Nee hequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, doe ik niet aan
Ook daar ben ik te lui voor
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sinds wanneer heb jij een geweten?
Check dan deze site ook ff [urlhttp://www.psychowijzer.nl/Gokverslaving/Gokverslaving.htm].[/url]
Ik vat de link tussen "een geweten hebben" en "een site over gokverslaving" nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sinds wanneer heb jij een geweten?
Check dan deze site ook ff [url]http://www.psychowijzer.nl/Gokverslaving/Gokverslaving.htm]Echt iets voor jou[/url]
Je bent dus de echtequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Let maar niet op mij.. ik word al zwetsend rijk...
LOL!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:05 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Je bent dus de echte :')
Je verwerkt, datum, weddenschap, inzet, quotering, mogelijke winst, uitslag, uitbetaling en de totalen in je sheetje en klaar ben je.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef Poepoog het volgende:
Heeft iemand tips voor een Spreadsheet
Ik kom niet echt verder
heb 'm bij de links gezetquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef sander4444 het volgende:
@ Hertog_Martin: mag deze link voortaan ook in de OP?
Voetbaltoto, het echte wedtopic #25
dat is het laatste deel nl met links naar de oudere delen
Ja dat lukte wel... Maar dan dingen als optellen en zoquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je verwerkt, datum, weddenschap, inzet, quotering, mogelijke winst, uitslag, uitbetaling en de totalen in je sheetje en klaar ben je.
stel in cel B3 staat je inzet en in D3 de quotering dan rag je in cel E3 de hoogstaande formule "=B3 * D3" om je mogelijkke winst en eventuele uitbetaling te krijgen. Voor het overige helpt clippie je wel verder.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja dat lukte wel... Maar dan dingen als optellen en zoIk heb echt nog nooit met Excel gewerkt
Ik wil er ook 1 gaan maken, maar hoe wordt het het overzichtelijkst bij een combo?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je verwerkt, datum, weddenschap, inzet, quotering, mogelijke winst, uitslag, uitbetaling en de totalen in je sheetje en klaar ben je.
CTRL of ALT (ik vergeet het altijd, dus ik druk beiden inquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:43 schreef sander4444 het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik een screenshot van mn spreadsheet hier kan plaatsen? hoe doen mensen dat altijd met hun unibet-shots enz.?
Speel jij met monopoly-geld?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:43 schreef nostra het volgende:
Voor woensdag:
1.000,- euro tegen Italie @ 1,23
500,- euro tegen Nederland @ 1,37
516,- euro op Polen @ 3,45
Zo schrikbarend zijn die bedragen toch ook weer niet; ik gok niet met duizenden euro's of zo.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Speel jij met monopoly-geld?
[OOOimg]hierdeurlvanhetplaatje[/OOOimg]quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:46 schreef sander4444 het volgende:
ja, dat wist ik al, maar hoe kan ik dat dan hier posten? knippen & plakken doet ie volgens mij nie...
Nee, maar ik wil hem wel even voor je hosten als dat nodig is. Voeg me maar toe op MSN: [mail verwijderd]quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:52 schreef sander4444 het volgende:
dus als het plaatje alleen op mn comp staat kan het nie?
Staan die bedragen voor de uitbetaling die je krijgt.........met daarachter wanneer je ze krijgt. Dus krijg je 1000 euri als Italie niet wint?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Zo schrikbarend zijn die bedragen toch ook weer niet; ik gok niet met duizenden euro's of zo.
Klopt; en als Italie wel wint dan verlies ik 230. Inverse van X2 dus. Dus als Nederland wint en Italie wint en Polen niet wint, dan verlies ik 931.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Staan die bedragen voor de uitbetaling die je krijgt.........met daarachter wanneer je ze krijgt. Dus krijg je 1000 euri als Italie niet wint?
Woei 40 euro.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Shit Perugia 1-0 achter...
Dag 12 euro...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Shit Perugia 1-0 achter...
Dag 12 euro...
Die kutnederlanders hebben gisteren gelijkgespeeldquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:09 schreef APK het volgende:
Zijn er nog andere sites met gratis bets dan MrBookmaker en Arena?
Die kutmarokkanen hebben gelijk gespeeld.![]()
Ja en daar ben ik gvd nog steeds pissig over..quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:34 schreef Holocaust het volgende:
[..]
Die kutnederlanders hebben gisteren gelijkgespeeld![]()
Macedonie - NL = Xquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:18 schreef kree het volgende:
nog E2,70 op unibet
Iemand nog tips
Juist .......... dat is de garantie tot succesquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:21 schreef Falco het volgende:
Ik heb nu 15 euro op de St. Louis Cardinals staan. Die klinken ook wel stoer qua naam.
Ik heb geen MSN .......quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:30 schreef Greetings het volgende:
Hey Notoire Gek, voeg me eens toe op MSN als je wilt... gerardarends@hotmail.com
Vraag het aan iemand die 18 is of die een account wil openen (moeder, vader, vriend, etc...)quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:50 schreef Holocaust het volgende:
IK wil ook online spelen !moet nog 6 maanden wachten dan word ik 18
![]()
![]()
Bij de toto zijn de quoteringen te laag :'(![]()
:')
JIJ BENT ECHT ZO'N FUCKING MAZZELAAR HE!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga maar 'ns lekker slapen ......... BravesN-G
[afbeelding]
had ik dat nou maar wel gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
zat te twijfelen om op gelijkspel in te zetten bij perugia maar toch maar niet gedaan, wacht wel even op de wat zekerdere wedtrijden
Kennis van zaken hequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
JIJ BENT ECHT ZO'N FUCKING MAZZELAAR HE!![]()
Ik denk dat dat overigens wel kan, maar ik heb daar geen account.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef azaroth het volgende:
Hee Calella,
hoe kun jij bij betandwin wedden, volgens mij accepteren die geen nederlanders !?
-edit
of kijk je daar alleen voor de odds?
Heb ook 1 multibet met Empoli:quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Kennis van zaken he
Nu ff hopen dat Empoli vanavond wint, het eerste deel van m'n multibet heeft St Louis al goed afgesloten
ik zou eigenlijk geen multibet doen, faroer eilanden zijn ook goed bezig en frankrijk barslecht..quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
Woensdag wordt een mooie dag om geld binnen te slepen. Veel partijen tussen "de Reus" tegen "Kleinduimpje". Engeland en Tsjechie bet ik sowieso, Engeland omdat ze zo ongeveer het sterkste team van de wereld hebben en Tsjechie hetzelfde en die moeten bovendien perse winnen na het onterechte verlies tegen Nederland. Ik verwacht dat Frankrijk dik wint van Cyprus, die hebben nu wel genoeg gekloot. Ierland-Faroer is ook een 100% omdat die kleine kutlandjes alleen thuis eens in de 10 jaar kunnen stunten en uit altijd dik de zak krijgen. Bulgarije-Malta en Joegoslavie-S-Marino neem ik niet op omdat de quotering daar 1.02 en 1.01 is. Die halve euro extra mogen ze houden.
Armenië - Tsjechië 2 .... 1.18
Ierland - Faröer Eilanden 1.... 1.07
Cyprus - Frankrijk 2.... 1.20
Azerbeidzjan - Engeland 2.... 1.17
totaal 1.77
Inzet tussen de 30 en 60 euro ..........ff afwachten wat Empoli vanavond doet.
Omdat de Fransen niet voor lul willen staan voor heel de wereld , rollen ze Cyprus gewoon dik op. En de holbewoners van de Faroer Eilanden hebben zich na de 2-2 tegen Portugal massaal aan de drank en vrouwen vergrepen. Die staan woensdag dus met een kater en een stijve sjaak op het veld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik zou eigenlijk geen multibet doen, faroer eilanden zijn ook goed bezig en frankrijk barslecht..
aan de andere kant heb jij echt tyfus veel geluk dus doe je eerste ingeving maar
Had je die 2 euro meteen op je account gekregen toen je je inschreef?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:48 schreef APK het volgende:
Zo, weer 2 eurootjes bij arenabet.com geregeld.![]()
Chile / Argentina 1.80
Brazil / Colombia 1.25
Was dat niet Liechtensteinquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
En de holbewoners van de Faroer Eilanden hebben zich na de 2-2 tegen Portugal massaal aan de drank en vrouwen vergrepen. Die staan woensdag dus met een kater en een stijve sjaak op het veld.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:32 schreef Mess het volgende:
[..]
Was dat niet Liechtenstein
Binnenkort maar ff voor het eerst wat storten en dan ff lekker wat gamepies goed voorspellen!
oke, das dan afgesprokenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
van mij mag hereford best winnen, maar alleen in het geval dat stanley de eerste helft voor staat
dus na 1e helft 1-0 voor stanley en dan uiteindelijk 1-2 voor hereford
bron?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
nee 1-0
jaaa hoor, natuurlijk.. dag dag 5 euro (60% van mn geld)quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
zul je alleen net zien dat hereford al in 1e helft gelijk maakt, had ik toen ook verdomme, toen werd het gelijk in 45ste minuut1 minuut later (in 2de helft dus) en ik had toen 25 euri gehad
nee, in de 28e minuut alquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
zul je alleen net zien dat hereford al in 1e helft gelijk maakt, had ik toen ook verdomme, toen werd het gelijk in 45ste minuut1 minuut later (in 2de helft dus) en ik had toen 25 euri gehad
Dat is dus een foute gedachte. Winst maken op de lange termijn is het belangrijkste en de ene bet win je, de andere verlies je. Probeer bij de Toto maar eens winst op de lange termijn te maken, dat lukt je nog niet als je helderziend bentquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:52 schreef Calella het volgende:
[..]
Die quotes zijn ook gewoon oplichterij, maar als je wint win je alleen wat minder en als je verliest maakt het niet tegen welke quote dat is.
Nee, dat duurde een uurtje of 4.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:32 schreef ThE_LiON het volgende:
Had je die 2 euro meteen op je account gekregen toen je je inschreef?
Bij mij staat er gewoon 0 euro op.
en ik heb er nog overna gedacht om met je mee te doen met die combo. stomme ikquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tussenstanden:
Accrington Stanley 1 : 1 Hereford
Empoli 1 : 0 Albinoleffe
Mijn bets:
Multi: Empoli wint en andere pot gelijk
Single: <2.5 doelpunten bij pot nr 1
Nog 9 minuten bij die 1-1quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:10 schreef sander4444 het volgende:
[..]
en ik heb er nog overna gedacht om met je mee te doen met die combo. stomme ik![]()
![]()
(als het zo blijft dan
)
[edit] en GO LONGFORD, maak die gelijkmaker en bezorg me ruim 10 euro
en waar gaat guus geluk vanacht op wedden?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
de KASSA rinkelt weer.......nu ff wachten tot woensdag, dat wordt weer graaien
[afbeelding]
Och, dat valt mee. Ik had 2 keer ingezet:quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
zal wel komen doordat ik net weer achter de pc ging zitten en ging hopen voor jullie dat het gelijk bleef..
blijkbaar gebeurd van alles dat ik hoop het tegenovergestelde..
ach negeer mij maar, ben beetje depri van alle pech
ja zeer klotequote:Op maandag 11 oktober 2004 22:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat dacht je van mij.... In de laatste minuut alles verneukt! 2 bets naar de hel...
Nergers op. Braves - Houston heeft niet echt een aantrekkelijke notering 2.15 tegen 1.70 ... Woensdag valt er met een multibet op simpele wedstrijden wel wat te verdienenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
en waar gaat guus geluk vanacht op wedden?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 03:34 schreef Calella het volgende:
Kreeg een gratis live-bet van 12¤ bij www.365bet.com omdat ik daar een account heb geopend.
Ingezet op de Cardinals tegen de Dodgers (baseball):
12¤ @1.84 over 11
12¤ @1,84 under 11
uitkomst 12x 1.84= 22.08 -12 (me eigen inleg)= surewin 10.08¤
Ah ok, dan doen we het niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:01 schreef Greetings het volgende:
Bet365 accepteert nog altijd geen Nederlanders, dus ik zou maar niet een account gaan openen daar. Dan kan je problemen met uitbetaling krijgen.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:42 schreef Calella het volgende:
[..]
Heb ook 1 multibet met Empoli:
1 11/10/2004 Empoli v Albino Leffe
(Full Time Result) Empoli
@1.80 None To Run
2 13/10/2004 Iceland v Sweden
(Full Time Result) Sweden
@1.72
3 11/10/2004 Accrington Stanley v Hereford
(Full Time Result) Accrington Stanley
@2.60
¤8.92 @7.08 = ¤63.24
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:32 schreef sander4444 het volgende:
2-1
2-1 in de laatste minuut..quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
2-1 in de laatste minuut... kutjes
Hoop het voor je, maar Boston RS is de favoriet in die potquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou ondanks notoire gek's mazzeltje met de atlanta braves gister heb ik toch maar weer op Houston gewed, en maar goed ook; 12-3
nu de yankees nog winnen later vandaag
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:11 schreef Jopiler het volgende:
1 euro @ 3150 op: Nederland-Finland 2-0, Litouwen-Spanje 0-3 en IJsland-Zweden 1-5.
Ik waag me niet teveel aan U-21 wedstrijden. Engeland speelde zelfs gelijk tegen Azerbeidzjan daarnet!quote:Iemand nog verstand van zaken over de wedstrijden van vanavond?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:27 schreef Falco het volgende:
Als je 1 euro inzet op Luxemburg groepswinnaar en Andorra groepswinnaar en het komt nog uit ook, dan krijg je 48 miljoen euro's terug!
Dit was de hoogste notering die ik kreeg met een combo van 10quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:27 schreef Falco het volgende:
Als je 1 euro inzet op Luxemburg groepswinnaar en Andorra groepswinnaar en het komt nog uit ook, dan krijg je 48 miljoen euro's terug!
er zit helaas een bepaalde limiet aan de hoeveelheid winst die je uitgekeerd kan krijgen, dus multimiljonair zal je nooit kunnen worden via unibet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:27 schreef Falco het volgende:
Portugal - Rusland 1 1.67quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:15 schreef Holocaust het volgende:
Zijn er mensen die op interlands van woensdag gaan zetten? zo ja welke?
IK ga wel inzetten maar ik zit nog na te denken
![]()
Heej, die laatste heb ik precies zo, alleen de inzet verschilt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:36 schreef J_CDA het volgende:
[afbeelding]
Nou maar hopen dat het niet zo een drama als zaterdag wordt. Dus de gevestige landen AUB winnen van die B-landen!!
In Turkije kan het ook retekoud zijn (noorden en oosten).quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Klein bedrag op de jeugd van Scandinavie gezet. Die Turken en Slovenen vinden het daar hopelijk veel te koud om te voetballen
[afbeelding]
Hey, die Andorra- Macedonie > 2.5 voor morgen is wel een geschikte om te wedden. Die gaat samen met wat anders in een multibetjequote:
Ja, ze moeten een beetje opschieten die luie eskimo's.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:25 schreef TETSU het volgende:
[..]
In Turkije kan het ook retekoud zijn (noorden en oosten).![]()
Staan beiden nog gelijk zie ik nu trouwens.
Tetsu.
jammer, allebei gelijkspelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Klein bedrag op de jeugd van Scandinavie gezet. Die Turken en Slovenen vinden het daar hopelijk veel te koud om te voetballen
[afbeelding]
Die bewaar ik ff voor morgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
jammer, allebei gelijkspel
achja, dit keer had je tenminste geen al te gekke bedragen ingezet
Dat gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nog een grap om 14 x 14 euri te winnen ........in mei wonnen ze nog in Italie vandaar
[afbeelding]
je hebt bingo felicita............................ ik zie dat die rare russen het ook lang volhouden tegen de Italianen, ze hebben zelfs voorgestaan die kneuzenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:10 schreef Poepoog het volgende:
Kut nog 20 minuten
--F. Volandri 3 6 2quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
ok yankees gewonnen, daardoor geen winst maar wel 2 inzetten terugverdiend.
als volandri nou ff van soderling wint met 2-1 dan kan ik vanavond leuk wedden op de WK wedstrijden en hopelijk richting de 20 euro gaan
Jij doet je naam eer aan...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:58 schreef HoIIandia het volgende:
ik heb deze 2 lopen:
je weet t nooit he, lees anders op mrbookmaker maar over die vent die van nog geen 2 euro 50.000 euro maakte door een multibet van 10 met bizarre dingen als dat Schumacher de race niet zou finishen (wat ie zo goed als altijd doet)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:37 schreef Falco het volgende:
Zonde van die euro!
heb ik vandaag bij NL gedaan zie ook boven in ik heb uitslag gewed 2-1 voor nl en met 2 weddenschappen nl gelijkspel gezegd. die ene staat er trouwens niet bij daar heb ik multi met nl gelijk en portugal winst, toch niet zo'n vertrouwen in noorwegenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
TeazNutz:
Ook kan het geen kwaad om op zowel winst als op gelijkspel te zetten bij een wedstrijd. als notering voor gelijkspel 5 is en voor winst 10 kan je best op beide zetten. Kans blijft groot dat de favoriet gewoon wint maar als ze dat niet doen zit je tenminste niet te balen dat het andere team wint terwijl je op gelijkspel had ingezet.
ik denk dat ze dat wettelijk gezien wel mogen doen ja, maar weet nie of dat ook zal gebeuren. maar je kan iig weten dat het nie van jou is, dus als je het dan inzet, mogen ze het terugvorderen dacht ik. tis iig zo dat als je ipv 1000 euro loon opeens 10000 euro krijgt, dat je baas altijd 9000 euro terug mag vorderen, omdat je had kunnen weten dat dit een fout wasquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:23 schreef Jopiler het volgende:
2004-10-13 14:32 Bank-overboeking 50,00 111,00 EUR
2004-10-12 20:46 Bank-overboeking 61,00 61,00 EUR
Dit heb ik helemaal niet gedaan...
Edit: als ik deze 111 euro nu ga inzetten, kunnen ze mij dan verplichten om het later naar hun terug te storten?
je kan alleen hopen dat ze het niet merken want je hebt geen poot om op te staan, in de regelementen staat meerdere malen dat hun ingedekt zijn tegen foutjes en dat hun daarin alles bepalenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:23 schreef Jopiler het volgende:
2004-10-13 14:32 Bank-overboeking 50,00 111,00 EUR
2004-10-12 20:46 Bank-overboeking 61,00 61,00 EUR
Dit heb ik helemaal niet gedaan...
Edit: als ik deze 111 euro nu ga inzetten, kunnen ze mij dan verplichten om het later naar hun terug te storten?
Nu had je vandaag een leuke bet geplaatst met je tennis (ingedekt met 2-1 overwinning voor underdug, welke is uitgekomen) en dan gooi je nu je verdiende geld weer op volledig kansloze weddenschappenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ok nu de serieuzere (hoewel bovenstaande zomaar kan uitkomen):
...................................................
Andorra - Mazedonien 2 1,10 incorrect 1-0quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef azaroth het volgende:
5,00 @ 2,08
Andorra - Mazedonien 2 1,10
Bulgaria - Malta 1 1,02
Armenien - Czech 2 1,20
Aserbaidschan - England 2 1,20
Serbien & M. - San Marino 1 1,02
Ireland - Färöer 1 1,05
Cyprus - France 2 1,20
2-0 voor Tsjechie inmiddels. Eerste van de 4 uit m'n combo-betquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:49 schreef Jopiler het volgende:
Bulgarije staat 1-1, doelpunt Berbatov. Ik heb ze nog in een combo, dus ze moeten wel winnen.
Tsjechen staan 1-0 voor door Jantje Koller.
Bulgarije op 2-1quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:49 schreef Jopiler het volgende:
Bulgarije staat 1-1, doelpunt Berbatov. Ik heb ze nog in een combo, dus ze moeten wel winnen.
Tsjechen staan 1-0 voor door Jantje Koller.
je bent ook maf ook dat je gaat inzetten op dingen met notering van 1.1 en lager, kan je beter op 1 wedstrijd zetten met notering van 2quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:51 schreef azaroth het volgende:
[..]
Andorra - Mazedonien 2 1,10 incorrect 1-0
het is toch niet te geloven![]()
ja ik weet hetquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nu had je vandaag een leuke bet geplaatst met je tennis (ingedekt met 2-1 overwinning voor underdug, welke is uitgekomen) en dan gooi je nu je verdiende geld weer op volledig kansloze weddenschappenHad dan beter alle 10 je euro's op 1 pot voetbal gezet, Cyprus-Frankrijk ofzo, dan had je er vanavond 12 gehad.
Haha, ja .............maar een beetje te ver is ook te ver. Lekker of safe spelen joh (al is dat hier niet echt makkelijk), met een quote van 1.6 of 1.7 haal je ook poen binnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
maar ik zie dan al die mooie hoge noteringen met leuke kansjes en dan ga ik een beetje tever
ik gok het best wanneer ik 1 euro heb, ben nu al 2 keer van 1 euro naar 10 euro gegaan, maar op dit soort dagen verneuk ik het weer (naja is nog niet zeker)
2-2 krijg weer hoopquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:38 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
1-2![]()
misschien zitten die er wel bijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:40 schreef Jopiler het volgende:
Waarom zetten jullie in godsnaam in op Letland-Estland?
Oekraine, Tsjechie en Bulgarije aan de leiding!
F5 rammenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:43 schreef Jopiler het volgende:
Engeland blijft maar op HT staan... Wat is er aan de hand?
Edit: niks dus..
hahaha, die heb ik idd ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
nou ik heb samen met ongeveer 5 anderen hier op zweden, polen en oostenrijk gegokt, dus laten we hopen voor ons dat die 3 iig gewoon winnen, heb ik iig m'n inzet terug + 10 euro winst
Tot nu toe gaat alles topquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:36 schreef J_CDA het volgende:
[afbeelding]
Nou maar hopen dat het niet zo een drama als zaterdag wordt. Dus de gevestige landen AUB winnen van die B-landen!!
denk toch zeker dat een van die 2 gelijkspel wordt eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
Goedzo........ Engeland en Tsjechie in tha pocket.........nu Ierland en Frankrijk nog
k heb ook op 3-1@11.00 gezet, verder nog wales-polen 1-2@10.00, wales-polen 2@3.00 en nog 2 kleine combo'squote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:29 schreef sander4444 het volgende:
tomassonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, nu zlatan nog (liefst met een kopbal)
[edit] en Schotland alweer op 1-1. GO HOLLAND!!!! (moet 3-1 worden)
Ik niet...........Ierland-Faroer en Cyprus-Frankrijk .............. als m'n multibet verkloot had moeten worden, had Azebijdan of Armenie dat moeten doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
denk toch zeker dat een van die 2 gelijkspel wordt eigenlijk
Sveriges startelva: 1 Andreas Isaksson - 2 Alexander Östlund, 3 Olof Mellberg, 4 Teddy Lucic, 5 Mikael Nilsson - 6 Tobias Linderoth - 7 Christian Wilhelmsson, 8 Anders Svensson, 9 Fredrik Ljungberg - 10 Marcus Allbäck, 11 Henrik Larsson.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:40 schreef sander4444 het volgende:
Zweden al op 2-0, dit keer door Allback. Weet iemand waar ik de opstellingen kan vinden, kijken of Zlatan wel speelt (volgens forum-info wel)
[edit] damn, Zlatan zit op de bankde kans dat ie nog gaat scoren is dus errug klein
bij unibet wordt je inleg dan teruggestort................speler moet in basis starten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:40 schreef sander4444 het volgende:
Zweden al op 2-0, dit keer door Allback. Weet iemand waar ik de opstellingen kan vinden, kijken of Zlatan wel speelt (volgens forum-info wel)
[edit] damn, Zlatan zit op de bankde kans dat ie nog gaat scoren is dus errug klein
50.04 overmaken en 50 terugstortenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:54 schreef kree het volgende:
0.96 sado op unibet
Dat had ik dus eerder moeten zeggenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zielig hoor, dat die Fransen na 35 minuten ballen nog niet weten te scoren tegen Cyprus.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:28 schreef Jopiler het volgende:
Lekker, doelpunt Wiltord. Spanje valt vol aan momenteel, Italie moet ook ff scoren!
Edit: Italie scoort! Nu alleen Spanje nog!
Er is een grote kans dat ik Noorwegen heeeeeeel erg ga haten na vandaagquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:14 schreef sander4444 het volgende:
En ik heb vandaag zoveel rijtjes dak ze nie allemaal ga posten, maar het komt erop neer dat Zweden moet winnen, Denemarken, Portugal, Tsjechie, NL en dan maak ik wel kans op winst
[edit] post alleen ff mn supercombo:
Kazachstan - Albanie 0-1
Letland - Estland 2-2
Noorwegen - Slovenie 3-0
Moldavie - Schotland 1-1
Denemarken - Turkije 1-1
Wales - Polen
Portugal - Rusland
¤ 1,00 ===> ¤ 1202,85
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:57 schreef Notoire Gek het volgende:
Staan die bedragen voor de uitbetaling die je krijgt.........met daarachter wanneer je ze krijgt. Dus krijg je 1000 euri als Italie niet wint?
Ik hoop echt voor je dat Belarus nog gelijk maakt en Polen er 2 inpegelt. Anders hang je met gisteren erbij voor EUR 1000,00 in twee dagen tijdquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:57 schreef nostra het volgende:
Klopt; en als Italie wel wint dan verlies ik 230. Inverse van X2 dus. Dus als Nederland wint en Italie wint en Polen niet wint, dan verlies ik 931.
dat moet wel lukken, dus kom maar opquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:16 schreef TeazNutz het volgende:
en we beuken door op 3-1 voor NED
Als Portugal wint krijgen jullie een rondje van me!
SHOW ME THA MONEYYYquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
Frankrijk op 0-2 ........ Mijn multibet is nu 100% veilig............. Unibet mag ik even EUR 102,99 vangen
Whoehoehoeeeeequote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik hoop echt voor je dat Belarus nog gelijk maakt en Polen er 2 inpegelt. Anders hang je met gisteren erbij voor EUR 1000,00 in twee dagen tijd![]()
![]()
Mwah, Polen wint gelukkig, dat is 1.287 euro winst (voor commissie Betfair). Nederland betekent een verlies van 185 en Italie (jammer hoor, leuk gedaan van Belarus) een verlies van 230. Per saldo dus nog steeds 872 euro winst, gisteren wel verlies inderdaad, maar dat was maar een paar tientjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik hoop echt voor je dat Belarus nog gelijk maakt en Polen er 2 inpegelt. Anders hang je met gisteren erbij voor EUR 1000,00 in twee dagen tijd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |