dat weet ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en die EU prijs is gewoon nog niet bekend
ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben eigenlijk heel evil en wil dat de PSP echt maar iets van 90 minuten op de batterij kan
Dan gaat iedereen doorvertellen dat dat echt kut is enzo :]
Stel je trouwens voor, dat de docent op school even vraagt je huiswerk op te schrijven... Vervolgens pak je je DS en scrhijft het daarin
Wel geeky, maar het idee is tof
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat soort software beschikbaar komt voor de DS.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
Stel je trouwens voor, dat de docent op school even vraagt je huiswerk op te schrijven... Vervolgens pak je je DS en scrhijft het daarin
net de dingen die ik NIET wil in een handheld consolequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
films kijken, muziek luisteren, organizer functies.
Jij wilt geen extra functies op je handheld? Waarom zou je geen extra opties willen? Je kan er in ieder geval mee gamen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:55 schreef capibar het volgende:
[..]
net de dingen die ik NIET wil in een handheld console![]()
ik hoop op nog minderquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben eigenlijk heel evil en wil dat de PSP echt maar iets van 90 minuten op de batterij kan
Dan gaat iedereen doorvertellen dat dat echt kut is enzo :]
Alles wat je opnoemt kan de PSP ook. Geen touchscreen, maar dat is het. Ik zou het gewoon even afwachten. Toen bekend werd dat de PS2 en X-Box DVD's konden afspelen en de Cube niet, was het opeens "nou en, ik wil alleen maar games spelen, daar is zo'n ding voor, Nintendo doet dat opzettelijk om de games te benadrukken, etc." En nu is het opeens beter als zo'n ding multitasking is?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Als bekend word waarvoor je de DS allemaal voor kan gebruiken, dan wens ik Sony nog veel success.![]()
Huiswerk schrijven op je PSP, zit je daar met een balpen op je PSP scherm te krassen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:47 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt kan de PSP ook.
omdat ik ze niet gebruik,het maakt dat ding duurder, en elke die zoiets had is geflopt (de ngage, en de psp die gaat dus ook floppen)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:39 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Jij wilt geen extra functies op je handheld? Waarom zou je geen extra opties willen? Je kan er in ieder geval mee gamen.
De PSP kan meer dan de DS. De PSP speelt mp3 af en kan films afspelen en het is ook niet onwaarschijnlijk dat het ding ook kan bellen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[...]
Dus wat heeft de PSP uiteindelijk voor voordelen? Betere graphics, andere games.
[...]
nee lijkt me sterk, als het goed is is wat je nu ziet iets anders, niet vanuit first person.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Het spel is nu in het bovenste scherm? Dat betekent dat ze het stylus schieten op het laatste moment overboord hebben gegooid. (for the better, lijkt mij).
dat is al heeeeel lang bekend, je kan het spel nogsteeds besturen met de stylus op het onderste scherm, maar je moet schieten met de linker schouderknop...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Het spel is nu in het bovenste scherm? Dat betekent dat ze het stylus schieten op het laatste moment overboord hebben gegooid. (for the better, lijkt mij).
Lezen is een vak kennelijk. Ik zeg toch duidelijk dat de PSP geen stylus heeft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Huiswerk schrijven op je PSP, zit je daar met een balpen op je PSP scherm te krassen.
Foei, onder welke rots heb je gewoont?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
[PSP Deel III] Hoeveel nachtjes nog tot 12 december?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:12 schreef SuperMocio het volgende:
Ik zie de voordelen van het afspelen van film en mp3 niet zo eigenlijk, behalve dat je er mee kunt patsen op de doos. Een eenvoudige mp3 speler kost tegenwoordig niet zo heel veel meer. Bovendien heb ik nog nooit de behoefte gehad om in het openbaar vervoer/op reis een film te gaan zitten kijken. Helemaal niet als ik in plaats daarvan ook een spelletje kan spelen. Daarnaast, PSP slikt alleen UMD schijfjes die voorlopig nog niet beschrijfbaar zullen zijn. Als je een film koopt (ja KOOPT) dan is die ook nog eens vrijwel nergens anders afspeelbaar. PSP was voor mij pas echt interessant geweest als je er rechtstreeks dvd's en PS2 games in kon klatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |