Nee, dat zegt ook niets over Egypte of Syrie, het zegt eerder iets over de haat jegen Israel, dat heeft niets te maken met nazi's of nazisme.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt allicht wat over de buurlanden van Israel als Egypte (waar De Protocollen van Zion als soap op de buis gebracht werd) en Syrie (waar oorlogsmisdadigers nog vrolijk verder mogen leven en het ontkennen van de Holocaust niet alleen toegestaan is, maar zelfs wenselijk.)
Ja, want er was wel 1 "islamitische" SS Divisie (gewoon gasten uit de balkan die toevallig moslim waren). Volgens mij krijgen mensen een hartaanval al ze wisten hoeveel Christenen er aan de kant van de nazi's vochtenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:17 schreef RichardQuest het volgende:
En, natuurlijk, plaatjes om lekker te scoren
Waarom komt dit mij toch bekend voor?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niets over Egypte of Syrie, het zegt eerder iets over de haat jegen Israel, dat heeft niets te maken met nazi's of nazisme.
Dit heeft alles te maken met het zionisme en de middelen die voor het zionisme gebruikt worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt allicht wat over de buurlanden van Israel als Egypte (waar De Protocollen van Zion als soap op de buis gebracht werd) en Syrie (waar oorlogsmisdadigers nog vrolijk verder mogen leven en het ontkennen van de Holocaust niet alleen toegestaan is, maar zelfs wenselijk.)
Ja, want Israel heeft alles aan zichzelf te wijten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit heeft alles te maken met het zionisme en de middelen die voor het zionisme gebruikt worden.
Wat een onzin, bovendien, waar slaat de quote van mij op? Het heeft namelijk totaal NIETS met dit bericht te maken. Je haalt te pas en on te pas dingen erbij, Gristen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom komt dit mij toch bekend voor?
goedpraten van het afmaken van moslims "Ja het is hun eigen schuld"
Nasser en zijn broer hebben hun boevenpartij nota bene opgebouwd naar het voorbeeld van de NSDAP, tot de slogan aan toe.
De conclusie die je daaruit trekt is?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Nasser en zijn broer hebben hun boevenpartij nota bene opgebouwd naar het voorbeeld van de NSDAP, tot de slogan aan toe.
Nee, leg me geen woorden in de mond. Idioot.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, want Israel heeft alles aan zichzelf te wijten.. Oud wijf.
Moslims zijn nazi's. Over oude wijven gesprokenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, want Israel heeft alles aan zichzelf te wijten.. Oud wijf.
Dat het nazi's zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De conclusie die je daaruit trekt is?
Wat precies? Dat van Nasser? Dat is anders echt waar, hoor. Hij heeft trouwens ook de Holocaust ontkend.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin,
Je ziet werkelijk de overeenkomst niet tussen dat citaat en ''het zijn geen Nazi's hoor, ze hebben alleen een hekel aan Israel''?quote:bovendien, waar slaat de quote van mij op?
En jij wringt je in allerlei bochten.quote:Je haalt te pas en on te pas dingen erbij, Gristen.
''Het heeft alles te maken'' heb je toch echt jezelf in de mond gelegd, hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, leg me geen woorden in de mond. Idioot.
Ach, waar heb ik dat ook alweer gezegd? O ja, nergens.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims zijn nazi's. Over oude wijven gesproken![]()
Wat heeft Nasser met Nazi's te maken? Jij bent de eerste die zo snel mogelijk altijd alle linken met nazisme van tafel af probeert te vegen als ik het heb over anti-islamitische tendensen. Nu zit jij hier ongefundeerde linkjes te maken, hypocriet als de pest...dat ben je.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, waar heb ik dat ook alweer gezegd? O ja, nergens.
Nee, ik zeg enkel dat Jodenhaat bij Arabieren vooral te maken heeft met het aanwezig zijn van Joden in Palestina. Of ik die aanwezigheid afkeur is een tweede, daar vraag je niet eens naar....nee, jij weet het antwoord alquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Het heeft alles te maken'' heb je toch echt jezelf in de mond gelegd, hoor.
Zit je daar nou nog steeds over te zeurenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een onwijs lekker en leuk wijf uit RotterdamZou ze eindelijk naar Groningen komen,
gaan die klootzakken staken![]()
Wat nou solidair!
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, toon je bitsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zit je daar nou nog steeds over te zeurenpost eens een pic dan
Wij willen tieten zien!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het doet ook echt Pijn
Dat begint al goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft Israel in godsnaam met nazisme te maken...snuggere henkie.
En wel meer dan dat?quote:Ze hebben een hekel aan Israel
Nee, dat zou ook een beetje gek zijn voor Arabieren. De Nation of Islam streeft ook niet naar een ''Arisch'' ras, maar hun voorman heeft Malcolm X toch wel opdracht gegeven fijn met de KKK tegen ''de Joden'' te strijden.quote:maar ze strefven niet naar een ras "blauwe ogen blond haar"
Nee, allicht niet, maar daarom zijn ze nog niet bepaald fris.quote:ze hebben niet 6 miljoen Joden vermoord
Nee, wie zouden ze erin moeten stoppen? Oorlog voeren kunnen ze niet. Overigens heb ik ze niet beschuldigd van plannen tot genocide (hoewel ze zich wel, laten we zeggen, ongelukkig hebben uitgelaten), maar wie na de Tweede Wereldoorlog nog de werken van Hitler warm aanbeveelt is een ploert.quote:en ze hebben ook geen kampen opgezet waaruitblijkt dat ze dat willen doen.
Na veel ellende gelukkig wel, ja.quote:Egypte heeft zelfs nog een vredesverdrag
Jesus loves you.quote:klootviool.
Kan het niet vrijdag dan? Of kan ze dan niet ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het doet ook echt Pijn
Dat heb ik toch gezegd? Lees het anders nog even door.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft Nasser met Nazi's te maken?
Ik heb anders nog dit etmaal beweerd dat de mensen die nu voor ''Moslimcomplotten'' bang zijn, vroeger bevreesd geweest zouden zijn voor Joden.quote:Jij bent de eerste die zo snel mogelijk altijd alle linken met nazisme van tafel af probeert te vegen als ik het heb over anti-islamitische tendensen.
Dat blijkt voorlopig nergens uit. Ik ben bovendien Bela niet, misschien moet je die eens aanvallen?quote:Nu zit jij hier ongefundeerde linkjes te maken
volgens mij welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:37 schreef RichardQuest het volgende:
Negeer je mij bewust, Johan?
Ze heeft het natuurlijk bewust op donderdag geplandquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kan het niet vrijdag dan? Of kan ze dan niet ?![]()
Nou, voor zo'n duidelijke bewering is hij dan behoorlijk dubbelzinnig. En nog onjuist ook, denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat Jodenhaat bij Arabieren vooral te maken heeft met het aanwezig zijn van Joden in Palestina. Of ik die aanwezigheid afkeur is een tweede, daar vraag je niet eens naar....nee, jij weet het antwoord al.
That makes two. Ik moet wel een ontzettende eikel zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
Oftewel jij haalt dingen door elkaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[quote]
Dat begint al goed.
Nee.quote:En wel meer dan dat?
The Nation of Islam is anders niet arabisch, de KKK is Christelijk en de Joden hebben in Israel ook een soortgelijke "Nation of Islam", maar dan voor Joden (zoals bijv het IDF, die hele moordpartijen van moslims op haar geweten heeft)quote:Nee, dat zou ook een beetje gek zijn voor Arabieren. De Nation of Islam streeft ook niet naar een ''Arisch'' ras, maar hun voorman heeft Malcolm X toch wel opdracht gegeven fijn met de KKK tegen ''de Joden'' te strijden.
Overigens een walgelijke bastaardsekte, die ''Nation of Islam''.
Nee, maar dat ben jij ook niet.quote:Nee, allicht niet, maar daarom zijn ze nog niet bepaald fris.
Wat dacht je van de toeristen uit Israel, die zouden ze er nog in kunnen stoppen. Het schijnt dat er zeer veel JODEN naar een MOSLIMLAND (nazistisch volgens jouw toch?) op vakantie gaan, het land heet egypte (het duivelse land volgens jou), desnoods zouden ze nog de Joden uit Marokko kunnen deporteren...maar dat doen ze niet...quote:Nee, wie zouden ze erin moeten stoppen? Oorlog voeren kunnen ze niet. Overigens heb ik ze niet beschuldigd van plannen tot genocide (hoewel ze zich wel, laten we zeggen, ongelukkig hebben uitgelaten), maar wie na de Tweede Wereldoorlog nog de werken van Hitler warm aanbeveelt is een ploert.
Dus loopt de vergelijk met nazi's mank.quote:Na veel ellende gelukkig wel, ja.
Dat zal best.quote:Jesus loves you.
Hij? Bedoel je Mutant? Ik spreek voor mezelf hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, voor zo'n duidelijke bewering is hij dan behoorlijk dubbelzinnig. En nog onjuist ook, denk ik.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij? Bedoel je Mutant? Ik spreek voor mezelf hoor.
Is bewering eigenlijk mannelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Met ''hij'' bedoel ik die bewering.
Johan, negeer jij RichardQuest?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oh, bewering is een mannetje. Nou ja, vertel me maar waarom het onjuist is. Haten de moslims de besnijdenissen van de Joden? De keppels? De Synagoges? Wat is het in de Joden wat bij sommige moslims haat kweekt?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is bewering eigenlijk mannelijk?
Hey, die Milka Leo, dat is gewoon fucking KitKatquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Johan, negeer jij RichardQuest?
Ik allochtoon, Johan langzaam en duidelijk praten moeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Logisch dus dat RQ er geen touw aan vast kon knopen hè?
homoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hey, die Milka Leo, dat is gewoon fucking KitKat. Er zitten er ook maar 5 in een doos.
Vierhonderdéénenzestig ballen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
heb je je D03k03???
Ik zal dit nu maar laten rusten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel jij haalt dingen door elkaar.
Dus omdat je een hekel aan Israel hebt, vertoon je series waarin alle Joden in een kwaad daglicht worden gesteld? Om van de pers nog maar te zwijgen?quote:Nee.
Dat is het punt niet.quote:The Nation of Islam is anders niet arabisch
De KKK is heidens met een Christelijk tintje, zoals veel groeperingen die de Islam misbruiken. Verder zie ik niet in wat de rest ermee van doen heeft, al is het niet overdreven.quote:de KKK is Christelijk en de Joden hebben in Israel ook een soortgelijke "Nation of Islam", maar dan voor Joden (zoals bijv het IDF, die hele moordpartijen van moslims op haar geweten heeft)
Evenmin ben ik nat achter de oren.quote:Nee, maar dat ben jij ook niet.
Dat is slecht voor de economie. De Israeli's kijken ook neer op buitenlanders, maar ze verdienen er toch aan.quote:Wat dacht je van de toeristen uit Israel, die zouden ze er nog in kunnen stoppen.
Dat is inderdaad zo. Zo gaan er ook veel Fransen naar Engeland op vakantie, maar je wil niet weten wat de Engelse pers over hen schrijft. Bovendien heb ik niet beweerd dat Egypte een Nazistisch land is.quote:Het schijnt dat er zeer veel JODEN naar een MOSLIMLAND (nazistisch volgens jouw toch?) op vakantie gaan
''Het duivelse land?''quote:het land heet egypte (het duivelse land volgens jou)
Hoezo? Is Duitsland nu niet bevriend met Israel?quote:Dus loopt de vergelijk met nazi's mank.
Exporteer die discussie 's niet naar SC.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Ik wil even het volgende opmerken. Mijn 'vergelijking' met de Molukse treinkapers kwam als volgt tot stand. Volgens SCH proberen duizenden groeperingen "op deze manier", zoals ik het zei, het kabinetsbeleid te veranderen, waarop ik antwoordde dat ik maar één groepering ken die het "op deze manier" probeerde: De Molukse treinkapers dus. Nou ja, als dat het vergelijken van De Waal met een moordenaar is...
Zo, nou, lekker zuipen dan maar. Of ga je het investeren in iets permanents?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vierhonderdéénenzestig ballen.
Bepaalde Islamisten haten Joden omdat ze kaffers zijn. Zoals bepaalde orthodoxe Joodse extremisten walgelijke opvattingen over goijim hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, bewering is een mannetje. Nou ja, vertel me maar waarom het onjuist is. Haten de moslims de besnijdenissen van de Joden? De keppels? De Synagoges? Wat is het in de Joden wat bij sommige moslims haat kweekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |