abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22543308
Ga dan wel een teamsport doen. Zelf fitness ik ook en ben niet op zoek naar contacten btw, maar ik zie ook niemand daar die dat wel is eigenlijk.. Alleen een "hoi" gaat er bij de meeste vanaf. Verder tja, blijft het lastig. Misschien verjaardag van familie? Vrienden van een neef/nicht ofzo. Heb je geen kennissen verder? Dat je gewoon eens wat afspreekt
  zondag 10 oktober 2004 @ 23:13:49 #27
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22543644
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 18:50 schreef Evertje het volgende:

[..]

fansite van mn favoriete band bezoek ik dagelijks, maar om nu alleen naar een meeting in london te gaan, dat is me net iets teveel.
Tsja, vaak hebben bands ook een nederlandse fanclub ofzo heh, of bezoek dan een bandsite van een nedrelandse band, maar het is maar een voorbeeld natuurlijk.
[KNE]-Mod
  maandag 11 oktober 2004 @ 00:25:50 #28
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22545246
Mwah, ik heb soms ook van die momenten. Ik heb namelijk bijna alleen maar mannelijke vrienden, en ben best vaak weg. Op de momenten dat ik er dan wel ben en tijd en zin heb om te gaan shoppen, tutten (etc, van die vrouwendingen) dan zijn de weinige vrouwen die ik ken meestal niet beschikbaar. Dus wordt het vaak in mijn eentje de stad in, of bij een vriend op de bank een pilsje drinken (waar ik eigenlijk op dat moment geen zin in had).

Soms mis ik wel wat vriedninnen ja, en dan voel ik me een tikkie zielig. Gelukkig heb ik nog wat vrouwelijke familie die wel eens bereid is om de pashokjes in te duiken of makeupwinkels te plunderen. Maar aan de andere kant: als ik dan een dag met een vrouw heb doorgebracht ben ik al lang blij dat ik rustig thuis zit en hoef ik voorlopig ook niet meer zo nodig
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22548878
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef Evertje het volgende:

[..]

Begrijp het helemaal. Zelfde geldt voor vrienden, die dan ook een vriendin hebben en daar meer tijd aan willen besteden (begripelijk)

Ik heb het dus kenbaar gemaakt aan enkele vrienden, of ze wat meer rekening met mij wilden houden. Mij eens opbellen als ze wat leuks willen doen. Dat heeft een beetje geholpen, maar ook niet je van het. Het praten luchtte in ieder geval wel op. Want door het isoleren krop je eigenlijk alles maar op.
Heej Evertje, das wel beter dat ze er rekening mee gaan houden. Vond je het niet rot om te vragen?
pi_22549291
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 10:18 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Heej Evertje, das wel beter dat ze er rekening mee gaan houden. Vond je het niet rot om te vragen?
Het was zeker zeer moeilijk om het te vragen. Maar het werd eens tijd dat ik ook voor mezelf opkwam. En als het echt vrienden zijn, dan begrijpen ze het ook en proberen ze je wat meer erbij te betrekken.

Maar heb jij echt helemaal niemand, of heb je wel vriendinnen maar besteden die geen aandacht aan jou? Of iemand die je vertrouwt en waaraan je je verhaal kwijt kan ofzo?
pi_22549315
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 23:13 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Tsja, vaak hebben bands ook een nederlandse fanclub ofzo heh, of bezoek dan een bandsite van een nedrelandse band, maar het is maar een voorbeeld natuurlijk.
Er zullen vast NL fans zijn, maar is toch vooral Engels gerelateerd. Ik kom in ieder geval vrijwel nooit iemand tegen die de muziek ook heel erg kan waarderen.
pi_22549534
hier meld zich nog een probleemgeval:

na het einde van de basisschool (waar we echt een grote vriendengroep waren) en dus het beging van de middelbare school is de goep in stukken gebrokkelt *andere schoilen en niveau's waardoor je elkaar dus niet meer veel zag)

op middelbare school wel nieuwe vrienden gemaakt maar na afloop van die school ook die vrienden weer uit oog verloren (kom ze zo en nu nog wel eens tegen)

hierna dus mbo opleiding gedaan en hier wederom veel nieuwe vrienden gemaakt (laatste 2 jaar was echt een topklas)
maar na het beeindigen van deze opleiding weer hetzelfde verhaal

ik heb nu een full-timebaan van 32 uur en zie van de vrienden die ik overgehouden heb (wat er niet echt veel zijn) nog maar enkele
als ik contact met ze heb is dat dan toch vooral via mail/msn/telefoon

af en toe als ik vrij heb gaan we wel eens ergens heen
probleem is echter dat ik in de horeca werk en dat ik dus meestal vrij heb als hun werken/studeren
pi_22549633
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 10:45 schreef Evertje het volgende:

[..]

Het was zeker zeer moeilijk om het te vragen. Maar het werd eens tijd dat ik ook voor mezelf opkwam. En als het echt vrienden zijn, dan begrijpen ze het ook en proberen ze je wat meer erbij te betrekken.

Maar heb jij echt helemaal niemand, of heb je wel vriendinnen maar besteden die geen aandacht aan jou? Of iemand die je vertrouwt en waaraan je je verhaal kwijt kan ofzo?
Daar heb je gelijk in. Als ze echte vrienden zijn doen ze dat. Ik hoop dat het op lange termijn ook goed blijft gaan.

Nee ik heb echt niemand. Ja familie, maar daar ga ik ook niet zoveel mee om. Grote familie, veel met relatie, werk e.d.. Ik ga wel met een nichtje zwemmen, maar dat is ook meer niet dan wel.
pi_22550028
Dat hoop ik ook. Een begin is er in ieder geval gemaakt.

Je doet in ieder nog wat, dat is ook al een begin. Heeft je nichtje niet nog leuke vriendinnen? Ik heb zelf nauwelijks familie, en dan woont mijn familie ook niet echt in mijn buurt. Een snel bezoekje zit er niet echt in, daarvoor is onze band ook niet goed genoeg.

Als je er wat meer over wilt praten kun je me best toevoegen op msn (staat in profiel)
pi_22550088
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:27 schreef Evertje het volgende:
Dat hoop ik ook. Een begin is er in ieder geval gemaakt.

Je doet in ieder nog wat, dat is ook al een begin. Heeft je nichtje niet nog leuke vriendinnen? Ik heb zelf nauwelijks familie, en dan woont mijn familie ook niet echt in mijn buurt. Een snel bezoekje zit er niet echt in, daarvoor is onze band ook niet goed genoeg.

Als je er wat meer over wilt praten kun je me best toevoegen op msn (staat in profiel)
Nou mijn nichtje heeft ook niet echt vriendinnen. Ja vrienden die ze via haar vriendje heeft leren kennen. En ja relatie he, dus andere dingen zitten er niet echt in.
pi_22553128
Dat probleem had ik ook, de vriendengroep van de havo ben ik een beetje ontgroeid dus ik had nieuwe vrienden nodig, via studie ging het ook niet echt, iedereen was met zijn eigen dingen bezig en zo dus ben ik maar eens op internet gaan zoeken. Uiteindelijk kwam ik op het flairforum uit en daar heb ik een aantal leuke meiden ontmoet uit mijn omgeving waarmee ik regelmatig dingen onderneem, eindelijk mensen die wel tijd en zin hebben! Omdat ik sinds kort weer wat meer tijd over heb ben ik begonnen met karatelessen. Ik vind het echt te gek, veel meiden die ook pas begonnen zijn en het is super gezellig en nog goed voor je hele lichaam en zelfvertrouwen!
Je leert ook wel om in je eentje wat te ondernemen, gewoon doen dus! Geen smoesjes of excuses meer, je hebt toch niets te verliezen!
Als je meer wilt weten mag je me mailen!
pi_22554282
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 14:16 schreef voodoolady het volgende:
Je leert ook wel om in je eentje wat te ondernemen, gewoon doen dus! Geen smoesjes of excuses meer, je hebt toch niets te verliezen!
Als je meer wilt weten mag je me mailen!
Ja dat is het probleem ook niet. Ik wordt dat alleen wat zat, want sommige dingen zijn gewoon leuker met gezelschap.
pi_22557502
Ja dat heb ik ook. Ik ken gewoon meer jongens dan meisjes omdat ik in Delft studeer. Ik heb nooit vriendinnen buiten mijn studie gehad dus ik weet niet waar ik nog meer kan "zoeken".
Klussen deel 1 en 2
pi_22568749
Ach je moet niet zoeken toch?
pi_22568754
*dubbel*
pi_22568822
ik vind het best relaxed dingen alleen te doen krijg je namelijk geen commentaar van anderen en kan je het zo snel / langzaam doen als je zelf wilt
idd een biosje zou ik niet zo snel alleen bezoeken maar ik huur vaak films alleen en ga het liefst ook alleen de stad in

enige wat ik niet alleen kan is blowen
maar of dat nou goed is of slecht week ook nie
pi_22568990
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 08:30 schreef DJ_WB het volgende:
enige wat ik niet alleen kan is blowen
maar of dat nou goed is of slecht week ook nie
Blowen heb ik wel gedaan alleen, en dat is erg relaxed. Vooral als je dan naar cd's gaat luisteren die je al lang niet gehoord hebt en waar je allerlei nostalgische gevoelens bij krijgt. .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_22569304
ik blow alleen in de plaatjes winkel alleen ..... blow ik eigenlijk dan niet alleen
pi_22569337
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 17:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen vriendinnen. Natuurlijk is dat niet leuk, maar het is gewoon niet anders. Ik heb mijn baalmomenten we hoor.
Nu ga ik sinds kort al wat meer zelf wat ondernemen. Ik ga bijvoorbeeld best vaak alleen winkelen. Biosje pakken zou ik ook wel willen, maar elke keer doe ik het dan net niet zeg maar. Sommige activiteiten zijn ook veel leuker met gezelschap.

Nu vraag ik mij af zijn er nog meer meiden (jongens) die dit probleem hebben en wat jullie er aan doen. Of misschien hebben jullie wel adviezen. Het gaat er dus niet dat ik adviezen wil over hoe leuke dingen te doen in je eentje, want dat doe ik al.
vriendjes?
(kijk zo maak je dus vrienden
pi_22569347
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:38 schreef mother-mother het volgende:

[..]

vriendjes?
(kijk zo maak je dus vrienden
als het nu in het echt ook zo makkelijk ging

al vorderingen Sabrina?
pi_22569369
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:39 schreef Evertje het volgende:

[..]

als het nu in het echt ook zo makkelijk ging

al vorderingen Sabrina?
Nee Evertje en bij jou?
pi_22569477
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:41 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee Evertje en bij jou?
Niet echt vorderingen. Gisteravond had ik wel weer even zo'n baalmoment, maar dat heb ik wel vaker. Ik probeer het positief in te blijven zien
pi_22569494
Oh die momenten herken ik zeker weten. Ik zal je vanmiddag ff toevoegen op msn. Ben nu aan het werk en moet zo alweer weg.
pi_22569605
als evertje en sabrina nou samen een keer wat gingen doen, zijn er 2 problemen opgelost
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_22569666
Ik doe mee
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')