Ik moet zeggen dat jij écht wat bijdraagt aan een discussie, en ben werkelijk onder de indruk van de intelligentie van je argumenten en de vakbekwaamheid waar mee je het weet te brengen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:03 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ja hoor, truste![]()
* zakdoekje geeftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij écht wat bijdraagt aan een discussie, en ben werkelijk onder de indruk van de intelligentie van je argumenten en de vakbekwaamheid waar mee je het weet te brengen.
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen als je het goed vindt...
Amerikanen kunnen alleen een motor op vier wielen maken. Europeanen en Aziaten kunnen een auto maken.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:59 schreef PJORourke het volgende:
Hier in de buurt rijdt een Hummer rond. Da's pas een mannelijke wagen.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de NL overheid wil dat ik vaar de VS emmigreer ofzo...
Een kind is milieuvervuilender dan een auto.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn.Kun je lekker elkaars kinderen tot moes rijden.
Ja, want een fiat panda heeft nog nooit een kind doodgereden?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn.Kun je lekker elkaars kinderen tot moes rijden.
En in fiat panda lach je iedereen uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, want een fiat panda heeft nog nooit een kind doodgereden?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, want een fiat panda heeft nog nooit een kind doodgereden?
Je bedoelt die kut-fietsers in de stad? Als er levensgevaarlijke gekken op de weg te vinden zijn zijn het wel die fietsers.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:40 schreef DaveM het volgende:
Alles wat de onveiligheid op de weg vergroot en niet noodzakelijk is moet verboden worden.
Dus vrachtwagens en bussen: ok.
Nee, fietsen zijn ongevaarlijk, net als voetgangers. Je moet je als automobilist maar aanpassen aan de situatie. In de stad moet je gewoon rekenen op fietsers die bijvoorbeeld wel eens door rood rijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:04 schreef nikk het volgende:
Je bedoelt die kut-fietsers in de stad? Als er levensgevaarlijke gekken op de weg te vinden zijn zijn het wel die fietsers.
Eigenlijk heb ik over deze ongelooflijke flauwekul ook niks inhoudelijks te melden. Er zijn overigens heel wat landen waar je wel met een pistool mag rondlopen onder het mom van vrijheid! Dat de betuttelige groens-links mentaliteit dat hier niet mogelijk maakt wil niet zeggen dat het niet bestaat of zo...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:27 schreef Deliverance het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat inhoudelijks te melden? De gemeenteraad heeft het verboden, niet groenlinks zelf. Tevens zijn er meerdere redenen voor een verbod, waar veiligheid een grote rol in speelt. En vrijheid is een kul-argument, jij mag immers ook niet met een pistool op straat lopen, onder het mom van vrijheid.
Dat jij nou zo gefrustreerd bent daar kan Groen Links niks aan doen. Zij komen tenminste op voor het milieu en steken hun hoofd niet in de grond betreffende klimaat verandering.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:32 schreef JohnDope het volgende:
Ik irriteer me dood aan groenlinks, ik zit ook te wachten tot ik weer van die propaganda figuren in de stad tegen kom, dan zal ik ze even goed de waarheid vertellen, en ze dus goed voor lul zetten.
Deed ik ook toen Pim was vermoord, jesus wat had ik ze te kakke gezet.
T_HAHAHAHAquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef Koos Voos het volgende:
Wouter van Eck - Autofoob
Ach, we gaan weer op de -het-is-niet-wetenschappelijk-aangetoond-toer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:22 schreef Dr_Weird het volgende:
De uitstoot van gassen is nog altijd afhankelijk van de motor die erin zit.
Dus de conclusie dat SUV vervuilender zijn is nergens op gebaseerd tenzij aangetoond is dat ze inderdaad vervuilender zijn.
Ja tuurlijk en ondertussen wel kutkoters fokken, want die zijn zeker niet milieu vervuilend.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:37 schreef Dr_Weird het volgende:
[..]
Dat jij nou zo gefrustreerd bent daar kan Groen Links niks aan doen. Zij komen tenminste op voor het milieu en steken hun hoofd niet in de grond betreffende klimaat verandering.
Hij ziet er inderdaad wel uit als iemand die vroeger veel gepest is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 06:19 schreef JohnDope het volgende:
Die man is vroeger veel gepest door mensen die nu in een terreinwagen rijden en nu probeert hij op deze manier wraak te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |