Maar hij is er wel mooi van af, dus hoe het nou komt maakt toch niet uitquote:Op donderdag 3 februari 2005 08:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
vraag me af of het echt door die behandeling komt, of puur door het vele water drinken
ik gebruik t nu ongeveer 6 weken maar ik heb [uiteraard] nog geen resultaat, wel outbreaks maar ik denk dat dat wel normaal is. wanneer kwam bij jou het resultaat?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:08 schreef Happytammie het volgende:
Voor de dames heb ik een tip helaas kunnen de heren hier niks mee SORRY!!
Maar iig vraag aan de huisarts de Diana 35 pil, die krijg je als de huisarts het erg genoeg vind het duurt soms wel een paar maanden maar daarna zijn ze echt weg![]()
Succes ermee!!
Ik ben op me 14e ermee begonnen en dus slik em nu al zo´n jaar of 7..quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:34 schreef myfairlady het volgende:
[..]
ik gebruik t nu ongeveer 6 weken maar ik heb [uiteraard] nog geen resultaat, wel outbreaks maar ik denk dat dat wel normaal is. wanneer kwam bij jou het resultaat?
Jij hoef je niet zo´n zorgen te maken hoor vind dat je niet echt veel heb en het valt iig niet op!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:55 schreef westrtp het volgende:
ben nu ook bezig met veel water drinken hehe..(sinds gisteren) hopelijk werk het.
Als je naar de reclame's zo kijkt schijnt het te werken ja, net zoals alle superproducten van Tell Sell..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:18 schreef Telmen het volgende:
Weet niet of het al eerder is gepost,
maar kent iemand hier proactiv? Productje van tell sell.
Werkt het echt? Iemand hier ervaringen mee?
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Het product Benzoylperoxide is gewoon te koop bij de apotheek voor nog geen 3 of 4 euro (tube van 30 gram). Ik gebruik het nu nog geen week maar het is nu al verbazingwekkend. Het droogt je huid alleen erg uit, maar ik gebruik een hele goede dagcreme waardoor ik er geen last van heb. Echt een aanrader!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:37 schreef yootje het volgende:
Benzyolperoxide: zeer goed spul!
omdat dan de schadelijke stoffen er via je urine uitgaan ipv via je huidquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb een beetje terug gelezen en Benzoylperoxide spreekt me niet zo aan maar waarom zou (veel) water drinken moeten helpen?
dit zou ook limonade icetee of bier kunnen zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omdat dan de schadelijke stoffen er via je urine uitgaan ipv via je huid
Wellicht is het clindamycin? Dat is een anti biotica die je op je 'probleemplekken' dept. Als je huid goed gewassen is (lees: je porien open staat) zak je door de grond als je het opdoet: het brand als de neten!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef bierglas het volgende:
Ik ben toenstraks bij de dokter geweest voor iets, en toen kreeg ik een recept mee om dat plekje mee te ontsmetten.
Nu las ik de bijsluiter, en bleek dit product eigenlijk voor acne te zijn, om de acne mee te ontsmetten waardoor het volgens dat product weggaat.
Nu heb ik ook best wel last van acne, maar heb dit spul niet daarvoor gekregen. Zou ik het toch kunnen gebruiken daarvoor, ookal is het wel ervoor?
Inderm heet het. Iemand bekend hiermee?
Er zit erytromycine in. Het is idd een anti biotica en moet het idd ook op probleemplekken deppen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:18 schreef Maxster4th het volgende:
[..]
Wellicht is het clindamycin? Dat is een anti biotica die je op je 'probleemplekken' dept. Als je huid goed gewassen is (lees: je porien open staat) zak je door de grond als je het opdoet: het brand als de neten!
De dokter heeft mij dit (clindamycin) i.c.m. de hier veel vaker genoemde benzoylperoxide 5% gegeven. En helpt het? tsja, de rode plekken zijn volledig weg. Een beetje een droge huid en soms wat schilfers, maar die veeg je zo van je gezicht. Wat betreft de puisten, ALS ze er doorheen komen, zijn ze zo weer weg en worden ze ook niet zo groot/rood. Dus ik blijf deze combinatie nog even gebruiken totdat ik terug moet naar de dokter. Ik kan je dus niet zeggen door welk van beide middelen de acne is afgenomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:28 schreef bierglas het volgende:
[..]
Er zit erytromycine in. Het is idd een anti biotica en moet het idd ook op probleemplekken deppen.
Maar helpt dat spul wel goed?
En ja die pijn... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he
ik gebruik inderm voor acne.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef bierglas het volgende:
Inderm heet het. Iemand bekend hiermee?
Ik gebruik inderm over mijn gehele gezicht, is dat wel de bedoeling? Ik heb in principe overal wel last van puistjes maar het zijn ook gebieden waar niets zit waar ik het spul opdoe. Ik gebruik nu een week benzoylperoxide en het is een ongeloofelijk klote middel, het kan mischien wel werken maar je krijgt gewoon allemaal velletjes aan je gezicht die je niet weg krijgt met wassen. Iriteerd ontzetted, maar het werkt volgens mij verder wel...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef myfairlady het volgende:
[..]
ik gebruik inderm voor acne.
t is echt explosief sterk spul, zit alcohol in en ook aceton dacht ik
maar waarvoor heb je het gekregen dan?
Ja het is zo agressief dat het wel moet werken.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef koffiejunk het volgende:
[..]
Ik gebruik inderm over mijn gehele gezicht, is dat wel de bedoeling? Ik heb in principe overal wel last van puistjes maar het zijn ook gebieden waar niets zit waar ik het spul opdoe. Ik gebruik nu een week benzoylperoxide en het is een ongeloofelijk klote middel, het kan mischien wel werken maar je krijgt gewoon allemaal velletjes aan je gezicht die je niet weg krijgt met wassen. Iriteerd ontzetted, maar het werkt volgens mij verder wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |