abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24589466
Zijn de producten van dokter hoog en dan de lijn clearskin aan te bevelen ? Ik vraag me af of je trouwens alle producten dan gelijk moet gaan gebruiken of dat je er gewoon 1 kan kiezen bijvoorbeeld de facewash en dat je dan ook resultaat behaalt ?
pi_24596246
Heeft iemand enig idee of "proactiv solution" werkt? ik heb die reclame al zeker 10x gezien en ik wil er wel meer over weten, want ze schilderen het wel erg af als het wondermiddel [naja welk product doet dat niet:)]
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_24596602
quote:
Op zondag 16 januari 2005 13:37 schreef myfairlady het volgende:
Heeft iemand enig idee of "proactiv solution" werkt? ik heb die reclame al zeker 10x gezien en ik wil er wel meer over weten, want ze schilderen het wel erg af als het wondermiddel [naja welk product doet dat niet:)]
Er zit onder andere Benzoyl Peroxide (BP) in, dus het werkt in een bepaalde mate. (Bij de 1 misschien niet merkbaar.)
Dit BP-product is anders dan normaal, omdat het hier in een soort van fashwash en lotion verwerkt is. Misschien iets prettiger voor de huid.
Hier, 210 user comments: http://www.acne.org/rate_item.php?item_id=91

Het product opzich lijkt me wel leuk om te proberen, alleen de prijs vind ik te hoog.

http://www.proactiv.net/products/products.php
quote:
Renewing Cleanser (4 fl. oz.)
This unique oil-free formula contains smooth, tiny grains to gently exfoliate dead skin cells and other impurities, plus prescription-grade benzoyl peroxide to penetrate pores, attack bacteria and helps the skin heal blemishes fast.

Revitalizing Toner (4 fl. oz.)
This refreshing, alcohol-free toner removes dead skin cells and impurities that can clog pores and helps remove excess oil so your skin looks and feels refreshed. Soothing botanical agents gently balance your skin tone.

Repairing Lotion (2 fl. oz.)
Our light, oil-free lotion contains finely milled prescription-grade benzoyl peroxide to heal blackheads and blemishes and helps prevent future breakouts. The advanced delivery system in Repairing Lotion is soothing and safe for your entire face.
2fl. oz is 0,0568 Liter.
Die drie producten bij elkaar (inc. verzendskosten) zon 40 Euro (exc. mogelijk gezeik met de douane).

[ Bericht 4% gewijzigd door mwuhaha op 16-01-2005 14:11:34 ]
pi_24602328
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:05 schreef mwuhaha het volgende:

[..]

Er zit onder andere Benzoyl Peroxide (BP) in, dus het werkt in een bepaalde mate. (Bij de 1 misschien niet merkbaar.)
Dit BP-product is anders dan normaal, omdat het hier in een soort van fashwash en lotion verwerkt is. Misschien iets prettiger voor de huid.
Hier, 210 user comments: http://www.acne.org/rate_item.php?item_id=91

Het product opzich lijkt me wel leuk om te proberen, alleen de prijs vind ik te hoog.

http://www.proactiv.net/products/products.php
[..]

2fl. oz is 0,0568 Liter.
Die drie producten bij elkaar (inc. verzendskosten) zon 40 Euro (exc. mogelijk gezeik met de douane).
ik ga het is even doorlezen, ik ben wel benieuwd namelyk
naja de prijs
ik zeg maar zo; als iets werkt, dan mag het ook wel geld kosten. met mn vorige reinigingsproducten was ik 30 euro per potje kwijt ongeveer en dat hielp voor geen flikker
en als dit wel helpt dan is het het geld dubbel en dwars waard
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_24602560
hmm bij de ene is het een wondermiddel
en bij de ander een rotmiddel
pi_24623084
Hm.. gebruik dus een tijdje erythromycine in de vorm van een gel. Werkt goed tegen de bultjes enzo, maar ze blijven wel komen. Los ik dit op met benzoylperoxyde? Die heb ik hier namelijk ook nog liggen.

Is het verstandig 2 maal daags erythromycine op te smeren (zoals in de bijsluiter staat) en 's avonds voor het slapen gaan m'n gezicht in te smeren met benzoylperoxyde?

Graag reactie
pi_24652542
je kan het altijd proberen. maar met mate want volgensmij kan je huid er redelijk geirriteerd van raken
  donderdag 20 januari 2005 @ 17:44:31 #233
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24653665
Stond in de Spits Vita, een blaadje wat je bij de sportschool kan vinden, dat soja & groene bladgroente positieve effecten hebben op de huid die acne heeft.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_24676791
wat ook een uitermate fijne creme is; de parfumloze zinkzalf van zwitsal
smeert een stuk beter uit dan sudocrem ook
mn hele huid ziet er rustiger uit na gebruik van die zinkzalf
pi_24676905
Benzyolperoxide: zeer goed spul!
pi_24718593
Wat ik zo vreemd vind aan Proactiv, is dat het in Amerkia anders is als in Nederland geloof ik. Hier is het een 4 stappen systeem met een aparte dag en nacht lotion en daar heb je 3 stappen met 1 lotion. Maar het verschil lijkt me vooral dat het in Amerkia met Benzoylperoxide is en in Nederland met Salicylzuur. Ik kon het niet laten en heb voor mezelf zo'n pakket besteld, en moet zeggen dat ik het best prettig in gebruik vind. Ik gebruik het pas anderhalve week, te vroeg voor echte resultaten, maar mijn huid wordt er mooi zacht van en ziet er helderder uit. Ik had verwacht dat het uit zou drogen maar daar heb ik helemaal geen last van!
pi_24766615
klinkt goed dan. ik maak eerst mn oude spullen maar op voordat ik daar eventueel aan begin

ik heb opeens last van allemaal puistjes/vlekjes rond mn mond, echt onwijs irritant
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:31:44 #238
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_24767471
Ik houd dit topic niet echt meer in de gaten dus weet niet wat er allemaal is besproken maar hebben jullie vitamine b5 al geprobeerd? Zie er niks meer over.. bij mij helpt dat echt goed. Ik ben nu ongeveer anderhalve maand ook zink en vitamine C erbij aan het slikken en mijn huid is nu nog beter. Wat ik doe voor mijn huid:

- Vitamine B5 (2x3 capsules van 500 mg)
- Zink (geloof zo'n 30mg per dag)
- Vitamine C (1 tablet van 1000mg)
- 2 of 3x per week huid licht scrubben
- paar keer per week (cardio)sporten, ff flink zweten.

Met dit alles wordt mijn huid een beetje droog (eerst juist altijd heel vet) en daar gebruik ik dan control it creme van nivea voor.

Ik heb geloof ik nog niemand gehoord bij wie vitamine b5 geen goed effect had maar ik heb dan ook dit topic niet echt in de gaten gehouden.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_24869073
ik kan zink enzo alleen vinden bij de albert heyn in een soort van 50+ suplementen. echt vaag
waar heb jij die zink gekocht dan?
huid rondom mn mond ziet er echt gigantisch slecht uit zeg, vlekjes en puistjes
Ik ben nu 6 weken met de diane35 pil bezig, waarschijnlijk komt t daardoor gewoon dat alle zooi van binnenuit er eindelijk uitgaat
pi_24869805
Heb mijn zink besteld via Internet. 100capsules voor ¤2,50 uit de VS ofzo (erg goedkoop)
-Merk: "NOW"
-Type zink: "L-OptiZinc"
-Dosering: 30mg

OptiZinc bevat ook extra koper om deficiente veroorzaakt door zink te verminderen.

Mijn regimen (die dus zink bevat) werkt nog steeds best wel goed bij mij.

Had wel een tijdelijke breakout in het begin. Misschien dat jij dat nu ook hebt met diane35.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:25:21 #241
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_24873374
@myfairlady: bij elke willekeurige drogisterij moet je wel zink kunnen vinden. Zou kunnen dat het samen met iets anders is zoals selenium. Het is wel altijd flink zoeken in dat rek met mineralen en vitaminen .. als je het niet kan vinden vraag je het toch ff maar het moet er wel zijn.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_24873459
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef roobje het volgende:
Ik houd dit topic niet echt meer in de gaten dus weet niet wat er allemaal is besproken maar hebben jullie vitamine b5 al geprobeerd? Zie er niks meer over.. bij mij helpt dat echt goed. Ik ben nu ongeveer anderhalve maand ook zink en vitamine C erbij aan het slikken en mijn huid is nu nog beter. Wat ik doe voor mijn huid:

- Vitamine B5 (2x3 capsules van 500 mg)
- Zink (geloof zo'n 30mg per dag)
- Vitamine C (1 tablet van 1000mg)
- 2 of 3x per week huid licht scrubben
- paar keer per week (cardio)sporten, ff flink zweten.

Met dit alles wordt mijn huid een beetje droog (eerst juist altijd heel vet) en daar gebruik ik dan control it creme van nivea voor.

Ik heb geloof ik nog niemand gehoord bij wie vitamine b5 geen goed effect had maar ik heb dan ook dit topic niet echt in de gaten gehouden.
B5 hielp bij mij voor geen meter Kreeg er alleen maar maagklachten van
Heb nu iets van de dermatholoog en het werkt erg goed alleen begin ik nu een droge kop te krijgen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 2 februari 2005 @ 08:56:49 #243
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_24878000
ik merk bij mezelf toch dat veel water drinken en niet te vet eten het beste helpt.. na een weekend weinig (water) drinken, weinig slaap en veel vet komen ze weer als paddestoelen uit de grond..
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_24880988
Zinktabletten kun je kopen bij oa de tuinen, ik heb een potje met 90 tabletten voor 7,25, 22 mg. Oppassen dat je niet teveel binnenkrijgt mwuhaha, vergeet niet dat er in voedsel ook zink zit.
pi_24881771
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:59 schreef rotskibo het volgende:
als je die bezolperoxide 's avonds op doet, spoel dan 's morgens je gezicht af en doe er vochtinbrengende creme op. Dan heb je echt geen last van droogheid ofzo. Na het scheren aftershave/eau de toilette op je gezicht doen is ook wel goed, prikt alleen een beetje.
Ik heb dit spul ook sinds vorige week, ik gebruik het ook op die manier..want zonder vochtinbrengde creme word je huid wel heel erg droog.
pi_24882603
Ik heb nu dus al een aantal jaren acné en heb al van alles geprobeer:, benzoylperoxide, grote klis, biergist, clearasil, andere middeltjes en als laatste een antibiotisch depmiddel bij de dokter. Ik was 3 weken geleden van plan om terug te gaan voor roacutane, maar werd beetje tegengehouden door mijn ouders. Ze hadden het idee om mora-therapie te doen.

Ze kwamen op dit idee, omdat mijn zusje gigantisch veel last had van wratten overal en na een jaar bij de dokter nog niets hielp. Mijn zusje heeft toen die mora-therapie gedaan en was er toen in 3 weken van verlost. Bovendien wordt alles vergoed door de verzekering. Ik dacht dus, waarom niet en had een afspraak gemaakt over 2 dagen.

Het is nogal een aparte behandeling en ze meten met een apparaat je energiebanen op van verschillende organen. Ik zie het als moderne accpunctuur. Ze zag dat ik teveel afvalstoffen vast hield en mijn lichaam dit dus vast hield en uitscheide door mijn hoofdhuid. Ook had ik een worm opgelopen die mijn darmflora een beetje verstoorde. Ze gaf me voor beiden een mora behandeling (je krijgt 2 elektroden in je handen en je voeten op een voetplaat en dan stuurt ze een zwakstroompje door je heen die bepaalde frequenties neutraliseerd). Ik was behoorlijk skeptisch over alles en geloofde het niet zo erg, maar ze gaf me het advies veel water te drinken, want mijn lichaam gaat de komende tijd veel afvalstoffen uitscheiden en ze hoopt dat het dan stopt met uitscheiden door de hoofdhuid.

Ik volgde dit advies op en moest over 1,5 weken terug komen. Nu merkte ik behoorlijk wat veranderingen in de tussentijd en was mijn urine eigenlijk constant geel, hoeveel ik ook dronk. Het had ook een behoorlijke stinkende geur.

Ik ben nu gister weer terug geweest en ze kon duidelijk zien dat mijn lichaam nu al behoorlijk was verlost van afvalstoffen en lekker door moest gaan met het reinigen ervan. De worm was ook al flink geslonken en de volgende keer zou hij bijna verdwenen zijn. Ik heb nu homeopatische middeltjes meegekregen voor 2 virussen die erg aanwezig zijn in mijn lichaam en wat processen verstoren (herpes simplex en mazelen) en moet nu weer over 5 weken terugkomen.

Wat ik aan mijn hoofdhuid heb gemerkt is dat het stukken rustiger is geworden en ik maak amper meer talg aan. Ik kon altijd gigantisch veel neusvet met mijn nagel wegschrapen, maar er komt nu niets meer vanaf. Verder was ik mijn gezicht met niets, enkelt heel even een plens water met mijn handen in mijn gezicht. Ook de acné op mijn rug is al aan het verdwijnen en dat na 1,5 weken.

Ik hoop dat ik over 3 weken overal wel vanaf ben en dat ik dus nooit naar de roacutane hoef te grijpen. Ik begrijp ook heel goed als mensen over deze methode erg sceptisch zijn, maar dat was ik ook. Maar nu ik veranderingen zie denk ik zo, waarom zou je het niet proberen? De verzekering vergoed het toch en het helpt wel. Behandeling van buitenaf heeft echt geen zin, je moet het bij de bron aanpakken.
pi_24885454
Waar kan je zo'n therapie laten doen dan?
pi_24886176
@Frenkck,
Hoeveel liter water moest je per dag drinken?

Het is dus een soort van detoxificatie/ontgiftings methode dmv electrische patronen door het lichaam te sturen. Detox methodes zijn al langer bekend voor acne. Meer info zie bijv. http://acne.org/messageboard/ .
Toch wel interessant dat je verandering hebt gemerkt aan gele urine ondanks dat je veel water dronk. (Uitgaande dat de gele urine door de behandeling is veroorzaakt.)
pi_24887993
Zo'n therapie kan je niet overal vinden en toevallig zat er eentje bij ons in de gemeente, anders waren wij er niet zo snel mee in contact gekomen.

Ik heb hier een lijst gevonden:
http://www.mbtn.nl/ onder therapeuten.

Je lichaam wordt geheel doorgemeten, dus andere gebreken worden zo ook aan het licht gesteld. Maarja je moet erin geloven en ik kan het heel goed begrijpen dat mensen er skeptisch over zijn.

Ik moest gewoon meer water drinken en als ik beetje moet schatten drink ik misschien 3 tot 4 liter echt water op een dag. Als ik dat normaal deed was het gewoon altijd kleurloos.
pi_24892183
Voor de dames heb ik een tip helaas kunnen de heren hier niks mee SORRY!!

Maar iig vraag aan de huisarts de Diana 35 pil, die krijg je als de huisarts het erg genoeg vind het duurt soms wel een paar maanden maar daarna zijn ze echt weg

Succes ermee!!
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')