ben wel benieuwd of dat spul werkt...
pi_25004694
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:37 schreef yootje het volgende:
Benzyolperoxide: zeer goed spul!
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Het product Benzoylperoxide is gewoon te koop bij de apotheek voor nog geen 3 of 4 euro (tube van 30 gram). Ik gebruik het nu nog geen week maar het is nu al verbazingwekkend. Het droogt je huid alleen erg uit, maar ik gebruik een hele goede dagcreme waardoor ik er geen last van heb. Echt een aanrader!
pi_25006824
Op een 1 of andere wazige manier heb ik om de zoveel tijd dat m'n huid onwijs gaat uitdrogen ofzo. mn hele hoofd zit nu weer onder de vellen :\ :\ :\
ontopic: huid ziet er rustig uit, bijna geen rode vlekken meer
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:39:04 #263
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25007440
ik heb een beetje terug gelezen en Benzoylperoxide spreekt me niet zo aan maar waarom zou (veel) water drinken moeten helpen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_25039742
Ik ben toenstraks bij de dokter geweest voor iets, en toen kreeg ik een recept mee om dat plekje mee te ontsmetten.
Nu las ik de bijsluiter, en bleek dit product eigenlijk voor acne te zijn, om de acne mee te ontsmetten waardoor het volgens dat product weggaat.

Nu heb ik ook best wel last van acne, maar heb dit spul niet daarvoor gekregen. Zou ik het toch kunnen gebruiken daarvoor, ookal is het wel ervoor?

Inderm heet het. Iemand bekend hiermee?
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:05:40 #265
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25039948
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb een beetje terug gelezen en Benzoylperoxide spreekt me niet zo aan maar waarom zou (veel) water drinken moeten helpen?
omdat dan de schadelijke stoffen er via je urine uitgaan ipv via je huid
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:09:12 #266
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25040006
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

omdat dan de schadelijke stoffen er via je urine uitgaan ipv via je huid
dit zou ook limonade icetee of bier kunnen zijn?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:18:25 #267
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_25041193
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef bierglas het volgende:
Ik ben toenstraks bij de dokter geweest voor iets, en toen kreeg ik een recept mee om dat plekje mee te ontsmetten.
Nu las ik de bijsluiter, en bleek dit product eigenlijk voor acne te zijn, om de acne mee te ontsmetten waardoor het volgens dat product weggaat.

Nu heb ik ook best wel last van acne, maar heb dit spul niet daarvoor gekregen. Zou ik het toch kunnen gebruiken daarvoor, ookal is het wel ervoor?

Wellicht is het clindamycin? Dat is een anti biotica die je op je 'probleemplekken' dept. Als je huid goed gewassen is (lees: je porien open staat) zak je door de grond als je het opdoet: het brand als de neten!
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_25042171
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:18 schreef Maxster4th het volgende:

[..]

Wellicht is het clindamycin? Dat is een anti biotica die je op je 'probleemplekken' dept. Als je huid goed gewassen is (lees: je porien open staat) zak je door de grond als je het opdoet: het brand als de neten!
Er zit erytromycine in. Het is idd een anti biotica en moet het idd ook op probleemplekken deppen.

Maar helpt dat spul wel goed?
En ja die pijn... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:47:00 #269
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_25045558
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:28 schreef bierglas het volgende:

[..]

Er zit erytromycine in. Het is idd een anti biotica en moet het idd ook op probleemplekken deppen.

Maar helpt dat spul wel goed?
En ja die pijn... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he
De dokter heeft mij dit (clindamycin) i.c.m. de hier veel vaker genoemde benzoylperoxide 5% gegeven. En helpt het? tsja, de rode plekken zijn volledig weg. Een beetje een droge huid en soms wat schilfers, maar die veeg je zo van je gezicht. Wat betreft de puisten, ALS ze er doorheen komen, zijn ze zo weer weg en worden ze ook niet zo groot/rood. Dus ik blijf deze combinatie nog even gebruiken totdat ik terug moet naar de dokter. Ik kan je dus niet zeggen door welk van beide middelen de acne is afgenomen.
pi_25047421
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef bierglas het volgende:

ik gebruik inderm voor acne.
t is echt explosief sterk spul, zit alcohol in en ook aceton dacht ik
maar waarvoor heb je het gekregen dan?
  maandag 14 februari 2005 @ 18:56:26 #271
103915 koffiejunk
kopje koffie!
pi_25088918
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef myfairlady het volgende:

[..]

Ik gebruik inderm over mijn gehele gezicht, is dat wel de bedoeling? Ik heb in principe overal wel last van puistjes maar het zijn ook gebieden waar niets zit waar ik het spul opdoe. Ik gebruik nu een week benzoylperoxide en het is een ongeloofelijk klote middel, het kan mischien wel werken maar je krijgt gewoon allemaal velletjes aan je gezicht die je niet weg krijgt met wassen. Iriteerd ontzetted, maar het werkt volgens mij verder wel...
pi_25091753
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef koffiejunk het volgende:

[..]

Ik gebruik inderm over mijn gehele gezicht, is dat wel de bedoeling? Ik heb in principe overal wel last van puistjes maar het zijn ook gebieden waar niets zit waar ik het spul opdoe. Ik gebruik nu een week benzoylperoxide en het is een ongeloofelijk klote middel, het kan mischien wel werken maar je krijgt gewoon allemaal velletjes aan je gezicht die je niet weg krijgt met wassen. Iriteerd ontzetted, maar het werkt volgens mij verder wel...
Ja het is zo agressief dat het wel moet werken.
Dat clindamycin heb ik ook gebruikt..was er niet tevreden over.
pi_25123892
Ik zit nu aan de tea tree producten, het werkt echt wel!

Tea tree pure olie gekocht voor 6,95, wasgel en creme voor iedere dag bij kruidvat voor nog geen 2 euro per stuk, daar wat pure olie doorheen gegooid om de werking te vesterken, helemaal top en het kost weinig

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2005 11:37:17 ]
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:03:42 #274
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25124085
hmm puisten zelf heb ik niet echt veel meer.. maar die rode vlekjes blijven echt weken zitten. iemand enige tips om deze een beetje te verminderen?
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:08:33 #275
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25124179
Ben nu 3 weken van de pil af (jaaaren Diane-35, laatste anderhalf jaar Microgynon-30) en het lijkt zowaar op m'n 30e (!) eindelijk goed te komen. Huid is veel rustiger. Gebruik op puistjes teatrea olie en op littekens littekencrème (gewoon van 't Kruidvat). Slik daarbij biergist. 't Zal me toch niet gebeuren dat ik door jarenlang klotehormonen slikken een puistenkop heb gehad hè ...
pi_25124202
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik zit nu aan de tea tree producten, het werkt echt wel!

Tea tree pure olie gekocht voor 6,95, wasgel en creme voor iedere dag bij kruidvat voor nog geen 2 euro per stuk, daar was pure olie doorheen gegooid om de werking te vesterken, helemaal top en het kost weinig
Heb ik ook gebruikt haha..(damn wat eigenlijk niet) Maar is best goed spul idd.
pi_25127587
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef koffiejunk het volgende:

[..]

ik gebruik inderm ook voor over m'n hele gezicht [ik hou dan altijd m'n adem in omdat t zo sterk ruikt ] , opzich wel goed spul. benzoylperoxide heb ik echt gigantisch lang gebruikt,ben in mei 2003 dr aan begonnen en toen werkte het echt super goed, al mn puistjes waren weg. helaas werkt benzoylperoxide nu geen drol meer, alleen die 10% werkt opzich nog wel.

ik heb bij m;n voorhoofd echt veel van die rode vlekken, iemand een idee hoe je dit een beetje onopvallend kan houden?
ik ben net begonnen met de 3e maand van de diane 35 pil, dus ik ben benieuwd wanneer ik goed resultaat krijg

[ Bericht 7% gewijzigd door myfairlady op 17-02-2005 14:30:09 ]
pi_25169175
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef myfairlady het volgende:

[..]

Ow ik heb ergens een ontstekingkje, en de huisarts had me dat voorgeschreven als ontsmettingsmiddel (tja want dat is het eigenlijk ook), en toen las ik de bijsluiter en zag ik dus dat dit spul eigenlijk voor acne is. Dus vandaar.

Maar ik heb de apotheek gebeld, en die zeiden dat ik het best kon gebruiken, alleen wel moest opletten dat ik het niet teveel doe, maar dat merk ik vanzelf wel dan gaat me huid droog worden.

Maar tot nu toe nog niets van gemerkt, ja de puistjes zijn nu niet meer dik, maar heb wel nog steeds een vettige huid
pi_25178304
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:14 schreef bierglas het volgende:

[..]

Maar tot nu toe nog niets van gemerkt, ja de puistjes zijn nu niet meer dik, maar heb wel nog steeds een vettige huid
daar had ik ook hele erge last van, maar ik ben maar weer aan de normaderm van vichy gegaan
en die creme helpt HEEL GOED tegen een vette huid, ik glim helemaal niet meer
zo'n flesje kost 12 euro dacht ik

OT: ik zit potverdorie HELEMAAL onder de rode vlekken
ene dag ziet mn huid er heel rustig uit en nu ziet t eruit alsof ik verbrand ben ofzo

[ Bericht 15% gewijzigd door myfairlady op 20-02-2005 16:15:15 ]
pi_25191767
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef myfairlady het volgende:

[..]

daar had ik ook hele erge last van, maar ik ben maar weer aan de normaderm van vichy gegaan
en die creme helpt HEEL GOED tegen een vette huid, ik glim helemaal niet meer
zo'n flesje kost 12 euro dacht ik

OT: ik zit potverdorie HELEMAAL onder de rode vlekken
ene dag ziet mn huid er heel rustig uit en nu ziet t eruit alsof ik verbrand ben ofzo
Die normaderm heb ik ook, maar erg veel helpt het niet. Ik merk, als ik dat de eerste dag gebruik krijg ik een supervette huid. Daarna (na een paar dagen) gaat dat idd wel weg.

Zou het een goed idee zijn om in plaats van die tonic wat je erbij krijgt gewoon inderm te gebruiken? Of wordt dat allemaal te zwaar?
pi_25194203
ja dat gebruik ik wel iig
werkt wel ok
pi_25194504
Werkt die Clearasil WASH een beetje?
Ik was nou al een week of 2 ermee, alleen met huid wordt er een beetje droog van(ik heb weinig puistjes maartog)
pi_25202709
clearasil is toch wel t meest klote spul wat ik ooit gebruikt heb
te agressief en mn huid was ongeveer zo droog als de sahara

weet iemand of de SOS purestick van Garnier werkt?
pi_25224145
wou dit toch even melden, ik gebruik het volgende product:

Nivea Visage Young [ Wash off! gel]
met oceaanmineralen, olie vrij verwijdert onzuiverheden en talg.
het product zit in lichtblauwe bus, verkrijgbaar bij kruidvat, etos etc.

Weet niet of het al langs is geweest hier maar het werkt redelijk goed bij mij
pi_25224161
Tetracycline, wondermiddel.
pi_25231305
tetracycline moet je toch via de huisarts krijgen?

voor de mensen die de diane35 pil gebruiken:
ik slik m nu ongeveer 2,5 maand, en ik heb sinds paar dagen een GIGANTISCHE outbreak op mn voorhoofd, ik zit helemaal onder opeens :S kan dit nog na bijna 3 maanden???
pi_25231437
Is Eryacné alleen voldoende om alles weg te krijgen? Ik heb ook nog Benzoylperoxide, maar is dit ook nodig? (Heb ik nog liggen van een andere keer)
pi_25234645
tetracycline moet via huisarts ja, maar als je het eenmaal hebt ben je er als je het gebruikt er echt vanaf. Als je stopt komt het jammergenoeg weer op.

Benzoylperoxidehydrogel. Slechte ervaringen mee gaat altijd schilferen en die ziet je huid er nog lelijker uit..
pi_25234866
Roaccutane:

Gestart: Begin Januari 2004, gestopt na ongeveer 5,5 maand.

Nu nog steeds geen puistje te bekennen.

Heeeeel af en toe heb ik ergens een klein rood vlekje zitten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:23:30 #290
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_25237067
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:53 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tetracycline moet via huisarts ja, maar als je het eenmaal hebt ben je er als je het gebruikt er echt vanaf. Als je stopt komt het jammergenoeg weer op.

Benzoylperoxidehydrogel. Slechte ervaringen mee gaat altijd schilferen en die ziet je huid er nog lelijker uit..
Ik denk dat dat schilferen per persoon verschillend is. Ik heb soms last van schilfertje, maar als ik dan 10x mijn handdoek langs m'n gezicht wrijf is het verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik gebruik nu de 5% variant icm een soort antibiotica. De resultaten zijn voor mij erg goed, nu maar even afwachten welke van de twee het meeste invloed heeft gehad...
pi_25246817
Benzoylperoxide werkt de ene keer heel goed bij mij en andere keer weer voor geen drol.
de 5% werkte veel beter bij mij dan de 10%,beetje maf eigelijk

op een 1 of andere manier heb ik de ene keer geen puistjes, maar zie je wel gewoon m;n littekentjes [op mn voorhoofd van voormalige puistjes] en wat vlekjes, maar ander moment heb ik een mega kraterkop. op dit moment zit ik opeens ook weer onder de puistjes

[ Bericht 43% gewijzigd door myfairlady op 25-02-2005 20:02:28 ]
pi_25267013
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:53 schreef Zep_Leddelin het volgende:

Voor hoelang mag je dit dan achtereenvolgens gebruiken ?
Holla!
pi_25268461
Elke dag voor zover ik me herinner zolang als nog is, dacht ik.
pi_25281657
je mag het altijd gebruiken, ik gebruik het al bijna 2 jaar ofzo
pi_25287964
zonnebankje in de koude, grouwe winterperiode doet wonderen
eens in de week een bezoekje aan de zonnebank werkt heel goed tegen puistjes
en in de zomer gewoon zo veel mogelijk de zon op zoeken natuurlijk

Iig helpt het bij mij. Op zich ben ik met de zonnebank pas dit jaar begonnen en ben nu de leeftijd van jeugdpuistjes aan het ontgroeien dus heb er opzich al minder last van.
Maar het helpt toch nog even voor die paar puistjes die nog niet weg willen
pi_25287983
Tegen rode vlekken kan je Sudocreme gebruiken (van die babycreme) hebben ze bij elke drogist wel en kost maar een paar euro voor een potje. Ik smeer het 's nachts op mijn gezicht, niet overdag want het is witte zalf Verder gebruik ik die Grote Klis capsules en nog een goeie dagcreme. Die dagcreme is even uitvinden welke fijn is voor je huid, ik heb nu van Estee Lauder, wel duur voor een potje maar je doet er erg lang mee. En mijn gezicht was ik alleen nog maar met water.
Voor mij werkt deze combinatie het beste, ik heb van alles geprobeerd. Mijn gezicht ziet er nu echt goed uit, bijna geen vlekjes meer en ook geen puistjes. Heeeeel af en toe een meeeter maar die gaan nooit meer ontsteken.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:21:34 #297
116579 An1604
-Don't worry- Be HAPPY! -
pi_25381652
Hallo,

Ik ben 23 en ik heb al heel erg lang last van meëters. Ik heb geen echte puisten, maar mijn voorhoofd, wangen, en kin hebben een soort van kleine bultjes en je ziet dan ook vaak de zwarte punten van de meeters. Ik krijg nooit ECHT puisten. Het is dus niet zo heel erg, maar ik irriteer me er nu wel steeds meer aan. Want ik wil zo graag gewoon een gaaf huidje zonder -wat dan ook- erop!!!! Herkent iemand dit en heeft het zin om naar Dermatoloog te gaan of huidspecialist?
pi_25382361
stomen en knijpen ik denk dat de huisarts heel hard gaat lachen als je om een paar meeeters naar hem toegaat
pi_25382408
Het beste middel is frisse lucht. Ga wat vaker naar buiten ipv in het stinkhok achter de PC te zitten.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:02:10 #300
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25410388
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:21 schreef An1604 het volgende:
Hallo,

Ik ben 23 en ik heb al heel erg lang last van meëters. Ik heb geen echte puisten, maar mijn voorhoofd, wangen, en kin hebben een soort van kleine bultjes en je ziet dan ook vaak de zwarte punten van de meeters. Ik krijg nooit ECHT puisten. Het is dus niet zo heel erg, maar ik irriteer me er nu wel steeds meer aan. Want ik wil zo graag gewoon een gaaf huidje zonder -wat dan ook- erop!!!! Herkent iemand dit en heeft het zin om naar Dermatoloog te gaan of huidspecialist?
Schoonheidsspecialiste doet wonderen met die rotzakjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')