De de was weggevallen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:
Wat is een ingebouw kater ?
Hete grog nemen, bedje in en je morgen ziekmelden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef just me het volgende:
just me geeft toegeven aan haar algehele gevoel van niet lekker voelen!
rillingen over mijn rug, borrels in mijn darmen, tijd voor een dekbedje en de bank op
Je bent toch niet m'n oma in vermomming?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft 15 oktober een kater.
SSSSSSSTTTquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent toch niet m'n oma in vermomming?
Moet je meer eten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef VoreG het volgende:
Ik heb honger
Alvast gefeliciteerd dan met uw 77e verjaardag, oma.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
SSSSSSSTTT![]()
Dank je knulletje van me.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan met uw 77e verjaardag, oma.
fuck die lijst. Niemand die dat nog terug leestquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ingebouwde, niet?
Overigens, de Hools List loopt hopeloos achter, maar ik zit nog steeds met een probleem waar ik me geen raad mee weet.
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:20 schreef manny het volgende:
Jammer dat ze niet 1 van die Tokkie gasten tegen Stijn Vreven of zo laten boxen...
Oh ja, nu is links ineens je vriendquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar goed deze week iig 2 dagen vrij, en misschien nog een derde thnx to de FNV enzo
Dat stinkt. Dat stinkt serieus.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar goed deze week iig 2 dagen vrij, en misschien nog een derde thnx to de FNV enzo
Ik moet 30 KM fietsen omdat die tiefusbus niet rijd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Veel Friezen op de tribune in Macedonie gisteren zo te horen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:45 schreef SCH het volgende:
Oh ja, nu is links ineens je vriend![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, nu is links ineens je vriend![]()
Waarom?? Aks ze in den Haag nu niet willen luisteren dan is het tijd voor acties. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat stinkt. Dat stinkt serieus.
De FNV beheerst 1 ding tot in de puntjes, hun eigen glazen ingooien.
Dat heeft niks met MSN te maken hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MSN doet het gewoon niet. Simpel. Ik kan mezelf niet eens pingen.
Normaal krijg ik na een seconde of 3, 4 wel een reactie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat heeft niks met MSN te maken hoor, of je moet je MSN poort pingen
Ja, door even 2 miljoen. (Schatting.) mensen lam te leggen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom?? Aks ze in den Haag nu niet willen luisteren dan is het tijd voor acties. Jammer maar helaas.
Ik vond de reet van Heleen van Rooijen lekkerder. Zit tenminste vlees aan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:00 schreef Spideyman het volgende:
Pittig wijffie die Ellemieke.![]()
Je doet dus dit in je command prompt??quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Normaal krijg ik na een seconde of 3, 4 wel een reactie.(email 1 naar email 2 of omgekeerd.)
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar biertje?
75% van die mensen is het eens met die staking denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, door even 2 miljoen. (Schatting.) mensen lam te leggen?
Dan maak je mij niet wijs dat die allemaal schuld hebben daaraan.
Dream on.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
75% van die mensen is het eens met die staking denk ik.
Totdat het een dagje 1 of 2 of 3 gaat wordenquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dream on.
Je treft nu de verkeerde mensen. Het zal het kabinet aan hun reet roesten dat er werknemers een dagje niet naar het werk kunnen.
Hij doet het nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
MSN is denk een beetje erg overbelast ergens.
Ik heb een poSCHtduif naar je toegestuurd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
SCH wil; me niet meer spreken.
Neej hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Word ik nu beticht van het kabinet verdedigen indirect?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hij doet het weer!
Riiighht.quote:Legolas Greenleaf|JUKO B1 Kampioen!!!|Lodewijk De Waal is een kwal... zegt:
test
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
test
Jep, ik kan iig met weer een paar mensen spreken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[..]
Riiighht.
Dit kabinet zie ik niet vallen. Echt niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej hoor. We verschillen denk ik alleen van mening over hoe dit kabinet aan te pakken
Jij kan wel sturen, ze ontvangen toch niets, denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep, ik kan iig met weer een paar mensen spreken.
کiℓvєrFяαмє ||| kk msn loopt weer te kutte zegt:quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij kan wel sturen, ze ontvangen toch niets, denk ik.
Mits gematigd, dat kan waar zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:31 schreef VoreG het volgende:
Rechts is een betere oplossing dan links
D'r was een 'initiatief' in POL voor 'nieuw links'.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom komt er gewoon niet een partij die een juiste combo van links en rechts maakt, kunnen we niet de Hools partij opzetten?
Ik weet niks van politiek hoor, laat mij erbuitenquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
De
Sociaale Chaotische Hools partij?
Kan Theo niet gelijk het bondscoachschap erbij doen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je dan dat Theo Lucius eindelijk z'n kans krijgt van van Basten ?
Hij heeft het te druk met het verkopen van illegaal vuurwerk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan Theo niet gelijk het bondscoachschap erbij doen?![]()
Als je het over criminelen hebt ! Als mensen Kluivert niet in Oranje willen zien dan Lucius ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met het verkopen van illegaal vuurwerk.
quote:Cynix ® (Forum Admin) - zondag 10 oktober 2004 @ 23:30 :
RuudGullit is weg wegens kutkloon. Eigenaar zit nu ook in blessuretijd, dus daar willen we vanaf nu minimaal een week niets negatiefs meer over horen of lezen.
Als kiespijn....quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ok LoekB we gaan je missen.
tis ook overal hetzelfde, maargoed ben er nog niet helemaal uti wat ik morgen nou doe, die dag was opzich verplicht maarja als k nix definitiefs hoor van school, terwijl de mensen van mn afstudeerbedrijf lekker een uitje hebben, waar ik mee magquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zulke dingen komen me bekend voor Rubbereend. En wie z'n schuld is het, die van de leerlingen.
Zelfde geld voor m'n schoolpas, gaat vorig jaar kapot. Ik dus netjes melden. Zeggen ze: "Komt wel goed, volgend jaar"
Dit jaar, we zitten een paar weken op school. Ineens de poortjes dicht plus pasjes controle. Kreeg me ineens een grote bek van een niet goed Nederlands sprekende concierge, mocht eerst weer naar huis enzo, mjah daar had ik dus geen zin in. Gelukkig kwam de normale congierge eraan en die liet me binnen.
En nu, weer een paar weken later gaan ze eindelijk een nieuwe pas bestellen......... Zucht.
Ik heb afgelopen nacht genoeg afgezakt met je.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Wie zakt er met mij af
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:04 schreef golfer het volgende:
Ik heb afgelopen nacht genoeg afgezakt met je.![]()
Ja, en die kater wil maar niet verdwijnen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:06 schreef Bluezz het volgende:Het was een nieuw record
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:07 schreef rubbereend het volgende:
ik ben er ook nogBLuezz doe je nu ook al een personenassociatie
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn eerst schuchtere pasjes daaro
Zat de 2e keer er al naast door die trage pc hier
Waarquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:21 schreef Suijk het volgende:
Mooi naamtopic had je, Golfer.
Intussen gezien, wat een zielig ventje is het eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:23 schreef Suijk het volgende:
Loek was even terug, kijk maar onder in de vbl lijst.
Daar ga ik niet over, dat beslissen de (F)A's.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:40 schreef rubbereend het volgende:
triest gebeuren dat van Loek
maar golfer leg me ff één ding uit, jij bent mod, eerst wordt gezegd dat naar aanleiding van posten met een kloon hij in zn blessuretijd zit en op t randje liep en na zn volgende topic hier krijgt hij een weekje extra
oke, maar k vond t wel duidelijke taal voer die blessuretijd enzo. dus dat maakte mij nieuwsgierig. Maar t valt me tegen dat je niet belangrijk genoeg bent voor dit soort vragenquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, dat beslissen de (F)A's.
Dus die vraag moet je aan de FA's stellen.
Ik ben niet belangrijk. Ik spreek soms achter 'de schermen' wel eens iemand aan en probeer te sturen, maar neem geen beslissingen daarover. Het plezier van de users van Fok! is uiteindelijk belangrijker, vind ik.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Maar t valt me tegen dat je niet belangrijk genoeg bent voor dit soort vragen
quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet belangrijk. Ik spreek soms achter 'de schermen' wel eens iemand aan en probeer te sturen, maar neem geen beslissingen daarover. Het plezier van de users van Fok! is uiteindelijk belangrijker, vind ik.
Ik ben wel liev gewordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:21 schreef tong80 het volgende:
In het begin nam ik LoekB nog wel eens in bescherming. Vond het een klein jochie met een iets te grote mond. Kon er wel om lachen. Maar het is structureel en hij heeft te vaak zijn eigen glazen inggegooid, hij blijft een klein jochie met een te grote bek. Maar lachen om hem en hem beschermen ligt al ver achter me.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet belangrijk.
k zet wel even een pot want k lust ook wel een bakkie thee, nog voorkeur voor een smaakje?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:41 schreef Suijk het volgende:
Is er nog thee?
Vanille please.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zet wel even een pot want k lust ook wel een bakkie thee, nog voorkeur voor een smaakje?
Linkse theequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:54 schreef SCH het volgende:
Rooibossie
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:03 schreef rubbereend het volgende:
nou iedereen krijgt er wel zn eigen zakje bij.Iedereen wil wat anders
dan kan iedereen zn eigen zakje in het hete water hangen
Hij kent jequote:Op maandag 11 oktober 2004 11:40 schreef just me het volgende:
tss zeg ik tegen een Concordia vriendje via mail dat ik me niet lekker voel komt ie meteen als antwoord dat ik zeker weer dronken was
erger nog.. meestal is het zijn schuldquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kent je![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:46 schreef Bluezz het volgende:
HoeraaaaaaQ. heeft een baaaaaaaan
![]()
Ze waren onder de indruk van het gesprek
Stoute aapquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:49 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen! Terug na korte ban.
Mwoah. Dat valt best mee. Universiteit is saai.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stoute aap
Wil je er nu eentje of morgenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
Doe maar een biertje!
Nu graag! Of weet jij iets leukers!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Wil je er nu eentje of morgen
Je horloge loopt achter, tis al middag.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
Doe maar een biertje!
Neuckuhquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu graag! Of weet jij iets leukers!
SCHreeuw niet zo, en afblijvenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Neuckuh
HOI LEKKER DING
Jij moet helemaal je bek houden - ouwe hoerquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHreeuw niet zo, en afblijven
Verdient primaquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
Jij moet helemaal je bek houden - ouwe hoer![]()
Ik wil er niks over weten.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdient prima
En tog is ie mijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil er niks over weten.
Buitenechtelijk seks
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:41 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
E-mailbox van Tonino (van de FP), met een mailtje van JustMe
Ben jij dat echt?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:57 schreef just me het volgende:
tis toch niet te hopenquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ben jij dat echt?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:12 schreef just me het volgende:
[..]
tis toch niet te hopen
Ik geloof iets met baggeren in ONZ, gok ik dan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:57 schreef rubbereend het volgende:
middag
waarvoor was je eigenlijk geband JaWi?
Even denken, dit is mijn 3e dit jaar, dus nog 11.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:41 schreef pascalheister het volgende:
teveel adv dagen over mm?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Zo, verse tips voor het zaakwaarnemersspel.
Pfaf is Peter de Koning 2?
Wij hebben sinds vandaag een papierkliko.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Zo, even oude kranten buiten zetten en dan de laatste hand aan het eten leggen.
Wat vind ik dat nou jammer.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die zien we nooit meer terug
Wie nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat vind ik dat nou jammer.
De tranen stonden in m'n ogen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat vind ik dat nou jammer.
Illigal downloads are Bad........... M'kay?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:36 schreef pfaf het volgende:
Nu moet ik 'm weer helemaal downloaden.
Om iemands stupiditeit lachen is wat anders dan echte humor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:44 schreef Suijk het volgende:
Jammer, encore04 was toch ook wel grappig af en toe.
Waar had ie nu naar jou een doodverwensingsmailtje gestuurd?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Om iemands stupiditeit lachen is wat anders dan echte humor.
Was ie in Arnhem?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:43 schreef pfaf het volgende:
Over drugs gesproken... Een teamgenoot van me heeft zaterdag z'n XTC-ontmaagding gehad. En hij was vandaag niet op school. Wat zal hij zich slecht voelen.
Nee, ik kreeg altijd alleen maar liefdesverklaringen van hem.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar had ie nu naar jou een doodverwensingsmailtje gestuurd?
Daar waren nl op een dance-evenement 34 mensen aangehouden voor het gebruik en/of verhandelen van drugs.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee.
Dus hij heeft een ban gekregen vanwege een muziekdiscussie?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef golfer het volgende:
Nee, ik kreeg altijd alleen maar liefdesverklaringen van hem.
Die doodsverwensing had ie naar Seborik gestuurd.
Leedvermaak is leukste vermaak, toch?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Om iemands stupiditeit lachen is wat anders dan echte humor.
Erger, een mailtje naar Sebbo.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dus hij heeft een ban gekregen vanwege een muziekdiscussie?![]()
![]()
Bij ons worden ze opgehaald door (sport)verenigingen. Voor het goede doel.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vandaag een papierkliko.
Een spuuglelijk felblauwe container![]()
Kan je tegenwoordig ook al seks met XTC hebben dan?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:43 schreef pfaf het volgende:
Over drugs gesproken... Een teamgenoot van me heeft zaterdag z'n XTC-ontmaagding gehad. En hij was vandaag niet op school. Wat zal hij zich slecht voelen.
Oequote:Op maandag 11 oktober 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk was er nog een 4e couplet, maar dat ging verloren in mIRC #muziek. Daarin kwam Loek in leren jas Sebbo te grazen nemen.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Op die foto lijkt hij op een jonge André Hazes.
Mooi zo, kan ie gelijk begraven worden onder de middenstip van zijn geliefde Arena.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Op die foto lijkt hij op een jonge André Hazes.
Ok, thanx.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:33 schreef pfaf het volgende:
MSN doet het bij veel mensen niet Tong.
Kan hem wel twee jaar gaan kosten ken namelijk iemand met hetzelfde vergrijp die kreeg die straf.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoor net dat een jongen van de amateurs die ik volg, gisteren de scheids geduwd heeft bij een woordenwisseling. En de scheids heet gerapporteerd dat hij een slaande beweging gemaakt heeft!
Dat zal nog wel een negatief staartje krijgen...
Jammer wel opgelucht dat het niet aan m'n pc ligt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
tong, ik kreeg een bericht dat MSN bezig gaat met onderhoudswerkzaamheden en dat alle vensters dicht gingen. Was om 19.22 ofzo.
Dat zijn flinke straffen. Wij dachten meer aan 8 wedstrijden, een jaar en/of ene geld boete!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Kan hem wel twee jaar gaan kosten ken namelijk iemand met hetzelfde vergrijp die kreeg die straf.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:57 schreef tong80 het volgende:
'Always Loek at the brightside of life.'
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Hehe, mijn aanvraag voor Loekie werd opgelezen, maar ze kennen Loekie niet.
Promo op Innercity?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:13 schreef rubbereend het volgende:
in iedergeval één award die een nieuwe eigenaar krijgt!
Innercity line up is![]()
MrDoegewoon, de Q stage:
DHHD Live
Dana
Technoboy
Ghost
Mark EG
Promo
Prophet
Alpha Twins
Yves De Ruyter
is t iets?
Jammer... die gast kon echt goed draaien *denkt terug aan Defqon 1, waar ie samen met Deepack de hele zaal echt los liet gaan.quote:Charly Lownoise stopt voor onbepaalde tijd met draaien
Ter bevestiging van alle geruchten het volgende;
Charly Lownoise heeft inderdaad besloten om per januari 2005 voor onbepaalde tijd te stoppen als DJ.
Na ruim 20 jaren in binnen- en buitenland te hebben gedraaid vind Charly het nu tijd om er even tussen uit te gaan.
Wanneer en hoe hij terugkeert weet hij nog niet.
Uiteraard is hij de komende maanden nog wel te zien op feesten als onder andere Hardbass en Qlimax.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
DJ Tiësto in de lijst van de 100 grootste Nederlanders allertijden.
Schakel net over naar Nederland één na VI daar is een avondvullend programma tot half twaalf over deze verkiezing mijn dierbare.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:54 schreef Suijk het volgende:
Waar vind je die, waarde tong80?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
DJ Tiësto in de lijst van de 100 grootste Nederlanders allertijden.
Er komen nog twee voetballers Cruijff en van Basten dus.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:59 schreef Suijk het volgende:
En Cruijff staat op één neem ik aan?
En Tinbergen die hoger stond dan Van der Waals, ook om te lachen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schakel net over naar Nederland één na VI daar is een avondvullend programma tot half twaalf over deze verkiezing mijn dierbare.
Moest ook lachen om Frits Bolkenstijn die hoger staat dan Jan Tinbergen de grootste econoom van de eeuw. En Nobelprijswinnaar.
Ben nog bezigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:00 schreef Eilanden het volgende:
Anne Frank kwam bij mij als #1 eruit ....
en bij jou?
Bij mij ook! Met eenzelfde percentage als Antoni van Leeuwenhoek!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Anne Frank
En als 2e Pim Fortuyn![]()
![]()
Tja.. daar doe je niks an.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:09 schreef rubbereend het volgende:
zo weer terug, 6-4 verloren maar ik heb 2 enkels
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij mij ook! Met eenzelfde percentage als Antoni van Leeuwenhoek!
Maar ik denk dat ik nog eerder op de rest van de top-10 ga stemmen dan op Fortuyn
is wel iets aan te doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja.. daar doe je niks an.
Je hebt de rest niet gezien. Ik vind de top tien nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:20 schreef golfer het volgende:
Wat een achterlijke namen in die top-10.
Nederland op zijn smalst.
Ik ga voor De Tokkies op nummer 1-positie.![]()
![]()
Tnxx, dit is wel de laatste hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:31 schreef rubbereend het volgende:
rustig Bluezz neem een ZAatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |