Idd. deze stoffen worden gebruikt niet verbruikt....quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:49 schreef Monidique het volgende:
SI het niet zo dat deze grondstoffen wat makkelijker te hergebruiken zijn?
Precies. SOA's on the rise.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik me veel meer afvraag: PLASTIC!
Dat gedoe over brandstoffen, dat valt wel te vervangen, maar zonder plastic stort echt alles in ...
plastic heb je 2 soorten in thermoharders en thermoplasten, thermoharders kun je een keer gebruiken maar thermoplasten kun je weer omsmelten (als ik het me goed herriner en kan trouwens ook andersom zijn )quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gedoe over brandstoffen, dat valt wel te vervangen, maar zonder plastic stort echt alles in ...
Heb je het spelletje civilization nooit gespeeld?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:00 schreef Sidekick het volgende:
En de politieke insteek is...?
Ja, ik heb al vele malen een culturele, militaire en Space-Race overwinning gehaald, maar toch zie ik weinig tot niets politieks hierin gezien Civilization geen politiek spel is en in POL ook niet bediscussierd wordt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:29 schreef accelerator het volgende:
[..]
Heb je het spelletje civilization nooit gespeeld?
Nooit van vuilnisbuilten gehoord?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd. deze stoffen worden gebruikt niet verbruikt....
Ja, je had er ook moeite meequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Sidekick het volgende:
In overleg met de GC-mods, een schopje van Politiek naar GC.
Plastic wordt toch gemaakt uit olie?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:07 schreef RemcoDelft het volgende:
In sidekicks belevingswereld alleen in het spelllteje civilizationquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar grondstoffen gaan vaak snel over politiek.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:02 schreef accelerator het volgende:
[..]
In sidekicks belevingswereld alleen in het spelllteje civilization![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Lees eens even terug om te zien wie Civilization erbij haalt lieverd.
Ja, op die manier kan je alles wel tot een POL-topic maken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:48 schreef accelerator het volgende:
Komop Sidekick . . . de politiek gaat zich met deze grondstoffen schaarste bemoeien. De vraag is op welke manier.
Interessante theorie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:42 schreef Sandertje21 het volgende:
Misschien een erg simpele gedachte, maar aangezien niemand het ooit over tekorten van de andere grondstoffen heeft, ga ik er vanuit dat er niet echt tekorten van zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |