yupquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:04 schreef Astridj0h het volgende:
Kan ik hem sturen naar de mail in je profiel?
200MB bij hotmailquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef Astridj0h het volgende:
Ok, hoop dat het orgineel in je inbox past
er missen te veel pixels :S 6.1 cameraquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Re het volgende:
[..]
200MB bij hotmail, maar helaas kan ik weinig mee er missen gewoon iets teveel pixels om het goed te maken
![]()
ahh sorry er zijn teveel puur witte pixels etc die kun je niet echt bewerkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
er missen te veel pixels :S 6.1 camera
ghehe ok.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
ahh sorry er zijn teveel puur witte pixels etc die kun je niet echt bewerken
leuk model om de camera op te richten hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
ghehe ok.
Nou ja 2ane should catch a suntan dan maar 8)
Hee, die laatste foto kende ik nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Astridj0h het volgende:
Bij de laatste foto is de pose wel goed, maar ik krijg hem niet lekker bewerkt. Het gezicht is een beetje uitgebeten. Kan iemand hierbij helpen? en uitleggen hoe hij/zij dat heeft gedaan
*zit bijna blozend achter de pc*quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Re het volgende:
[..]
leuk model om de camera op te richten hoor
laten we zeggen dat als je zin hebt je gewoon een keer meegaat op een portret meet of op een andere gelegenheidquote:
Ghehehe, ik ben voor hoor! maar zie dat 2ane nog niet 1 2 3 doen???quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef Re het volgende:
[..]
laten we zeggen dat als je zin hebt je gewoon een keer meegaat op een portret meet of op een andere gelegenheid
Dank allen voor het werk wat jullie aan mijn ploatjes verrichten. Ik denk dat ik er nu zelf ook wel beetje knappe bewerking van kan maken (ook proberen er iets meer van die muur af te halen) maar daar heb ik voorlopig nog even geen tijd voor, zal hem posten als het is gelukt!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
HoiHOi
Ik heb ook ff zitten spelen met die onderste, het lijkt erop dat Pea en ik net een andere manier van bewerken hebben maar bij beide komt het wel goed uit de verf.
Ik gebruik Replace color veel daar kan je gewoon met je pipetje dat gedeelte aangeven wat je wilt wijzigen en dan met fuzziness kun je de randen minder scherp maken. In Hue en Saturation gaat dat niet.
je origineel (anders moeten we elke keer scrollen e.d )
[afbeelding]
mijn versie:
[afbeelding]
We'll see....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:47 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ghehehe, ik ben voor hoor! maar zie dat 2ane nog niet 1 2 3 doen???
Nee ik ook niet meerquote:
Ja ik snap er ook niks meer van, ik dacht dat ik ze wel kon uploaden en linken vanaf die sitequote:Op maandag 23 mei 2005 17:18 schreef ElsCapone het volgende:
Ik zag ze eerst niet, toen een tijd wel, en nu weer niet![]()
Heb je ze wel tussen imagetags gezet? dus [img] aan het begin en [/img] aan het eind? Volgens mij heb jij in plaats daarvan [url] neergezet en zit daar het probleem.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks meer van, ik dacht dat ik ze wel kon uploaden en linken vanaf die site![]()
Nope, ik heb echt [img] en [/img] voor en achteraan neer gezet... Geen url dinges... Maar ik heb ze maar ff ergens anders ge-upload en nu doen ze het wel!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:33 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Heb je ze wel tussen imagetags gezet? dus [afbeelding] aan het eind? Volgens mij heb jij in plaats daarvan [url] neergezet en zit daar het probleem.
Er is idd iets niet goed gegaan en ik weet niet wat... Ik had ze via m'n Freewebs account ge-upload maar dat wilt ie vandaag niet echt terwijl het normaal wel luktquote:Op maandag 23 mei 2005 17:38 schreef Re het volgende:
ze staan gelinkt naar fok toezal wel iets niet goed gegaan zijn of niet mogen
Dank voor de tips!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:48 schreef xelnaga het volgende:
misschien ligt het aan mij esto maar je foto's zijn beetje onder belicht. daarnaast lijkt het alsof je een flits van voren gebruikt? ik kan het niet geheel goed beoordelen. Meestal zorgt dit voor slechte en harde schaduwen. Ik gebruik zelf de ingebouwd flits nooit, maar als je niets anders hebt kun je een spiegeltje gebruiker en deze naar boven richten. Werkt prima voor mij!
Daarnaast kun je misschien je familie ietsjes verder van het doek afhalen, zodat je niet iedere kreukel zieteen meter of wat is vaak al voldoende. Zet je daarnaast de camera op portret mode dan wordt de achtergrond onscherp gemaakt
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
verder leuke fotos
Heej Ivoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoi Mipjes
Je komt het Limburgse contingent versterken?
Ha, ja dacht ik al. Ik zag Ivo en je fietseravatar... 1 + 1 = 2 ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
ja, we hebben elkaar al eens gesproken op DPZ.
Je had dat andere oog dan ook groen moeten maken, nu slaat het nergens op vind'k. Op zich wel een mooie foto.quote:
Onbegonnen werk, lukt me niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je had dat andere oog dan ook groen moeten maken, nu slaat het nergens op vind'k. Op zich wel een mooie foto.
foto opnieuw en haar uit je gezichtquote:
Heel mooi!quote:
Wedden dat ze het zelf is?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heel mooi!
De schoonheid en mooie ogen van het model helpen daar ook enorm bij. Wat een mooie meid
Wat Puckzzz zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heel mooi!
De schoonheid en mooie ogen van het model helpen daar ook enorm bij. Wat een mooie meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |