abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:17:01 #226
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_22932070
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, en die EU prijs is gewoon nog niet bekend
dat weet ik.
pi_22935360
Nintendo wil wel erg grag van zijn kiddy imago af geloof ik, check deze filmpjes:D

http://games.fok.nl/news.php?newsid=1338.
pi_22936213
Naast de peach game komt er ook een Kirby game, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
Houd van een lijntje.
pi_22936537
Sinds net, wist ik het ja. Ziet er leuk uit al vraag ik me af hoe het gaat werken.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:02:42 #230
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_22938406
Ok ik ga de DS met de PSP even vergelijken.

DS:
Slechtere graphics als de PSP. Dat betekent dat je misschien niet mooie games zoals GTA3 ofzo erop kan draaien.
Touch screen. Dingen aanraken, interactiviteit.
GBA Slot/Expansion slot. GBA games spelen, de DS uitbreiden.
Combinatie van Touch screen + Expansion slot=OMFG. Nu kan je je DS gebruiken voor alles wat een organizer ook kan!

Zie: http://academic.brooklyn.(...)images/organizer.gif
De onderste scherm van de DS is een touchscreen, dus dat is een configurable interface laten we maar zeggen. Dus je kan het gewoon voor alles gebruiken, aantekeningen maken, dingen opschrijven als een agenda, NOEM MAAR OP.

Expansion slot, dat betekent ook dat er een 3rd party bedrijf is ofzo dat een movie/music player module maakt voor de DS. En deze zal beter zijn als die voor de GBA, want de hardware is gewoon veel beter.

Verder kan je het misschien ook gebruiken als mobiele telefoon, dat kan met de ingebouwde microfoon. Misschien niet zo prettig om ermee te bellen (*kuch* N-gage *kuch*), maar wel HELEMAAL PERFECT VOOR SMS.

En t.o.v. de PSP ook nog een betere battery life (dit ligt niet aan de batterij zelf, de DS slurpt minder stroom dan de PSP).

Dus wat heeft de PSP uiteindelijk voor voordelen? Betere graphics, andere games.

Als bekend word waarvoor je de DS allemaal voor kan gebruiken, dan wens ik Sony nog veel success.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_22939084

Ik ben eigenlijk heel evil en wil dat de PSP echt maar iets van 90 minuten op de batterij kan
Dan gaat iedereen doorvertellen dat dat echt kut is enzo :]

Stel je trouwens voor, dat de docent op school even vraagt je huiswerk op te schrijven... Vervolgens pak je je DS en scrhijft het daarin
Wel geeky, maar het idee is tof
pi_22939408
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:

Ik ben eigenlijk heel evil en wil dat de PSP echt maar iets van 90 minuten op de batterij kan

Stel je trouwens voor, dat de docent op school even vraagt je huiswerk op te schrijven... Vervolgens pak je je DS en scrhijft het daarin
Wel geeky, maar het idee is tof
ik ook
nintendo fanboy enzo
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:19:06 #233
65330 Ruzbeh
pi_22939897
quote:
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat soort software beschikbaar komt voor de DS.

Als er vraag is, komt er aanbod.

Het zou eigelijk handig zijn als het zo'n all in one apparaat was, films kijken, muziek luisteren, organizer functies. Alle dingen staan dan opgeslagen op een compact flash kaart (128mb ~20 euro). 128mb zou genoeg zijn voor een jaar aan schoolwerk.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:55:31 #234
67128 capibar
pi_22940721
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

films kijken, muziek luisteren, organizer functies.
net de dingen die ik NIET wil in een handheld console
pi_22941755
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:55 schreef capibar het volgende:

[..]

net de dingen die ik NIET wil in een handheld console
Jij wilt geen extra functies op je handheld? Waarom zou je geen extra opties willen? Je kan er in ieder geval mee gamen.
pi_22941808
quote:

ik hoop op nog minder
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_22941924
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Als bekend word waarvoor je de DS allemaal voor kan gebruiken, dan wens ik Sony nog veel success.
Alles wat je opnoemt kan de PSP ook. Geen touchscreen, maar dat is het. Ik zou het gewoon even afwachten. Toen bekend werd dat de PS2 en X-Box DVD's konden afspelen en de Cube niet, was het opeens "nou en, ik wil alleen maar games spelen, daar is zo'n ding voor, Nintendo doet dat opzettelijk om de games te benadrukken, etc." En nu is het opeens beter als zo'n ding multitasking is?

Beetje objectiviteit kan geen kwaad, ik hoop dat ze allebei vreselijk gaaf worden. Voor de Nintendo-fans: een goede PSP betekent sterke concurrentie, wat meer druk legt op Nintendo om betere games uit te brengen en de prijs van de games te laten zakken. Dus support ook de PSP!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:10:21 #238
65330 Ruzbeh
pi_22942427
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:47 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Alles wat je opnoemt kan de PSP ook.
Huiswerk schrijven op je PSP, zit je daar met een balpen op je PSP scherm te krassen.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:37:08 #239
67128 capibar
pi_22944623
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:39 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Jij wilt geen extra functies op je handheld? Waarom zou je geen extra opties willen? Je kan er in ieder geval mee gamen.
omdat ik ze niet gebruik,het maakt dat ding duurder, en elke die zoiets had is geflopt (de ngage, en de psp die gaat dus ook floppen)
pi_22944752
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[...]
Dus wat heeft de PSP uiteindelijk voor voordelen? Betere graphics, andere games.
[...]
De PSP kan meer dan de DS. De PSP speelt mp3 af en kan films afspelen en het is ook niet onwaarschijnlijk dat het ding ook kan bellen.

Hoewel ik eerst ook niet zo positief tegenover de PSP stond wordt het volgens mij wel een goed apparaat. Een erg groot scherm en mogelijkheid tot het afspelen van muziek en film. Het enige minpunt voor de PSP is de korte levensduur van de baterij, maar daar zal binnenkort vast ook wel een mooie oplossing voor bedacht worden (makkelijk verwisselbare accu's en grotere batterijen). Ook heeft Sony een betere band met ontwikkelaars en is het makkelijker om een PSP game te maken dan een NDS game. Hierdoor zal de PSP op termijn ook meer spellen tot zijn beschikking hebben.

Ondanks dit ga ik toch voor een NDS. De nintendo spellen spreken mij meer aan en dat is het belangrijkste.

Animal Crossing op de NDS gaat geweldig worden!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:50:33 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22946530
Uiteindelijk haal ik ze wel allebei dnek ik, maar ik ben voor de DS.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:34:16 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_22947530
.
Het spel is nu in het bovenste scherm? Dat betekent dat ze het stylus schieten op het laatste moment overboord hebben gegooid. (for the better, lijkt mij).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22947602
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Het spel is nu in het bovenste scherm? Dat betekent dat ze het stylus schieten op het laatste moment overboord hebben gegooid. (for the better, lijkt mij).
nee lijkt me sterk, als het goed is is wat je nu ziet iets anders, niet vanuit first person.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:46:47 #244
67128 capibar
pi_22947749
quote:
[afbeelding].
dat is al heeeeel lang bekend, je kan het spel nogsteeds besturen met de stylus op het onderste scherm, maar je moet schieten met de linker schouderknop...
pi_22947902
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Huiswerk schrijven op je PSP, zit je daar met een balpen op je PSP scherm te krassen.
Lezen is een vak kennelijk. Ik zeg toch duidelijk dat de PSP geen stylus heeft.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 09:56:53 #246
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22950152
quote:
[afbeelding].
Foei, onder welke rots heb je gewoont?

MP:H heeft 5 verschillende besturings mogelijkheden. Bekijk deze presentatie van het spel. Je ziet dat MP:H net zo goed speelt als een FPS op de PC.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22950259
Ik zie de voordelen van het afspelen van film en mp3 niet zo eigenlijk, behalve dat je er mee kunt patsen op de doos. Een eenvoudige mp3 speler kost tegenwoordig niet zo heel veel meer. Bovendien heb ik nog nooit de behoefte gehad om in het openbaar vervoer/op reis een film te gaan zitten kijken. Helemaal niet als ik in plaats daarvan ook een spelletje kan spelen. Daarnaast, PSP slikt alleen UMD schijfjes die voorlopig nog niet beschrijfbaar zullen zijn. En als je dan een film koopt dan is die ook nog eens vrijwel nergens anders afspeelbaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperMocio op 30-10-2004 10:17:35 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:14:09 #248
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22950277
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:12 schreef SuperMocio het volgende:
Ik zie de voordelen van het afspelen van film en mp3 niet zo eigenlijk, behalve dat je er mee kunt patsen op de doos. Een eenvoudige mp3 speler kost tegenwoordig niet zo heel veel meer. Bovendien heb ik nog nooit de behoefte gehad om in het openbaar vervoer/op reis een film te gaan zitten kijken. Helemaal niet als ik in plaats daarvan ook een spelletje kan spelen. Daarnaast, PSP slikt alleen UMD schijfjes die voorlopig nog niet beschrijfbaar zullen zijn. Als je een film koopt (ja KOOPT) dan is die ook nog eens vrijwel nergens anders afspeelbaar. PSP was voor mij pas echt interessant geweest als je er rechtstreeks dvd's en PS2 games in kon klatsen.
[PSP Deel III] Hoeveel nachtjes nog tot 12 december?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22950559
Whoops sorry, mijn post was een reactie op de dicussie tussen capibar en Kontiki over het nut van extra functies. Wat betreft Metroid op de DS: Het is goed om te zien dat de controls nu ook echt de speelbaarheid ten goede komen en niet alleen een gimmick zijn om de mogelijkheden van het touchscreen te laten zien.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_22951642

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')