Ik vrees dat die 'een echte radioman' zeepbel nu definitief is doorgeprikt na vorige maand, dus kan ik met een gerust hart iets anders doen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor instelling. Een echte radioman luistert naar alles
kijk eens aan, sidekicks in overvloedquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
BrightEyes is in de studio, en martijn en erik natuurlijk. Het is zo druk in de uitzending, dat het makkelijk gaat hoor!
*wauw*quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb zo 'mijn mensen'![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:29 schreef SunChaser het volgende:
Martijn is naar de kapper geweest, dus zet de wepkem op zijn hoofd
quote:Lieve Sebbo, Ik probeerde je te schrijven maar was je adres kwijt / dus dacht ik: dan maar mailen, dat is altijd op tijd/ ik wil je even zeggen dat ik wil worden wat jij bent / want dan word ik ook nog eens een echte stoere vent / ik wil ook modereren op het forum genaamd FOK / ik zoek dan ook al maanden naar die klotestok / nooit komt die eens in Raalte en nu doe je mijn topic dicht / en je geeft me niet eens antwoord, al is dat niet verplicht / maar ik stond wel uren te wachten, in jouw model spijkerbroek / je zei niet eens hallo, groeten, je fan, dit is Loek
Beste Sebbo, nu is het niet leuk meer / Ik mailde nu al zeven keer / Maar je enige reply bevatte een virus bovendien / dus het lijkt er op dat je mijn kwaliteiten niet wilt zien / ik heb zelfs John Zorn gekocht, kom er niet doorheen / maar dat geeft niet, jij vindt het gaaf, dus geen probleem / Ik ga nu zelfs recenseren voor een metalpagina / en mijn monitor bevat plaatjes van een gapende vagina / mijn hamster noem ik Wodan en die leer ik schrijven / omdat jouw stukjes me altijd beklijven / maar nu moet je me echt mailen, ik wil dolgraag op bezoek / je weet het toch, ik ben je grootste fan, dit is Loek
Hee sebbo, doe eens niet zo arrogant / Als je nu niet terugmailt, maak ik me van kant / Geloof me nou, ik heb al zes scriptjes klaar / en die stuur ik desnoods op je af, reken maar / ik ga nu ook wel studeren, net zoals jij doet / hoewel ik nog niets afweet van de rand van de hoed / ze gaan me nu zelfs vervelen met een ban / is dat verdomme wat jij doet met een fan? / dit had ik niet van je verwacht / ik had het zelfs niet verwacht / kijk van dat fukking Vee Bee El / verwacht je dat weer wel / maar van jou, mijn idool? / waar ik zelfs over schrijf op de banken van mijn school? / ik sta nu met een knokploeg, bij je om de hoek / ik kom er aan, ik ben het, Loek
Hee.. luister jij ook? Luistert gurlie ook?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind de muziek nu al leuk
Ahh, als dat niet Brighteyes the sumoworstelaarster niet is, dan weet ik het ook niet meer . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef Furby het volgende:
BE doet Nolius na met zijn vinger??quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:10 schreef Furby het volgende:
owkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
[afbeelding]
Je vind d'r best lekker Geef het maar toe Furbquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:10 schreef Furby het volgende:
owkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
[afbeelding]
Hier ook, ik probeer het volgende week wel weerquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:18 schreef Rowdie het volgende:
gooi AUB! die andere streams aan , buffer....
Geen probleem mee, alleen is het forum zo traag als dikke stront . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
Wat een buffers![]()
Aha... vorige week moest ik Leiden Ontzettenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:18 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait, ik luister weer uit mezelf![]()
vorige week moest ik werken
Doorrookt zal je bedoelen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Brighteyes, je hebt een heerlijke ochtendstem, ook 's avonds
De laatste: geen idee. Ik luister voor Bequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee.. luister jij ook? Luistert gurlie ook?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
Wat een buffers![]()
Of Pimmsquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Doorrookt zal je bedoelen.
Ik zou haar waarschuwen als FR bezig was, maar msn ligt eruit....quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
De laatste: geen idee. Ik luister voor BeMaar ja, dat is overmacht. Be op FR...
![]()
Ja en de mijne niet..??? Weet ook niet of OUD haar ding is hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zou haar waarschuwen als FR bezig was, maar msn ligt eruit....
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:31 schreef Qwea het volgende:
wordt kontebonken nog gedraait?
Jij kan haar bellen, ik heb haar foon nummer nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en de mijne niet..??? Weet ook niet of OUD haar ding is hoor![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:35 schreef recyclez het volgende:
oooh ...bright eyes is nog maar net zwanger...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:36 schreef Blinky het volgende:
Ik hoorde dat Kontebonken gedraaid ging worden?
Links kixass456 en rechts brighteyes volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:38 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wie zijn dat?![]()
Waar zit die crimineel?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Links kixass456 en rechts brighteyes volgens mij
zei de mede tweaker nerdquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:40 schreef Tiemie het volgende:
mja, die twieker is kixass
Dat is part-time mênquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
zei de mede tweaker nerd
Zullen we beginnen met die webcam te makenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind een live webcam-kindjemaken een beter idee.
Het gezegde is ook: It takes one to know onequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:42 schreef Qwea het volgende:
zei de mede tweaker nerd
Ik heb haar, zoals beloofd, bijtijds gewaarschuwd tijdens jouw vakantie. Ze weet waar FR te vinden is. Het is verder aan haar hè?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij kan haar bellen, ik heb haar foon nummer niet
Ze wilde FR een keer horen.. maar goed... ik heb mijn best gedaan
RAGE AGAINT THE MACHINE !!!!!!
WB Spammertquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:45 schreef Xilantof het volgende:
Ben ik weer
Okeequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb haar, zoals beloofd, bijtijds gewaarschuwd tijdens jouw vakantie. Ze weet waar FR te vinden is. Het is verder aan haar hè?![]()
heyquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WB Spammert
quote:
Het zijn echt newbies, die nooit van Djeez zijn ontknaping hadden gehoord.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Mr. Orange het volgende:
Djeez... Haar niet kende??![]()
Idd, KutNewbies..quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn echt newbies, die nooit van Djeez zijn ontknaping hadden gehoord.
uhuhquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het gezegde is ook: It takes one to know one
Ze doen hun best hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Vat eens drie zinnen samen in één zin, presentatorenKan makkelijk namelijk. Wat 'n geleuter
![]()
Morgen de herhaling . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:53 schreef Jelief het volgende:
nou hehe het is gelukt.....
grmbl grmbl nou heb ik drie kwartier gemist!
Hij zij 'me'quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:50 schreef Xilantof het volgende:
hey![]()
heb je me laatste post in het portrettopic al gezien?
Life sucks.. then you diequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:53 schreef Jelief het volgende:
nou hehe het is gelukt.....
grmbl grmbl nou heb ik drie kwartier gemist!
haha, boeienquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Vat eens drie zinnen samen in één zin, presentatorenKan makkelijk namelijk. Wat 'n geleuter
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij zij 'me'en dat studeert ook nog
Ik heb er al op gereageerd.
ik ben voor sunquote:ontopic: Zonder Sunchaser is het toch een stuk minder leuk hoor. Dan komt het zo gewoontjes over. Wil niet zeggen dat Sunchaser het altijd perfect deed ....
Ja dat is waar. En het zij geprezen, maar je zou maar luisteraar zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ze doen hun best hoor![]()
Sun zou er toch mee kappen heb ik ergens es opgepikt ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:57 schreef Shark.Bait het volgende:
ontopic: Zonder Sunchaser is het toch een stuk minder leuk hoor. Dan komt het zo gewoontjes over. Wil niet zeggen dat Sunchaser het altijd perfect deed ....![]()
En KONTEBONKEN!quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:58 schreef Mr. Orange het volgende:
Eeeeey, draai godnonde dat nummer van greenday is helemaal..![]()
![]()
![]()
Ja maar die beloofd wel meer jammeer genoegquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sun zou er toch mee kappen heb ik ergens es opgepikt ??![]()
Blinky:quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
En KONTEBONKEN!
Er is een vacature...quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
ja vast...., ik zit nou ook al weer een hele tijd naar niks te luisteren.. ik hou het denk ik voor gezien, luister wel een keer op mijn gemakkie. rotcomputer ook, ga mijnlief maar eens een nieuwe laten kopen ofzo... dat zal je net zien, de systeembeheerder heeft een aftandse pcquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Life sucks.. then you die
Je werd zeker 3 keer genoemd
Hehehehe... ik heb hem eerder gezien. Hij is super!quote:
Ga naar een andere kapper. Neem Ton de kapper bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:02 schreef DePresident het volgende:
Wil iemand mijn haar kammen?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Jelief het volgende:
ja vast...., ik zit nou ook al weer een hele tijd naar niks te luisteren.. ik hou het denk ik voor gezien, luister wel een keer op mijn gemakkie. rotcomputer ook, ga mijnlief maar eens een nieuwe laten kopen ofzo... dat zal je net zien, de systeembeheerder heeft een aftandse pc![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Jelief het volgende:
ja vast...., ik zit nou ook al weer een hele tijd naar niks te luisteren.. ik hou het denk ik voor gezien, luister wel een keer op mijn gemakkie. rotcomputer ook, ga mijnlief maar eens een nieuwe laten kopen ofzo... dat zal je net zien, de systeembeheerder heeft een aftandse pc![]()
Is dit nou ska???quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ska![]()
![]()
He, niet zo liegenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:11 schreef ThunderChild het volgende:
Tjezus, wat een k*t herrie is was dit zeg . . .
Yeah baby! ik rule! ik luister weer mee, het hapert af en toe maar goed ik kan het wel volgen nu!quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
Er zijn dus meer mensen die het druk hebben gelukkigquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het eerste uur helaas moeten missen.
Druk druk druk.
Een sexy stemquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
BE heeft een mooie radiostem.
Nee ging over Danny. De oppergoeroequote:Op maandag 11 oktober 2004 21:17 schreef daniman het volgende:
hoorde ik nou mijn naam?Zo ja dan heb ik gemist waar dat nou precies over ging...
WIe nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het eerste uur helaas moeten missen.
Druk druk druk.
Duh??? En zo...?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dit nou ska???
en ik moest ook meteen aan Doe Maar denken
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:11 schreef recyclez het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu is het echt tijd om te unrealen.....
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
BE heeft een mooie radiostem.
Zodra ze ontdekt hebben wat seks isquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:17 schreef eSSe het volgende:
Wanneer komt de Fok! baby van Nolius en Chris?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:16 schreef Qwea het volgende:
KONTEBONKEN KONTEBONKEN KONTEBONKEN!!!!!!!!
tussen 1979 en 1983 woonde ik in Indonesië, dus ik heb alleen het laatste stukkie van Doe Maar meegekregenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt de leeftijd om te weten waar Doe Maar ongeveer vandaan kwam.![]()
Cynixquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:23 schreef eSSe het volgende:
Cynix is op zoek naar kinderen
Nietsquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:25 schreef Qwea het volgende:
Wat is er mis met kontebonke shark
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef Qwea het volgende:
unreal
Nee, dat was geen sex, dat heet 'zoenen'quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef eSSe het volgende:
Nolius heeft sex gehad met Chris in de studio: Er komt een Fok! Nieuws baby aan!!!!
Dus ik ben niet de enigequote:Op maandag 11 oktober 2004 21:32 schreef golfer het volgende:
Het is een vrouw, het maakt geluid en ja hoor..... Cynix loopt zijn testosteron weer achterna.
Hallo, hij zegt het zelfquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee, dat was geen sex, dat heet 'zoenen'
I rest my casequote:Op maandag 11 oktober 2004 21:40 schreef eSSe het volgende:
ik weet niet wat Nolius onder sex verstaat...
ja?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:48 schreef Angelic1 het volgende:
Oh haaai![]()
GOED LEZENquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Er is een vacature...![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
Zwangere vrouwen zijn wel sexy![]()
Ja hoor, dat heeft Karin al verteld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:54 schreef Jelief het volgende:
is er al gemeld dat Danyel morgen naar huis gaat? zo niet....
Aliens.. TRU... resultaat is al 2 weken overduidelijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:55 schreef newsman het volgende:
Trouwens ff een vraagje gaat over de truth heeft iemand Muus de afgelopen 2 weken gezien???
kon niet missen eigenlijk...quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoor, dat heeft Karin al verteld.
Wel als je 45 minuten te laat gaat luisterenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:56 schreef Jelief het volgende:
kon niet missen eigenlijk...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:58 schreef Lois het volgende:
PMS154![]()
Oja... jij en Frans... ik was het efkes vergetenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Blinky het volgende:
Dur dur d'être bébé!!!!!
JORDY
Het heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:06 schreef Blinky het volgende:
Lijkt me heel moeilijk om een alleenstaande ouder te zijn. Moet er niet aan denken eigenlijk
precies.. ik word elke dag ouderquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:09 schreef golfer het volgende:
Ouder zijn is meer dan alleen zwangerschap en kleine kindjes.
Wees blij dat ze em draaien... het blijft radio tenslottequote:Op maandag 11 oktober 2004 22:13 schreef ThunderChild het volgende:
Metallica - One niet eens helemaal, stelletje randebielen !!!
* brighteyes zegtquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:29 schreef Lois het volgende:
BE ik vind dat je een vaste plek op de radio mag krijgen, je hebt een onwijs lekkere stem daarvoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:30 schreef golfer het volgende:
BE houdt wel van knipperlicht-relaties.
Spuit elf.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister nog ff
Die zin, die klinkt toch wel fout hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:33 schreef Angelic1 het volgende:
oh wacht, ik kan misschien maandag komen als er nog niemand is! *VAKANTIE!*
sick mindquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zin, die klinkt toch wel fout hoor
Klopt...quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:20 schreef daniman het volgende:
ahaik dacht dat ik daniman hoorde
![]()
Heemskerks accent is leuk en een doorrookte zwoele vrouwenstem (BE) kan het altijd nog proberen als 06-lijn inspreekster.quote:
Terug luisteren:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Word het nog herhaald? Kan ik het nog terughoren?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Reese het volgende:
Nolius, is er ook een playlist van de uitzending beschikbaar?
Zo niet, wat was dat voor een kutplaat die je draaide als 2e nummer?![]()
Ik doe altijd alles wat jij zegtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Toe maar wijffie! Maak van je hart geen moordkuil!
Nee dat was de eerstequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:19 schreef Nolius het volgende:
Isn't she lovely?
Nee, dat was de openingsplaat zoals Bluezz ook al zegt. Het was echt herrie, vraag maar aan Brighteyes, zij vond het ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:19 schreef Nolius het volgende:
Isn't she lovely?
Ik moest ook ff wennen! Maar het is een lekkere plaat!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:32 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, dat was de openingsplaat zoals Bluezz ook al zegt. Het was echt herrie, vraag maar aan Brighteyes, zij vond het ook! Ik zal even opzoeken waar het ongeveer was. (het leek volgens mij een beetje op een sample van de Beastie Boys)
Edit: Even teruggeluisterd: je zegt het er keurig bij, zoals een echte DJ, Nolius. Het was trouwens The Prodigy met Girls. Normaal prima te nassen, maar ik kon de plaat van de week echt niet uitstaan. Nu wel, overigens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |