quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
Welquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:23 schreef asylum het volgende:
heej ik sta nog niet in de lijst
naam in ac: maaike
dorpje naam: malibu
(geen hoofdletters)
toegevoegdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:18 schreef beantherio het volgende:
Mijn gegevens:
Naam: Richard
Dorp: Beaniowa
Opgelostquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:24 schreef QuietGuy het volgende:
Cutie, hellup!!
Alleen de code van de kiddie book case werkt
Asjeblieft, een hengelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben nog niet zo lang bezig en ik zit te smachten naar een hengel. Iemand die er nog eentje over heeft?
Deze bedoel je denk ik: http://ccky.net/mmx2//download/prog/accs/quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:07 schreef Thomper het volgende:
Over iedereen die codes zoekt voor objecten en dit op een wat minder leuke manier wil doen, zoek op Google naar de AC Codegen Shell, precieze adres weet ik even niet meer maar als het goed is kan je daarmee de codes genereren..
Het IS cheaten.quote:Alhoewel het wel een beetje als cheaten voelt...
Precies, ik ga 'm ook niet gebruiken. Ik heb hem overigens wél getest én hij werkt. Vandaar dat ik de typfout uit cutie d'r code kon vissenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:03 schreef beantherio het volgende:
Daarom ga ik deze ook niet gebruiken btw, want dan is het hek van de dam. Die hengel scoor ik dan liever zelf.
Cool! tnx!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:32 schreef asylum het volgende:
quietguy, ik heb een kiddie wall voor je besteld
Als het goed is is ie er morgen!
Je hoort het nog wel
Hey, bedankt he!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Asjeblieft, een hengel
[afbeelding]
Deze code knipbaar maken? Klik hier
Het netste is om [spoiler]het zo te doen[/spoiler]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:31 schreef starbuck het volgende:
Dus spoilers in een spel als Animal Crossing, gewoon een spoiler tag of gewoon neerpennen..??
dat is met die kleding designer? dat je die auto moet wassen? Daar kreeg ik een lelijke kersen trui vanquote:Oke dan, gisteren nog laat aan de wandel in mijn dorpje, staat er opeens een auto !! met een grappige opdracht.
iemand dit kleine eventje al meegemaakt??
Ik zal even op zoek naar peren, die zou ik moeten hebben (en als ik eruit kom hoe ik ze moet verzenden, staat vast in het boekjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:04 schreef magical_reflex het volgende:
Wij (mijn vrouw en ik) doen ook mee!
Ik: Niels te bigiguni
Mijn vrouw: birri te bigiguni
Wij zijn allebei erg op zoek naar een peer
Toegevoegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:04 schreef magical_reflex het volgende:
Peer voor Niels:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:04 schreef magical_reflex het volgende:
Wij zijn allebei erg op zoek naar een peer
Peer voor birri:quote:ZfFeR#GA8FFtUb
@gAGxqJHf#oVz5
Derde gaf (best wel logisch) zelfde code als de eerste...quote:ficfYgGd&f@Ti4
aoa#F2t&RwKRzv
Wat is eigenlijk de gein van dat soort spullen? Kun je er ook iets mee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:10 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
op de vuilnisbelt lag het gamecube logo en tom nook verkocht het nintendo 64 logo
Yup. Je moet wachten tot 'ie in een boom blijft hangen, dan kun je 'm er zo uit schudden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:51 schreef Sickert het volgende:
mn vriendin zit nu te spelen en die woont nu in mijn dorp omdat dr memory card vaag deed (morgen maar ff een nieuwe originele halen) en ineens komt er een paketje aan een ballonetje voorbij!!jammer dat ze nog geen schepnet heeft
ik wel
![]()
dat wou ik dus kwijtheeft iemand dit al eerder gehad??
Cutie antwoordde net al via MSN, 5 stuksquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:39 schreef QuietGuy het volgende:
Hoeveel mushrooms liggen er 's ochtends eigenlijk voor het oprapen?
Dat geluid zit gewoon in het achtergrondmuziekje van het spel volgens mijquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoor trouwens steeds een poes miauwen... En je kunt niet echt op het geluid afgaan, want dat is overal even luid.![]()
Iemand enig idee wat hieraan te doen. Alle bomen schudden?![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:54 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand btw ooit al een goede brief geschreven?
Donequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:13 schreef Steeven het volgende:
Btw: kheb ook een review geschreven op Fok!games, wellicht kan het op de OP bij de andere reviews.
ja is een erg leuk momentquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:35 schreef starbuck het volgende:
iemand van jullie "blanca" al ontmoet..??![]()
Je bedoelt als je je aanmeld voor de nieuwsbrief? Da's al een tijdje namelijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:45 schreef starbuck het volgende:
[..]
soccer
nopequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je bedoelt als je je aanmeld voor de nieuwsbrief? Da's al een tijdje namelijk
Die gast word ZO pissed als je het te vaak doet, hij zal dan veel vaker slaan met zijn pikhouweel en harder en vaker schreeuwen. Ook heb ik ooit zijn broer Don gezien, die is helemaal niet kwaad maar hij zegt op een vriendelijke manier dat je je spel niet meer mag resetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:42 schreef magical_reflex het volgende:
Had vandaag zoiets ergs........ging voor het eerst vissen, maar mijn inventory zat helemaal nokkie vol (ook alle brieven had ik al gevuld). Dus ik vang een vis, en ik wil hem dus traden. Probeer ik die vis te ruilen voor een sinaasappel, zegt ie dat ik daar niks mag droppen!!!!!!! Alles geprobeerd maar ik kon dus niet meer verder spelen.......![]()
Toen maar gereset, enige voordeel dat ik nu de mol "resetti" ontmoet hebt![]()
Erg komisch figuur trouwens. (weet iemand of die ECHT boos wordt als je je spel te vaak reset?)
Waaaah!!! onkruid!!!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:03 schreef Cutie het volgende:
Ik heb al een week niet meer gespeeld...
* starbuck gaat zich in een hoekje zitten schamen!
Ongedierte in je huisje doodtrappenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:05 schreef starbuck het volgende:
[..]
Waaaah!!! onkruid!!!!!![]()
Niet zo maar Clu Clu, maar Clu Clu Land D, das een iets andere versie...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:40 schreef starbuck het volgende:
Goedemorgen, en weer ligt er een nieuwe krant klaar
volume 6
met wederom een nieuwe NES-game ( clu clu )
![]()
Exact als ook met die apostrophe? 't spel is gevoelig voor hoofdletters en speciale tekens met kadootjes uitdelenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:48 schreef Zody het volgende:
Hallo!
Gister de game bemachtigd, kan iemand mij toevoegen?
Username: Zody
Town: R'dam
Kun je mij ook nog ff toevoegen? En kan iemand me uitleggen hoe het werkt met die bonusgames? Ik heb eerst een game gestart met de AC memcard in B en mijn ouwe 251 memcard in A, toen begon de game dus een game in A. Ik ben opnieuw gestart met de AC card in A, maar ik heb nog steeds geen bonusgames gezien. Die heb ik waarschijnlijk verneukt dus?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Exact als ook met die apostrophe? 't spel is gevoelig voor hoofdletters en speciale tekens met kadootjes uitdelen
En maak een account aan op die site die ik net noemde, krijg je een welkomstkadootje
hehehe ok danquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:19 schreef Zody het volgende:
Jaja, kheb geregistreerd daar, heb een ballon gekregen![]()
hehe ok danquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:18 schreef Zody het volgende:
Ben kleurenblindNo Clue dus,
Magquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:21 schreef Zody het volgende:
dus alle op- en aanmerkingen naar jouw?![]()
pciesquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:25 schreef Zody het volgende:
edit: stupid me, je bedoeld op jeeigen site
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:00 schreef Thomper het volgende:
Ah, ik heb eigenlijk een vreselijke hekel aan briefpapier.
Gaan vissen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:27 schreef Zody het volgende:
ik kan nu bijna m'n huis afdokken.... kan alleen weinig meer bedenken dan steeds maar weer te saven en schelpen te pakkenbewoners geen klusjes meer, geen fruit meer... any ideas?
Vanavond kom ik wel ff op 't Vraag & Aanbod-forumpje, als je vast een topic opent hengel en net gezocht, kan je die vanavond van me krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:32 schreef Zody het volgende:
Nook heeft nix... alleen een schep en die heb ik nu ook,
Ik weet 'tquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:56 schreef Zody het volgende:
@StilleJonge, je site is bij vlagen down
Dat wil ik ook wel graag weten, alhoewel ik wel het idee heb dat het bij de bewoners al een beetje is begonnen..omdat ze "pranks" uithalen... snik.. Maar ik heb de mayor nog niet gezien dus..quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:27 schreef magical_reflex het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat Haloween gaat beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat die geen snoep geeft zoals bijna alle furniture eigenlijk niets kan........maar ja, heb hem zelf niet dus helemaal zeker weten doe ik het niet. (heb trouwens wel een gokmachine, en daar draaien de drie rollen wel van, maar geld winnen doe je niet)quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:39 schreef Keli het volgende:
Trouwens, ik heb een snoepmachine uit een boom geschud gisteren... maar hoe krijg ik hier snoep uit???? Hij staat nu niets te doen in mijn toch nog kleine huis...
Ik ben er ook bang voor..quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:06 schreef magical_reflex het volgende:
[..]
denk dat die geen snoep geeft zoals bijna alle furniture eigenlijk niets kan........maar ja, heb hem zelf niet dus helemaal zeker weten doe ik het niet. (heb trouwens wel een gokmachine, en daar draaien de drie rollen wel van, maar geld winnen doe je niet)
Geen idee ;-)quote:Op maandag 1 november 2004 10:55 schreef Zody het volgende:
@ Cutie: gebeurt
@ Keli: Probeer dezelfde code nog eens
@ Keli: Ben nog niet helemaal thuis in de verschillende type furniture, ik kan vandaag een Orange Seat kopen, is dat dan de Orange set of de Fruit set?
Ik kan woensdag pas weer spelen, maar dan wil ik je best een peer sturen (als niemand eerder is..)quote:Op maandag 1 november 2004 20:58 schreef Wakey het volgende:
Heeft er iemand een peer voor me? Mijn dorpsbewoners blijven er om zeuren!!![]()
Naam: Murphy
Stad: Babylon
Hier is je Pear!quote:Op maandag 1 november 2004 22:27 schreef Wakey het volgende:
Ik heb alleen appels en kersen
En een huis vol met onzinnige meubels...
Hoi Blast,quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:04 schreef Blast het volgende:
Keli, ik kan wel een peach voor je regelen, alleen mijn cube staat nu niet bij mij thuis dus misschien is er al iemand eerder. Zo niet dan krijg je hem wel van mij.
Heeft er trouwens iemand voor mijn vriendin een kiwi shirt? Die is ze kwijtgeraakt bij Helloween en dit was een van haar favorieten. En uitgerekend dit pakje is niet na te bestellen bij Tom Nook (waarom eigenlijk niet?)
Dus als iemand die heeft, heel graag. Haar naam is Chantal in het dorpje Grease
Dat klopt ;-)quote:Op woensdag 3 november 2004 15:25 schreef Wakey het volgende:
Thanks Keli!! Ik ga zometeen kijken of de code werkt.
Jammer van dat fruit furniture... ik heb het juist gisteren doorgestuurd naar iemand anders! Als ik nog eens iets heb dan zal ik aan je denken!
Dat is waar ook, ik heb er alleen nog nooit gebruik van gemaakt. Ik had een perenkast en een watermelon table. Heb je die al?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:46 schreef Keli het volgende:
[..]
Dat klopt ;-)
Je kan aan Tom Nook vragen of je in je catalogus mag kijken en dan kun je het weer bestellen.
Groetjes Keli
De perenkast heb ik als, maar de watermelon table nog niet...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik heb er alleen nog nooit gebruik van gemaakt. Ik had een perenkast en een watermelon table. Heb je die al?
Ik heb zelf niet echt iets nodig. Voorlopig ben ik tevreden met de peren
Mayor's day was trouwens niet echt boeiend maar ik heb wel een miniature wishing well gekregen![]()
(oh dit spel is zo verslavend!)
Ik kan vandaag niet spelenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:06 schreef Keli het volgende:
[..]
De perenkast heb ik als, maar de watermelon table nog niet...
Als je die naar me zou willen sturen? Dat zou ik super vinden!
Ik kon de mayor echt niet meer vinden op mayor's day, waarschijnlijk was het om 18 uur afgelopen ofzo..
Town: Abbyvil
Name: Keli
Groetjes
OMG punch out!!! Kep me ziek gespeeld aan de persiflage van Punch out in Wario warequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef starbuck het volgende:
en ja hoor,
de krant deel 7
is uitgekomen, geen dodenlijst in deze krant, wel een code voor de NES-game " punch out "
Keli, ik heb een code voor je:quote:Op donderdag 4 november 2004 08:06 schreef Keli het volgende:
[..]
De perenkast heb ik als, maar de watermelon table nog niet...
Als je die naar me zou willen sturen? Dat zou ik super vinden!
Dankjewel!quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:01 schreef Wakey het volgende:
[..]
Keli, ik heb een code voor je:
x99Hj5FV#N8lkX
aoEiMOEcmkHDdq
Ik weet niet of de 'I" na 8 een hoofdletter i (I) is of een kleine letter L (l) dus dat moet je zelf maar even uitproberen.
Have Fun
Kben er net achter ja. En voor wat verkochte spulletjes kreeg ik ook al ruim 1500 bells.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Je hoeft niet je hele schuld af te lossen, als je de eerste paar klusjes maar gedaan hebt kun je dingen verkopen.
Met hoofdletters? Daar is het systeem gevoelig voorquote:Op woensdag 10 november 2004 11:12 schreef klaasjeconyn het volgende:
Ik zit nu al dagen tegen perziken en kokosnoten (geplant aan het strand) te kijken. Ik heb behoefte aan ander fruit. Wie heeft wat voor me?
Naam: CINDY
Dorp: KLAASJES
Sorry, het is Cindy en woont in Klaasjesquote:Op woensdag 10 november 2004 11:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Met hoofdletters? Daar is het systeem gevoelig voor
Hahaha, nou zal je helemaal bleek worden als je huis helemaal af is (inclusief bovenverdieping), dat kost je 798000 bells. Dat wordt dus veel spelen... ik had dat hoge bedrag in iets meer dan week bij elkaar. Sukses!!!quote:Op maandag 15 november 2004 18:33 schreef Together-Alone het volgende:
Mijn god! Biedt Tom Nook gisteren aan om mn huis te vergroten, krijg ik nu net een rekening van 148.000 bells!!!! Hoe moet ik dat ooit gaan betalen? Ik was net klaar met die andere schuld..
Ja, dat had ik in het begin dus ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:35 schreef Lexie het volgende:
Ik heet trouwens Lexie, en ik woon in Itteren. Heb pas gisteravond alle klusjes gedaan voor Tom Nook, en toen ik eindelijk mijn verzamelde troep kon verkopen was hij dicht...
Waar staat die code dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:34 schreef starbuck het volgende:
Voor diegenen de het NES-spel "donkey kong 3 " nog niet hebben..
de nieuwe krant
volume 9
is uit, met daarin de code voor dit spel.
Op de eerste pagina staat boven aan de pagina een Banner , waarop de twee zeemeeuwen te zien zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waar staat die code dan?
het is ook geschikt voor kleine kinderen maar het heeft wel wat eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 17:44 schreef Goldboy het volgende:
Ik heb steeds 't idee dat 't nogal 'n kinderachtig spel is. Zo in de catogorie t/m 9 jaar. Ligt dat aan mij of aan de graphics of is het idd zo'n spel?
Huisje inrichten en vrienden maken ??? Nou dat klinkt wél als iets wat hij leuk gaat vindenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik weet niet of het te vergelijken is...
In Animal Crossing ben je een mannentje/vrouwtje dat vrienden moet maken, huisje inrichten, populair worden etc. etc. etc.
Anders dan Neopets dus waar je (als ik me goed herriner) je beestje met verzorgen enzo...
Als die vraag voor mij bedoeld was : Ja, hij kan met het engels prima uit de voeten, het is op de brugklas zijn beste vakquote:Op woensdag 1 december 2004 12:08 schreef _Vixion_ het volgende:
Mag ik wel vragen... is er een basis kennis van het Engels aanwezig? Staat overigens ook op de verpakking gemeld, en het is zeker wel nodig om het spel te snappen en goed te spelen.
Ja , leuk is dat, ik heb in de buidel getast en de grote gekocht voor ongeveer 2400.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nu een mooie kerstboom.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef starbuck het volgende:
[..]
Ja , leuk is dat, ik heb in de buidel getast en de grote gekocht voor ongeveer 2400.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:13 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
In de buidel getast? Ik loop standaard met 15,000 bells opzak![]()
En sneeuw? Het heeft bij mij zelfs zelden geregent ...
Gisteren helaas een dorpsbewoner vertrokkenalweer
Eerst Coco, nu Bob
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Van mij mogen er heus een paar verhuizen, ik heb gewoon vier vogels (een cyborgvogel) en vier honden. Die variatie
.
Ik heet toch echt gewoon fliepke...quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:58 schreef RaymanNL het volgende:Ik heb hem
![]()
Vanmiddag gekocht lD, jammer dat je naam maar 3 letters mag zijn![]()
Maar vet cool spelik heb het nog niet zo heel erg lang gespeeld omdat ik nog andere dingen moest doen, morgen zal ik verder kijken
![]()
Er stond dat er niet meer ruimte wasquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heet toch echt gewoon fliepke...
Ik heb er al 1 bij m gekocht.quote:Op zondag 5 december 2004 11:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er stond dat er niet meer ruimte was
Maarjah, ik ben dus:
ber
en ik leef in:
madtown
Iemand al opgevallen dat de kerstboom al staat in the tom nook shop?
Cool!! Hoe duur was sie? Misschien dat ik er ook maaqr eentje ga aanschaffen, maar helaas in ,m'n huis nog zo kleiunquote:Op zondag 5 december 2004 11:30 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 bij m gekocht.
ik denk dat ik eerst maar m'n huis ga afbetalen, ik heb nu iets van 1250 bells, maar ik ga wel appels verkopen ofzowquote:Op zondag 5 december 2004 11:43 schreef Together-Alone het volgende:
Hij was niet eens zo heel duur, 2800 geloof ik.
Ja elk dorp heeft één soort fruit, en dat verschild bij elk dorp, ik denk dat ik eerst maar even een schep ga regelenquote:Op zondag 5 december 2004 12:15 schreef Together-Alone het volgende:
Appels? Ik heb alleen maar sinaasappels. Ik had ook een perzik ergens gekregen, en die wilde ik planten, maar die boom is verdwenen..![]()
Gaan die dan verhuizen? dan heb ik wel een paar gewillige slachtoffersquote:Op vrijdag 3 december 2004 11:58 schreef _Vixion_ het volgende:
Als ik jou was zou ik je netje pakken, en een paar van je dorpgesnoten die je niet wilt slaan
Pokémon? zitten die eqr ook in?quote:Op zondag 5 december 2004 12:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gaan die dan verhuizen? dan heb ik wel een paar gewillige slachtoffers.
Ik heb trouwens een bug gevonden/meegemaakt.
Beestje A wilde dat ik bij beestje B een pokemon ging ophalen. Beestje B stuurde me naar C, C naar D en D stuurde me weer na
ar B. B gaf me toen een zakdoek voor beestje E, wat ik toen maar afleverde waarna A begon te zeuren dat ik die pokemon toch echt bij beestje D moest ophalen...
Ik ga gewoon vissen in de beekquote:Op zondag 5 december 2004 20:51 schreef Together-Alone het volgende:
Jeez, ik vang nu alleen maar van die cheap-ass Sea bass', en zowat niet meer van die dure. Wat kan ik nou nog meer doen om wat meer geld tegelijk te verdienen?
Ik weet het niet zeker maar daar heb ik geloof ik toch mijn piranha enzo gevangen die zijn toch best duur.quote:Op zondag 5 december 2004 21:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Maar daar vang je toch niet die dure?
Oeh, piranha's heb ik nog niet gevangen. Ik vis voornamelijk bij de zee, daar zitten ook wel dure.quote:Op zondag 5 december 2004 21:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar daar heb ik geloof ik toch mijn piranha enzo gevangen die zijn toch best duur.
Oeh! Ik heb sinaasappels en ik wil wel perzikken.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Cici het volgende:
Hoi hoi, heb nu EINDELIJK ook AC.
Nu heb ik alleen perzikken staan en zou graag meer fruitsoorten willen hebben.
Wie oh wie wil me wat toesturen???
Naam: Cecilian
Stad: Ccville
Thnx alvast
Hehe...quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef Lexie het volgende:
Ik heb in de zee alleen nog maar zeebaars gevangen en nog een andere soort...
Ah, die Coliathan is die zebra-vis he? Daar heb ik er ook al een paar van gehad.quote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Hehe...
Ikke Seabass, Red Snapper, Coliathan (is zo'n prehistorische vis die je alleen kan vangen als 't sneeuw of regent, lever zo'n 10,000 bels op) en dat alleen in de zee... in de riveren heb ik echt veel gevangenOOK EEN KOI-karper!
Is goed, ik stuur je er wel 1 op, of 2quote:Op maandag 6 december 2004 15:19 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb sinaasappels en ik wil wel perzikken.Zullen we er een paar ruilen?
Ik ben Eefje in Seattle.
Ik heb ook nog geen hengelquote:Op maandag 6 december 2004 17:24 schreef Together-Alone het volgende:
Die heb ik ook wel in mn catalogus staan denk ik. Zal ik die ook voor je bestellen dan?![]()
Graagquote:Op maandag 6 december 2004 17:24 schreef Together-Alone het volgende:
Die heb ik ook wel in mn catalogus staan denk ik. Zal ik die ook voor je bestellen dan?![]()
Mja, dat had ik ook. En ik had wel sinaasappels, maar ik kon ze niet echt aan m geven ofzo.quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen hengel
maar ik had vandaag een bezoeker in me dorp en dat was een hongerige nijlpaard , en hij zo van: " ik heb honge!!''r en ik had niks te eten, ik zo van appels zoeken, en toen was sie weg
Tom nook is nog tot 22.00 los hoorquote:Op maandag 6 december 2004 18:27 schreef Together-Alone het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat Tom Nook nu net dicht is. Kheb uit frustatie al een Red Snapper aan het museum gegeven..![]()
Je paswoord voor een sinaasappel is:quote:Op maandag 6 december 2004 17:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Is goed, ik stuur je er wel 1 op, of 2
Mijn naam is Cecilian en ik woon in Ccville.
Dank je, ik wacht nog tot er weer perzikken aangroeien en dan stuur ik je er eenquote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Je paswoord voor een sinaasappel is:
gIMH@pSta4HdIE
ep&Bv9Vta5#gB7
Bij mij staan overal sinaasappelbomen, dus ik zou hem gewoon ergens neerplanten... Alhoewel ik mijn zeldzame perenbomen nooit meer heb teruggezienquote:Op maandag 6 december 2004 23:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Dank je, ik wacht nog tot er weer perzikken aangroeien en dan stuur ik je er een
Sinaasappel kan ik overal planten?
Of alleen aan het strand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |