LEVEN ZONDER BIER KAN NIET KEREL!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Contact, ik had het over onzinnige dingen om blij mee te zijn, echt irrelevante, niet zoals "Thank God dat bier bestaat" want dat is natuurlijk wel relevant.
Ik dacht altijd dat in Klaagbaak de hogere intellectuelen zatenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:56 schreef teknomist het volgende:
Ik denk niet dat dit echt een onuitputtend lijstje wordt.
teknomist is er mod hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat in Klaagbaak de hogere intellectuelen zaten![]()
![]()
Verwar intellectualisme niet met intelligentiequote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat in Klaagbaak de hogere intellectuelen zaten![]()
![]()
Ik zie niet in waarom. Zo'n doorzon trut moet je meteen op de eerste de beste trein naar Srebrenica zetten, nakend aan een paal binden, op een plein zetten en een Kroatische vlag over haar kop trekken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
Zat gisteren bij een doorzon-familie thuis, zetten ze journaal op (over Srebenica). "Wat hebben we het toch weer goed hè", aldus dat doorzonvrouwtje. Nee, muts, jij moet verkracht worden. Hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |