abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2005 @ 08:46:27 #251
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_24896706
vraag me af of het echt door die behandeling komt, of puur door het vele water drinken
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:29:19 #252
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_24897132
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 08:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
vraag me af of het echt door die behandeling komt, of puur door het vele water drinken
Maar hij is er wel mooi van af, dus hoe het nou komt maakt toch niet uit
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_24900538
ben nu ook bezig met veel water drinken hehe..(sinds gisteren) hopelijk werk het.
pi_24901283
Water heeft bij mij ook een positief effect. (Al een lange tijd.)
Zit op 2.3 liter kraanwater per dag.
pi_24901297
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:08 schreef Happytammie het volgende:
Voor de dames heb ik een tip helaas kunnen de heren hier niks mee SORRY!!

Maar iig vraag aan de huisarts de Diana 35 pil, die krijg je als de huisarts het erg genoeg vind het duurt soms wel een paar maanden maar daarna zijn ze echt weg

Succes ermee!!
ik gebruik t nu ongeveer 6 weken maar ik heb [uiteraard] nog geen resultaat, wel outbreaks maar ik denk dat dat wel normaal is. wanneer kwam bij jou het resultaat?
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_24901436
Voor de echte probleemhuid Diana 35, die werkt na ongeveer 2 maanden... of naja dan begint het een beetje te werken.

Ik werd op een gegeven moment echt letterlijk gek van die pil, dus ben gestopt. Ik gebruik nu creme, gel en lotion van Shiseido, speciaal voor de jonge huid. Nu, na drie weken, is mijn huidje weer mooi!
pi_24907068
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:34 schreef myfairlady het volgende:

[..]

ik gebruik t nu ongeveer 6 weken maar ik heb [uiteraard] nog geen resultaat, wel outbreaks maar ik denk dat dat wel normaal is. wanneer kwam bij jou het resultaat?
Ik ben op me 14e ermee begonnen en dus slik em nu al zo´n jaar of 7..
Bij mij was me huid echt glad na een maand of 3-4 dus nog even doorbijten!!
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
pi_24907097
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:55 schreef westrtp het volgende:
ben nu ook bezig met veel water drinken hehe..(sinds gisteren) hopelijk werk het.
Jij hoef je niet zo´n zorgen te maken hoor vind dat je niet echt veel heb en het valt iig niet op!!
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
pi_24917378
Weet niet of het al eerder is gepost,
maar kent iemand hier proactiv? Productje van tell sell.
Werkt het echt? Iemand hier ervaringen mee?
pi_24920178
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:18 schreef Telmen het volgende:
Weet niet of het al eerder is gepost,
maar kent iemand hier proactiv? Productje van tell sell.
Werkt het echt? Iemand hier ervaringen mee?
Als je naar de reclame's zo kijkt schijnt het te werken ja, net zoals alle superproducten van Tell Sell..

Ik ken het niet, ben wel benieuwd of dat spul werkt...
pi_25004694
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:37 schreef yootje het volgende:
Benzyolperoxide: zeer goed spul!
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Het product Benzoylperoxide is gewoon te koop bij de apotheek voor nog geen 3 of 4 euro (tube van 30 gram). Ik gebruik het nu nog geen week maar het is nu al verbazingwekkend. Het droogt je huid alleen erg uit, maar ik gebruik een hele goede dagcreme waardoor ik er geen last van heb. Echt een aanrader!
pi_25006824
Op een 1 of andere wazige manier heb ik om de zoveel tijd dat m'n huid onwijs gaat uitdrogen ofzo. mn hele hoofd zit nu weer onder de vellen :\ :\ :\
ontopic: huid ziet er rustig uit, bijna geen rode vlekken meer
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:39:04 #263
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25007440
ik heb een beetje terug gelezen en Benzoylperoxide spreekt me niet zo aan maar waarom zou (veel) water drinken moeten helpen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_25039742
Ik ben toenstraks bij de dokter geweest voor iets, en toen kreeg ik een recept mee om dat plekje mee te ontsmetten.
Nu las ik de bijsluiter, en bleek dit product eigenlijk voor acne te zijn, om de acne mee te ontsmetten waardoor het volgens dat product weggaat.

Nu heb ik ook best wel last van acne, maar heb dit spul niet daarvoor gekregen. Zou ik het toch kunnen gebruiken daarvoor, ookal is het wel ervoor?

Inderm heet het. Iemand bekend hiermee?
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:05:40 #265
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25039948
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb een beetje terug gelezen en Benzoylperoxide spreekt me niet zo aan maar waarom zou (veel) water drinken moeten helpen?
omdat dan de schadelijke stoffen er via je urine uitgaan ipv via je huid
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:09:12 #266
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25040006
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

omdat dan de schadelijke stoffen er via je urine uitgaan ipv via je huid
dit zou ook limonade icetee of bier kunnen zijn?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:18:25 #267
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_25041193
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef bierglas het volgende:
Ik ben toenstraks bij de dokter geweest voor iets, en toen kreeg ik een recept mee om dat plekje mee te ontsmetten.
Nu las ik de bijsluiter, en bleek dit product eigenlijk voor acne te zijn, om de acne mee te ontsmetten waardoor het volgens dat product weggaat.

Nu heb ik ook best wel last van acne, maar heb dit spul niet daarvoor gekregen. Zou ik het toch kunnen gebruiken daarvoor, ookal is het wel ervoor?

Wellicht is het clindamycin? Dat is een anti biotica die je op je 'probleemplekken' dept. Als je huid goed gewassen is (lees: je porien open staat) zak je door de grond als je het opdoet: het brand als de neten!
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_25042171
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:18 schreef Maxster4th het volgende:

[..]

Wellicht is het clindamycin? Dat is een anti biotica die je op je 'probleemplekken' dept. Als je huid goed gewassen is (lees: je porien open staat) zak je door de grond als je het opdoet: het brand als de neten!
Er zit erytromycine in. Het is idd een anti biotica en moet het idd ook op probleemplekken deppen.

Maar helpt dat spul wel goed?
En ja die pijn... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:47:00 #269
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_25045558
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:28 schreef bierglas het volgende:

[..]

Er zit erytromycine in. Het is idd een anti biotica en moet het idd ook op probleemplekken deppen.

Maar helpt dat spul wel goed?
En ja die pijn... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he
De dokter heeft mij dit (clindamycin) i.c.m. de hier veel vaker genoemde benzoylperoxide 5% gegeven. En helpt het? tsja, de rode plekken zijn volledig weg. Een beetje een droge huid en soms wat schilfers, maar die veeg je zo van je gezicht. Wat betreft de puisten, ALS ze er doorheen komen, zijn ze zo weer weg en worden ze ook niet zo groot/rood. Dus ik blijf deze combinatie nog even gebruiken totdat ik terug moet naar de dokter. Ik kan je dus niet zeggen door welk van beide middelen de acne is afgenomen.
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_25047421
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef bierglas het volgende:

ik gebruik inderm voor acne.
t is echt explosief sterk spul, zit alcohol in en ook aceton dacht ik
maar waarvoor heb je het gekregen dan?
  maandag 14 februari 2005 @ 18:56:26 #271
103915 koffiejunk
kopje koffie!
pi_25088918
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef myfairlady het volgende:

[..]

ik gebruik inderm voor acne.
t is echt explosief sterk spul, zit alcohol in en ook aceton dacht ik
maar waarvoor heb je het gekregen dan?
Ik gebruik inderm over mijn gehele gezicht, is dat wel de bedoeling? Ik heb in principe overal wel last van puistjes maar het zijn ook gebieden waar niets zit waar ik het spul opdoe. Ik gebruik nu een week benzoylperoxide en het is een ongeloofelijk klote middel, het kan mischien wel werken maar je krijgt gewoon allemaal velletjes aan je gezicht die je niet weg krijgt met wassen. Iriteerd ontzetted, maar het werkt volgens mij verder wel...
pi_25091753
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef koffiejunk het volgende:

[..]

Ik gebruik inderm over mijn gehele gezicht, is dat wel de bedoeling? Ik heb in principe overal wel last van puistjes maar het zijn ook gebieden waar niets zit waar ik het spul opdoe. Ik gebruik nu een week benzoylperoxide en het is een ongeloofelijk klote middel, het kan mischien wel werken maar je krijgt gewoon allemaal velletjes aan je gezicht die je niet weg krijgt met wassen. Iriteerd ontzetted, maar het werkt volgens mij verder wel...
Ja het is zo agressief dat het wel moet werken.
Dat clindamycin heb ik ook gebruikt..was er niet tevreden over.
pi_25123892
Ik zit nu aan de tea tree producten, het werkt echt wel!

Tea tree pure olie gekocht voor 6,95, wasgel en creme voor iedere dag bij kruidvat voor nog geen 2 euro per stuk, daar wat pure olie doorheen gegooid om de werking te vesterken, helemaal top en het kost weinig

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2005 11:37:17 ]
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:03:42 #274
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25124085
hmm puisten zelf heb ik niet echt veel meer.. maar die rode vlekjes blijven echt weken zitten. iemand enige tips om deze een beetje te verminderen?
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:08:33 #275
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25124179
Ben nu 3 weken van de pil af (jaaaren Diane-35, laatste anderhalf jaar Microgynon-30) en het lijkt zowaar op m'n 30e (!) eindelijk goed te komen. Huid is veel rustiger. Gebruik op puistjes teatrea olie en op littekens littekencrème (gewoon van 't Kruidvat). Slik daarbij biergist. 't Zal me toch niet gebeuren dat ik door jarenlang klotehormonen slikken een puistenkop heb gehad hè ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')