Tsja, vaak hebben bands ook een nederlandse fanclub ofzo heh, of bezoek dan een bandsite van een nedrelandse band, maar het is maar een voorbeeld natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:50 schreef Evertje het volgende:
[..]
fansite van mn favoriete band bezoek ik dagelijks, maar om nu alleen naar een meeting in london te gaan, dat is me net iets teveel.
Heej Evertje, das wel beter dat ze er rekening mee gaan houden. Vond je het niet rot om te vragen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
Begrijp het helemaal. Zelfde geldt voor vrienden, die dan ook een vriendin hebben en daar meer tijd aan willen besteden (begripelijk)
Ik heb het dus kenbaar gemaakt aan enkele vrienden, of ze wat meer rekening met mij wilden houden. Mij eens opbellen als ze wat leuks willen doen. Dat heeft een beetje geholpen, maar ook niet je van het. Het praten luchtte in ieder geval wel op. Want door het isoleren krop je eigenlijk alles maar op.
Het was zeker zeer moeilijk om het te vragen. Maar het werd eens tijd dat ik ook voor mezelf opkwam. En als het echt vrienden zijn, dan begrijpen ze het ook en proberen ze je wat meer erbij te betrekken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej Evertje, das wel beter dat ze er rekening mee gaan houden. Vond je het niet rot om te vragen?
Er zullen vast NL fans zijn, maar is toch vooral Engels gerelateerd. Ik kom in ieder geval vrijwel nooit iemand tegen die de muziek ook heel erg kan waarderen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, vaak hebben bands ook een nederlandse fanclub ofzo heh, of bezoek dan een bandsite van een nedrelandse band, maar het is maar een voorbeeld natuurlijk.
Daar heb je gelijk in. Als ze echte vrienden zijn doen ze dat. Ik hoop dat het op lange termijn ook goed blijft gaan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
Het was zeker zeer moeilijk om het te vragen. Maar het werd eens tijd dat ik ook voor mezelf opkwam. En als het echt vrienden zijn, dan begrijpen ze het ook en proberen ze je wat meer erbij te betrekken.
Maar heb jij echt helemaal niemand, of heb je wel vriendinnen maar besteden die geen aandacht aan jou? Of iemand die je vertrouwt en waaraan je je verhaal kwijt kan ofzo?
Nou mijn nichtje heeft ook niet echt vriendinnen. Ja vrienden die ze via haar vriendje heeft leren kennen. En ja relatie he, dus andere dingen zitten er niet echt in.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:27 schreef Evertje het volgende:
Dat hoop ik ook. Een begin is er in ieder geval gemaakt.
Je doet in ieder nog wat, dat is ook al een begin. Heeft je nichtje niet nog leuke vriendinnen? Ik heb zelf nauwelijks familie, en dan woont mijn familie ook niet echt in mijn buurt. Een snel bezoekje zit er niet echt in, daarvoor is onze band ook niet goed genoeg.
Als je er wat meer over wilt praten kun je me best toevoegen op msn (staat in profiel)
Ja dat is het probleem ook niet. Ik wordt dat alleen wat zat, want sommige dingen zijn gewoon leuker met gezelschap.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:16 schreef voodoolady het volgende:
Je leert ook wel om in je eentje wat te ondernemen, gewoon doen dus! Geen smoesjes of excuses meer, je hebt toch niets te verliezen!
Als je meer wilt weten mag je me mailen!
Blowen heb ik wel gedaan alleen, en dat is erg relaxed. Vooral als je dan naar cd's gaat luisteren die je al lang niet gehoord hebt en waar je allerlei nostalgische gevoelens bij krijgt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:30 schreef DJ_WB het volgende:
enige wat ik niet alleen kan is blowen
maar of dat nou goed is of slecht week ook nie![]()
vriendjes?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen vriendinnen. Natuurlijk is dat niet leuk, maar het is gewoon niet anders. Ik heb mijn baalmomenten we hoor.
Nu ga ik sinds kort al wat meer zelf wat ondernemen. Ik ga bijvoorbeeld best vaak alleen winkelen. Biosje pakken zou ik ook wel willen, maar elke keer doe ik het dan net niet zeg maar. Sommige activiteiten zijn ook veel leuker met gezelschap.
Nu vraag ik mij af zijn er nog meer meiden (jongens) die dit probleem hebben en wat jullie er aan doen. Of misschien hebben jullie wel adviezen. Het gaat er dus niet dat ik adviezen wil over hoe leuke dingen te doen in je eentje, want dat doe ik al.
als het nu in het echt ook zo makkelijk gingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vriendjes?![]()
(kijk zo maak je dus vrienden![]()
Nee Evertje en bij jou?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:39 schreef Evertje het volgende:
[..]
als het nu in het echt ook zo makkelijk ging
al vorderingen Sabrina?
Niet echt vorderingen. Gisteravond had ik wel weer even zo'n baalmoment, maar dat heb ik wel vaker. Ik probeer het positief in te blijven zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee Evertje en bij jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |