Zoals Barkmarket een beetje, maar inderdaad ook veel stonerinvloeden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
alleen de naam, staat op mijn lijstje om ooit nog eens gechecked te worden. Beetje stoner achtig dacht ik.
Fucking hell dude, dat is me helemaal ontgaan!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:00 schreef Summoner het volgende:
[..]
Deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht in de Waterput onder het toeziend oog van... jou!![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:04 schreef dwerg het volgende:
Heeft iemand de weersvoorspelling voor komend weekeinde al gezien?
Toen Jane op vakantie was, heeft het in Nederland tien dagen op rij geregend.
Liejannuh blijft een maand weg.
dan ga ik het zeker uitchecken, altijd in voor aanbevelingenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Zoals Barkmarket een beetje, maar inderdaad ook veel stonerinvloeden.
Je gaat het zeker leuk vinden, eigenlijk verwachtte ik toen ik je nick bij het topic zag staan dat je het al kende, gezien de rest van wat je allemaal kent.
Laat ze me maar eens beelen over een jaar of 18quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Deze dames waren trouwens de oorzaak van mijn 3,5 uur durende lunchpauze!
Ja, veel plezier (en dit lees je waarschijnlijk al helemaal niet meer )quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:49 schreef Seborik het volgende:
Veel plezier Liejannuh (als je dit nog leest)!!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:49 schreef Seborik het volgende:
Jeej, heb Sacred Reich gekocht via Ebay. Nu wachten tot hij binnen is.
Beste Leo,quote:Ik wil niet zeggen dat vrouwen minder van muziek houden, maar de beleving is anders. Geldt ook voor verzamelen. Ook typisch mannelijk volgens mij. Ik ben tenminste nog nooit een vrouw tegengekomen die zei dat ze de Beatles compleet had.
Zag laatst een 'fraaie' foto van de gevolgen van een overstroming:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:22 schreef bartrid het volgende:
hier in engeland klettert het van de regen. Da's niet zo heel bijzonder, maar vervelender is het dat het dak van mijn appartement lekt waardoor het binnen ook regent.....
Moest je erg huilen toen je dit zag?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:54 schreef Zander het volgende:
[..]
Zag laatst een 'fraaie' foto van de gevolgen van een overstroming:
[afbeelding]Al die platen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |