Pinkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:05 schreef Viper_74 het volgende:
die andere slet....
Heck I'll take them all at once
wel ff de rolstoel op de remmen zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:15 schreef doemaardrie het volgende:
Koos Alberts![]()
Ja zeker! Ze kan dan wel klassieke muziek of zoiets maken, maar volgens mij is ze verdomde geil!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Charlotte Church
niet verkeerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Charlotte Church
Ze is ongesteld?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Even mijn motivatie van Charlotte Church motoveren
[]afbeelding]
mag je mij vertellen waar ik dat kan controleren :')quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
Ze ziet eruit als een oostduitse goedkope hoer!
Goed dat je t zegt, Anna Kournikova wil ik ook wel neuken!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, Anna Kournikova wil ik ook wel neuken!
[[url=![]()
mmmmmmmm die wil ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef energizer het volgende:
Hilary duff
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker hoor...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:36 schreef hallodagg het volgende:
Alley Bagget![]()
http://www.coolwallpapers(...)_celebrities-000.jpg
Ready to be served!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:37 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
lekker hoor...
*gigantisch afknapt*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Charlotte Church
hey, kies je eigen artiestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
*gigantisch afknapt*
let's notquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
hey, kies je eigen artiest
quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
let's not
NEE SHIT! DOE ONS DAT NIET AAN. WAT IS FOK ZONDER JOU!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:46 schreef PeterBoogaard het volgende:
Wat jij wil....hier zie je mij niet meer terug.
zelfkennis is okay mênquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:48 schreef PeterBoogaard het volgende:
Te triest voor woorden....
* tisauch sluit aan in de rijquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:49 schreef phunkk het volgende:
Mischa Barton![]()
je was me net voorquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:55 schreef machiavezistme het volgende:
sugaa leee hooper met een coltrui aan dan :$
Die vent is echt zo lelijk!quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:52 schreef Xennia het volgende:
Robbie Williams![]()
Jou natuurlijk! De lekkerste BF'er die er is!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Charlotte Church
nou die wou ik al kiezen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:56 schreef Rnej het volgende:
Shania Twain 8)
Ik eerst!quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:52 schreef Xennia het volgende:
Robbie Williams![]()
Dat is ook helemaal mijn typequote:Op maandag 11 oktober 2004 08:39 schreef ItsWoody het volgende:
Heleen van Royen! Dat wulpse lichaam, die hese stem!
Deze?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:33 schreef Kamphuys het volgende:
Overigens ruk ik zelden op celebritiies, doe mij maar de girl next door.
Steele is wel oud en dik geworden hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:22 schreef merdeka het volgende:
Vriend gaat voor Joss Stone. Ikzelf voor Peter Steele... jammie!
[afbeelding]
Noah...quote:
Hehe... dat valt best mee. Steele is nog uitstekend in vormquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:53 schreef Kamphuys het volgende:
Steele is wel oud en dik geworden hoor
Valt wel mee toch? Ik zou 't er wel op kunnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:53 schreef Kamphuys het volgende:
Steele is wel oud en dik geworden hoor
Dave Mustaine, zanger/gitarist van Megadeth.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Iew! Wie is dat met die lange haren?
Lijkt wel een beetje op die vent van The Beauty and the Beast.
* Litpho is blij dat haar mannen-met-lange-haren-periode long gone is!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Iew! Wie is dat met die lange haren?
Lijkt wel een beetje op die vent van The Beauty and the Beast.
* She-Wolf is blij dat haar mannen-met-lange-haren-periode long gone is!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:13 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
ien dales!
voornamen (roepnaam)
Catharina Isabella (Ien)
personalia
geboorteplaats en -datum
Arnhem, 18 oktober 1931
overlijdensplaats en -datum
Utrecht, 10 januari 1994
levensbeschouwing
Nederlands Hervormd
familie/gezin
naam vader
T. Dales, Teunis
naam moeder
W.B. Holstigen, Wilhelmina Bertha
samenlevingsvorm
ongehuwd
broers en zusters
1 broer en 1 zus, toel.: zelf de oudste
okeoke, ehmquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:51 schreef MarMar het volgende:
*slik* nu doe je eng
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
okeoke, ehm
nouja johnny depp uiteraard, daar heb ik aardig wat voor over zelfs
heath ledger
angelina jolie
zanger van de googoo dolls
zanger pearl jam 9eddie vedder in jongere jaren)
Kurt cobain (in leven)
Gavin van Bush
JA DAAR KAN IK HET WEL OP DOEN HOOR
Op tygo kan ik t ook wel doen ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:22 schreef MarMar het volgende:
[..]now we're talking
maar je vergeet tygo
Jeri Ryan met of zonder Borg-implants?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Seven of Nine![]()
Hij is zooo mooiquote:
Axl, lekker....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:44 schreef merdeka het volgende:
Hihi.. ik ben ook nog nooit uit mijn mannen-met-lange-haren-periode geweest! Ook al heeft Dave Mustaine nooit op mijn verlanglijstje gestaan.
Deze daarentegen wel:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
okeoke, ehm
nouja johnny depp uiteraard, daar heb ik aardig wat voor over zelfs
........
angelina jolie
...........
Gavin van Bush
JA DAAR KAN IK HET WEL OP DOEN HOOR
Kijk eens, er komen steeds meer lekkere mannen voorbijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Op tygo kan ik t ook wel doen ja.
en op ehm die ene dude van LOTR niet die blonde maar die ruige meneer
En ik snap nog steeds niet niet dat er zoveel mensen zo erg op haar geilen. Ik kan me daar persoonlijk gewoon TOTAAL niet in vinden. Als ik haar zie heb ik nou nooit zoiets van: ''die zou ik wel even helemaal de ****** in willen nuecken''quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:10 schreef cappp het volgende:
*ziet oud papierstapel* *ziet veronicablad met als cover hillary duff*
Hillary Duff, damn sure![]()
Ik kan me vergissen,maar is die niet heeeeeeeeeeeeeeeel jong?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:50 schreef Plaagske het volgende:
jojo :$
Yes pleasequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:10 schreef ondeugend het volgende:
[Bridget Maasland]
idd, hoorde dat ook, had ze echt 16 a 18 geschat eerst..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen,maar is die niet heeeeeeeeeeeeeeeel jong?
Ik hoorde laatst ergens dat ze nog maar 13 was.
maakt niet uit, wel met dat strakke Star Trek pakje aan,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jeri Ryan met of zonder Borg-implants?.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef energizer het volgende:
Hilary duff
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ook paris hiltonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef Stuart het volgende:
Dido![]()
Ik was vandaag wel in de stemming voor een (film)plaatje van deze overheerlijke man:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:57 schreef merdeka het volgende:
Kijk eens, er komen steeds meer lekkere mannen voorbij
Bedoel je Viggo Mortensen trouwens?
Mag ik vragen waarom je daar in Godsnaam een "(?)" achter zet....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:51 schreef Viperdesign het volgende:
Hanna Verboom. (?).
Dan is ze niet de enigste.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
... zucht.... pure sexualiteit..... zij is de meest sexy persoon die ik ooit heb gezien. voor mij dus absoluut Angelina Jolie. .....heerlijk....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:36 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Van haar ga ik spontaan aan m'n geaardheid twijfelen.![]()
De tweede versie van Becky gespeeld door Sarah Chalke dus. Nu ook te bewonderen in Scrubsquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Roseanne!
[afbeelding]
Klikkerdeklik: maar dan haar dochter in de serie.![]()
Uiteraard pas na een goed gesprek enzo.![]()
![]()
Ehm .. nog nooit zien bewegen eigenlijk .. waar/wanneer is die serie.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:
De tweede versie van Becky gespeeld door Sarah Chalke dus. Nu ook te bewonderen in Scrubs.
hell yeah!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef dok het volgende:
Amy Lee (zangeres van Evanescence)
![]()
Morgen weer op Veronica: 18:30-19:00.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm .. nog nooit zien bewegen eigenlijk .. waar/wanneer is die serie.![]()
![]()
quote:[b]
(maar alleen als mijn vriend niet bestond natuurlijk...... )
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:37 schreef Doerga het volgende:
Ken Watanabe, de stoere man in The Last Samurai
Ik vond de eerste versie van Becky ook wel leuk.En voordat iedereen mij als enge pedo ziet,ik heb 'vrij recente foto's van Lecy Goranson(zo heet ze echt) gezien en dat was een heel smakelijk hapje.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tweede versie van Becky gespeeld door Sarah Chalke dus. Nu ook te bewonderen in Scrubs.
Jah. Sarahquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:43 schreef RealZeus het volgende:
Of Sarah Alexander(Susan uit Coupling)![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik vond de eerste versie van Becky ook wel leuk.En voordat iedereen mij als enge pedo ziet,ik heb 'vrij recente foto's van Lecy Goranson(zo heet ze echt) gezien en dat was een heel smakelijk hapje.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:55 schreef fs180 het volgende:holly valance
![]()
Tea is cute!quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:41 schreef egilio het volgende:
Tea Leoni!
Of ze nou zwart:
[afbeelding]
Blond:
[afbeelding]
Iets donkerder blond:
[afbeelding]
Rood:
[afbeelding]
Bruin:
[afbeelding]
Of zulk haar heeft:
[afbeelding]
Over 13 in een dozijn gesprokenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:04 schreef Maeghan het volgende:
Wat een hoop blonde huppelkutjes vliegen er voorbij hier. Allemaal van die dertien-in-een-dozijnmeisjes. De mannen die genoemd worden vind ik ook niet echt boeiend, alleen Johnny Depp vind ik wel zeer smakelijk.
Of soms Alicia Silverstone:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, Anna Kournikova wil ik ook wel neuken!
[[url=
[img]http://www.reviewjournal.com/lvrj_home/2004/Feb-17-Tue-2004/photos/kournikova.jpg]afbeelding[/url]]
(oude post, maar) Ik begrijp het anders precies!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
En zo knap is ie nog niet eens.
Waarom dan?
Geen idee!
wat een fucking clichéquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:06 schreef Blackletter het volgende:
aan wie ik nu denk mijn vriendvoor mij is dat een artiest
![]()
laat mij lekker aan mijn vriend denken jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
wat een fucking cliché
of is dat om te laten zien dat jij wel aan je partner denkt terwijl hij zich afsjort op bekenden?
on topic, Rihanna natuurlijk![]()
Dan ga jij je toch lekker aftrekken op Eminem?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Die Rihanna vind ik nu werkelijkwaar geen ruk aan ! Wat een lelijk gedrocht !
Rihanna is juist een van de mooiere vrouwen die dagelijks op Tmf etc.. te zien zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Daarom gaat dit topic ook over artiesten die je wel wilt neuken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Thanks Darkwolf.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:28 schreef Darkwolf het volgende:
Hey Ruby!
Is "Ruby" je echte naam?
Zo ja... bijzonder... vind dat de mooiste naam ooit.
Geen idee wat ik er mee heb.
En toen zag ik dus een post van jou hier verschijnen.
(Vast niet je echte naam... toch?)
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Alison Goldfrapp mag wel eens langskomen.
kdacht effe dat het de jeugd van tegenwoordig wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:22 schreef ruby het volgende:
Simon Franks (links) van de Audio Bullys. Dank u.![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |