Heb je me helemaal goed ingeschat en daarom koop ik bijvoorbeeld ook niet de dvd van trainspotting, aangezien ik dat echt een goede film vind en er een versie van uit is met zeer mooie extra's.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Vind je het niet zonde om dat soort spul in je collectie te hebben? Mij zou het niet zoveel kunnen schelen, maar op de een of andere manier lijk jij me toch iemand die alleen de mooie versies van dvd's wil hebben.
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:12 schreef Busta het volgende:
Weet er misschien iemand iets over die mooie versie van Big Fish of die ook in R2 uitkomt en eventueel wanneer?
[afbeelding]
deze dus
idd aardig blindquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Weer een blinde aankoop.
Ja dat topic heb ik in het verleden wel eens gezien en ik kwam de titel op meer plekken tegen. Hij was nu relatief goedkoop bij Play.com (7,99) dus meteen maar even gekocht. Ik was eigenlijk van plan om Dark Water eventueel aan te schaffen, maar die viel wat tegen, dus dan maar een ander aziatisch schijfje.quote:
quote:ps vanavond kun je Q ophalen
* Shogo mompelt iets over het zelfhulpsgroep voor dvd verslaafden topic...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:52 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
Het is net uit met mijn vriendin en dat reageer ik af of mijn creditcard![]()
Het is gewoon sterker dan ik
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:05 schreef Durbin het volgende:
Zonet een bestelling bij Koreandvd's geplaatst, voor een 'aantal' titels, waaronder Oldboy, Leon, Kevin Smith Collection en TAEGUKGI : The Brotherhood of War.
![]()
Oeh! Mooie equilibrium (..) doos!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:49 schreef Durbin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:49 schreef Durbin het volgende:
Verder nog :
The Doors S.E. (2 Disc.)
Cliffhanger S.E. (2 Disc, DTS)
Ninja Scroll
The Butterfly S.E. (2 Disc.)
Robbie Williams - Live at the Albert
Singing in the Rain
City of Lost Children
![]()
Taegukgi heb ik nog niet gezien, maar krijgt wel lovende reacties. En ik ben sowieso wel een liefhebber van (goede) oorlogsfilms.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
Das nog eens een heftig pakketje
Heb je die Taegukgi ofzoiets al gezien? Zit er over te twijfelen die te kopen.
Wat is trouwens die onderste dvd waarvan het plaatje te zien is?
toch niet binnen vandaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:51 schreef Timo20 het volgende:
Game On!
-edit- dan zou t wellicht wel leuk zijn om erbij te zetten waar ik op wacht
Waarschijnlijk morgen binnen:
[afbeelding]
quote:Zeer binnenkort verzonden door Amazon.com (al niet meer cancelbaar...):
[afbeelding]
Die komt er bij mij ook meteen in zodra hij is!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:28 schreef CrustyClown het volgende:
Ik wacht op de boxsets met special editions van lord of the rings
[afbeelding]
Kwijl !!!!
http://www.imdb.com/title/tt0348568/quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:46 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
Waar is dat zelfhulp groep spul topic![]()
Zo een slechte film danquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef Hare het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0348568/
Sterkte!
Besteld!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef Hare het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0348568/
Sterkte!
Haha, niet serieus toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:50 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Besteld!
Of was dat niet de bedoeling![]()
En? Welke versie ga je nu wegdoen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:18 schreef Durbin het volgende:
Hehe, dus toch.![]()
Zelf besteld :
Donnie Darko - Director's Cut
En dat terwijl ik de UK versie en de Duitse Tin ook al heb.![]()
Ehm, moet dit niet in reservoir dvds dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef Timo20 het volgende:
Echt letterlijk 2 minuten nadat ik in m`n post gisteren had gemeld dat ik m nog niet binnen had, ging de deurbel en werd ie toch nog afgeleverd:
[afbeelding]
Ehm, moet dat niet in A DVD TOO FAR dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef Hare het volgende:
Ehm, moet dit niet in reservoir dvds dan?
gepost in t verkeerde topicquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, moet dit niet in reservoir dvds dan?
Zijn we al weer zo ver?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ehm, moet dat niet in A DVD TOO FAR dan?
vanmorgen verzondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:51 schreef Timo20 het volgende:
Game On!
-edit- dan zou t wellicht wel leuk zijn om erbij te zetten waar ik op wacht
En "in progress" bij Koreandvd`s:[/b]
[afbeelding]
hehe je probeert ook iedereen aan deze giftset te helpen hequote:
Wat denk jij danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe je probeert ook iedereen aan deze giftset te helpen he
als ik ruimte had wel jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat denk jij dan
Mooie giftset van een mooie film. Die moet gewoon bij eenieder op de kamer staan
is dat de tin? en waar heb je hem vandaan of heb je hem tekoop?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:20 schreef Hare het volgende:
Wat denk jij dan
Mooie giftset van een mooie film. Die moet gewoon bij eenieder op de kamer staan
Nee, niet de tin, in het aanbiedingen topic zie je de gehele inhoud.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
is dat de tin? en waar heb je hem vandaan of heb je hem tekoop?
Wat zou ie gaan kosten?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:28 schreef CrustyClown het volgende:
Ik wacht op de boxsets met special editions van lord of the rings
[afbeelding]
Kwijl !!!!
130 pleuro ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:42 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Wat zou ie gaan kosten?
een hele jonge Lindsay Lohanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef slindenau het volgende:
Ik wacht nu al ruim 2 weken op deze bestelling, hopenlijk komt ie snel binnen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
130 pleuro ofzo
Juist, ze was toen 12 ofzo...quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een hele jonge Lindsay Lohan
pedoquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist, ze was toen 12 ofzo...
Denk je nou echt dat ik die film voor het verhaal wil....
valt idd meequote:Op maandag 18 oktober 2004 09:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
![]()
The Lord Of The Rings Trilogy Extended Version Box Set (12 Discs)
our price: £48.99 Delivered (Play.Com).
Valt dus reuze mee. Ik ga hem wel aanschaffen.
Die spulletjes die daarin zitten zullen je vast helpen met het jezelf plezieren bij de Steven Seagal filmsquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:28 schreef MikeyMo het volgende:
hier is altijd alles duurder dan [daar]
Volgens mij heeft hij altijd op die prijs gestaan ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:10 schreef sampoo het volgende:
[..]
Woei is afgeprijsd bij dvdsoon zo te zien. Ik ook gaat bestellen.![]()
Volgens mij was ie eerst zelfs nog goedkoperquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:30 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij altijd op die prijs gestaan ?
Hoeveel wordt dat dan in Euro's bij CDWOW??? Mag je dat gewoon omrekenen met de huidige koers?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:52 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld voor 5,99 pond bij CDWOW:
en welke leuke prijs is dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eindelijk voor een leuke prijs deze besteld:
[afbeelding]
South Park Season 1beste serie ooit!
ah weer een Criterion bij de collectiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:36 schreef Sai het volgende:
En dezerdaags zal ik Battle of Algiers bestellen..
bij cdwow kun je helemaal op het eind kiezen in welke valuta je afgerekend wilt worden. Niet daarvoor. En als je op dat moment voor euro's kiest is het altijd een stuk voordeliger dan de waardes die gwk.nl voor je uitrekendquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:56 schreef Plengel het volgende:
[..]
Hoeveel wordt dat dan in Euro's bij CDWOW??? Mag je dat gewoon omrekenen met de huidige koers?
Op play.com kun je kiezen voor prijzen in GBP en in Euro's. Als je op Euro's klikt komt ie altijd iets duurder uit als dat je zelf omrekent.
Ik reken om via www.xe.com
Ik zie op CDWOW trouwens geen button om Euro prijzen te bekijken. (waarschijnlijk kijk ik weer es niet goed genoeg)
IK weet het, best wel way off topic, maar was er benieuwd naar.
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:30 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij altijd op die prijs gestaan ?
ik reken altijd om via gwk.nl. lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:56 schreef Plengel het volgende:
[..]
Hoeveel wordt dat dan in Euro's bij CDWOW??? Mag je dat gewoon omrekenen met de huidige koers?
Op play.com kun je kiezen voor prijzen in GBP en in Euro's. Als je op Euro's klikt komt ie altijd iets duurder uit als dat je zelf omrekent.
Ik reken om via www.xe.com
Ik zie op CDWOW trouwens geen button om Euro prijzen te bekijken. (waarschijnlijk kijk ik weer es niet goed genoeg)
IK weet het, best wel way off topic, maar was er benieuwd naar.
nee heb m nog niet, kwacht er nog steeds op. ben benieuwd wanneer die komtquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:35 schreef kinky_queen het volgende:
W8 nog steeds op
[afbeelding]
heeft iemand hem al?
Dank u!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:09 schreef Hare het volgende:
[..]
bij cdwow kun je helemaal op het eind kiezen in welke valuta je afgerekend wilt worden. Niet daarvoor. En als je op dat moment voor euro's kiest is het altijd een stuk voordeliger dan de waardes die gwk.nl voor je uitrekend
Hij kan inderdaad nog goedkoper zijn geweest, maar die 49,98 CAD heeft ie never-nooit-niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:21 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee.
[afbeelding]
Maar het klopt dat hij nog goedkoper stond. Toch maar even wachten dus.![]()
die heb ik net besteld voor 31 of 32 CAD, 19 euro omgerekendquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:21 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee.
[afbeelding]
Maar het klopt dat hij nog goedkoper stond. Toch maar even wachten dus.![]()
Dat zegt echt niks hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:35 schreef MikeyMo het volgende:
Bij DVDsoon btw, en hij is in stock dus geen "on order" wachttijd
ja echt zo irritantquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks hoor.
Ik heb al zo vaak gehad dat ik dacht ah! Mooi, zal ie wel snel in de bus liggen, aangezien er in stock staat. Kijk je bij je orders, staat ie toch echt wel weer op: on order, en duurt het dus weer twee weken
¤25,99 bij Play.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en welke leuke prijs is dat?
hij`s verzondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:52 schreef Timo20 het volgende:
En voor 10,99 pond bij CDWOW meteen maar besteld nadat ik m had gezien zojuist:
[afbeelding]kan niet wachten tot ze binnen zijn
nou het is dus echt al daarstrx verscheeptquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks hoor.
Ik heb al zo vaak gehad dat ik dacht ah! Mooi, zal ie wel snel in de bus liggen, aangezien er in stock staat. Kijk je bij je orders, staat ie toch echt wel weer op: on order, en duurt het dus weer twee weken
Gaaf, dat lijkt me echt een vette box...helaas heb ik niet zoveel geld, anders had ik em al lang gekochtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:09 schreef ArmaniXL het volgende:
Niet besteld maar gewonnen met een prijsvraag bij DVD Valley![]()
Valt binnenkort wel in de brievenbus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
hij`s verzondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:52 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld voor 5,99 pond bij CDWOW:
[afbeelding]
dus niet die van yesasia, zoals op t plaatje staat. heb wel de R3 overigens besteld
En? Hoe bevalt ie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:19 schreef sampoo het volgende:
+ Fidelity kaartje
Voor de ipoint hoef je het echt niet te doen althans wat het huidige keuze betreft. Als je ook kijkt hoeveel je moet uitgeven voor je presentjes wordt je daar ook niet blij van. 6% korting en gratis verzending is toch echt de deal.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:48 schreef Hare het volgende:
[..]
En? Hoe bevalt ie?
Wat voor dvd's kun je dan met je gespaarde punten kopen? Echt maar een heel select aantal of zit het overgrote deel van de collectie er wel bij?
Hmm, ziet er idd niet fantastisch uit neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Voor de ipoint hoef je het echt niet te doen althans wat het huidige keuze betreft. Als je ook kijkt hoeveel je moet uitgeven voor je presentjes wordt je daar ook niet blij van. 6% korting en gratis verzending is toch echt de deal.
[afbeelding]
Ben je voor 1 januari meer dan 1 jaar lid? Dan zou ik toch eind december zo'n kaartje nemen want dan krijg je voor elk jaar 1% extra korting. Na 1 januari begin je gewoon opnieuw.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, ziet er idd niet fantastisch uit nee
Nouja, 1 januari ben ik de eerste die hem aanschaftHoef de rest van het jaar toch niet zoveel meer
![]()
Dus ze tellen niet per kalenderjaar? Niet per 365 dagen zeg maar?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:29 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ben je voor 1 januari meer dan 1 jaar lid? Dan zou ik toch eind december zo'n kaartje nemen want dan krijg je voor elk jaar 1% extra korting. Na 1 januari begin je gewoon opnieuw.
Dat heeft helaas geen zin, er zijn een aantal postbodes die ongeveer 25 van mijn dvd'tjes in hun bezit hebben...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:10 schreef Wepeel2 het volgende:
En vandaag weer geen pakketje door de brievenbus.
Als dit pakketje weer niet doorkomt ga ik maar eens even contact opnemen met de PTT of ze hun personeel wat beter kunnen africhten.
Nou nee. Ik bedoel het volgende;quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Dus ze tellen niet per kalenderjaar? Niet per 365 dagen zeg maar?
Dus als je 30 december lid wordt krijg je op 1 januari al 6% korting
Ow, nee, dan begrijp ik het. En wacht ik dus lekker tot 1 januariquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou nee. Ik bedoel het volgende;
Je bent lid geworden op 16 Oktober 2002 dan krijg je wanneer je nu een fidelity kaart neemt 5%+2% (voor de 2 jaar dat je lid bent) = 7% korting. Als je echter op 3 januari 2004 een fidelity kaart neemt dan wordt het enkel 5% en krijg je pas 7% korting op 3 januari 2006. Als je op 31 december nog niet een jaar lid bent maakt het echter niets uit.
Verkeerde topic ontdek ik nu.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:27 schreef harlingen het volgende:
Die Monroe box, wat kost die normaal?
want?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:09 schreef Busta het volgende:
[..]
lol, voor geen goud zou ik dit ding in mijn kamer zetten
Maar jah is natuurlijk persoonlijk![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:09 schreef Busta het volgende:
mmm ik beproef een jaloerse ondertoonquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:09 schreef Busta het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie allemaal DVD's zonder Nederlandse ondertiteling?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:31 schreef mooiegek het volgende:
Bij dvdsoon:
voor 8 canadese dollars:
[afbeelding]
en voor 12 canadese dollars:
[afbeelding]
- Deze mensen hebben niet zo'n moeite met de Engelse taalquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie allemaal DVD's zonder Nederlandse ondertiteling?
Dat vraag ik me echt al een tijdje af, zijn deze DVD's in Nederland niet te krijgen ofzo?
Ik ben heb een afkeer voor Nederlandse ondertiteling van Engelstalig werk. Als je echt let op wat er gezegd wordt ipv het toevertrouwen op de ondertiteling dan ga je je mateloos irriteren aan de keuzes die vertalers maken. Engelse ondertiteling is voor mij het enige wat enigzins boeit. Nederlandse ondertiteling heeft pas een plaats bij talen waar ik weinig van snap en dan nog heb ik meer vertrouwen in de kwaliteiten van een Engelse vertaling (grotere markt en vermoed dan ook een iets professionelere aanpak).quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie allemaal DVD's zonder Nederlandse ondertiteling?
Dat vraag ik me echt al een tijdje af, zijn deze DVD's in Nederland niet te krijgen ofzo?
Ik laat tegenwoordig al mijn dvd's op het adres van mijn broer (die niet dichtbij woont) bezorgen, omdat ze bij mij zelden aankomen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat heeft helaas geen zin, er zijn een aantal postbodes die ongeveer 25 van mijn dvd'tjes in hun bezit hebben...
![]()
Duidelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik ben een afkeer voor Nederlandse ondertiteling van Engelstalig werk. Als je echt let op wat er gezegd wordt ipv het toevertrouwen op de ondertiteling dan ga je je mateloos irriteren aan de keuzes die vertalers maken. Engelse ondertiteling is voor mij het enige wat enigzins boeit. Nederlandse ondertiteling heeft pas een plaats bij talen waar ik weinig van snap en dan nog heb ik meer vertrouwen in de kwaliteiten van een Engelse vertaling (grotere markt en vermoed dan ook een iets professionelere aanpak).
Verder zijn het inderdaad vaak niet dezelfde versies en zijn de uitgaven in Nederland vaak minder dan de Amerikaanse versies. De prijs is vaak lager en er zijn ook heel veel dvd's die gewoon niet in Nederland zijn of ooit zullen worden uitgegeven.
morgen wordt ie door dhl op mn werk afgeleverdquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:34 schreef Timo20 het volgende:
heeft iemand de Hellboy giftset al binnen??
wel de hellboy 3disc director's cutquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:34 schreef Timo20 het volgende:
heeft iemand de Hellboy giftset al binnen??
dan hoop ik dat ie van mij ook binnenkomt, al denk ik zelf dat ie nog n tijdje door dequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
morgen wordt ie door dhl op mn werk afgeleverd
yeah right, voor maar $ 5250,-quote:
Veel plezier met de douane.quote:
Hmm, mijn creditcard is geweigerdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Veel plezier met de douane..
Oh, en als je dit ding nou écht hebt gekocht, heb je dan wat dubbele Criterions die ik kan overnemen? Voor een zacht prijsje?.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, mijn creditcard is geweigerd
Tuurlijk heb ik deze ubergeile set niet besteld. Heb ik het geld echt niet voor hoor!!
En verder vraag ik me trouwens af hoe ik deze ooit zou kunnen bestellen aangezien mijn bestedingslimiet van mijn cc maar 2500 euro is, en dat is het maximum.
Als ik dan maar wel the Hidden Fortress mag houden, de rest mag jij wel hebben dan.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:53 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het een "Giftset" is en dat je hem dus moet schenken aan een ander?![]()
Zit er ook nog een samenhang tussen dit zootje?quote:
Alle Criterions (excl. OOP dingen). www.criterionco.comquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:04 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zit er ook nog een samenhang tussen dit zootje?
Zouden er echt mensen bestaan die persé alle Criterions willen hebben. Ik bedoel, op zich is dat wel een erg vage relatie en ook in de Criterion collectie zullen voor iedereen wel films zitten die ze niet leuk vinden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Alle Criterions (excl. OOP dingen). www.criterionco.com
Zou zelf ook never nooit de gehele criterion collectie willen hebben, aangezien ik echt niet elke film in die collectie leuk vind. Het zou wel stoer staan natuurlijk, maar daarvoor heb ik geen collectiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen bestaan die persé alle Criterions willen hebben. Ik bedoel, op zich is dat wel een erg vage relatie en ook in de Criterion collectie zullen voor iedereen wel films zitten die ze niet leuk vinden.
Sowieso is met het opnemen van Armageddon de status van de Criterion collectie aan enige inflatie onderhevig.![]()
Kun jij rood staan?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:29 schreef Sai het volgende:
Eventjes in één klap al mijn bestellingen van de komende maand gedaan (denk ik dan, heh, denk ik dan):
Zo'n maandelijks kaart-afschrift. Dus het komt toch altijd in één keer. En dan sta ik weer eventjes achter het centraal. Ook leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:45 schreef California het volgende:
[..]
Kun jij rood staan?
Iedereen kan toch rood staanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:45 schreef California het volgende:
[..]
Kun jij rood staan?
Volgens mij wil er niemand rood staanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Iedereen kan toch rood staan
Het is alleen de vraag of je het wilt.
Commies toch wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:15 schreef Joppe het volgende:
[..]
Volgens mij wil er niemand rood staan
Die Hitchcock box is normaal toch ook zo duur?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:13 schreef Sai het volgende:
Ik heb de Hitchcock Signature Box, Before Sunrise/Sunset Box en de Studio Classics Box weten te bestellen. Vijf euro per schijfje..
Nu hoop ik alleen niet dat ik rotzooi krijg met de douane..
Normaal 58 euro, nu 50.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Hitchcock box is normaal toch ook zo duur?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:30 schreef sampoo het volgende:
Het is een tikkeltje uit de hand gelopen geloof ik.![]()
Die heeft volgens mij in een keer z'n collectie verdubbeld ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik begin me nu serieus zorgen te maken over Sampoo.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in een keer z'n collectie verdubbeld ofzo.
Is trouwens maar een euro of 250.
Daar kun je ook 1 giftset van kopen
mooi lijstjequote:Op dinsdag 2 november 2004 15:53 schreef sampoo het volgende:
Het zijn allemaal titels waarvan ik weet dat ik ze vroeg of laat toch ga aanschaffen waarom dan niet nu voor een klein prijsje. Het is net zo prijsbewust als een giftsetje inderdaad.![]()
Maak mij wel zorgen over het feit dat ik mijn creditcardnummer uit mijn hoofd ken.![]()
ik vind het wel een uitkomst, je levert wel waar voor m'n geldquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Zo'n maandelijks kaart-afschrift. Dus het komt toch altijd in één keer. En dan sta ik weer eventjes achter het centraal. Ook leuk..
Wat?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind het wel een uitkomst, je levert wel waar je m'n geld
dat ie elke cent waard is die hij aan me verdient, als ik van zijn diensten achter het CS als klant gebruik maakquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat?
nou ff in ABN
Jaja, nu maak je mij weer ff belachelijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ie elke cent waard is die hij aan me verdient, als ik van zijn diensten achter het CS als klant gebruik maak
WTF??quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:17 schreef twistednerve het volgende:
[afbeelding]
Sopranos seizoen 3
[afbeelding]
Saving private ryan - Tincase (limited edition)
Ook al heb ik al de gewone versie van SPR, ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan
Nou, vanaf nu ben je niet meer welkom daar.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat ie elke cent waard is die hij aan me verdient, als ik van zijn diensten achter het CS als klant gebruik maak
Nee, speciale gelimiteerde uitgave aangezien D-day precies 60 jaar geleden was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:40 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF??
Sinds wanneer is dat dan een tincase? Is toch gewoon digipack?
quote:Volgens mijn niet, ik kan in ieder geval nergens die info vinden en heb van FRS ook gewoon de digipack gekregen en geen tin-can, ze ook maar even vriendelijk "ahum" gemaild.
En niet eens RoTK?quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:45 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] & [afbeelding]
'Gelukkig' komen er een paar pas over een maand uit..
mooi lijstjequote:Op zaterdag 6 november 2004 01:45 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] & [afbeelding]
'Gelukkig' komen er een paar pas over een maand uit..
Heeft ie idd allemaal bij dvdsoon besteld. Was laatst een beetje een aanbieding daarquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef fractalis het volgende:
@Sampoo: Heb je die hele waslijst bij dvdsoon besteld, of mis ik hier iets?![]()
Bek houwen. Ik heb het al moeilijk genoeg niet de Polanski-Box te bestellen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:15 schreef Hare het volgende:
[..]
En niet eens RoTK?
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de nieuwe criterions van M en Kagemusha, of natuurlijk de prachtige Seinfeld Giftsetquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:18 schreef Sai het volgende:
[..]
Bek houwen. Ik heb het al moeilijk genoeg niet de Polanski-Box te bestellen..
Eerste 5 bij frs, volgende 50 bij dvdsoon.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef fractalis het volgende:
@Sampoo: Heb je die hele waslijst bij dvdsoon besteld, of mis ik hier iets?![]()
verzonden door dvdworldonline.comquote:
jammer dat waarschijnlijk allemaal die extra`s niet ondertiteld worden. zo heb je niets aan 8 discs natuurlijk. moeten ze toch es wat aan gaan doenquote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
verzonden door dvdworldonline.com
ben benieuwd of ie ook nog echt binnenkomt
[..]
jammer dat waarschijnlijk allemaal die extra`s niet ondertiteld worden. zo heb je niets aan 8 discs natuurlijk. moeten ze toch es wat aan gaan doen
En daarom ga ik hem denk ik ook kopen, alleen ben ik nog even aan het checken hoe het met de financien zit.quote:Op maandag 8 november 2004 23:49 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]de extra's stellen niet echt veel voor helaas bij deze set, ook al heb ik de ondertitels niet nodig
. Ik koop hem vooral voor de 5 uur versie cut van de drie films in chronologische volgorde en remastered version van de alle 3 de films apart...
quote:Op maandag 8 november 2004 23:49 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]de extra's stellen niet echt veel voor helaas bij deze set, ook al heb ik de ondertitels niet nodig
. Ik koop hem vooral voor de 5 uur versie cut van de drie films in chronologische volgorde en remastered version van de alle 3 de films apart...
ook ik ga m (waarschijnlijk danquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:38 schreef Hare het volgende:
[..]
En daarom ga ik hem denk ik ook kopen, alleen ben ik nog even aan het checken hoe het met de financien zit.
5 disc zijn alleen al voor de films weggelegd, dus wat maken die 3 nou uit.
Over welke film(s) gaat het hier eik?quote:Op maandag 8 november 2004 23:49 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Infernal Affairs Trilogyquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Over welke film(s) gaat het hier eik?.
Als er een aziatische film is die ik wil dan probeer ik altijd eerst te kijken of die bij cd-wow.com te koop is. Er zijn meer aziatische films op www.cd.wow.com dan je zal denken, alleen vind je ze via de catalogue nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:38 schreef Hare het volgende:
[..]
En daarom ga ik hem denk ik ook kopen, alleen ben ik nog even aan het checken hoe het met de financien zit.
5 disc zijn alleen al voor de films weggelegd, dus wat maken die 3 nou uit.
Maareh, hoe kom je verder aan al die titels? Ben zeer geinteresseerd in Japanse/Aziatische cinema dus ben wel benieuwd hoe je aan zulke titels komt!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Als er een aziatische film is die ik wil dan probeer ik altijd eerst te kijken of die bij cd-wow.com te koop is. Er zijn meer aziatische films op www.cd.wow.com dan je zal denken, alleen vind je ze via de catalogue niet![]()
Als www.cd-wow.com hem niet hebben dan wijk ik voor films en uitgaves uit hongkong vaak naar www.layoyo.com, ze zijn een van de goedkoopste internetshops uit hongkong, helaas zijn de shippingkosten daar redelijk hoog als je grote boxsets als Infernal Trilogy (13DU!!) wil bestellenVoor normale uitgaves betaal je gemiddeld 7 euro per 4-5 DVD's aan shipping. Ze werken met zgn. delivery units(DU). Meestal voor een DVD dus rond de 1-2 DU.
Voor koreaanse uitgaves, indien niet beschikbaar op www.cd-wow.com, ga ik naar www.koreandvds.com. Verder heeft www.dvdasian.com ook een redelijk aanbod, ze zijn alleen vrij prijzig. En als je echt rare stuff (OOP of met handtekeing etc) wil vinden dan kan je die af en toe vinden op www.asiandb.com, ze zijn alleen veels te duur.
Verder:
www.aznfilms.com japan/korea/hk
www.dddhouse.com hk
www.dvdfromasia.com (thailand)
www.cdjapan.co.jp (japan)
Als je advies nodig hebt over welke film je wel en niet moet halen dan kan je het beste reviews lezen op: www.kfccinema.com, op het forum van die site vind je ook vaak welke films goed of slecht zijn.
Ik ben vooral geinteresseerd in films uit Hk, www.lovehkfilm.com is een erg goeie site als je op zoek bent naar goeie reviews over films uit hk.
Verder voor reviews:
www.nixfilx.com
www.geocities.com/hkneo2001
www.jpreview.com/index.html
dat was het zo'n beetje
Krediet naar de klote?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:27 schreef kinky_queen het volgende:
Dvdsoon.com is een btje van slag geloof ik, heb ik eindelijk weer een paar dvdtjes gevonden die ik wil hebben zeggen ze dat m'n krediet naar de klote is...
dan maar bij een wat duurdere winkel
Die covers en titels!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef kinky_queen het volgende:
Leuk voor ongeveer 4,50 per stuk bij dvdsoon.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zover ik weet kan je alleen bij layoyo en dddhouse je Infernal Affairs Trilogy box laten graveren. Tip voor degene die hem nog moeten bestellenquote:Hi,
Do you want to mark your name on this DVD boxset? It's FREE, If you want to get it, please provide your NAME to me before 18/11/2004, if i had received your email is after 18/11/2004, we will not bear any responsibility for this case.
Maximum of 14 Chinese word.
Mmaximum of 25 English word.
Please fill in the blank and sent back to me, thanks.
Godver, das wel errug gaaf zeg.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:10 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Danet een leuk mailtje binnengekregen van layoyo.com
[..]
Zover ik weet kan je alleen bij layoyo en dddhouse je Infernal Affairs Trilogy box laten graveren. Tip voor degene die hem nog moeten bestellenGaat natuurlijk over deze giftset:
[afbeelding]
Das dus 20 van de 50 = 40%quote:Op donderdag 11 november 2004 15:24 schreef sampoo het volgende:
5 boxsets en 15 dvd's bij dvdsoon in "packaging".![]()
Ze zijn wel weer lekker bezig met benamingen bij dvdsoon. On Order, In Transit, On Hand, Packaging en dan Shipped.![]()
[..]
Die covers en titels!Die wil ik ook.
Ik heb hem samen met 6 andere DVD's besteld die ik al een tijdje wilde kopen, maar door de hoge shippings nog niet had gehaald. Voor de giftset zelf heb ik ongeveer 60 euro betaald en de shippings (wel via UPS/Express) waren ongeveer 30 euro. In totaal was ik 125 euro kwijt aan deze bestelling en dat voor 9 films eigenlijk. Helaas verwacht ik wel problemen met de douanequote:Op donderdag 11 november 2004 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Godver, das wel errug gaaf zeg.
Moet toch nog maar eens ff nadenken of ik hem dan toch zal kopen. Je eigen inscriptie erop is natuurlijk wel errug exclusief.
Hoeveel geld was je ervoor kwijt incl. verzenden?
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
maar de films zijn gewoon op z'n best als je ze gewoon bekijkt (denk ik).
dat wordt weer een fijne nachtelijke doorzit voor jequote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef kinky_queen het volgende:
Leuk voor ongeveer 4,50 per stuk bij dvdsoon.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jazeker!quote:Op vrijdag 12 november 2004 06:21 schreef MikeyMo het volgende:
dat wordt weer een fijne nachtelijke doorzit voor je
Zijn die 2 pond vouchers nog ergens te halen?quote:Op maandag 15 november 2004 15:48 schreef mooiegek het volgende:
voor 8,57 EUR bij cd-wow (met 1 pond link en 2 pond voucher):
[afbeelding]
Nope, wel 10% korting op de gehele collectie:quote:Op maandag 15 november 2004 17:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Zijn die 2 pond vouchers nog ergens te halen?
Alleen al voor het hoesje...!!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef Hare het volgende:
En de geile, ungecutte inhoudquote:Op maandag 15 november 2004 18:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Alleen al voor het hoesje...!!!
Als je dat nou eens tussen img tags zou zetten ( [img] url [/img] zonder spaties), is het allemaal wat leuker kijkenquote:Op maandag 15 november 2004 20:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hallo!
Ik wacht met smart op:
http://www.filmsite.org/posters/plac2.gif
alsmede
http://www.filmsite.org/posters/from.gif
en als laatste voorlopig:
http://www.filmsite.org/posters/redr.gif
![]()
Ik denk dat ik het daar wel mee eens benquote:Op maandag 15 november 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je dat nou eens tussen img tags zou zetten ( [afbeelding] zonder spaties), is het allemaal wat leuker kijken
Als men nou die posters ook wat vaker daadwerkelijk voor de covers gingen gebruiken.quote:Op maandag 15 november 2004 20:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hallo!
Ik wacht met smart op:
[afbeelding]
alsmede
[afbeelding]
en als laatste voorlopig:
[afbeelding]
![]()
bij de volgende voucher actie van cd-wow toch maar een goede voorraad aanmaken?quote:Op maandag 15 november 2004 17:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Zijn die 2 pond vouchers nog ergens te halen?
vandaag toch verstuurd door cdwow, dus maar weer gecancelled bij dvdsoonquote:Op maandag 15 november 2004 22:35 schreef Timo20 het volgende:
voor de 2e keer vertraagd bij CDWOW, dus nu maar besteld bij dvdsoon voor t geval ie bij cdwow niet meer te leveren is:
[afbeelding]
nee zover ik weet nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Die Gone with the Wind is toch geen limited edition toch?
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:26 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Join the club Eippie![]()
Ik heb weer veel te veel besteld...En ik moet nog zoveel...
Ontopic:
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:17 schreef Eippie het volgende:
Hallo dan,
Heb me uiteindelijk ook maar eens geregistreerd, er kwamen vandaag nogal wat pakjes binnen dus werd het wel eens tijd.
Momenteel wacht ik op:
12 angry men
The Manchurian candidate SE
The Hustler SE
The apartment
All About Eve
Sunset Boulevard CE
(deze staan ondertussen op packaging bij soon)
Untouchables CE
Night of the living dead
Blade Runner
Satyricon
Roma
Deze staan nog op order bij soon
Nu naar videodvd om daar te posten wat er vandaag binnen kwam
En daarna gelijk maar door naar het verslavingstopic denk ik zo
www.cd-wow.comquote:Op donderdag 18 november 2004 15:42 schreef RealKnuckles het volgende:
waar bestellen jullie online je dvds
(ik wil namelijk graag pi, romper stomper en requiem for a dream bestellen)
maar weet geen dvd webwinkel op bol.com na.
www.dvdsoon.comquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Als er een aziatische film is die ik wil dan probeer ik altijd eerst te kijken of die bij cd-wow.com te koop is. Er zijn meer aziatische films op www.cd.wow.com dan je zal denken, alleen vind je ze via de catalogue niet![]()
Als www.cd-wow.com hem niet hebben dan wijk ik voor films en uitgaves uit hongkong vaak naar www.layoyo.com, ze zijn een van de goedkoopste internetshops uit hongkong, helaas zijn de shippingkosten daar redelijk hoog als je grote boxsets als Infernal Trilogy (13DU!!) wil bestellenVoor normale uitgaves betaal je gemiddeld 7 euro per 4-5 DVD's aan shipping. Ze werken met zgn. delivery units(DU). Meestal voor een DVD dus rond de 1-2 DU.
Voor koreaanse uitgaves, indien niet beschikbaar op www.cd-wow.com, ga ik naar www.koreandvds.com. Verder heeft www.dvdasian.com ook een redelijk aanbod, ze zijn alleen vrij prijzig. En als je echt rare stuff (OOP of met handtekeing etc) wil vinden dan kan je die af en toe vinden op www.asiandb.com, ze zijn alleen veels te duur.
Verder:
www.aznfilms.com japan/korea/hk
www.dddhouse.com hk
www.dvdfromasia.com (thailand)
www.cdjapan.co.jp (japan)
Als je advies nodig hebt over welke film je wel en niet moet halen dan kan je het beste reviews lezen op: www.kfccinema.com, op het forum van die site vind je ook vaak welke films goed of slecht zijn.
Ik ben vooral geinteresseerd in films uit Hk, www.lovehkfilm.com is een erg goeie site als je op zoek bent naar goeie reviews over films uit hk.
Verder voor reviews:
www.nixfilx.com
www.geocities.com/hkneo2001
www.jpreview.com/index.html
dat was het zo'n beetje
Thnxquote:Op donderdag 18 november 2004 16:07 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
www.cd-wow.com
www.play.com
[..]
www.dvdsoon.com
www.amazon.com
Voor Nederlandse DVD's toch waarschijnlijk:
www.rodisc.nl
www.bol.com
www.frs.nl
www.vanleest.nl
En eventueel dvdcompare.net om te kijken wat een leuke versie is...
bestelling gecancelled en de gewone 1disc aangeschaftquote:Op donderdag 18 november 2004 13:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]welkom
gisteren gezien, vanmorgen besteld bij VanLeest:
[afbeelding]
Heb wel overigens de dubbel dvd besteld. die kwam zowaar als beste uit de bus bij dvdcompare.En dat voor een release van A-Film
Hier heb je 't zelfde voor maar 1,99 EUR.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:44 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Nu voor maar 10 eurotjes bij dvdsoon. 2 discs in digipack!!! Helft van de prijs goedkoper dan bij de andere aanbieders!!
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hier heb je 't zelfde voor maar 1,99 EUR.
[..]
[..]
oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,quote:Op zondag 21 november 2004 12:25 schreef Durbin het volgende:
Hmm ?quote:Op zondag 21 november 2004 12:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,oei, oei, oei, oei, oei, oei,
Die 2 zijn zooooo slecht...quote:Op zondag 21 november 2004 14:14 schreef Durbin het volgende:
Hmm ?
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVquote:Op zondag 21 november 2004 15:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die 2 zijn zooooo slecht...
ik hoop dat jij er wel van kan genieten
![]()
Ze versturen gewoon apart.quote:Op maandag 22 november 2004 12:27 schreef Timo20 het volgende:
-edit- weet iemand trouwens of ze dan allebei samen worden verstuurd, dus pas wanneer die treasure uitkomt op 7 december. of worden ze appart verstuurd??
heb geen zin om de hele pagina van dvdsoon te gaan doorzoeken
ok danquote:Op maandag 22 november 2004 12:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze versturen gewoon apart.
Of het moet natuurlijk zo lang duren voor ze de een kunnen verzenden dat ie gelijk kan worden gezonden met de treasurequote:Op maandag 22 november 2004 12:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok dan
ja dat zou me ook nog niets verbazen. dat ie zo lang op pending staat dat ze samen worden verzonden...quote:Op maandag 22 november 2004 12:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Of het moet natuurlijk zo lang duren voor ze de een kunnen verzenden dat ie gelijk kan worden gezonden met de treasure
En dan mag je dan ook nog eens belasting gaan betalenquote:Op maandag 22 november 2004 13:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat zou me ook nog niets verbazen. dat ie zo lang op pending staat dat ze samen worden verzonden...
laat ik niet hopen![]()
schei me uit, krijg nu al nachtmerriesquote:Op maandag 22 november 2004 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
En dan mag je dan ook nog eens belasting gaan betalen
Wat is het?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Ik heb hem besteld!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat is het?![]()
Oldboy en een mooie score op imdb. Bestaat er ook een el-cheapo editie voor de krent?
Ik wil die ook nog hebben!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem besteld!!!
Doe je dat na deze aankoop tochquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik wil die ook nog hebben!Moet alleen ff wat gas terug gaan nemen...
![]()
Deed je dat per ongeluk of zoquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Hare het volgende:
Ik heb hem besteld!!!
Nee, ben er erg blij mee.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Deed je dat per ongeluk of zo
![]()
De 'gewone' versie heb ik en die is inderdaad ook al zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:58 schreef Hare het volgende:
[..]
[afbeelding]
De gewone versie is een van de mooiste 'normale' verpakkingen ooit naar mijn idee
Sorry voor de off-topic Gorro, maar aangezien er geen mailadressen meer in het profiel staan, moet het toch echt zoquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat is het?![]()
Oldboy en een mooie score op imdb. Bestaat er ook een el-cheapo editie voor de krent?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry voor de off-topic Gorro, maar aangezien er geen mailadressen meer in het profiel staan, moet het toch echt zo
@ Sampoo
Als je interesse hebt in die digipack editie, aangezien ik nu deze box heb besteld wordt mijn bestelling van die versie overbodig dus als je interesse hebt kan je hem wel van mij overnemen.
Je begint zo onderhand toch wel klant nr. 1 te worden daarquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:24 schreef sampoo het volgende:
Alle fox studio classics zijn inderdaad voor 5 euro te vinden.
Ik moet toch zeker mijn CA$50 van het fidelity kaartje eruit halen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Je begint zo onderhand toch wel klant nr. 1 te worden daar
Maar dan vergeet je toch echt de verzendkosten die volgend jaar weer door de gewone man betaald moet gaan wordenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik moet toch zeker mijn CA$50 van het fidelity kaartje eruit halen.Ik krijg nu 6% korting en dus moet ik zo'n CA$833 per jaar uitgeven bij dvdsoon om dat te doen.
Die tel ik niet mee. Ik bekijk het enkel op basis van de huidige situatie. De korting boven op de al mooie prijzen. Want zonder fidelity kaart en dus met verzendkosten zou ik er wellicht niet zo vaak bestellen aangezien andere aanbieders dan aantrekkelijker worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je toch echt de verzendkosten die volgend jaar weer door de gewone man betaald moet gaan worden
Oeh.. oeh.. oeh.. hoeveel?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry voor de off-topic Gorro, maar aangezien er geen mailadressen meer in het profiel staan, moet het toch echt zo
@ Sampoo
Als je interesse hebt in die digipack editie, aangezien ik nu deze box heb besteld wordt mijn bestelling van die versie overbodig dus als je interesse hebt kan je hem wel van mij overnemen.
27,5quote:Op woensdag 24 november 2004 10:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oeh.. oeh.. oeh.. hoeveel?
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:50 schreef Hare het volgende:
[..]
27,5
62 euroquote:Op woensdag 24 november 2004 19:53 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik wil denk ik niet weten hoeveel die "giftset" heeft moeten kosten.
Het zijn gewoon erg mooie edities.
Post ze gelijk maar ff dan...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef Hare het volgende:
Mag ik vragen hoeveel dvds je nu hebt in je collectie?
Als ik alles binnen krijg dan heb ik denk ik als ik even snel turf zo'n 350-400 dvdtjes en zo'n 50 boxsets (voornamelijk tv-seizoenen). Hangt er verder ook een beetje af van hoe je de boxsets wilt tellen een Laurel en Hardy collectie met 21 keepcases worden ook apart verkocht en hetzelfde met mijn hitchcock boxsetje met 14 keepcases.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef Hare het volgende:
[..]
62 euro
Mag ik vragen hoeveel dvds je nu hebt in je collectie?
Dan mag ik eerst even een dag vrijmaken om dat even te doen. Ik wil ook al een tijd de dvdtjes sorteren op volgorde maar ik moet denk ik eerst op zoek naar een fatsoenlijk opbergsysteem.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Post ze gelijk maar ff dan...
dat dacht je zeker ook over 100 dvd's op het moment dat je er nog onder zatquote:Zolang ik nog onder de 1000 dvdtjes blijf is het nog niet uit de hand gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |