Blinky:quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
En KONTEBONKEN!
Er is een vacature...quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Vat eens drie zinnen samen in één zin, presentatorenKan makkelijk namelijk. Wat 'n geleuter
![]()
ja vast...., ik zit nou ook al weer een hele tijd naar niks te luisteren.. ik hou het denk ik voor gezien, luister wel een keer op mijn gemakkie. rotcomputer ook, ga mijnlief maar eens een nieuwe laten kopen ofzo... dat zal je net zien, de systeembeheerder heeft een aftandse pcquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Life sucks.. then you die
Je werd zeker 3 keer genoemd
Hehehehe... ik heb hem eerder gezien. Hij is super!quote:
Ga naar een andere kapper. Neem Ton de kapper bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:02 schreef DePresident het volgende:
Wil iemand mijn haar kammen?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Jelief het volgende:
ja vast...., ik zit nou ook al weer een hele tijd naar niks te luisteren.. ik hou het denk ik voor gezien, luister wel een keer op mijn gemakkie. rotcomputer ook, ga mijnlief maar eens een nieuwe laten kopen ofzo... dat zal je net zien, de systeembeheerder heeft een aftandse pc![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Jelief het volgende:
ja vast...., ik zit nou ook al weer een hele tijd naar niks te luisteren.. ik hou het denk ik voor gezien, luister wel een keer op mijn gemakkie. rotcomputer ook, ga mijnlief maar eens een nieuwe laten kopen ofzo... dat zal je net zien, de systeembeheerder heeft een aftandse pc![]()
Is dit nou ska???quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ska![]()
![]()
He, niet zo liegenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:11 schreef ThunderChild het volgende:
Tjezus, wat een k*t herrie is was dit zeg . . .
Yeah baby! ik rule! ik luister weer mee, het hapert af en toe maar goed ik kan het wel volgen nu!quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |