En dat hebben we allemaal aan jou te dankenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:49 schreef methodmich het volgende:
Wow, deel 3 al weer. Nooit gedacht.
Goo goo g'joob!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:22 schreef Storing het volgende:
Ik ben de walrus!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:03 schreef DuranK het volgende:
ik had de witchdokter verteld da ik verliefd op je ben en hij zei oeh ieh oeh aah aah tjing tjeng wala wala bing beng
Hee, bij mij ookquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Bezopen en gewond, het is niet wat de maan deed, ik krijg waar ik voor heb betaald. Ik zie je morgen, hee Frank, kan ik een paar dollar van je lenen?
Automatische taxi-stop, electrische sigaret, liefde schatje, hotel, rock-en-roll-de-discotheek, de electrische super-seks. Wist jij dan Jan-Peter de minister-president electrische superseks heeft?quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Woei, tha mode!
* Sack_Blabbath luistert ook iets dergelijksquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ik kan je sexy kont niet weerstaan. Dus spreid voor me, ik kan haast niet wachten tot ik je mee naar huis kan nemen.
Outkast?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* BloodyLotte luistert ook iets dergelijks
Outkastquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Outkast?![]()
Time, zeer goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:53 schreef Bos81 het volgende:
En op een dag kom je erachter dat er 10 jaar voorbij zijn. Niemand vertelde je wanneer te rennen. Je hebt het startschot gemist
Ook mooi nummer, The Doorsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Time, zeer goed
Bij mij zijn ze op zoek naar een whiskey bar
Ben je echt aan het meezingen? Ben ik blij dat er geen geluid op fok zit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hij gelooft in een ding genaamd liefde, hij gelooft in een ding genaamd liééééééééééééééfdéééé
Ha, Scissor Sisters!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:43 schreef Copycat het volgende:
Er zijn geen tieten op de radio... oh nee... er zijn geen tieten op de radio.
En dan heb je ook echt het hele nummer wel samengevat...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:00 schreef gr8w8 het volgende:
Iemand wil een gast meenemen naar de gay bar, daar een nucleaire oorlog beginnen en hij vraagt zich af of die gast wel geld heeft om uit te geven aldaar en hij heeft ook nog iets om in die gast te stoppen. Maar wel lief, want hij noemt die gats daarna een superster.
Mijn God, wat een foute muziek luister ik soms...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:00 schreef gr8w8 het volgende:
Mijn God, wat een foute muziek luister ik soms...
De A Perfect Circle versie?quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
In mijn liedje vraagt iemand zich af wat er gaande is.
En wie zijn zij eigenlijk om over ons te oordelen, simelweg omdat wij lang haar hebben?
Dat oorlog niet het antwoord is, moge duidelijk zijn.
Wat blijft dit toch mooi!
De A Perfect Circle
Nope, het origineel..quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:45 schreef gr8w8 het volgende:
De A Perfect Circle versie?
Vertaal hier liedjes - deel 3quote:Op donderdag 4 november 2004 10:16 schreef coz het volgende:
-knip
vertaald zijn sommige echt wel grappig
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |