Dat mag je natuurlijk vinden .. maar ik had het idee na het zien van A. Beauty dat het ene troela is ... en na het zien van Dungeons & Dragons weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:36 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
En besides Thora is een babe.
Goed dat je me er even aan herinnert, had hem een tijdje geleden al alleen bleek verkeerde AR te zijn. Nu ff gezocht en de goeie gevondenquote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef Hymn het volgende:
Garden State
okee, eeeeeeeeeeeeerg mooie film.
Absolute aanrader, erg leuke dialogen plus een leuk liefdesverhaal.
erg mooi!
Dat is nu juist net de kracht van de film .. herhaling ... dat je herhaldelijk een film over herhaling kan kijkenquote:Op zondag 14 november 2004 05:22 schreef twiFight het volgende:
Groundhog Day
leuke comedy, leuk uitgewerkt en goed geacteerd. het enige jammere is dat niet alleen de hoofdpersoon zich irriteert aan dat alles zich steeds herhaalt, maar ik als kijker soms ook.
wtf, is die al open?!quote:Op zondag 14 november 2004 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
Net terug van de nieuwe bioscoop in Almere, mijn god wat een gigantisch complex
jammer dat BRIDGET JONES'S DIARY:THE EDGE OF REASON een matige film is met dat irritante ijskonijn Colin Firth
Als je je even instelt op wat meer absurde humor dan ga je veel plezier beleven aan deel 2. Met name de 'hand-scene' en de 'help-de-dode-beesten-aan-de-muur-maken-geluiden-scene' zijn meesterlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Evil Dead
Groepje van 5 vrienden reist naar n bohut, waar ze zonder het zelf te weten een groepje demonen bevrijden. Ze proberen er alles aan te doen om niet ten prooi te vallen aan ze. Of t lukt?
Had m nog niet gezien, maar heb me wel vermaakt met deze film. Je ziet dat t n low-budget film is. Alles is natuurlijk uber voorspelbaar, je kunt als t ware gaan aftellen tot de volgende aanval. Maar hey: dat maakt echt niet uit. Als je t niet erg vindt natuurlijk. Maar dat weet je vantevoren.
Anyweg: een erg vermakelijke film. ben benieuwd naar de andere 2 delen
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
ben benieuwdquote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je je even instelt op wat meer absurde humor dan ga je veel plezier beleven aan deel 2. Met name de 'hand-scene' en de 'help-de-dode-beesten-aan-de-muur-maken-geluiden-scene' zijn meesterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |