Bijna goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
20 eeuw - 1800 tot 1900.
Nee, dat is deze:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kankergezwel op je voortanden.
Jullie hebben gezoend?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kankergezwel op je voortanden. Dus een verstopte doodsverwensing..
Dit is dom.......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Bijna goed.
Grappig.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ik bedoel dat de door jou geschetste situatie dat mensen zomaar van straat af worden geplukt na een anonieme tip meer lijkt op de vorige eeuw dan op de Middeleeuwen.
Zo hé, jij bent echt wel de koning van het dissen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je moet wel een kankergezwel hebben om zo'n smiley te maken. Klopt.
Als nu die topic van pberends niet open mag dan weet ik het ook niet meer.......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef kLowJow het volgende:
RQ: http://retecool.com/comments.php?id=3994_0_1_0_C![]()
quote:hallo alemaal een vrient vanme zei dat op deze site om mij word gepraat en dat klopt want ik zie mij over al staan
maar die foto dat ben ik niet hoor
ik snap niet waarom eidereen dat zo grapig vint want ik zeg wel dat somige mensen ook denken mischien
ik kon trouwens de web site van dit moelijk vinden want koel is hier als cool op geschrevem
vreindelijke groeten van mij
lulde gneis scnher op Oct 15, 04
quote:Persoonlijke topper: "ik vint dat pim fortuin de bekenste nederlander moet zijn want hij deed heel goeie
dingen hij dacht te minste wat hij zei im plaats van anne frank of wilem oranje wie dat ook zijn mag"
quote:ik vint het stom als waneer mensen in rolstoels gerooft worden door mensen zonder rolstoels met een mes.
Dus... hij is ook nog eens een communist?...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |