abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22633099
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zei de triangeljosti tegen de drummer.

Welke hiervan is nou ook weer de triangeljosti en welke de drummer?

[ Bericht 6% gewijzigd door RichardQuest op 15-10-2004 00:21:32 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:10:08 #102
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22633107
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Gebruik je die triangel daarvoor?

(Oei, wat slecht.)
ALs je belletjes hoort, dan zit je volgens mij goed
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22633487
quote:
Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen. Achter de bar
ziet hij een grote ton die tot de rand is gevuld met tieneurobiljetten.
De man schat dat er duizenden euro in moeten zitten.

"Wat is dat met die ton?", vraagt hij de bartender. "Wel, je moet tien
euro betalen en als je drie testen hebt doorstaan krijg je al het geld:,
vertelt de barman.
"Wat zijn die drie testen?" "Eerst betalen, dat zijn de regels."
De man betaalt en het biljet gaat in de ton. De barman zegt: "OK, dit is
wat je moet doen . Eerst moet je een hele liter peper tequilla drinken,
het GEHEEL in een keer EN zonder een spier te vertrekken. Ten tweede, er
zit buiten aan een ketting een pitbull met een zere kies. Die kies moet
je eruithalen met je blote handen. Ten derde, er zit boven een vrouw van
90 jaar die in heel haar leven nog geen orgasme heeft gehad. Je moet
ervoor zorgen dat ze klaarkomt."

De man antwoordt: "Wel, ik weet dat ik mijn tien euro heb betaald, maar
ik ben geen idioot, ik kan dat niet allenaal doen. Onmogelijk!".

"Wel, je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton.
Dat zijn de regels." De tijd gaat voorbij en de man drinkt nogal wat, en
vraagt dan behoorlijk aangeschoten "Waarizz die tekillaah?" Hij pakt de
liter tequila met beide handen en slaat hem in een keer achterover.
Tranen stromen over zijn gezicht, maar hij vertrekt geen spier.

Vervolgens zegt hij: "OK, nouw ut hontje niewaaj?" Hij waggelt naar
buiten en spoedig horen de gasten een enorm gewroet en geschuifel. Ze
horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plotseling een stilte.

Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar
weer binnen, zijn shirt aan repen en zijn lijf vol schrammen. OK", lalt
hij, "waar izz die ouwe vwouw met die zeje kiesjj??"
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:29:07 #104
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:33:12 #105
105839 Powershot
Si vis pacem para bellum.
pi_22633685
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Hitler is nooit in de concentratiekampen geweest. Himmler slechts af en toe.
Klopt! Hij maakte zelf zijn handen niet vuil. Daar had hij zijn knechten voor.. de rat. Bah!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitler

Toch duurde het nog tot 1942 eer Hitler het bevel gaf tot de totale georganiseerde deportatie en vernietiging van de joden door middel van de concentratiekampen en het gifgas. Dat gebeurde tijdens de Wannsee Conferentie, waar Nazileiders bijeen waren gekomen om tot oplossing (Endlösung) van het "jodenvraagstuk" te komen. Besloten werd om 10 miljoen Europese joden systematisch om te brengen. De organisatie daarvan liet Hitler over aan Heydrich en Himmler, de administratie aan Eichmann en de uitvoering aan de talloze officieren, militairen en burgers die door de jaren heen voldoende waren getraind en gehard. Ook zigeuners, homoseksuelen, Jehovah's Getuigen en andere groepen mensen die als ongewenst werden beschouwd ondergingen hetzelfde lot.

De Holocaust zelf was in de omgeving van Hitler een taboe. Een directe link is niet aan te tonen maar het Derde Rijk opereerde sterk op het 'de Führer tegemoet werken': dingen doen waar geen opdracht voor gegeven was maar waar wel de ruimte voor was gegeven en waarvan verondersteld werd dat dit in de geest van de Führer was. Zo kon Hitler (voor zichzelf) schone handen houden. Hitler zelf is nooit in Auschwitz, Buchenwald of Treblinka geweest. Hij nam zelf niet actief deel aan de Endlösung. Echter, hoewel hij naar buiten toe enigszins voorzichtig leek te manoevreren, heeft hij over zijn bedoelingen ten aanzien van de joden nooit twijfel laten bestaan. Ontelbare keren heeft hij de woorden 'vernietiging' en 'wegvagen' uitgesproken, waarvan tallozen getuige zijn geweest.

Indien je kiest voor bepaald gedrag, kies je ook voor de gevolgen.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:42:59 #106
89730 Drugshond
pi_22633875
Even op de smeerlappen toer.

Een Nederlander, een Duitser en een Belg lopen door de Kalverstraat in Amsterdam. Ze hadden wat gedronken en ze zaten een beetje op te scheppen. De Duitser spuugt op de grond en de Nederlander bedenkt ter pleke een weddenschap. Wie kan op deze V&D winkelruit de grootste groene spuug zetten. Diegene die verliest moet het volgende rondje betalen (naar keuze). De Duitser en Belg zien deze weddenschap wel zitten en besluiten dat de Nederlander mag beginnen.

• De Nederlander snuift eens diep en rochelt wat (ssssnnnrrrrrrr)..... en spuugt.... *flats* tegen de winkelruit...
  • De Duitser zegt dat kan ik beter en snuift ook diep en rochelt wat (SSSSSnnnnnnrrrr) ..... en spuugt .... *FLats* tegen de winkelruit... Zijn creatie was aanmerkelijk groter dan die van de Nederlander.
  • De Belg moet proberen de Nederlander te overtreffen, maar hij kan snuiven wat hij wil maar hij heeft een schone neus (snif... snif). Hij denkt deze weddenschap zal ik toch zeker niet verliezen. En hij loopt naar de V&D winkelruit waar de 2 creaties vanaf druipen. Met zijn handen veegt hij de 2 creaties bij elkaar en stopt de inhoud in zijn mond. Op dit moment wordt er op zijn schouder geklopt en de Belg draait zich om.
    Voor hem staat een politieagent met de vraag "Wat zijn jullie hier aan het doen ?!".... De Belg slikt eens een keer en zegt een beetje misselijk "Niks mijnheer de agent."
  • pi_22634359
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 00:42 schreef Drugshond het volgende:
    Even op de smeerlappen toer.

Een Nederlander, een Duitser en een Belg lopen door de Kalverstraat in Amsterdam. Ze hadden wat gedronken en ze zaten een beetje op te scheppen. De Duitser spuugt op de grond en de Nederlander bedenkt ter pleke een weddenschap. Wie kan op deze V&D winkelruit de grootste groene spuug zetten. Diegene die verliest moet het volgende rondje betalen (naar keuze). De Duitser en Belg zien deze weddenschap wel zitten en besluiten dat de Nederlander mag beginnen.

• De Nederlander snuift eens diep en rochelt wat (ssssnnnrrrrrrr)..... en spuugt.... *flats* tegen de winkelruit...
  • De Duitser zegt dat kan ik beter en snuift ook diep en rochelt wat (SSSSSnnnnnnrrrr) ..... en spuugt .... *FLats* tegen de winkelruit... Zijn creatie was aanmerkelijk groter dan die van de Nederlander.
  • De Belg moet proberen de Nederlander te overtreffen, maar hij kan snuiven wat hij wil maar hij heeft een schone neus (snif... snif). Hij denkt deze weddenschap zal ik toch zeker niet verliezen. En hij loopt naar de V&D winkelruit waar de 2 creaties vanaf druipen. Met zijn handen veegt hij de 2 creaties bij elkaar en stopt de inhoud in zijn mond. Op dit moment wordt er op zijn schouder geklopt en de Belg draait zich om.
    Voor hem staat een politieagent met de vraag "Wat zijn jullie hier aan het doen ?!".... De Belg slikt eens een keer en zegt een beetje misselijk "Niks mijnheer de agent."

• uhhhh

ik snap hem niet ...
    pi_22634402
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 00:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Briljant!
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_22635713
    http://www.heavy.com/collegiate/pajamaricers.php

rofl wat achterlijk, geef die autos dan aan mij ipv ze te mollen!
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_22635978
    Hey, moslim!
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:27:39 #111
    35279 Parabola
    Sapere aude
    pi_22636221
    'meurning y'all

Slaapt winter
    en zomer
    pi_22636222
    Hoi hoi.
    pi_22636631
    Goedemorgen, .
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:57:55 #114
    89730 Drugshond
    pi_22636705
    Owja de Ramadan is vandaag begonnen.........
    Voor alle moslims die zich daar mee bezig houden hebben we iets lekkers. Gratis af te halen om 14:00
    Verrassing

Ow ja, de Nederlandse site wertke niet. Daarom maar een belgische site genomen.
    pi_22636786
    Afgezaagd .
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:07:13 #116
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_22636789
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 10:57 schreef Drugshond het volgende:
    Voor alle moslims die zich daar mee bezig houden hebben we iets lekkers. Gratis af te halen om 14:00
    Verrassing

Dat kan nog lelijk in de papieren gaan lopen, volgens sommige moslims begint de Ramadan morgen pas
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
    pi_22636806
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 11:07 schreef RichardQuest het volgende:
    blaat
    pi_22636845
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Stop eens met die RQ-smileys
    pi_22636869
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 10:57 schreef Drugshond het volgende:
    Verrassing

quote:
    Wist je dat: McDonald's België om lange en fijne frites te maken, slechts één aardappelvariëteit gebruikt, de Marijke, die in Nederland wordt geteeld ?
    pi_22636907
    PI: [
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
    RQgigley.gif
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:18:09 #121
    89730 Drugshond
    pi_22636945
    Ik ga zelf niet zo vaak meer naar de Mac Snack...
    Qua prijs kwaliteit en hoeveelheid kun je beter naar de chinees gaan.

Bovendien is het nadeel van de Mac, dat als je zo'n schoenzool opgegeten hebt je na 3 uur weer stikt van de honger. Nog maar niet te spreken over de voedingswaarde + E-nummers die tussen zo'n broodje zit.
    pi_22636968
    Ik kan gratis voedsel krijgen bij de Mac Connecties . Maar ik kom er bijna nooit, niet echt lekker .

Welke Fokker gaat meedoen met de Ramadan Meki
    pi_22636988
    [img][/img]
    pi_22637036
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 11:25 schreef kLowJow het volgende:
    [[url=
    Kinderpr0n.
    pi_22637155
    Da's kaalhei hè?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')