quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als er maar niet heel veel mensen zijn die als eerbetoon aan Wilders ook zo'n kutkapsel nemen.
ja als ie kaal is lijkt ie meteen op Pim. F.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:09 schreef Piemol het volgende:
Dat je dat nog een kapsel kunt noemen...
de kerel kan beter kaal door het leven gaan
Die kans acht ik toch al uitgesloten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:14 schreef Tiemie het volgende:
dan wordt die lul in ieder geval geen premier.
ik ook, maar dan weet je het zeker hé.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die kans acht ik toch al uitgesloten.
Jij denkt vast ook nog altijd dat De Graafschap nog eens onder Hiddink Nederlands Kampioen zal worden hé, das wel schattigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik ook, maar dan weet je het zeker hé.
Ik hoop eigenlijk wel dat Nederland in 2006 eindelijk wereldkampioen wordt ... dan in de finale duitsland verslaan, op eigen bodem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:24 schreef Piemol het volgende:
Beeld het je eens in
WIlders vorm een groep
WIlders krijgt vlak voor de verkiezingen een peilig dat hij op 25 zetels staat
Wilders wordt ge-annuleerd
Wat zal Nederland doen?
Zal Nederland uberhaupt iets doen?
Als er maar niet heel veel mensen zijn die als eerbetoon aan Wilders ook zo'n kutkapsel nemen.
Hysterical Ali is nog altjd beter dan elke niet tegen kritiek kunnende moslim lijkt me. En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:12 schreef D-FENS het volgende:
De groep Wilders bestaat uit alleen Wilders. Heb geen idee op wie je zou moeten stemmen bij wijze van "tribute". Hysterical Ali soms?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:33 schreef wonko het volgende:
[..]
Hysterical Ali is nog altjd beter dan elke niet tegen kritiek kunnende moslim lijkt me. En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.
wat is dat nou weer voor rare afsluitingquote:De dood van WIlders; het zou me niet verbazen mocht het gebeuren...
Hoezo raar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:55 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor rare afsluiting![]()
doodsverwensingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:20 schreef _The_General_ het volgende:
-offtopic-
Voorlopig zijn die bedreigingen voornamelijk grond voor Wilders extra de publiciteit op te zoeken;quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:01 schreef Piemol het volgende:
Nu is er iemand die een beetje dezelfde kant opgaat als Pim, uiteraard niet precies als Pim, helaas niet .. maar als je ziet hoe makkelijk hetging om hem het zwijgen op te leggen , dan acht ik de kans reeel dat bij Wilders hetzelfde zou kunnen gebeuren
Hij heeft hier en daar dezelfde ideeen, hij zit goed in de peilingen dus het zou me niet verbazen
Dr zijn genoeg gekken in dit land!
Ik bedoel de vorm, knakker. Lijkt net een of andere slogan voor een tv-show maar dan je eigen mening erin verwerkt. Komt nogal raar over.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:01 schreef Piemol het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Pim was de eerste na Janmaat ofzo die er wat van zei, mensen steunden hem omdat hij toch niet zulke imbeciele ideeen had...
En deze man werd door deze ideeen kapotgeschoten..
Nu is er iemand die een beetje dezelfde kant opgaat als Pim, uiteraard niet precies als Pim, helaas niet .. maar als je ziet hoe makkelijk hetging om hem het zwijgen op te leggen , dan acht ik de kans reeel dat bij Wilders hetzelfde zou kunnen gebeuren
Hij heeft hier en daar dezelfde ideeen, hij zit goed in de peilingen dus het zou me niet verbazen
Dr zijn genoeg gekken in dit land!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef DeX090 het volgende:
Als WIlders wordt doodgeschoten wordt hij meteen gezien als één van de 10 grootste nederlanders, dan krijgt hij een standbeeld, een eigen kamer in het tweede kamer gebouw, en nog meer van dat soort onzin. Dat is namelijk al eens voorgekomen.
och, stille tochten zijn zoooo 2002, ik vermoed dat men nu misschien eerdere denkt aan een leuke ArenA-happening, misschien dat het Wilders dan zou lukken om de ArenA 10 keer uitverkocht te krijgen, net als Froger deed met Ahoy ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:40 schreef LoggedIn het volgende:
als een moord op die gast de druppel is die de emmer over laat lopen betekent dat dat de nederlanders massaal de straat opgaan en een stille tocht houden, niet dat mensen iets gaan aanpakken oid
Wat eigenlijk? Heeft hij nu al een echt programma? stelt hij zich verkiesbaar de volgende verkiezingen? Hoe serieus moeten we dat 10-punten-vodje nog nemen, dat volgens hem zo belangrijk was? Wat is precies zijn reactie op de toetredings-onderhandelingen met Turkije, en wat gaat hij daaraan doen als hij toch mogelijk aan een kabinet zal deelnemen (nederland uit de EU)?quote:ik hoop dat ze die man gewoon in leven laten, dán gebeurd er wel wat
En als het geen moslim is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:33 schreef wonko het volgende:
En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.
leuk he.. die wraakfantasieën?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:33 schreef wonko het volgende:
En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.
Ze waren zeer vermakelijk, maar écht discussiëren kon de arme man natuurlijk nauwelijks, hij overschreeuwde gewoon alles en iedereen met geblaat en beledigingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:53 schreef Cesarino het volgende:
Ehh, er was maar één Pim, zijn debatten live op tv vond ik super.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef DeX090 het volgende:
Als WIlders wordt doodgeschoten wordt hij meteen gezien als één van de 10 grootste nederlanders, dan krijgt hij een standbeeld, een eigen kamer in het tweede kamer gebouw, en nog meer van dat soort onzin. Dat is namelijk al eens voorgekomen.
Marijnissen is wel een goede, alhoewel hij, ondanks dat het een uitgesproken politicus is, en zeer persoonsgericht is (zijn partij is bijna persoons-geil te noemen, ik ben best benieuwd wat daarvan overblijft als hij weg zou zijn, misschien ook een LPF-achtige ruine) toch eigenlijk weinig op zijn persoon gerichtte dreigementen ontvangt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn lijst is anders
1. Kok
2. Rosenmuller
3. Bos
4. Halsema
5. Melkert
6. Marijnissen
Net als op een zekere 11 september zeker.....................quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dan vieren we feest. Hoezo
Let toch niet zo op die rel-islamietje.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als op een zekere 11 september zeker.....................![]()
Wat was er op 11 september danquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als op een zekere 11 september zeker.....................![]()
Toen was je oom jarigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat was er op 11 september dan
Finishing off a few politicians never harmed any countryquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:17 schreef ondeugend het volgende:
Dan is Nederland helemaal naar de Kloten
dit geldt trouwens voor elke politicus die omgebracht zou worden
Dan hoop dat diezelfde dag de Milli Gurus leider wordt afgemaakt, gaan we lekker samen feest vieren!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dan vieren we feest. Hoezo
Idd, merkwaarig nog voordat Wilders vermoordt is denkt men al aan wraak.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:02 schreef BdR het volgende:
leuk he.. die wraakfantasieën?![]()
Ach, de enige allochtoon die ooit een Nederlands politicus heeft vermoord was een Fransman.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Idd, merkwaarig nog voordat Wilders vermoordt is denkt men al aan wraak.
Aangezien hij niet vermoord is staat de nationaliteit van de dader ookal niet ter discussie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 05:56 schreef Michael_Moore het volgende:
ik zie em liever een natuurlijke dood sterven
maar dan wel het liefst binnen een paar weken...of maanden...
precies mijn punt...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad.
Tis ook veel makkelijker om je gelijk te krijgen wanneer jetegenstander dood is en zich niet kan verdedigen in discussies.
Veel van de tegenstanders van Herr Wilders kunnen zich ook niet verdedigen. Wilders kan zijn racisme overal en altijd spuien, zonder daarvoor aangesproken te kunnen worden door diegenen die hij wenst te discrimineren. Het heeft iets met zijn positie te maken geloof ik. Om dezelfde reden zou Ahali nooit blaten wat ze blaat als ze niet in die positie zat. Ze zouden nooit vertellen wat ze nu vertellen als ze op straat zouden wandelen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad.
Tis ook veel makkelijker om je gelijk te krijgen wanneer jetegenstander dood is en zich niet kan verdedigen in discussies.
racisme?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
blaa bla ba blablablaabla bla blaa Wilders blaaaa blaa bla blaa blablaaaaa. Wilders bla blaa racisme blaaaa ba blaaaa blabla, blabla blaaaaaa blablablabla ba blaaaa blabla blaa blablaba bla bla blaaa ba discrimineren. bla blaaa blab bla blaa blablaa ba blaba blabla ba. ba blabalaa blaaa bla blaaa blaat blaten bla ba blaat bla ba blaa ba bla blablaa bla. ba blabla blaaa blablabla bla ba ba blablabla bla ba ba blabla blabla blablaaa.
Nou nee, itt jou weet ik wel degelijk wat ik zeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
racisme?
discriminatie?
Volgens mij heb je het over iemand ander.
Dus als mijn mening zou zijn dat alle joden dood moeten, dan is mijn mening voor jou een groot goed? Goed om te weten. Blij dat we in zo'n vrij land leven dan.quote:En vrijheid van meningsuiting is voor mij (en veel anderen) een groot goed. Ik snap dat voor sommige culturen dit moeilijk te accepteren is. Maar dit is nederland, en als het niet bevalt zijn er nog altijd genoeg landen waar ze je tegenstanders wel graag de mond snoeren.
*noteert deze uitspraak mocht er ooit een aanslag gepleegd worden op een abu jahjah type dat mee wilt doen aan de verkiezingenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is de democratie dan zo fragiel? Ik zou het juist zien als een steun in de rug van de ware liberale democratie.
Typerend dat je dit voorbeeld gebruikt. Die ondertoon zegt veel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou nee, itt jou weet ik wel degelijk wat ik zeg.
[..]
Dus als mijn mening zou zijn dat alle joden dood moeten, dan is mijn mening voor jou een groot goed? Goed om te weten. Blij dat we in zo'n vrij land leven dan.
Ik heb niets met arabieren en zeker niet met de populist Abu, dus hij zal me ook aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
*noteert deze uitspraak mocht er ooit een aanslag gepleegd worden op een abu jahjah type dat mee wilt doen aan de verkiezingen
Het was maar een voorbeeld, birdbrain.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Blaat.
En waarom niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ze zouden nooit vertellen wat ze nu vertellen als ze op straat zouden wandelen.
Omdat ze laf en schijnheilig zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:11 schreef Gia het volgende:
[..]
En waarom niet?
Dat ze op straat hetzelfde durven te verkondigen als in de 2e Kamer? Ja.quote:Vind je dat overigens normaal?
Je snapt schijnbaar mijn vraagstelling niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Omdat ze laf en schijnheilig zijn.
[..]
Dat ze op straat hetzelfde durven te verkondigen als in de 2e Kamer? Ja.
Dan laat je merken dat je je kiezers serieus neemt. Genoeg politici die in hun verhaal in het openbaar vertellen. Herr Wilders niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Je snapt schijnbaar mijn vraagstelling niet.
Jij beweert dat ze wel durven, lekker veilig in de tweede kamer. Moeten ze het eens op straat doen!
En dan? Wat als ze het op straat verkondigen?
Blijkbaar heb je geen benul waar je het over hebt. Want racisme en discriminatie is iets waar ik Wilders niet op heb kunnen betrappen. Maarja... die 2 termen worden nu echt te pas en te onpas voor alles gebruikt. Ze hebben hun waarde allang verloren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou nee, itt jou weet ik wel degelijk wat ik zeg.
[..]
Dus als mijn mening zou zijn dat alle joden dood moeten, dan is mijn mening voor jou een groot goed? Goed om te weten. Blij dat we in zo'n vrij land leven dan.
Ik denk dat je lager moet inzetten. Een Call-TV miepje ofzo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:20 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zou een nummer schrijven als eerbetoon aan de overleden Wilders. Dit nummer zou ongeacht de kwaliteit toch wel een nummer 1 hit worden, et voila: mijn springplank naar de top!
Uiteindelijk zou ik het bed delen met beroemdheden als Christina Milian, Cameron Diaz en Hilary Duff.
Voor iedere neukbeurt zou ik salueren met de tekst "At your service!" en na de neuksessie zou ik richting hemel kijken en zeggen "Wilders bedankt!"
en dan geeft ze je om de 5min d'r telefoonnummer...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dat je lager moet inzetten. Een Call-TV miepje ofzo.![]()
Het hangt ervan op welke wijze Wilders wordt omgebracht denk ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:07 schreef Piemol het volgende:
Wat nou als Wilders wordt omgebracht
Wat voor een effect zal dat teweeg brengen?
De dood van wilders zou op elke manier worden gezien als een aanval van de islam (tenzij het een tragisch ongeluk is oid)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:41 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Het hangt ervan op welke wijze Wilders wordt omgebracht denk ik.
Stel tijdens een uit de hand gelopen ruzie in een café met vrienden:
Geen haan die ernaar kraait.
Stel Wilders wordt omgebracht door Al Qaeda:
Wilders zou zelfs in de VS en GB herdacht worden.
Stel Wilders wordt na een wilde achtervolging (140 km per uur) omgebracht door zijn een anti-terreurbeweging:
Wilders zou verdacht worden van een verborgen agenda, men zou aannemen dat Wilders een Al Qaeda infiltrant was die zgn paranoia jegens de islam gebruikte als dekmantel voor zijn terroristische activieiten.
De mogelijkheden zijn legio, het effect zal afhankelijk zijn van wie hem om het leven brengt en met welk motief.
Zolang imams zich ongeneerd kunnen uitlaten over homo's vindt ik niet dat je veel recht van spreken hebt en al helemaal niet op basis van artikel 1 van de grondwet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Veel van de tegenstanders van Herr Wilders kunnen zich ook niet verdedigen. Wilders kan zijn racisme overal en altijd spuien, zonder daarvoor aangesproken te kunnen worden door diegenen die hij wenst te discrimineren. Het heeft iets met zijn positie te maken geloof ik. Om dezelfde reden zou Ahali nooit blaten wat ze blaat als ze niet in die positie zat. Ze zouden nooit vertellen wat ze nu vertellen als ze op straat zouden wandelen.
Ej plaats es een leuke foto van jezelf...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:15 schreef Djeez het volgende:
Wilders is een lul. Ziet er niet uit met z'n pruik...
Inderdaad, we geven gewoon de Marokkanen de schuld, de ideale gelegenheid om van dat vuilnis af te komen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:42 schreef Poepsnor het volgende:
[..]
De dood van wilders zou op elke manier worden gezien als een aanval van de islam (tenzij het een tragisch ongeluk is oid)
Danwel een van de vieze linkse garde (zie Pim).quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:42 schreef Poepsnor het volgende:
De dood van wilders zou op elke manier worden gezien als een aanval van de islam
Ik kom net van de moskee. Ik ben 3 weken geleden getrouwd in Marokko. Binnenkort komt mijn vrouw hierheenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:36 schreef Compile het volgende:
[/b] Ik bedoel, JE HOEFT HIER NIET TE WONEN! GA TERUG NAAR MAROKKO, GA TERUG NAAR TURKIJE OF AFGHANISTAN!
net shouf shouf habibi gezien en weet nu hoe dat gaat, met kiezen enzo.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom net van de moskee. Ik ben 3 weken geleden getrouwd in Marokko. Binnenkort komt mijn vrouw hierheen
Los van het feit dat het me wel leuk lijkt wil ik je medelijden dat het niet zo gaat. In die film maken ze Marokkanen alleen maar belachelijkquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
net shouf shouf habibi gezien en weet nu hoe dat gaat, met kiezen enzo.
Wat een heerlijk systeem
Moeten we hier ook invoeren
Als Wilders zou worden vermoord zou ik dat ernstig betreuren omdat halfgaar rechts dan nog een tweede icoon erbij zou hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:07 schreef Piemol het volgende:
Wat voor een effect zal dat teweeg brengen?
De LPF werd een totale mislukking en dat was nou datgene wat (extreem) links wilde
Misschien is er een (links) persoontje die dit toch wel erg goed vond;de totale ineenstorting van deze LPF partij.
Zal Nederland op dezelfde manier reageren zoals met Pim F. ? ; dat het even heftig is en dat het dan langzaam wegebt?
Of zal dit dan de druppel zijn?
Het is beslist geen gek idee om het in onze achterhoofd te houden dat Wilders weleens gevaar zou kunnen lopen, vele linksextremisten hebben na de dood van Pim F. in hun handjes kunnen wrijven, wie zegt dat er geen knakker is die er een deel 2 van wil maken want Wilders is immers wederom een gevaar voor vele mensen
De dood van WIlders; het zou me niet verbazen mocht het gebeuren...
Dat heet satire, en als je dat niet begrijpt heb je inderdaad recht op medelijden.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Los van het feit dat het me wel leuk lijkt wil ik je medelijden dat het niet zo gaat. In die film maken ze Marokkanen alleen maar belachelijk
Hoezo terug? Een flink deel van de mensen waar je het over hebt hebben nooit ergens anders gewoond dan Nederland.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:36 schreef Compile het volgende:
Een allochtoon dient zich aan te passen aan het land waar ie in verblijft, de taal en cultuur te leren, werk te zoeken en niet zijn eigen willetje aan anderen opdringen of opstandig met zijn islam geloof Ik bedoel, JE HOEFT HIER NIET TE WONEN! GA TERUG NAAR MAROKKO, GA TERUG NAAR TURKIJE OF AFGHANISTAN!
het zal je verbazen hoe snel het gaat over een paar jaar, als je ondertitel veranderd is in een menselijke oplossing.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo terug? Een flink deel van de mensen waar je het over hebt hebben nooit ergens anders gewoond dan Nederland.
Oh fijn, nu word ik als een soort van Pythia verondersteld iets te begrijpen van je georakel?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe snel het gaat over een paar jaar, als je ondertitel veranderd is in een menselijke oplossing.
Laten we wel zijn, Wilders is de eerste die hoog opgeeft over de pogingen hem te bedreigen, bij de minste bash op internet, staat hij alweer bij een journalist van de Telegraaf of Volkskrant op de stoep om zijn zegje te doen ...quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:10 schreef Balthar het volgende:
Of je het nu wel of niet eens met Wilders bent, het gaat hier om vrijheid van meningsuiting.
de overige 2% gaat dansen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:02 schreef dp81 het volgende:
98 % van de fokkertjes gaat huilen en massaal reacties plaatsen op de frontpage, dat zal het teweeg brengen..
lees je eigen nick..quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de overige 2% gaat dansen?
mijn vraag was puur uit interesse. leg de relatie tussen mijn nick en jouw veronderstelling eens uit...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:04 schreef dp81 het volgende:
[..]
lees je eigen nick..
Met 'dat vuilnis' bedoel je Geert Wilders mag ik hopen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:39 schreef Lemmeb het volgende:
Inderdaad, we geven gewoon de Marokkanen de schuld, de ideale gelegenheid om van dat vuilnis af te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |