abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22662024
quote:
Tragisch dat je denkt dat Bush de beste keus is om vooruitgang in het MO te boeken.
Want? Als je het aan de VN overlaat gebeurt er niets. Die willen hun cultuur intact houden, en dat is nou juist waar het probleem ligt.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:36:09 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22662092
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die mensen zijn inderdaad intelligent genoeg (als je dat bedoelt, want als je consistent bent kun je dat niet beoordelen toch? ), maar hun poltieke geloofwaardigheid is aangetast onder Bush. Met name die van Powell door z'n presentatie bij de VN.
Ik kan wel inschatten dat het ervaren mensen zijn met veel kennis van zaken. Dat wordt ook door zowat niemand betwist.
quote:
Ik bedoel eigenlijk mensen van wie je een interview, essay of boek leest bijvoorbeeld.
Ooit een essay van Bush gelezen dan? Ik niet. De man is waarschijnlijk met belangrijkere zaken bezig.
quote:
Wist je dat de wereldbevolking niet zou groeien als mondiaal de geboorte beperkt wordt na het vierde kind?
Ik dacht dat Gore's voorbeeldland China 1 kind als norm hanteerde.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:38:20 #78
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22662142
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tragisch dat je denkt dat Bush de beste keus is om vooruitgang in het MO te boeken.
Wat mij betreft van de twee serieuze kandidaten wel.
pi_22662250
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:32 schreef Speth het volgende:

[..]

Want? Als je het aan de VN overlaat gebeurt er niets. Die willen hun cultuur intact houden, en dat is nou juist waar het probleem ligt.
Ik zeg niet dat de VN zonder impulsen van buitenaf kan zorgen voor wereldvrede, of vrede in het MO. De vraag is echter of Bush dat wel kan. Ik denk van niet.

Volgens mij is het in Iraq nu onveiliger dan twee jaar geleden. Als er onder impuls van de Bush administration was samengewerkt met de VN was het denk ik wel beter geweest, mits er op die wijze meer landen hadden meegewerkt en de voorbereiding beter was geweest.

Ondertussen zit de VS nu met Iraq in z'n maag terwijl de rest van de wereld onveiliger wordt, met name het Midden Oosten.

Veiligheid, vrijheid en democratie in het MO is geen utopie, maar het valt zeker niet af te dwingen met een blitzkrieg. John Kerry (met vele andere staatsmannen) benadert internationale problemen veel genuanceerder en dat is hard nodig.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_22662323
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:36 schreef PJORourke het volgende:
Ooit een essay van Bush gelezen dan? Ik niet. De man is waarschijnlijk met belangrijkere zaken bezig.
Ik heb wel eens toepraken van hem gezien/gelezen; valt wat mij betreft in dezelfde categorie. En hij krijgt er nog hulp bij ook.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:49:07 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22662342
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veiligheid, vrijheid en democratie in het MO is geen utopie, maar het valt zeker niet af te dwingen met een blitzkrieg. John Kerry (met vele andere staatsmannen) benadert internationale problemen veel genuanceerder en dat is hard nodig.
Zo vreselijk genuanceerd dat hij gewoon met de regering meestemde
pi_22662384
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zo vreselijk genuanceerd dat hij gewoon met de regering meestemde
Onder valse voorwendselen..
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:52:06 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22662415
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Onder valse voorwendselen..
Dan heeft hij zich aardig laten bedriegen. Misschien reden om aan zijn intelligentie te twijfelen...
pi_22662434
quote:
of vrede in het MO
Ik wil ook nog geen vrede, eerst behoorlijke regeringen en kapitalisme, daarna pas vrede. In mijn ogen is dat in Afghanistan gelukt. In Irak moeten we nog afwachten. Houd er wel rekening mee dat het niet zo'n groot deel van de Irakezen is dat de aanslagen pleegt, en dat diegenen die wel democratie willen bang zijn. Dat dingen niet zijn gelopen zoals had gemoeten onderken ik wel, maar het is nog te voorbarig om van een mislukkig te spreken, de verkiezingen zijn nog niet geweest.
pi_22662539
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:53 schreef Speth het volgende:
In Irak moeten we nog afwachten.
Dat kunnen we wel zonder Bush.
pi_22662605
quote:
Vanavond in NOVA New York

Tucker Eskew en Drew Limsky

In de vierde NOVA New York een gesprek met Tucker Eskew, woordvoerder van George Bush, en Drew Limsky, homo-activist en aanhanger van John Kerry.

Verder reportages uit het conservatieve zuiden van Amerika. Ondermeer over een piepkleine christelijke universiteit die hofleverancier is van stagiaires voor het Witte Huis van George W. Bush.

En: humor in de politiek. Reagan gebruikte het als wapen en Clinton ook. Maar het kan ook als een boomerang werken. Daarover zijn te gast Brad Stine, een christelijke komiek, en Lewis Black van de zeer populaire Daily Show.

Presentatie: Twan Huys
Humor vanavond dus
pi_22662612
UBERLOL @ "en Lewis Black van de zeer populaire Daily Show. "
pi_22662614
Waarom zou je dat willen? Als Kerry zijn plan doorzet krijgen we daar bemoeienis van allerlei irritante landen, zoals Frankrijk, of van de VN, die met lede ogen zal aanzien hoe een of andere klotefundamentalist gekozen wordt en dingen weer worden als weleer. Bush zal dat tenminste proberen te voorkomen.
pi_22662677
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 01:25 schreef zakjapannertje het volgende:
nog steeds too close to call, en dan krijg je dit :
[..]

http://www.hetvolk.be/Nie(...)Q&cat=BUITENLANDVOLK

er zijn wel betere doelen voor al dat geld te vinden vind ik, bijvoorbeeld voor het begrotingstekort
quote:
Verrassend is vooral dat Kerry nauwelijks moet onderdoen voor Bush. Vier jaar geleden kon Bush nog tweemaal zoveel geld in de strijd gooien als Gore.
Kerry gaat dus winnen
pi_22662750
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Speth het volgende:
Ik denk overigens niet dat Kerry zo ontzettend veel slimmer is dan Bush, hij is alleen beter in het laten zien. Ze hebben allebei Yale gedaan, dus dom zijn ze sowieso niet, en wat ze tijdens debatten afsteken is toch 90% spin en 10% improvisatie. Kerry onthoudt en brengt het gewoon beter, en heeft een ander team achter zich staan dat zijn speeches voorbereidt. Dat wil niet per se zeggen dat Bush niet goed over zijn beleid nadenkt.
Bush zijn opleiding is totaal gefraudeerd door Bush sr. zijn connecties.
pi_22662758
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Denk jij
pi_22662761
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:01 schreef Speth het volgende:
Waarom zou je dat willen? Als Kerry zijn plan doorzet krijgen we daar bemoeienis van allerlei irritante landen, zoals Frankrijk, of van de VN,
Hulp heet dat. En Kerry helpt heus geen "klotefundamentalist" aan de macht.
pi_22662781
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:07 schreef Speth het volgende:

[..]

Denk jij
Dat is zo klaar als een klontje.
pi_22662836
Dat gaat wel gebeuren als dat tuig, want dat is het, niet wordt uitgesloten van de verkiezingen, dat gebeurt niet zonder slag of stoot. Dan krijgen we straks Al Sadr als president, of Al Sistani, die ook gegarandeerd de saria zal invoeren.
pi_22662859
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is zo klaar als een klontje.
Toon het eens aan dan? Ik zie geen enkele aanwijzing daarvoor. Hij was niet de beste leerling en de zoon van een alumnus, maar dat betekent toch niet dat hij het eigenlijk helemaal niet kon?
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:12:09 #96
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22662868
Ligt het aan mij of is het moddergooien erg beperkt gebleven tot nu toe?
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:13:33 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22662910
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:03 schreef pberends het volgende:
Kerry gaat dus winnen
Nee hoor. Supreme court is in goede handen:

1 Nixon-nominatie
1 van Ford
3 van Reagan
2 van Bush-41

tegen
2 van Clinton

Deze "verkiezing" is in de knip.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:14:22 #98
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22662941
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:06 schreef pberends het volgende:
Hij is gewoon geslaagd hoor, zei het met een C-average.
pi_22662978
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:10 schreef Speth het volgende:
Dat gaat wel gebeuren als dat tuig, want dat is het, niet wordt uitgesloten van de verkiezingen, dat gebeurt niet zonder slag of stoot. Dan krijgen we straks Al Sadr als president, of Al Sistani, die ook gegarandeerd de saria zal invoeren.
En wat is Bush zijn plan ertegen? Beter dan die van Kerry? Ze zullen allebei moeten vechten tegen die groepen. Bush heeft bewezen geen oorlog te kunnen leiden, Kerry kan het vast beter.
pi_22663008
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:12 schreef Lithion het volgende:
Ligt het aan mij of is het moddergooien erg beperkt gebleven tot nu toe?
Dat ligt aan jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')