Ik kreeg net dit mailtje, dat gebeurt je wel eens als je achter je pc zit en je opent je mailbox en tegelijkertijd doe je ook nog wel eens wat op fok. Beetje jammer, niet? Normaliter post ik geen privémail op het forum, maar dit is wel heel apart natuurlijk en wil ik met iedereen delen.quote:He kankerlijertje,
Je voelt je heel eenzaam he? Want je hebt geen vriendin, en je zit de hele
dag maar achter je computertje. En je wordt er ook niet jonger op. De tijd
dringt, en je bent nog steeds alleen.
Vrienden maak je via een forum, want die heb je niet echt.
Weet je, ik heb vannacht lekkere sex gehad met m'n vriendin. Dat heb jij
nooit he?
Want je ligt s'nachts alleen in je bedje.
En de volgende dag ga je maar weer nutteloos achter je computertje zitten.
Voel je jezelf nou ook niet een beetje overbodig?
Je bent depressief, waarom leef je nog door? Als je je forum niet meer had,
had je helemaal niks meer.
En je bent vroeger gepest he? Hoe zou ik dat weten denk je? Ik ken je beter
dan je denkt.
Maak er lekker een einde aan jongen. Mensen zoals jij worden door iedereen
uitgelachen en uitgekotst.
quote:Mensen zoals jij worden door iedereen uitgelachen en uitgekotst.
Ja dat geloof ik ook wel ja, hoe weet hij toch zoveel van je seborik? :')quote:Ik ken je beter dan je denkt.
Daarmee zou deze lafaard het risico lopen zichzelf bekend te maken. Dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:43 schreef Tokus het volgende:
ja, het is altijd wel fijn als ze er ook bij zeggen waarom je kanker zou moeten krijgen. Want aan dit soort hate-mail heb je niks. Als ze er bij zetten wat je gedaan hebt weet je tenminste voor een volgende keer wat je moet doen om een bepaalde user te irriteren.
Ja leuk. Kunnen we 'm nog een keer uitlachen en zeggen dat die een trieste kneus isquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:50 schreef Jane het volgende:
En nu wachten op het FB-topic waarin de afzender gaat klagen over dit topic.
Tja, als niet-mod is voor mij de kans nihil dat ik er eens een krijg.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:51 schreef calvobbes het volgende:
Misschien krijg ik dan ook wel eens zo'n mailtje
Ja, inderdaad. Goed idee!quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Dat is een mooie column waard, Sebbo.
Dat zou dan indirect gelden als een reply, en dan zouden we geheel in de lijn der traditie geen woord meer van de hatemail-verstuurder horen. Wel saai.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Goed idee!
Misschien moet je een hiphop beat instarten en dan het mailtje op de maat opdreunen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
edit: waarom staat dit in muziek? of mis ik iets?
Ik had van jou eigenlijk meer iets verwacht over honden neuken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Sorry Seborik
Ja, maar jij bent meer een kattenmens he... kankerlijertjequote:Op zondag 10 oktober 2004 16:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik had van jou eigenlijk meer iets verwacht over honden neuken.
Ik ook. Ik heb vannacht geen seks gehad met m'n vriendin.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:02 schreef Summoner het volgende:
Gelukkig heb ik een alibi. :')
Dan hebben ineens erg veel Fok!kers een alibi.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb vannacht geen seks gehad met m'n vriendin.
Niets boven een pittige poes.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent meer een kattenmens he... kankerlijertje
Hee Mike!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Dan hebben ineens erg veel Fok!kers een alibi.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Niets boven een pittige poes.
Ik krijg gelukkig alleen maar mailtjes van mensen die zin hebben in feestjes.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee Mike!
Nog leuke mails gehad de laatste tijd?![]()
Lees het banmeldttopic eens?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:09 schreef Exuimtum het volgende:
Achterhaal zijn IP adres even en kijk of iemand op dit forum toevallig hetzelfde IP adres heeft.
De mail kwam van rechts.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:08 schreef Summoner het volgende:
Men moet toch eens ophouden met dat demoniseren.
Zo'n kankerlijer is seb nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:09 schreef Exuimtum het volgende:
Achterhaal zijn IP adres even en kijk of iemand op dit forum toevallig hetzelfde IP adres heeft.
Degene die dit mailtje gestuurd heeft zou ook wel eens naar een feestje willen, maar die durft niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik krijg gelukkig alleen maar mailtjes van mensen die zin hebben in feestjes.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:56 schreef encore04 het volgende:
Je krijgt doodsbedreigingen Seoborik, dat is toch een eer?![]()
quote:
encore04 - zondag 10 oktober 2004 @ 15:56
Je krijgt doodsbedreigingen Seoborik, dat is toch een eer?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:49 schreef Slarioux het volgende:
Ik vraag me altijd af wie nou zieliger is. Iemand die een paar uurtjes vrije tijd in een forum steekt, en daar lol mee heeft, of iemand die daar 5 minuten heen gaat, een slotje krijgt en daar een gigantisch drama van maakt.
En mocht 'ie al durven, dan moet je ook nog uitgenodigd worden door iemand.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Degene die dit mailtje gestuurd heeft zou ook wel eens naar een feestje willen, maar die durft niet.
Geen aanwinst in zowel Muziek al Voetbal? Het nog debielere broertje van LoekB?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:15 schreef popolon het volgende:
encore
Geweldig dat ie weg is, was ook al geen aanwinst in VBL
*speechlessquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:16 schreef Summoner het volgende:
Na een memorabele close encounter met mijn vuisten komt hij ook nooit meer terug.
Close Encounters: Summoning The Fist.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:16 schreef Summoner het volgende:
Na een memorabele close encounter met mijn vuisten komt hij ook nooit meer terug.
Katsjing!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geen aanwinst in zowel Muziek al Voetbal? Het nog debielere broertje van LoekB?
Ze zijn er dus echt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geen aanwinst in zowel Muziek al Voetbal? Het nog debielere broertje van LoekB?
Ja ik snap hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je snapt waar ik heen wil
Dit topic lijkt me meer dan genoeg aandacht.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:24 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Misschien kun je de header van het mailtje ook effe posten.
Kunnen we iets leuks kunnen terug doen voor die gast.
Eens kijken wie dan de loser is.![]()
Nee, dat is net zo laag.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:24 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Misschien kun je de header van het mailtje ook effe posten.
Kunnen we iets leuks kunnen terug doen voor die gast.
Eens kijken wie dan de loser is.![]()
nee Ali B. tja dan kun je misschien beter niet in MUZ postenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef nipeng het volgende:
Zeker zo'n gefrustreerde Maroon 5 fan.
typisch voorbeeld van: De pyromaan bekijkt graag van een afstandje de brand.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:56 schreef encore04 het volgende:
Je krijgt doodsbedreigingen Seoborik, dat is toch een eer?![]()
Sorry, liet me effe gaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef Mattt het volgende:
[..]
Nee, dat is net zo laag.
Ja, ik begrijp ook wel wat je bedoeld.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:31 schreef Maximus.Proximus het volgende:
[..]
Sorry, liet me effe gaan![]()
Maar ik vind het altijd zo zielig, als mensen je niet direct in je gezicht dit soort dingen durven vertellen.
Die horen dan een online assertiviteits cursus te krijgen, waardoor ze weer een plaatsje in de maatschappij krijgen. Hoeven ze zich niet meer te verschuilen achter de annonimiteit van het internet.![]()
Enorm gezellig ja. Hoogstaande discussies altijd met hem.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:19 schreef pfaf het volgende:
Die encore04 was ook altijd een gezellige discussiepartner.
quote:De rap Sebbo, door Loek-B:
Lieve Sebbo, Ik probeerde je te schrijven maar was je adres kwijt / dus dacht ik: dan maar mailen, dat is altijd op tijd/ ik wil je even zeggen dat ik wil worden wat jij bent / want dan word ik ook nog eens een echte stoere vent / ik wil ook modereren op het forum genaamd FOK / ik zoek dan ook al maanden naar die klotestok / nooit komt die eens in Raalte en nu doe je mijn topic dicht / en je geeft me niet eens antwoord, al is dat niet verplicht / maar ik stond wel uren te wachten, in jouw model spijkerbroek / je zei niet eens hallo, groeten, je fan, dit is Loek
Beste Sebbo, nu is het niet leuk meer / Ik mailde nu al zeven keer / Maar je enige reply bevatte een virus bovendien / dus het lijkt er op dat je mijn kwaliteiten niet wilt zien / ik heb zelfs John Zorn gekocht, kom er niet doorheen / maar dat geeft niet, jij vindt het gaaf, dus geen probleem / Ik ga nu zelfs recenseren voor een metalpagina / en mijn monitor bevat plaatjes van een gapende vagina / mijn hamster noem ik Wodan en die leer ik schrijven / omdat jouw stukjes me altijd beklijven / maar nu moet je me echt mailen, ik wil dolgraag op bezoek / je weet het toch, ik ben je grootste fan, dit is Loek
Hee sebbo, doe eens niet zo arrogant / Als je nu niet terugmailt, maak ik me van kant / Geloof me nou, ik heb al zes scriptjes klaar / en die stuur ik desnoods op je af, reken maar / ik ga nu ook wel studeren, net zoals jij doet / hoewel ik nog niets afweet van de rand van de hoed / ze gaan me nu zelfs vervelen met een ban / is dat verdomme wat jij doet met een fan? / dit had ik niet van je verwacht / ik had het zelfs niet verwacht / kijk van dat fukking Vee Bee El / verwacht je dat weer wel / maar van jou, mijn idool? / waar ik zelfs over schrijf op de banken van mijn school? / ik sta nu met een knokploeg, bij je om de hoek / ik kom er aan, ik ben het, Loek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |