yupquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:04 schreef Astridj0h het volgende:
Kan ik hem sturen naar de mail in je profiel?
200MB bij hotmailquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef Astridj0h het volgende:
Ok, hoop dat het orgineel in je inbox past
er missen te veel pixels :S 6.1 cameraquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Re het volgende:
[..]
200MB bij hotmail, maar helaas kan ik weinig mee er missen gewoon iets teveel pixels om het goed te maken
![]()
ahh sorry er zijn teveel puur witte pixels etc die kun je niet echt bewerkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
er missen te veel pixels :S 6.1 camera
ghehe ok.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
ahh sorry er zijn teveel puur witte pixels etc die kun je niet echt bewerken
leuk model om de camera op te richten hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
ghehe ok.
Nou ja 2ane should catch a suntan dan maar 8)
Hee, die laatste foto kende ik nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Astridj0h het volgende:
Bij de laatste foto is de pose wel goed, maar ik krijg hem niet lekker bewerkt. Het gezicht is een beetje uitgebeten. Kan iemand hierbij helpen? en uitleggen hoe hij/zij dat heeft gedaan
*zit bijna blozend achter de pc*quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Re het volgende:
[..]
leuk model om de camera op te richten hoor
laten we zeggen dat als je zin hebt je gewoon een keer meegaat op een portret meet of op een andere gelegenheidquote:
Ghehehe, ik ben voor hoor! maar zie dat 2ane nog niet 1 2 3 doen???quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef Re het volgende:
[..]
laten we zeggen dat als je zin hebt je gewoon een keer meegaat op een portret meet of op een andere gelegenheid
Dank allen voor het werk wat jullie aan mijn ploatjes verrichten. Ik denk dat ik er nu zelf ook wel beetje knappe bewerking van kan maken (ook proberen er iets meer van die muur af te halen) maar daar heb ik voorlopig nog even geen tijd voor, zal hem posten als het is gelukt!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
HoiHOi
Ik heb ook ff zitten spelen met die onderste, het lijkt erop dat Pea en ik net een andere manier van bewerken hebben maar bij beide komt het wel goed uit de verf.
Ik gebruik Replace color veel daar kan je gewoon met je pipetje dat gedeelte aangeven wat je wilt wijzigen en dan met fuzziness kun je de randen minder scherp maken. In Hue en Saturation gaat dat niet.
je origineel (anders moeten we elke keer scrollen e.d )
[afbeelding]
mijn versie:
[afbeelding]
We'll see....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:47 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ghehehe, ik ben voor hoor! maar zie dat 2ane nog niet 1 2 3 doen???
Nee ik ook niet meerquote:
Ja ik snap er ook niks meer van, ik dacht dat ik ze wel kon uploaden en linken vanaf die sitequote:Op maandag 23 mei 2005 17:18 schreef ElsCapone het volgende:
Ik zag ze eerst niet, toen een tijd wel, en nu weer niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |