hier, mit plezier, dank u zierquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:48 schreef 9christensen het volgende:
4 bier!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:50 schreef 9christensen het volgende:
Idd, zet die negers 's ff flink aan het werk
Dat hadden we je zo ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:53 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding] De fluisterkroeg was duidelijk een groter succes.
Zekers en vastquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:58 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding] Zouden al onze biervrinden nog knock out in bed liggen?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ook te jong om de bar in te mogen.
ik zou heel graagquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:06 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding] Vanavond maak ik de rest wel.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik zou heel graagdie willen
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] Die had ik al geprobeerd, maar die zag er enigzins debiel uit!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] Die had ik al geprobeerd, maar die zag er enigzins debiel uit!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] Het betreft hier geen negers, maar arabieren, stomme idioot!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:55 schreef Gallo het volgende:
sinds wanneer dragen arabieren tulbanden ?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:55 schreef Gallo het volgende:
sinds wanneer dragen arabieren tulbanden ?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:00 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] Sinds er een verbod is op bolhoeden.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:07 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding] Oh my Allah. Ik had gisteren zoveel al-chohol op dat ik in de verkeerde richting bad.
Sommigen mensen hebben nix te willenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]Ik wil kalief worden, in plaats van de kalief[afbeelding]
Iznogoudquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]Ik wil kalief worden, in plaats van de kalief[afbeelding]
Mijn poging:quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:16 schreef Nolius het volgende:
Kan deze ook:
Whehehehe.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:50 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Mijn poging: [afbeelding]
Christendom? No way, man. [afbeelding]
Nee, we zijn gesloten tijdens de Ramadan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:47 schreef PeRi het volgende:
De broodjes kebab worden zeker pas tegen vijven geserveerd?
tegen vijven is het al donker hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee, we zijn gesloten tijdens de Ramadan.
Dit verklaart meteen waarom er geen Moslims op de Noord of Zuidpool wonen. Lullig als de zon 4 á 5 nachten niet ondergaat.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
tegen vijven is het al donker hoor. [afbeelding]
Hier toch echt pas rond een uur of 7...quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
tegen vijven is het al donker hoor. [afbeelding]
Wat is het?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:44 schreef DeLeider het volgende:
uit een ander topic [afbeelding]
de nike air palestina zijn geventileerd... nooit meer last van zandquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:38 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding] Er zit zand in mijn Nike Air Jerusalems.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:47 schreef Briefcase het volgende:
shalom, ik wilde graag 3 gram coke bestellen.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:46 schreef Pharell het volgende:
[..]
de nike air palestina zijn geventileerd... nooit meer last van zand [afbeelding]
nee heidenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:48 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] Ben jij Joods ofzo?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:51 schreef Briefcase het volgende:
[..]
nee heiden![]()
lijkt me prima, dat sterven.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] Dan moet je een gruwelijke dood sterven tenzij je je bekeert tot de islam.
vieze isla-mietje !quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Iedere moslim vindt nu eenmaal joden-dom [afbeelding]
Joden vinden islamieten ook niet echt mo-slim.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Iedere moslim vindt nu eenmaal joden-dom [afbeelding]
jij wintquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:57 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Joden vinden islamieten ook niet echt mo-slim.
Zand kun je krijgen. Voor een vriendenprijsje uiteraard.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:04 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] Krijg ik de prijs uitbetaald in dadels of kamelen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zand kun je krijgen. Voor een vriendenprijsje uiteraard.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:06 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat ben jij gierig zeg. Ben je joods ofzo?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Ak-barman, doe mij een frietje-zonder, en een Moham-met.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:22 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:22 schreef Tiemie het volgende:
Is er ook een fluister-islamietje?
Het gaat goed met de franchise, er is alweer een filiaal geopend:quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:47 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding] Welkom in de Allah Ak-bar!
[afbeelding]
[afbeelding] Iemand bier?
Ik zeg het wel vaker tegen je, maar wat ben jij een kleuter zeg. Je gedraagt je echt als iemand met een iq beneden de 40quote:Op zondag 20 februari 2005 22:39 schreef ikkemem het volgende:
[afbeelding] Toppie [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zelfherkenning zeker? het hebben van een IQ beneden de 40 is namelijk karakteristiek voor mensen die hun wilsvermogen en denkvermogen (voor zover ze dat dus al hadden) in schaapachtige navolging van hun ouders en gemeenschap, angstvallig wegschenken aan een extern opperwezen die ze zelfs nooit gezien hebben maar aan wiens bestaan en autoriteit ze waarheid hechtten en belangerijkheid verlenen alleen maar omdat ze dit van de voorgaande generaties door de strot geduwd hebben gekregen op basis van wilde aannames en een of ander waardeloos boek met een zeer vage discutabele oorsprong...quote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef Youssef het volgende:
Je gedraagt je echt als iemand met een iq beneden de 40
Kun je weg? Je barkruk staat op mijn vliegend tapijtquote:Op maandag 21 februari 2005 02:00 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Zelfherkenning zeker? het hebben van een IQ beneden de 40 is namelijk karakteristiek voor mensen die hun wilsvermogen en denkvermogen (voor zover ze dat dus al hadden) in schaapachtige navolging van hun ouders en gemeenschap, angstvallig wegschenken aan een extern opperwezen die ze zelfs nooit gezien hebben maar aan wiens bestaan en autoriteit ze waarheid hechtten en belangerijkheid verlenen alleen maar omdat ze dit van de voorgaande generaties door de strot geduwd hebben gekregen op basis van wilde aannames en een of ander waardeloos boek met een zeer vage discutabele oorsprong...![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zeg het wel vaker tegen je, maar wat ben jij een kleuter zeg. Je gedraagt je echt als iemand met een iq beneden de 40Met je kinderlijke smilies van andere sites
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:21 schreef EnjoyYourRabbit het volgende:
[..]
Youssef heeft gelijk!
!
! Je bent écht een sneue blokkendoosjosti.
ik dacht meer aan PimPamFezquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef op_dreef het volgende:
Iemand zin in een potje Black gammon ? [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:45 schreef Clourhide het volgende:
Speelt de Tul Band vanavond?
De gitarist is een vroegere vriend van me, ik had hem graag eens zien optreden.
* Beathoven gooit carte tussen broodjequote:Op zondag 17 oktober 2004 02:16 schreef Nolius het volgende:
Ow, broodje kebab a la carte, gaarne [afbeelding]
Kom maar terug na je zelfmoordaanslagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Hathor het volgende:
70 maagden en een kopje thee alstublieft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |