De tweede versie van Becky gespeeld door Sarah Chalke dus. Nu ook te bewonderen in Scrubsquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Roseanne!
[afbeelding]
Klikkerdeklik: maar dan haar dochter in de serie.![]()
Uiteraard pas na een goed gesprek enzo.![]()
![]()
Ehm .. nog nooit zien bewegen eigenlijk .. waar/wanneer is die serie.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:
De tweede versie van Becky gespeeld door Sarah Chalke dus. Nu ook te bewonderen in Scrubs.
hell yeah!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef dok het volgende:
Amy Lee (zangeres van Evanescence)
![]()
Morgen weer op Veronica: 18:30-19:00.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm .. nog nooit zien bewegen eigenlijk .. waar/wanneer is die serie.![]()
![]()
quote:[b]
(maar alleen als mijn vriend niet bestond natuurlijk...... )
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:37 schreef Doerga het volgende:
Ken Watanabe, de stoere man in The Last Samurai
Ik vond de eerste versie van Becky ook wel leuk.En voordat iedereen mij als enge pedo ziet,ik heb 'vrij recente foto's van Lecy Goranson(zo heet ze echt) gezien en dat was een heel smakelijk hapje.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tweede versie van Becky gespeeld door Sarah Chalke dus. Nu ook te bewonderen in Scrubs.
Jah. Sarahquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:43 schreef RealZeus het volgende:
Of Sarah Alexander(Susan uit Coupling)![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik vond de eerste versie van Becky ook wel leuk.En voordat iedereen mij als enge pedo ziet,ik heb 'vrij recente foto's van Lecy Goranson(zo heet ze echt) gezien en dat was een heel smakelijk hapje.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:55 schreef fs180 het volgende:holly valance
![]()
Tea is cute!quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:41 schreef egilio het volgende:
Tea Leoni!
Of ze nou zwart:
[afbeelding]
Blond:
[afbeelding]
Iets donkerder blond:
[afbeelding]
Rood:
[afbeelding]
Bruin:
[afbeelding]
Of zulk haar heeft:
[afbeelding]
Over 13 in een dozijn gesprokenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:04 schreef Maeghan het volgende:
Wat een hoop blonde huppelkutjes vliegen er voorbij hier. Allemaal van die dertien-in-een-dozijnmeisjes. De mannen die genoemd worden vind ik ook niet echt boeiend, alleen Johnny Depp vind ik wel zeer smakelijk.
Of soms Alicia Silverstone:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, Anna Kournikova wil ik ook wel neuken!
[[url=
[img]http://www.reviewjournal.com/lvrj_home/2004/Feb-17-Tue-2004/photos/kournikova.jpg]afbeelding[/url]]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |