abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:06:34 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22776070
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:03 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Ja hoor, truste
Ik moet zeggen dat jij écht wat bijdraagt aan een discussie, en ben werkelijk onder de indruk van de intelligentie van je argumenten en de vakbekwaamheid waar mee je het weet te brengen.
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen als je het goed vindt...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:10:05 #252
36088 Miss_User
back on track
pi_22776132
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat jij écht wat bijdraagt aan een discussie, en ben werkelijk onder de indruk van de intelligentie van je argumenten en de vakbekwaamheid waar mee je het weet te brengen.
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen als je het goed vindt...
* zakdoekje geeft

Sorry voor mijn off-topic posts. Ik zat net ff lekker de discussie na te lezen en toen ging die discussie de mist in omdat jij -ik kan het niet anders noemen- de boel ging lopen stangen. Baalde ik ff van. Vandaar.

no hard feelings verder
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:16:04 #253
45206 Pietverdriet
pi_22776235
Ik loop niet de boel te stangen, Ik heb het fundamenteel over een assumtie die er gemaakt wordt, dat er mensen zijn die zich het recht aanmeten te denken te kunnen bepalen wat andere mensen nodig hebben.
pi_22776886
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:59 schreef PJORourke het volgende:
Hier in de buurt rijdt een Hummer rond. Da's pas een mannelijke wagen.
Amerikanen kunnen alleen een motor op vier wielen maken. Europeanen en Aziaten kunnen een auto maken.
pi_22776928
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de NL overheid wil dat ik vaar de VS emmigreer ofzo...
Dat zou heel mooi zijn. Kun je lekker elkaars kinderen tot moes rijden.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:56:16 #256
45206 Pietverdriet
pi_22777024
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Een kind is milieuvervuilender dan een auto.
pi_22777766
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja, want een fiat panda heeft nog nooit een kind doodgereden?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 19:36:28 #258
45206 Pietverdriet
pi_22777941
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:30 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En in fiat panda lach je iedereen uit
pi_22778635
JC ik ben er uit! ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar ik loop altijd zo de linkse kerk te zeiken omdat het gewoon een stel terroristen zijn.
Ik zag net die kerel van GL tegen die terreinwagens preken.... wat een ziekelijk figuur.
mevrouw tegen die terrorist van GL "Maar de terrein wagen is heel erg geliefd bij de nederlanders"
De terrorist van GL zegt "Daarom voeren we er ook actie tegen"

Maar goed, GL kan het toch niet doorzetten, want als je dit aanvecht bij de rechter als terreinwagen bezitter dan ga je vrijuit!

Ik hoop dat ik snel weer eens wat groenlinks propaganda mensen tegen op straat, dan ga ik ze even goed irriteren
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_22778648
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:30 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

pi_22778717
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:40 schreef DaveM het volgende:
Alles wat de onveiligheid op de weg vergroot en niet noodzakelijk is moet verboden worden.
Dus vrachtwagens en bussen: ok.
Je bedoelt die kut-fietsers in de stad? Als er levensgevaarlijke gekken op de weg te vinden zijn zijn het wel die fietsers.
pi_22778842
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 20:04 schreef nikk het volgende:
Je bedoelt die kut-fietsers in de stad? Als er levensgevaarlijke gekken op de weg te vinden zijn zijn het wel die fietsers.
Nee, fietsen zijn ongevaarlijk, net als voetgangers. Je moet je als automobilist maar aanpassen aan de situatie. In de stad moet je gewoon rekenen op fietsers die bijvoorbeeld wel eens door rood rijden.
pi_22779461
Ik irriteer me dood aan groenlinks, ik zit ook te wachten tot ik weer van die propaganda figuren in de stad tegen kom, dan zal ik ze even goed de waarheid vertellen, en ze dus goed voor lul zetten.
Deed ik ook toen Pim was vermoord, jesus wat had ik ze te kakke gezet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_22780650
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:27 schreef Deliverance het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat inhoudelijks te melden? De gemeenteraad heeft het verboden, niet groenlinks zelf. Tevens zijn er meerdere redenen voor een verbod, waar veiligheid een grote rol in speelt. En vrijheid is een kul-argument, jij mag immers ook niet met een pistool op straat lopen, onder het mom van vrijheid.
Eigenlijk heb ik over deze ongelooflijke flauwekul ook niks inhoudelijks te melden. Er zijn overigens heel wat landen waar je wel met een pistool mag rondlopen onder het mom van vrijheid! Dat de betuttelige groens-links mentaliteit dat hier niet mogelijk maakt wil niet zeggen dat het niet bestaat of zo...
Ik heb heel sterk het gevoel dat de wens bij GL echt de vader van de gedachte is...ten slotte zijn Grote Auto's per definitie al Slecht en zo...
Mu!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 21:37:43 #265
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_22781034
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 20:32 schreef JohnDope het volgende:
Ik irriteer me dood aan groenlinks, ik zit ook te wachten tot ik weer van die propaganda figuren in de stad tegen kom, dan zal ik ze even goed de waarheid vertellen, en ze dus goed voor lul zetten.
Deed ik ook toen Pim was vermoord, jesus wat had ik ze te kakke gezet.
Dat jij nou zo gefrustreerd bent daar kan Groen Links niks aan doen. Zij komen tenminste op voor het milieu en steken hun hoofd niet in de grond betreffende klimaat verandering.
More corn!!!
pi_22783194
"Het riekt naar discriminatie", stelde voorzitter F. Gramberg van de Federatie Nederlandse Terreinauto Clubs. Hij vraagt zich af of het parkeerverbod juridisch mogelijk is. Universitair hoofddocent strafrecht J. Simmelink meent dat het verbod juridisch niet mogelijk is.

Simmelink, verbonden aan de Universiteit van Tilburg, zegt dat volgens de Wegensverkeerswet alle auto's die door de Rijksdienst voor het Wegverkeer zijn goedgekeurd, mogen deelnemen aan het verkeer. De gemeente kan daarom niet bepalen welke auto's wel of niet mogen parkeren. "Dan zou de gemeente ook kunnen besluiten om gele auto's te weren omdat ze die niet mooi vindt."

Wat een idioot die gast van Groen Links....

(Ik wens hem veel klappen toe de komende tijd)
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:22:28 #267
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_22783946
De uitstoot van gassen is nog altijd afhankelijk van de motor die erin zit.

Dus de conclusie dat SUV vervuilender zijn is nergens op gebaseerd tenzij aangetoond is dat ze inderdaad vervuilender zijn.
More corn!!!
pi_22784084
http://www.groenlinks.nl/(...)icht.2004-10-19.3353

De gemeente Nijmegen gaat een algeheel parkeerverbod instellen voor grote terreinwagens. Die zijn te gevaarlijk en veroorzaken teveel luchtverontreiniging. De raadsfractie van GroenLinks heeft woensdag 20 oktober met succes een motie hierover ingediend. Vorige week pleitte de Tweede Kamerfractie van GroenLinks voor landelijke maatregelen tegen de zogeheten 'P.H. Hoofttractoren'.

De motie van GroenLinks om het verbod te bewerkstelligen is met negentien stemmen voor en zestien tegen aangenomen. Voor stemden de fracties van GroenLinks, PvdA, de Verenigde Seniorenpartijen en twee raadsleden van de SP.

Wouter van Eck - Autofoob

Volgens GroenLinks worden de "aso-bakken of PC Hooft-tractoren" nauwelijks gebruikt voor het berijden van zwaar terrein. "Het zijn statussymbolen geworden", aldus fractievoorzitter Wouter van Eck.

GroenLinks is volgens Van Eck geschrokken van een rapport van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Dat toont aan dat Nijmegen in een regio ligt waar de luchtkwaliteit mondiaal gezien bijzonder slecht is. Luxe terreinwagens leveren door het hoge benzineverbruik een extreme bijdrage aan de luchtvervuiling, aldus de fractie.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:44:25 #269
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_22784490
Ik snap echt niet waar de politiek zich mee bemoeit. Als ik morgen besluit om in een vrachtwagen naar werk te gaan, dan moet ik dat toch ook zelf weten?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_22789004
Je baas zal het alleen niet zo leuk vinden en je collega's ook niet als er weinig plek is

Verder snijdt het veiligheid en vervuilings argument wel hout...
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22789122
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef Koos Voos het volgende:

Wouter van Eck - Autofoob
T_HAHAHAHA

Dit is echt een prototype groenlinks-figuur. Type geitenwollensok.
Die man is vroeger veel gepest door mensen die nu in een terreinwagen rijden en nu probeert hij op deze manier wraak te nemen.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 08:31:38 #272
35279 Parabola
Sapere aude
pi_22789605
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:22 schreef Dr_Weird het volgende:
De uitstoot van gassen is nog altijd afhankelijk van de motor die erin zit.

Dus de conclusie dat SUV vervuilender zijn is nergens op gebaseerd tenzij aangetoond is dat ze inderdaad vervuilender zijn.
Ach, we gaan weer op de -het-is-niet-wetenschappelijk-aangetoond-toer.

Het is ook nooit aangetoond dat ik een zoon van mijn vader en moeder ben. Dat kan namelijk iedereen met het blote oog zien. Net zoiets voor de vervuiling die dit soort auto's veroorzaakt. Er is geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig om te bedenken dat je meer energie nodig hebt om meer massa te verplaatsen. En dat kost dus meer brandstof en is dus vervuilender. Dat is alle wetenschap die je nodig hebt.
Slaapt winter
en zomer
pi_22789653
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 21:37 schreef Dr_Weird het volgende:

[..]

Dat jij nou zo gefrustreerd bent daar kan Groen Links niks aan doen. Zij komen tenminste op voor het milieu en steken hun hoofd niet in de grond betreffende klimaat verandering.
Ja tuurlijk en ondertussen wel kutkoters fokken, want die zijn zeker niet milieu vervuilend.
GL is aleen maar ego, egovervuilend nl
"You cannot discover new oceans unless you have the courage to lose sight of the shore."
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 08:41:37 #274
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22789704
waarom hoor ik die man nou niet over dieselrijdende lesauto's in de binnenstad die minimaal 9 uur op een dag nonstop uitstoot van niet zo fijne dampen veroorzaken?

Vast omdat een lesauto geen statussymbool is ofzo. Dit is gewoon ageren tegen mensen die geld hebben om een wat grotere auto te kopen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22789728
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 06:19 schreef JohnDope het volgende:
Die man is vroeger veel gepest door mensen die nu in een terreinwagen rijden en nu probeert hij op deze manier wraak te nemen.
Hij ziet er inderdaad wel uit als iemand die vroeger veel gepest is.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')