die golfer toch, nooit verwacht dat hij die nodig zou hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik ook zo'n lekker blauw dropje?
Hey vakantieganger!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo Hooltjes!
eeeeeeeeej DDquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo Hooltjes!
Mooi hè ? Voor mij heeft het nummer nog een betekenis omdat het gedraaid werd bij de crematie van m'n vader. Iedere keer als ik het hoor heb ik een dubbele brok in m'n keel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:26 schreef just me het volgende:
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Moest om 10 uur bij een controle arts zijn in den Bosch.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong wrom was je zo vroeg op?
Dan is het goedquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef tong80 het volgende:
Moest om 10 uur bij een controle arts zijn in den Bosch.
ik krijg nu ook een brok in mijn keel tongquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hè ? Voor mij heeft het nummer nog een betekenis omdat het gedraaid werd bij de crematie van m'n vader. Iedere keer als ik het hoor heb ik een dubbele brok in m'n keel.
gisternacht zeker naar sex in the city zitten kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Hoi DD WB
Tong wrom was je zo vroeg op?
Golfer heeft die blauwe dropjes niet nodig, maar ik
vandaag pakje van amazon.com binnengekomen met de Shawshank Redemption L.E. R1quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:35 schreef rubbereend het volgende:voor die dvd's van je ofzo?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:37 schreef golfer het volgende:
Ik ga straks maar weer eens de plaatselijke Chinees voor mij laten koken.![]()
heb je nachtdienst ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
voor volgende week woensdag maar is een halve dag vrij vragen
anders moet ik PSV missen
late dienst van 14.30 tot 23 uquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je nachtdienst ofzo?
ja hoor!! je bent van harte welkomquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:45 schreef Suijk het volgende:
Mag ik ook blijven eten dan? Ik heb wel zin in boerenkool.
Bluezziebeebquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Kinders
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:03 schreef tong80 het volgende:
Andora - Macedonië 1-0
Ik heb al 3 uur college gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:29 schreef Suijk het volgende:
Weekend? De week is net op de helft...
je kunt toch fietsenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook lekker weekend, door de stakingen kan ik morgen niet op school komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:28 schreef MrDoegewoon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Expeditie Robinson is allang bezigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Kindertjes van Southpark, wat veeeeeeeeel belangrijker is dan alle chineze spleetjes bij elkaar, is dat overmorgen ER weer verder gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Expeditie Robinson is allang bezig
Owquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:36 schreef rubbereend het volgende:MrD t staat gewoon openlijk in het South Park topic dus de vaste posters daar lazen t net ook.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Grrr je quote editten als ik mijn zweep pak
Emergency Room
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef tuindwerg het volgende:
Hallo Hools!
Ik leef nog hoor.Ik heb het op dit moment alleen ontzettend druk met school, werk en mijn leven (ja, dat heb ik
), zo druk zelfs dat ik besloten heb voorlopig niet meer op Fok! en op msn te komen. Ik kom nog wel weer terug, wees maar niet bang.
Maar het zal nog even duren.
![]()
Liefs Danielle
Ik zal je vreselijk missen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef tuindwerg het volgende:
Hallo Hools!
Ik leef nog hoor.Ik heb het op dit moment alleen ontzettend druk met school, werk en mijn leven (ja, dat heb ik
), zo druk zelfs dat ik besloten heb voorlopig niet meer op Fok! en op msn te komen. Ik kom nog wel weer terug, wees maar niet bang.
![]()
Liefs Danielle
Hey Dwergje.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef tuindwerg het volgende:
Hallo Hools!
![]()
Liefs Danielle
Hoe laat?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Kindertjes van Southpark, wat veeeeeeeeel belangrijker is dan alle chineze spleetjes bij elkaar, is dat overmorgen ER weer verder gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je werd op je wenken bediend.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:48 schreef pascalheister het volgende:
hallo, net iets te laat terug voor het begin biertje erbij en hopen op een leuke wedstrijd
idd wat een drama dit zegquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Je werd op je wenken bediend.
Het is geen kloon van mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Je doet iets verkeerd ja Je query't op de rpm's die in dezelfde dir staan. Dit kan een oplossing zijn: rpm -qva | grep fwb* (query op alle rpm's en daaruit pak je fwb*)
Uit een topic in dig![]()
![]()
Je wist dus dat ik aan jou moest denken toen ik dit lasquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:12 schreef tong80 het volgende:
Het is geen kloon van mij.
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH LINUX WRAAAAAAAAAAGHquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Je doet iets verkeerd ja Je query't op de rpm's die in dezelfde dir staan. Dit kan een oplossing zijn: rpm -qva | grep fwb* (query op alle rpm's en daaruit pak je fwb*)
Uit een topic in dig![]()
![]()
Ik had een vermoeden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wist dus dat ik aan jou moest denken toen ik dit las![]()
Straks krijg je er ook nog een toefje slagroom op.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
Geen azijn vandaag. Chocomelk graag, met een tufje wodka.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks krijg je er ook nog een toefje slagroom op.
Niet blij dat Oranje gewonnen heeft dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:08 schreef Spideyman het volgende:
Mag ik 3 oranjebitter en 1 spiritus-shotje?
Ik ben een beetje triestig van de wedstrijd van vanavond geworden.
Ja sorry, keek even naar de nabeschouwing.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:16 schreef rubbereend het volgende:
doe maar een biertje terwjl mijn vraag in de sportkwiz staat te wachten op een antwoord
Topicje staat al klaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:20 schreef rubbereend het volgende:
oja, de slingers kunnen we alvast pakken
Dat wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet blij dat Oranje gewonnen heeft dan?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
biertje?
Mag een whiskietje ook?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:27 schreef Spideyman het volgende:
biertje?
Alleen de username in de topictitel geen jaartallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Topicje staat al klaar.
Wait and see, aagje.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Alleen de username in de topictitel geen jaartallen.
24 word je toch, als je uit 1980 bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen de username in de topictitel geen jaartallen.
Precies die 80 is er niet voor nietsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
24 word je toch, als je uit 1980 bent.
Alweer naar de traiteur geweest?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:19 schreef tong80 het volgende:
Koekje van eigen deeg ? OK ?
Ik zit al met kolenschop klaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:22 schreef Eilanden het volgende:
eilanden zit met gebaksvorkje klaar![]()
Tong gooit consequent alles vanuit zijn vriezer in de oven en wacht verder op het resultaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Je kookt zeker veel Tong?
Bij een recept horen naast de ingredienten meestal ook de aanwijzingen hoe het klaar te maken
En als de oven niet werkt, dan wordt de plaatselijke snackbar ook nog wel eens bezocht, heb ik eens in een culinaire recensie gelezenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong gooit consequent alles vanuit zijn vriezer in de oven en wacht verder op het resultaat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:
iedereen die wel chokomelk drinkt is de wodka gratis voor.
En meisjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:41 schreef Bluezz het volgende:
De enige trein die rijd(t) is naar Bommel jongens!!!
prive-detective, opdracht uit Bloemendaal, kan dat kloppen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:28 schreef Bluezz het volgende:
Er staat een steiger voor het huis van san marco
Ik heb gluurders
Het was echt erg rustig op de weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:30 schreef Suijk het volgende:
Hallo! Veel thuisblijvers in Hools vandaag?
Van waar naar waar?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was echt erg rustig op de weg.
Utrecht - Hilversum 07.15 - 07.40quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van waar naar waar?
Er staan nu rond de 50 files, niet echt meer dan normaal geloof ik.
Ik zit gewoon op mijn werk. Was wel wat druk met fietsers die vandaag voor het eerst sinds tijden weer op een fiets zaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:30 schreef Suijk het volgende:
Ik kan ook met de fiets naar het werk. Op zich wel jammer dat het net regende.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op mijn werk. Was wel wat druk met fietsers die vandaag voor het eerst sinds tijden weer op een fiets zaten.
Ik was net voor de bui binnenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:11 schreef Suijk het volgende:
Ik kan ook met de fiets naar het werk. Op zich wel jammer dat het net regende.
Ik heb voorlopig voor niets mijn regenpak meegesjouwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kan ook met de fiets naar het werk. Op zich wel jammer dat het net regende.
Lol ik schrok om 7:45 wakker omdat ik dacht dat ik de bus van 7:18 gemist hadquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Heerlijk. Ik kon niet eens fatsoenlijk uitslapen, zo erg ben ik aan dat gare ritme gewent. Toch in bed blijven lliggen, terwijl het buiten regent..
Kan het nog beter?
En dan kom je zo vroeg je bed uit?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Heerlijk. Ik kon niet eens fatsoenlijk uitslapen, zo erg ben ik aan dat gare ritme gewent. Toch in bed blijven lliggen, terwijl het buiten regent..
* just me is weer aan het werk!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:30 schreef Suijk het volgende:
Ja hoor, wat voor een soort plafond is het? Beton?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeft er nog een Hool tips om een vlag aan het plafond te hangen?? Ik word nu elke ochtend wakker met een Defqon 1 of een Ajax vlag in m'n gezicht
Jep met zo'n structuur laag erover.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja hoor, wat voor een soort plafond is het? Beton?
The horrorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik word nu elke ochtend wakker met Ajax vlag in m'n gezicht
Ow das waar ook heb Pulp Fiction van het weekend gedownload had ik nog nooit gezien. Net zoals Scarface overigens. Vanavond PF maar eens kijken en als ie de moeite waard is de DVD is kopenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
The horror
Scarface, Pulp Fiction, Godfather en Full Metal Jacket posters halen en de schande bedekken
Zou kunnen, moet ik wel ff gaten met ringen in de vlagge maken denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:48 schreef Againzender het volgende:
Overmars, VdV en Sneijder kunnen nooit veel ruimte innemen natuurlijk
Maar gaten in je plafond boren, pluggen erin, haak erin draaien en daar de vlaggen aan bevestigen, is dat niet een optie?
En als je gaat boren, pas op voor je pleisterwerk. Ik start altijd met een gewone accuboor om door het pleisterwerk te komen, en pak dan pas de klopboor of boorhamer. Als ik gelijk ga rammen vliegen de stukken eraf.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou kunnen, moet ik wel ff gaten met ringen in de vlagge maken denk ik.
I know heb hier al verschillende lampen moeten ophangen en ook op de manier zoals jij het zegt. (op de 1e lamp na danquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
En als je gaat boren, pas op voor je pleisterwerk. Ik start altijd met een gewone accuboor om door het pleisterwerk te komen, en pak dan pas de klopboor of boorhamer. Als ik gelijk ga rammen vliegen de stukken eraf.
Staken is okéquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:03 schreef zjroentje het volgende:
Dat is eens ff lekker uitslapen.
En Anne Frank dan, die is geeneens Nederlandse.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
Wie heeft die lijst eigenlijk samengesteld ( grootste Nederlander ) 't Is toch even lachwekkend als triest dat Pim Fortuyn tussen Willem van oranje en Michiel de Ruyter staat. Over 10 jaar weet ( hopelijk ) niemand meer wie die vent was.
http://frontpage.fok.nl/column/2246quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
Wie heeft die lijst eigenlijk samengesteld ( grootste Nederlander ) 't Is toch even lachwekkend als triest dat Pim Fortuyn tussen Willem van oranje en Michiel de Ruyter staat. Over 10 jaar weet ( hopelijk ) niemand meer wie die vent was.
En wat zij überhaupt voor groots gedaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Anne Frank dan, die is geeneens Nederlandse.
Ik za 'm eens lezen als de FP binnen 5 minuten per pagina laadt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/column/2246
Pa Tokkie, de enige die zich grootste Nederlander mag noemen in deze tijd
CULTUURBARBAAR!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ow das waar ook heb Pulp Fiction van het weekend gedownload had ik nog nooit gezien. Net zoals Scarface overigens. Vanavond PF maar eens kijken en als ie de moeite waard is de DVD is kopen
die dvd heb je al voor 5 euro, dus waarom zou je hem niet halenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ow das waar ook heb Pulp Fiction van het weekend gedownload had ik nog nooit gezien. Net zoals Scarface overigens. Vanavond PF maar eens kijken en als ie de moeite waard is de DVD is kopen
Daar heb ik weinig problemen mee waar ie voor staat.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:11 schreef SCH het volgende:
Lodewijk is een lul, maar hij staat voor de goede zaak
Ik zou alleen al op Pim stemmen om al dat Linkse tuig een loer te draaien.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb Willem van O. gestemd - omdat ik hoorde dat die kale dooie nicht heel hoog stond
Idd, die man heeft alleen maar ellende met zich meegebracht. Ik hou hem er zelfs ventwoordelijk voor dat ik vandaag niet met de bus kan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:28 schreef Eilanden het volgende:
Het zou een schande zijn als Pim gekozen zou worden...
Hey, zonder Pim had je niet eens een OV-jaarkaart gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:30 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Idd, die man heeft alleen maar ellende met zich meegebracht. Ik hou hem er zelfs ventwoordelijk voor dat ik vandaag niet met de bus kan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
CULTUURBARBAAR!![]()
ik moet eerst boodschappen doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:46 schreef Eilanden het volgende:
Voor de VBL'ers onder ons die wel van een partijtje basketball houden, op retecool hebben ze een aardige link om effe een potje te basketballen:
http://www.studiotiga.com/hoops.html
Ik kwam de eerste keer tot 110 ..... who's next
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:11 schreef pascalheister het volgende:
zo even me kast met dvd's schoongemaakt en opnieuw ingedeeld
Vandaag hetzelfde als gisterenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:24 schreef Suijk het volgende:
Just me, wat eten we vandaag? De boerenkool smaakte erg goed!
Ah, hij is op tijd aangekomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog een restje boerekool over, met spekjes.
Bluezz en Golfert bedankt voor het kaartje.
ik ben eerst eten maar wil straks alles over de studiedag horen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Middag! Rondje op kosten van tong en Pauleta.
Gisteren interessante cursus en een goede herfstmarkt (1000 euro opgehaald!).
Jullie hebben wel weinig gepost, heb nu al weer ingehaald.
Broertjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:40 schreef tong80 het volgende:
Ja hij is op tijd aangekomen net als ik. Iets teveel aangekomen naar m'n zin.
Oooh Tong ... wat een zwaar menselijk drama.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:02 schreef tong80 het volgende:
En ik ben zo verplicht om mokka slagroomtaart te eten.Weer een ons erbij.
Je hebt bent het maar zwaar ermee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:02 schreef tong80 het volgende:
En ik ben zo verplicht om mokka slagroomtaart te eten.Weer een ons erbij.
je kon ook gewoon carpoolen hoor vandaagquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:52 schreef Suijk het volgende:
Ik heb net weer 10 km hardgelopen, om maar eens even een ander geluid te laten horen.
Je moet er van houden. Hoe lang ben je van plan er over te doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Weer voor 1350 bladzijdes aan leesvoer ingeslagen.
Het zijn maar 2 boeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:28 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Hoe lang ben je van plan er over te doen?
Ja, ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:13 schreef manny het volgende:
[..]
je kon ook gewoon carpoolen hoor vandaag![]()
Komt die op Tv vanavond? Schijnt wel aardig te zijn. Met Tom Cruise maar zonder al te veel actie jammer genoeg. Geloof ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ja...
Overigens, is de film Vanilla Sky wat?
Ja, Net5.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:37 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Komt die op Tv vanavond? Schijnt wel aardig te zijn. Met Tom Cruise maar zonder al te veel actie jammer genoeg. Geloof ik.
dat wist ik dan weer niet. Potverdorie, we leren weer wat bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:44 schreef Eilanden het volgende:
Grappige is trouwens dat Cruz ook in het Spaanse origineel dezelfde rol speelt als in Vanilla Sky
van Ajax ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:46 schreef tong80 het volgende:
en een dekbed overtrek.
Zeer behoorlijke film, de scene met het briljante Sollbury Hill is zeer goed. Al is de originele versie , Abre Los Ojos, beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ja...
Overigens, is de film Vanilla Sky wat?
Die is meer van jouw leeftijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Tracy Lords by far.
ging daar de studiedag overquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Kon Tracy Lords diep kelen of was dat een ander?
Dat was een ander maar ze had wel les gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Kon Tracy Lords diep kelen of was dat een ander?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:16 schreef tong80 het volgende:
Eten jullie ook altijd de slagroom van het overgebleven gebak ?
Dan hoef ik dat gebak niet meerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef just me het volgende:
[..]met mijn vinger!!
ligt eraan welke vinger het isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan hoef ik dat gebak niet meer... wie weet waar die vinger heeft gezeten
![]()
Nee, dat was voor beginnende leerkrachten (2 jaar of minder voor de klas). Ervaringen uitwisselen en dergelijke. Wel interessant, alleen het middagprogramma begon wat saai. Zat uiteraard weer met enkel vrouwen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
ging daar de studiedag over
Dat ben je zeker al wel langer gewend.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat was voor beginnende leerkrachten (2 jaar of minder voor de klas). Ervaringen uitwisselen en dergelijke. Wel interessant, alleen het middagprogramma begon wat saai. Zat uiteraard weer met enkel vrouwen.
Op zich wel goed om ervaringen uit te wisselen met elkaar! Ja, waarom zijn er eigenlijk zo weinig mannen in het basis-onderwijs?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:24 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat was voor beginnende leerkrachten (2 jaar of minder voor de klas). Ervaringen uitwisselen en dergelijke. Wel interessant, alleen het middagprogramma begon wat saai. Zat uiteraard weer met enkel vrouwen.
Te weinig salaris, te weinig promotiemogelijkheden. Volgens mij de hoofdreden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Op zich wel goed om ervaringen uit te wisselen met elkaar! Ja, waarom zijn er eigenlijk zo weinig mannen in het basis-onderwijs?
Het forum en Windows XP SP2quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:32 schreef pfaf het volgende:
Ik heb sinds kort een Fok!probleem. ( een digitale)
Nadat ik gepost heb verdwijnt na het redirecten alle posts tussen het reageerknopje bovenin en de snelreageerbalk onderin. Na refreshen komen ze terug. Weet iemand hoe dit komt? En wat ik er aan kan doen?
Ga ik ook even bekijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zo nu even Hell's Angels kijken op Ned-3 Kan wel gezelligheid gebruiken op m'n verjaardag.
Hij is verder wel liefquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Eilanden het volgende:
Daar is maar één antwoord op mogelijk SCH:
Het is wel rustig zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:20 schreef Eilanden het volgende:
Zet dan maar met een ferme druk op de knop de TV uit ....
Hier staat het op de achtergrond opquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef SCH het volgende:
MOet je eigenlijk scheiden als je partner naar Patty's Clismatige Clismas kijkt?
Met die neurotische, krijsende, vette trut op de tv?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel rustig zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |